Jawel. Maar de meesten vallen in de middencategoriequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooie mannen zijn niet origineel?
Why, wat heb ik je misdaan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet achter jou staan, ass to be hurtin' for a month.
Houden van is een groot woord.quote:
Waarschijnlijk door een of andere Toos die dat "important" vond.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef Modus het volgende:
Al was het waar geweest, waarom de neuk zou of all people de stadsdeelraad van Zuidoost Mandela moeten herdenken?
Kunnen ze subsidie voor een herdenking aanvragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef Modus het volgende:
Al was het waar geweest, waarom de neuk zou of all people de stadsdeelraad van Zuidoost Mandela moeten herdenken?
Nice.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nieuw fenomeen in de Rif. Dames in strakke kleding en extreem veel make up die Kleenex verkopen. Of is dit een soort stille hint ofzo?
Binnenkort in Rotterdam-Zuid, vermoedelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nieuw fenomeen in de Rif. Dames in strakke kleding en extreem veel make up die Kleenex verkopen. Of is dit een soort stille hint ofzo?
In Brussel een reeds bekend fenomeen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnenkort in Rotterdam-Zuid, vermoedelijk.
Hmm, ik vond het juist zo romantisch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh jammer.
Daar zal ik geen mening over geven. Al ben je natuurlijk wat jonger, ik vind dat zo ontzettend klef en claimerig. Maar op jouw leeftijd kan dat nog wel.
Veel mannen die last hebben van verkoudheid zeker..quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Verkopen ze niet ook dvd's van een bepaald genre?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat het grootste deel van de bevolking daar bestaat uit zwarte mensen denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef Modus het volgende:
Ik bedoelde als ie wel was overleden, niet dat ik het verhaal niet geloof.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het grootste deel van de bevolking daar bestaat uit zwarte mensen denk ik.
En ik neem niet aan dat Het Parool het uit z'n duim zuigt: http://www.parool.nl/paro(...)e-voor-Mandela.dhtml
Binnenkort komt er via uitgeverij "de psychotische bij" ook een papieren versie op de markt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:49 schreef robin007bond het volgende:
Het blijft leuk om die quotes in VP zijn fobo te lezen
Oh mein Gott, hij heeft ze weer aardig uitgebreid sinds de laatste keer dat ik keekquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:49 schreef robin007bond het volgende:
Het blijft leuk om die quotes in VP zijn fobo te lezen
Vaker kijken dus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh mein Gott, hij heeft ze weer aardig uitgebreid sinds de laatste keer dat ik keek
quote:WAAROM ZIT ALLEMAAL ZO INGEWIKKELD IN ELKAAR JA DAN KAN IK WEER GAAN BELLEN EN ZE ZIJN MIJN NUMMER AL WEER JA U WIL ZEKER OOK ENGELS EN ITALIAN VOETBAL JA NATUURLIJK HOE MOET IK HET ANDERE KIJKEN EN ALS IK ER GODSVERDOMME MEER VOOR MOET BETALEN TREK IK DIE HELE MURDOCH MET ZIJN ZENDDRTJE OVER DE BALIE
WAT IK ME NOG AFVRAAG HOEVEEL KANALANE WANT EN SERIE A EN PREMIER LEAGUE OP EEN KANAAL JA DAN MOET IK ALNOG STREAMA GAAN ZOSKSN QAA
AWAAA
#ANTIMODERNFOOTBALL
Alsof het hier beter is.quote:
Het schijnt hier inderdaad een stuk beter te zijn, getuige de vele lurkers in deze SC, dan is het voor een grote groep schijnbaar erg interessant.quote:
Ik lurk altijd met een zak popcorn bij de hand. Heb mij weer vermaakt in feedback.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het schijnt hier inderdaad een stuk beter te zijn, getuige de vele lurkers in deze SC, dan is het voor een grote groep schijnbaar erg interessant.
Ho eens even, feedback en deze SC moeten we strikt gescheiden houden, anders zorgt het enkel voor ellende.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik lurk altijd met een zak popcorn bij de hand. Heb mij weer vermaakt in feedback.
Je weet niet wie dat zijn hè? Wil niet zeggen dat het kwalitatief zo'n geweldige reeks is dat er zoveel views zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het schijnt hier inderdaad een stuk beter te zijn, getuige de vele lurkers in deze SC, dan is het voor een grote groep schijnbaar erg interessant.
Uiteraard wel, want anders zou er ook niet zo'n ruime belangstelling voor deze reeks zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Je weet niet wie dat zijn hè? Wil niet zeggen dat het kwalitatief zo'n geweldige reeks is dat er zoveel views zijn.
Deze reeks is de evenknie van Oh Oh Cherso op FOK!.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard wel, want anders zou er ook niet zo'n ruime belangstelling voor deze reeks zijn.
Word.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard wel, want anders zou er ook niet zo'n ruime belangstelling voor deze reeks zijn.
Wat is dat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Deze reeks is de evenknie van Oh Oh Cherso op FOK!.
Als dat zo is, wat is de NWS-SC dan wel niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Reya het volgende:
[..]
VS is sterretje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef waht het volgende:
Dit is vooral een kwantitatief gewelddadige reeks.
Pretentieloos in ieder geval.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat zo is, wat is de NWS-SC dan wel niet.
Patty gaat extreem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef De_Nuance het volgende:
Het enge aan v_P is dat hij het meent.
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef waht het volgende:
remlof steunt Assad en de massamoord in Syrië.
Deze uitspraak vormde ook nog een aanleiding voor een prachtige discussie.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De gedachte om 70 voornamelijk kinderen af te maken omdat ze van de jeugdafdeling van een een bepaalde partij zijn vind ik inderdaad erger dan een enkele partijleider die kans heeft om je land te gaan leiden af te maken.
Die we ad infinitum voort kunnen zetten, maar daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deze uitspraak vormde ook nog een aanleiding voor een prachtige discussie.
Heb jij ook van die bruine vlekken in je broek?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar mijn hemden zijn wit. Dat scheelt nogal.
Oh, wie zijn die bruinhempjes dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar mijn hemden zijn wit. Dat scheelt nogal.
De vijf uurshow.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik las konijnenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef betyar het volgende:
Zoonlief waarschuwde mij dat die kozijnen toch echt wel van de aanhanger vallen morgenvroeg, ik hoop dat ie ongelijk krijgt.
Op een slechte dag hooguit in mijn ondergoed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij ook van die bruine vlekken in je broek?
Die zoon van je gaat vannacht z'n bed uit om de boel stiekem te saboteren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef betyar het volgende:
Zoonlief waarschuwde mij dat die kozijnen toch echt wel van de aanhanger vallen morgenvroeg, ik hoop dat ie ongelijk krijgt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die zoon van je gaat vannacht z'n bed uit om de boel stiekem te saboteren.
Oja, van die scheten waarbij je niet zeker weet of er jus mee naar buiten komt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op een slechte dag hooguit in mijn ondergoed.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja, van die scheten waarbij je niet zeker weet of er jus mee naar buiten komt.
Kan het me eerlijk gezegd niet herinneren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen wel eens last van, daar hoef je je niet voor te schamen betyar.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan het me eerlijk gezegd niet herinneren.
Volgende meet een flesje laxeermiddel meenemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen wel eens last van, daar hoef je je niet voor te schamen betyar.
Niet zo liegen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan het me eerlijk gezegd niet herinneren.
Hahahaha, i.p.v. kotsen kan iedereen dan in de gracht gaan schijten. Ik zie ze al opgelijnd boven de gracht hangen en op commando een scherm bruine regen veroorzaken, hop, zo op de hoofden van nietsvermoedende passanten op een waterfiets.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgende meet een flesje laxeermiddel meenemen.
Ik zie het zo voor me, en jij helemaal uit je dak van het lachen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahahaha, i.p.v. kotsen kan iedereen dan in de gracht gaan schijten. Ik zie ze al opgelijnd boven de gracht hangen en op commando een scherm bruine regen veroorzaken, hop, zo op de hoofden van nietsvermoedende passanten op een waterfiets.
Maar dat was mijn vraag niet. Maar goed, je wil er weer een spelletje van maken ipv gewoon te antwoorden op een normale vraag. Volgens mij is niemand dat daar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De vraag moet zijn, wie is dat niet?
Inderdaad, dan sta ik erbij met m'n triangel en roep GNAAAAAAAAAAAAAAAAA GNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GNAAAAAAAAAquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me, en jij helemaal uit je dak van het lachen.
Ik wacht altijd tot ik moet barsten. Een goede training voor mijn bilspieren en sluitspier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga als ik een lichte druk voel al naar het toilet.
Inderdaad, en als je dan op de WC zit knalt de drol er in één keer uit in plaats van dat hij zo langzaam naar buiten roeit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wacht altijd tot ik moet barsten. Een goede training voor mijn bilspieren en sluitspier.
Om mensen zoals Vs uit je anus te houden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wacht altijd tot ik moet barsten. Een goede training voor mijn bilspieren en sluitspier.
Ik wil er geen spelletje van maken hoor, volgens mij zit NWS vol met bruinhemdjes. Maar dat is ook niet zo heel vreemd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar dat was mijn vraag niet. Maar goed, je wil er weer een spelletje van maken ipv gewoon te antwoorden op een normale vraag. Volgens mij is niemand dat daar.
Het is inderdaad een goed afweermechanisme.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Om mensen zoals Vs uit je anus te houden?
Je had het specifiek over de SC daar en daar zitten niet zoveel mensen. Maar laat voor de rest maar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wil er geen spelletje van maken hoor, volgens mij zit NWS vol met bruinhemdjes. Maar dat is ook niet zo heel vreemd.
Oke man. Doe maar zo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Je had het specifiek over de SC daar en daar zitten niet zoveel mensen. Maar laat voor de rest maar.
quote:Gaan als je moet
Als je aandrang voelt, is het belangrijk om gelijk naar de wc te gaan. Deze aandrang krijg je namelijk niet voor niks. Het is een teken dat je endeldarm vol is en je poep ´klaar´ is om je lichaam te verlaten.
Door je toiletbezoek uit te stellen, blijft ontlasting langer dan noodzakelijk in je dikke darm. En hierdoor kun je last krijgen van harde, droge ontlasting en verstopping, buikpijn en pijn bij het poepen.
Wat een onzin. Het ophouden van poep is toch ook een natuurlijk fenomeen. Dat wij als mens de spieren hebben om de directe stoelgang tegen te houden is hier het bewijs van.quote:
Gewoon in iemands muil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En als er geen WC in de buurt is dan adviseert men gewoon in de gracht te poepen?
Ik heb het ook niet bedacht, het komt van de Maag Lever Darm Stichting.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het ophouden van poep is toch ook een natuurlijk fenomeen. Dat wij als mens de spieren hebben om de directe stoelgang tegen te houden is hier het bewijs van.
Ze willen gewoon geld binnen harken door leugens over de stoelgang te verzinnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet bedacht, het komt van de Maag Lever Darm Stichting.
Vele kwetsende uitspraken later staat de EU op instorten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk is er niets aan de hand, we dollen immers al bijna 2 jaar lang met elkaar.
Klopt, ik vertrouw dergelijke stichtingen niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze willen gewoon geld binnen harken door leugens over de stoelgang te verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |