Zijn dikke buik blokkeert het zicht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ahhh had dit nog helemaal niet gelezen. Wat lief.Wel een beetje vreemd dat ik achter VP sta!
Klopt, ik hoor na Disana.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:36 schreef Drugshond het volgende:
Tamas op het einde.....wierd thinking. Denk je alles al gehad te hebben.
Blijk je puni-piercings te hebben gekocht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef robin007bond het volgende:
Oorbellen gekocht voor mijn vriendin. Altijd spannend of je het goed hebt uitgezocht.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Blijk je puni-piercings te hebben gekocht.
De aardigste mensen heeft hij niet genoemd, die spraken vanzelf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ik had bijna een order geplaatst bij Betyar. Maar ik sta niet onder het rijtje aardige mensen, dus dat gaat niet meer door.
quote:
Wat lief! Foto!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef robin007bond het volgende:
Oorbellen gekocht voor mijn vriendin. Altijd spannend of je het goed hebt uitgezocht.
De gedachte is ook wat waard.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef robin007bond het volgende:
Maar hij schijnt ook nog kalend te zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]An sich niks mis met dikke buiken. Bij een man wil ik wel echt houvast.
Ik weet niet precies hoe ik deze post moet interpreteren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dat heb je bij die wezens. Ze vergaan veel sneller dan wij, vrouwen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij schijnt ook nog kalend te zijn.
Als ik hem zo nalees begrijp ik dat wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik deze post moet interpreteren.
Daarom: altijd voor een jongere man gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat heb je bij die wezens. Ze vergaan veel sneller dan wij, vrouwen.
Oeh, het is al verpakt.quote:
Dus wij mogen wel wat vetrollen hebben?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik hem zo nalees begrijp ik dat wel.
Bij vrouwen val ik ook gewoon op een figuur. Maar dan maatje 36/38 hooguit 40.
Bij mannen mag het wel 40/42/44 zijn ofzo.
Oh jammer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, het is al verpakt.![]()
Voor haar verjaardag had ik een hartjeskettinkje gekocht met mijn naam erin gegraveerd.
Ja hoor, als het iig niet belemmert tot sommige dingen. Ik wil gewoon met mijn partner seks kunnen hebben, maar ook kunnen sporten of stukje rennen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus wij mogen wel wat vetrollen hebben?
Als je brutaal bent ligt de wereld aan je voeten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:38 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, doorgaans langs openbare wegen waar veel politie rijdt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh jammer.
Daar zal ik geen mening over geven. Al ben je natuurlijk wat jonger, ik vind dat zo ontzettend klef en claimerig. Maar op jouw leeftijd kan dat nog wel.
Wees blij dat ik niet achter jou staan, ass to be hurtin' for a month.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ahhh had dit nog helemaal niet gelezen. Wat lief.Wel een beetje vreemd dat ik achter VP sta!
U houdt ook van twee kanten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik hem zo nalees begrijp ik dat wel.
Bij vrouwen val ik ook gewoon op een figuur. Maar dan maatje 36/38 hooguit 40.
Bij mannen mag het wel 40/42/44 zijn ofzo.
Maar wil je dan ook kwetsuren oplopen als hij in bed een keertje over je heen is gerold?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef Tamashii het volgende:
En teringlelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij schijnt ook nog kalend te zijn.
Dit snap ik niet, komen bij vrouwen dan de moedergevoelens los? Als in de zin van, aaaawwww, wat is hij zielig, ik moet hem helpen....quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat kan nou juist wel weer leuk zijn.
Nee, maar dan heb je tenminste een origineel exemplaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit snap ik niet, komen bij vrouwen dan de moedergevoelens los? Als in de zin van, aaaawwww, wat is hij zielig, ik moet hem helpen....
?
Mooie mannen zijn niet origineel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb je tenminste een origineel exemplaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |