Wie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef waht het volgende:
[..]
Vele kwetsende uitspraken later staat de EU op instorten.
Lief dagboek...quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:54 schreef betyar het volgende:
Godverdomme, kom ik er net achter dat ik kozijnpluggen ben vergeten ....................
Ik las recent dat iedereen hier voor elkaar verantwoordelijk is, dus als dat gebeurt kom ik bij u inwonen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef waht het volgende:
[..]
Vele kwetsende uitspraken later staat de EU op instorten.
Die man met de hoed ken ik wel, die andere man, is dat een bankbediende?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef waht het volgende:
[..]
Hier staat de EU naast Zuid-Soedan:
[ afbeelding ]
Twee koningen naast elkaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef waht het volgende:
[..]
Hier staat de EU naast Zuid-Soedan:
[ afbeelding ]
Er is een zolderkamer voor u beschikbaar, de toelage die u krijgt is ¤25 per dag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik las recent dat iedereen hier voor elkaar verantwoordelijk is, dus als dat gebeurt kom ik bij u inwonen.
Dat is Vs als hij de leeftijd van 65 heeft behaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die man met de hoed ken ik wel, die andere man, is dat een bankbediende?
Kunnen homo's tegenwoordig zo oud worden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is Vs als hij de leeftijd van 65 heeft behaald.
Condooms schijnen tegen een homoziekte te werken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kunnen homo's tegenwoordig zo oud worden?
Ik heb veel gehoord over Herman, maar deze belediging gaat echt ver over alle limieten heen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is Vs als hij de leeftijd van 65 heeft behaald.
Aids is tegenwoordig chronisch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kunnen homo's tegenwoordig zo oud worden?
Klopt, VS heeft geen kop alsof hij een akelige tovenaar uit "Lord of the Rings" is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb veel gehoord over Herman, maar deze belediging gaat echt ver over alle limieten heen.
Ik zou niet in de schoenen van een homo willen staan. Alleen al vanwege het feit dat je het dus altijd met een condoom om moet doen, omdat je anders een groot risico loopt een of andere ongeneeslijke ziekte te krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Condooms schijnen tegen een homoziekte te werken.![]()
Dit is hexje:quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
Is hexje trouwens een man of een vrouw?
Als je eenmaal herpes hebt dan draag je dat ook je hele leven bij je.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou niet in de schoenen van een homo willen staan. Alleen al vanwege het feit dat je het dus altijd met een condoom om moet doen, omdat je anders een groot risico loopt een of andere ongeneeslijke ziekte te krijgen.
Als je eenmaal een kind hebt dan draag je dat ook je hele leven bij je.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je eenmaal herpes hebt dan draag je dat ook je hele leven bij je.
Een mokerhamer doet wonderen hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je eenmaal een kind hebt dan draag je dat ook je hele leven bij je.
Nah, dat hoeft niet perse.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hopen de meeste ouders wel ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang je rug dat gaat uithouden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef YokiKater het volgende:
Je zal Erik maar je hele leven bij je moeten dragen.
Elke verjaardag een horloge, het kan erger.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef YokiKater het volgende:
Je zal Erik maar je hele leven bij je moeten dragen.
Liever herpes dan aids.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je eenmaal herpes hebt dan draag je dat ook je hele leven bij je.
Klopt, veelal onbewust want je kan drager zijn zonder symptomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:24 schreef hexje het volgende:
Maar heel veel mensen zijn toch al herpes dragers?
Had al zo'n vermoeden. Dat je met moeite je poep binnen kan houden was een aanwijzing.quote:
En vlak die vlekjes in mijn gezicht niet uit!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden. Dat je met moeite je poep binnen kan houden was een aanwijzing.
Waar verwacht u aan te sterven?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vlak die vlekjes in mijn gezicht niet uit!
Zoiets vermoedde ik al. Een ander scenario is lynching door een boze menigte in een Afrikaans dorp.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Liquidatie door een buitenlandse geheime dienst.
Nee, de laatste kogel moet je altijd voor jezelf bewaren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al. Een ander scenario is lynching door een boze menigte in een Afrikaans dorp.
Iedereen maakt fouten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de laatste kogel moet je altijd voor jezelf bewaren.
Zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar we leren van elkaar, toch?
Eigenlijk zou je een overzicht van de college's hier moeten maken, van hoe je moet poepen tot hoe je kinderen rustig kunt krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef YokiKater het volgende:
SC staat dan ook voor Speciaal College.
Er is een mooie bundel van te makenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een overzicht van de college's hier moeten maken, van hoe je moet poepen tot hoe je kinderen rustig kunt krijgen.
In Las Vegas heb je ook een Strip.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:55 schreef Drugshond het volgende:
Remmie, dit is ook een strip (geen Albuferia).
Ben reistabellen aan het maken.
Van elke wokda ben ik na twee glazen al lamquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:12 schreef Drugshond het volgende:
http://wodkabar.pl/
http://www.tripadvisor.nl(...)Southern_Poland.html
Recenties... rank 4.
Schijnen iets van 100+ verschillende soorten merken te hebben.
Dan begin ik boven stationair warm te draaien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Van elke wokda ben ik na twee glazen al lam
Je moet het dan ook niet opsnuiven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Bleach, Coyote Starrk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:18 schreef robin007bond het volgende:
Hexje, van welke anime/manga/game is je UI?
Dan moet je ook meer zuipen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Loopt die discussie na 3 maanden nog steeds?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef 99.999 het volgende:
Zo hexagon heeft in brammetje een medestander voor het aansluiten van Eindhoven op het nachtnet
Fillers sla ik over. Ben er inmiddels ook mee gestopt. Straks misschien naar Animator bij de Melkweg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee he! Ik ben gestopt bij episode 110 dacht ik. De bountu-fillers werden me teveel.
Ze wilden eerst een monorail van Amsterdam naar Eindhoven, maar door de crisis hadden ze hun plannen al bijgesteld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loopt die discussie na 3 maanden nog steeds?
Oeh, ben wel benieuwd naar die film. The Girl Who Leapt Through Time vond ik erg goed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Fillers sla ik over. Ben er inmiddels ook mee gestopt. Straks misschien naar Animator bij de Melkweg.
Neuh, verlengde van een discussie over de fyraquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loopt die discussie na 3 maanden nog steeds?
Ja ik ook!.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, ben wel benieuwd naar die film. The Girl Who Leapt Through Time vond ik erg goed.
Hier moest ik serieus hard om lachen, monorail, hoe verzin je het.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze wilden eerst een monorail van Amsterdam naar Eindhoven, maar door de crisis hadden ze hun plannen al bijgesteld.
Nee, hoe heet die film?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe film van de regisseur van 5 cm/s gezien? Die moet ik nog kijken.
http://www.tripadvisor.nl(...)Southern_Poland.htmlquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen spul met meer dan 10% alcohol, daarom hou ik het maar bij bier
Het zat eigenlijk anders, Johan Vlemmix (ja die) deed een paar jaar geleden mee aan de gemeenteraadsverkiezingen ofzo aldaar en in z'n programma stond dat ie een monorail wou aanleggen in Eindhovenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier moest ik serieus hard om lachen, monorail, hoe verzin je het.
Lijkt mij de moeite waard. Zal hem eens binnenhalen.quote:
Polen trekt me niet echt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://www.tripadvisor.nl(...)Southern_Poland.html
Zit op 700 meter van hotel met 200 biersoorten.
Dat doe ik zo af en toe op het oorlogskerkhof in Oosterbeek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is tijd om ze te bedanken voor wat ze voor ons hebben gedaan in WO-II.
Natuurlijk gebeurt dat; dat men daar nog over discussieert.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
Ik las net een topic in NWS over de Belastingdienst die zit te blunderen met het stopzetten van toeslagen. Vervolgens heb ik twee pagina's discussie gelezen waarin de vraag centraal stond of de banken de nieuwsvoorziening manipuleren.
[Commie] The Garden of Words [BD 1080p AAC] [D7C86798].mkvquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Lijkt mij de moeite waard. Zal hem eens binnenhalen.
Super!quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:36 schreef robin007bond het volgende:
9s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef hexje het volgende:
Men is naïef.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk gebeurt dat; dat men daar nog over discussieert.
quote:''Het lijkt erop dat de premier zijn economie-diploma heeft gehaald op het Ibn Ghaldoun college.''
Hehe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
Deze quote behoeft natuurlijk geen naam:
[..]
Oh dinges, die geblondeerde facistische indo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
Deze quote behoeft natuurlijk geen naam:
[..]
Tsssk, en dan een beetje over graven pissen zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik zo af en toe op het oorlogskerkhof in Oosterbeek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |