Oke Piet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb een uitstekende relatie met de belastingdienst en de inspecteur, mijn inkomstenen verdiensten zijn volkomen transparant en alle belastingen worden keurig betaald.
In Nederland sturen ze niet de Unit Interventie Mariniers de straat op om rellende burgers aan te pakken, daarvoor heb je de ME.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat ze in andere (niet-westerse) landen gewoon tanks de straten op sturen als het volk loopt te rellen.
Arrestatie van een crimineel vergelijken met syrie of libie...quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat ze in andere (niet-westerse) landen gewoon tanks de straten op sturen als het volk loopt te rellen.
Dus wat remlof zegt is dat rellende burgers in het midden-oosten eigenlijk gewoon criminelen zijn? Dat zou dan betekenen dat Assad gelijk had met z'n beweringen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Arrestatie van een crimineel vergelijken met syrie of libie...
Zou Piet zo'n ontduiker zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij is bang voor je en doet zich daarom voor als brave borst.
Was jij het niet die ooit eens zei dat als de Belastingdienst je ergens mee wil naaien, ze altijd wel iets zullen vinden?quote:
Da's waar. Maar dan moeten ze je wel vervelend vinden aangezien ze het veel te druk hebben en het een grote puinhoop is. Normale mensen komen ook niet in contact met de inspecteur, dus kennelijk heeft Piet wat op zijn kerfstok.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was jij het niet die ooit eens zei dat als de Belastingdienst je ergens mee wil naaien, ze altijd wel iets zullen vinden?
De Neurenberger Processen waren toch ook een groot proces wegens BTW-fraude die hooggeplaatste nazi's door het sjoemelen met gasrekeningen hadden gepleegd?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Da's waar. Maar dan moeten ze je wel vervelend vinden aangezien ze het veel te druk hebben en het een grote puinhoop is. Normale mensen komen ook niet in contact met de inspecteur, dus kennelijk heeft Piet wat op zijn kerfstok.
Weet niet of je exact de vinger erachter hebt maar je zit geloof ik in de goede richting.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Neurenberger Processen waren toch ook een groot proces wegens BTW-fraude die hooggeplaatste nazi's door het sjoemelen met gasrekeningen hadden gepleegd?
Of haal ik hier iets door elkaar?
Wat kan jij goed dingen uit hun verband trekkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef waht het volgende:
remlof steunt Assad en de massamoord in Syrië.
Een van mijn vele talenten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat kan jij goed dingen uit hun verband trekken
Het doet mij denken aan deze zaak:quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De gedachte om 70 voornamelijk kinderen af te maken omdat ze van de jeugdafdeling van een een bepaalde partij zijn vind ik inderdaad erger dan een enkele partijleider die kans heeft om je land te gaan leiden af te maken.
Zou Assad ook één specifiek doel hebben?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ook inderdaad. Maar die had tenminste nog één specifiek doel. Die andere twee schoten volstrekt willekeurige onbekenden neer.
Ja, aan de macht blijven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan deze zaak:
[..]
[..]
Zou Assad ook één specifiek doel hebben?
Volgens mij zit Assad gewoon vast in de sleur van het leven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan deze zaak:
[..]
[..]
Zou Assad ook één specifiek doel hebben?
Hij heeft wel een fijn chickie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:48 schreef waht het volgende:
[..]
Volgens mij zit Assad gewoon vast in de sleur van het leven.
de sleur van de dictatorszoon die zijn vader moet overtreffen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:48 schreef waht het volgende:
[..]
Volgens mij zit Assad gewoon vast in de sleur van het leven.
quote:
Is Medvedev zo'n kleine opdonder?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dank voor de steun, broeder.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dank voor de steun, broeder.
Nee, ik heb er via mijn werk contact mee. Maar zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten zeg ik maar. En een normaal mens ben ik zeker niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Da's waar. Maar dan moeten ze je wel vervelend vinden aangezien ze het veel te druk hebben en het een grote puinhoop is. Normale mensen komen ook niet in contact met de inspecteur, dus kennelijk heeft Piet wat op zijn kerfstok.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is Medvedev zo'n kleine opdonder?
Wél een vakgenoot van jou.
Oke Piet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik heb er via mijn werk contact mee. Maar zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten zeg ik maar. En een normaal mens ben ik zeker niet.
Oh, ik vind die van Jordanië beter:quote:
En welke POLler is die gast rechts van Medvedev?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier leken we meer op elkaar.
Waarom zou een killerbitch lelijk moeten zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef waht het volgende:
[..]
Oh, ik vind die van Jordanië beter:
[ afbeelding ]
Trio met beide dames.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef waht het volgende:
[..]
Oh, ik vind die van Jordanië beter:
[ afbeelding ]
Que?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou een killerbitch lelijk moeten zijn?
Wat begrijp je niet aan killerbitch? Moordenaarsteefquote:
Dat zijn ze niet. Het zijn vrouwen van dictators.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan killerbitch? Moordenaarsteef
Jij loopt ook wel een beetje te hard van stapel, het zijn gewoon vrouwen van stand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan killerbitch? Moordenaarsteef
Teefjes van moordenaarsquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet. Het zijn vrouwen van dictators.
GMTA.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet. Het zijn vrouwen van dictators.
Ze houden hier van dictators.quote:
LOLquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij loopt ook wel een beetje te hard van stapel, het zijn gewoon vrouwen van stand.
Dat was gewoon een hoer. Sim-pel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
jaja, net als die vriendin van de zoon van Gadaffi, die Nederlandse dame die haar vriendinnen verhuurde?
Nee, dat waren gewoon mensen van het niveau tokkie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
jaja, net als die vriendin van de zoon van Gadaffi, die Nederlandse dame die haar vriendinnen verhuurde?
Waarschijnlijk dromen ze van macht zodat ze ook eens zo een gleufdiertje kunnen krijgen.quote:
Dat zijn alle dictatorsquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat waren gewoon mensen van het niveau tokkie.
Vooral qua das.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier leken we meer op elkaar.
Blij dat we homo zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dromen ze van macht zodat ze ook eens zo een gleufdiertje kunnen krijgen.
Vrouwen kunnen het ook uit medelijden doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dromen ze van macht zodat ze ook eens zo een gleufdiertje kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |