Jawel. Maar de meesten vallen in de middencategoriequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooie mannen zijn niet origineel?
Why, wat heb ik je misdaan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet achter jou staan, ass to be hurtin' for a month.
Houden van is een groot woord.quote:
Waarschijnlijk door een of andere Toos die dat "important" vond.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef Modus het volgende:
Al was het waar geweest, waarom de neuk zou of all people de stadsdeelraad van Zuidoost Mandela moeten herdenken?
Kunnen ze subsidie voor een herdenking aanvragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef Modus het volgende:
Al was het waar geweest, waarom de neuk zou of all people de stadsdeelraad van Zuidoost Mandela moeten herdenken?
Nice.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nieuw fenomeen in de Rif. Dames in strakke kleding en extreem veel make up die Kleenex verkopen. Of is dit een soort stille hint ofzo?
Binnenkort in Rotterdam-Zuid, vermoedelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nieuw fenomeen in de Rif. Dames in strakke kleding en extreem veel make up die Kleenex verkopen. Of is dit een soort stille hint ofzo?
In Brussel een reeds bekend fenomeen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnenkort in Rotterdam-Zuid, vermoedelijk.
Hmm, ik vond het juist zo romantisch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh jammer.
Daar zal ik geen mening over geven. Al ben je natuurlijk wat jonger, ik vind dat zo ontzettend klef en claimerig. Maar op jouw leeftijd kan dat nog wel.
Veel mannen die last hebben van verkoudheid zeker..quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Verkopen ze niet ook dvd's van een bepaald genre?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat het grootste deel van de bevolking daar bestaat uit zwarte mensen denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef Modus het volgende:
Ik bedoelde als ie wel was overleden, niet dat ik het verhaal niet geloof.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het grootste deel van de bevolking daar bestaat uit zwarte mensen denk ik.
En ik neem niet aan dat Het Parool het uit z'n duim zuigt: http://www.parool.nl/paro(...)e-voor-Mandela.dhtml
Binnenkort komt er via uitgeverij "de psychotische bij" ook een papieren versie op de markt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:49 schreef robin007bond het volgende:
Het blijft leuk om die quotes in VP zijn fobo te lezen
Oh mein Gott, hij heeft ze weer aardig uitgebreid sinds de laatste keer dat ik keekquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:49 schreef robin007bond het volgende:
Het blijft leuk om die quotes in VP zijn fobo te lezen
Vaker kijken dus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh mein Gott, hij heeft ze weer aardig uitgebreid sinds de laatste keer dat ik keek
quote:WAAROM ZIT ALLEMAAL ZO INGEWIKKELD IN ELKAAR JA DAN KAN IK WEER GAAN BELLEN EN ZE ZIJN MIJN NUMMER AL WEER JA U WIL ZEKER OOK ENGELS EN ITALIAN VOETBAL JA NATUURLIJK HOE MOET IK HET ANDERE KIJKEN EN ALS IK ER GODSVERDOMME MEER VOOR MOET BETALEN TREK IK DIE HELE MURDOCH MET ZIJN ZENDDRTJE OVER DE BALIE
WAT IK ME NOG AFVRAAG HOEVEEL KANALANE WANT EN SERIE A EN PREMIER LEAGUE OP EEN KANAAL JA DAN MOET IK ALNOG STREAMA GAAN ZOSKSN QAA
AWAAA
#ANTIMODERNFOOTBALL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |