Nee, de laatste kogel moet je altijd voor jezelf bewaren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al. Een ander scenario is lynching door een boze menigte in een Afrikaans dorp.
Iedereen maakt fouten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de laatste kogel moet je altijd voor jezelf bewaren.
Zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar we leren van elkaar, toch?
Eigenlijk zou je een overzicht van de college's hier moeten maken, van hoe je moet poepen tot hoe je kinderen rustig kunt krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef YokiKater het volgende:
SC staat dan ook voor Speciaal College.
Er is een mooie bundel van te makenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een overzicht van de college's hier moeten maken, van hoe je moet poepen tot hoe je kinderen rustig kunt krijgen.
In Las Vegas heb je ook een Strip.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:55 schreef Drugshond het volgende:
Remmie, dit is ook een strip (geen Albuferia).
Ben reistabellen aan het maken.
Van elke wokda ben ik na twee glazen al lamquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:12 schreef Drugshond het volgende:
http://wodkabar.pl/
http://www.tripadvisor.nl(...)Southern_Poland.html
Recenties... rank 4.
Schijnen iets van 100+ verschillende soorten merken te hebben.
Dan begin ik boven stationair warm te draaien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Van elke wokda ben ik na twee glazen al lam
Je moet het dan ook niet opsnuiven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Bleach, Coyote Starrk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:18 schreef robin007bond het volgende:
Hexje, van welke anime/manga/game is je UI?
Dan moet je ook meer zuipen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Loopt die discussie na 3 maanden nog steeds?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef 99.999 het volgende:
Zo hexagon heeft in brammetje een medestander voor het aansluiten van Eindhoven op het nachtnet
Fillers sla ik over. Ben er inmiddels ook mee gestopt. Straks misschien naar Animator bij de Melkweg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee he! Ik ben gestopt bij episode 110 dacht ik. De bountu-fillers werden me teveel.
Ze wilden eerst een monorail van Amsterdam naar Eindhoven, maar door de crisis hadden ze hun plannen al bijgesteld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loopt die discussie na 3 maanden nog steeds?
Oeh, ben wel benieuwd naar die film. The Girl Who Leapt Through Time vond ik erg goed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Fillers sla ik over. Ben er inmiddels ook mee gestopt. Straks misschien naar Animator bij de Melkweg.
Neuh, verlengde van een discussie over de fyraquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loopt die discussie na 3 maanden nog steeds?
Ja ik ook!.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, ben wel benieuwd naar die film. The Girl Who Leapt Through Time vond ik erg goed.
Hier moest ik serieus hard om lachen, monorail, hoe verzin je het.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze wilden eerst een monorail van Amsterdam naar Eindhoven, maar door de crisis hadden ze hun plannen al bijgesteld.
Nee, hoe heet die film?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe film van de regisseur van 5 cm/s gezien? Die moet ik nog kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |