Nee, ik heb er via mijn werk contact mee. Maar zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten zeg ik maar. En een normaal mens ben ik zeker niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Da's waar. Maar dan moeten ze je wel vervelend vinden aangezien ze het veel te druk hebben en het een grote puinhoop is. Normale mensen komen ook niet in contact met de inspecteur, dus kennelijk heeft Piet wat op zijn kerfstok.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is Medvedev zo'n kleine opdonder?
Wél een vakgenoot van jou.
Oke Piet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik heb er via mijn werk contact mee. Maar zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten zeg ik maar. En een normaal mens ben ik zeker niet.
Oh, ik vind die van Jordanië beter:quote:
En welke POLler is die gast rechts van Medvedev?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier leken we meer op elkaar.
Waarom zou een killerbitch lelijk moeten zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef waht het volgende:
[..]
Oh, ik vind die van Jordanië beter:
[ afbeelding ]
Trio met beide dames.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef waht het volgende:
[..]
Oh, ik vind die van Jordanië beter:
[ afbeelding ]
Que?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou een killerbitch lelijk moeten zijn?
Wat begrijp je niet aan killerbitch? Moordenaarsteefquote:
Dat zijn ze niet. Het zijn vrouwen van dictators.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan killerbitch? Moordenaarsteef
Jij loopt ook wel een beetje te hard van stapel, het zijn gewoon vrouwen van stand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan killerbitch? Moordenaarsteef
Teefjes van moordenaarsquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet. Het zijn vrouwen van dictators.
GMTA.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet. Het zijn vrouwen van dictators.
Ze houden hier van dictators.quote:
LOLquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij loopt ook wel een beetje te hard van stapel, het zijn gewoon vrouwen van stand.
Dat was gewoon een hoer. Sim-pel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
jaja, net als die vriendin van de zoon van Gadaffi, die Nederlandse dame die haar vriendinnen verhuurde?
Nee, dat waren gewoon mensen van het niveau tokkie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
jaja, net als die vriendin van de zoon van Gadaffi, die Nederlandse dame die haar vriendinnen verhuurde?
Waarschijnlijk dromen ze van macht zodat ze ook eens zo een gleufdiertje kunnen krijgen.quote:
Dat zijn alle dictatorsquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat waren gewoon mensen van het niveau tokkie.
Vooral qua das.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier leken we meer op elkaar.
Blij dat we homo zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dromen ze van macht zodat ze ook eens zo een gleufdiertje kunnen krijgen.
Vrouwen kunnen het ook uit medelijden doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dromen ze van macht zodat ze ook eens zo een gleufdiertje kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |