quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef waht het volgende:
remlof steunt Assad en de massamoord in Syrië.
Deze uitspraak vormde ook nog een aanleiding voor een prachtige discussie.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De gedachte om 70 voornamelijk kinderen af te maken omdat ze van de jeugdafdeling van een een bepaalde partij zijn vind ik inderdaad erger dan een enkele partijleider die kans heeft om je land te gaan leiden af te maken.
Die we ad infinitum voort kunnen zetten, maar daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deze uitspraak vormde ook nog een aanleiding voor een prachtige discussie.
Heb jij ook van die bruine vlekken in je broek?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar mijn hemden zijn wit. Dat scheelt nogal.
Oh, wie zijn die bruinhempjes dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar mijn hemden zijn wit. Dat scheelt nogal.
De vijf uurshow.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat zo is, wat is de NWS-SC dan wel niet.
Ik las konijnenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef betyar het volgende:
Zoonlief waarschuwde mij dat die kozijnen toch echt wel van de aanhanger vallen morgenvroeg, ik hoop dat ie ongelijk krijgt.
Op een slechte dag hooguit in mijn ondergoed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij ook van die bruine vlekken in je broek?
Die zoon van je gaat vannacht z'n bed uit om de boel stiekem te saboteren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef betyar het volgende:
Zoonlief waarschuwde mij dat die kozijnen toch echt wel van de aanhanger vallen morgenvroeg, ik hoop dat ie ongelijk krijgt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die zoon van je gaat vannacht z'n bed uit om de boel stiekem te saboteren.
Oja, van die scheten waarbij je niet zeker weet of er jus mee naar buiten komt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op een slechte dag hooguit in mijn ondergoed.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja, van die scheten waarbij je niet zeker weet of er jus mee naar buiten komt.
Kan het me eerlijk gezegd niet herinneren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen wel eens last van, daar hoef je je niet voor te schamen betyar.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan het me eerlijk gezegd niet herinneren.
Volgende meet een flesje laxeermiddel meenemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen wel eens last van, daar hoef je je niet voor te schamen betyar.
Niet zo liegen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan het me eerlijk gezegd niet herinneren.
Hahahaha, i.p.v. kotsen kan iedereen dan in de gracht gaan schijten. Ik zie ze al opgelijnd boven de gracht hangen en op commando een scherm bruine regen veroorzaken, hop, zo op de hoofden van nietsvermoedende passanten op een waterfiets.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgende meet een flesje laxeermiddel meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |