Dat komt wel goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, verwacht binnenkort leuke youtubejes van je.
Ik kijk er ook naar uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, verwacht binnenkort leuke youtubejes van je.
Pics?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zit nu in hartje Rif, tussen de wietplantages.
Dat lijkt me juridisch gezien niet zo'n verstandige zet.quote:
Bij wijze van spreken natuurlijk. De Rif staat bekend om dergelijke plantages, maar in de praktijk struikel je er echt niet over. Sterker nog, de kans dat je in een dergelijke plantage (per ongeluk) terechtkomt is vrijwel nihil.quote:
Ik heb er wel eens een docu over gezien, die gasten doen het best sneaky.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken natuurlijk. De Rif staat bekend om dergelijke plantages, maar in de praktijk struikel je er echt niet over. Sterker nog, de kans dat je in een dergelijke plantage (per ongeluk) terechtkomt is vrijwel nihil.
Nee, doorgaans langs openbare wegen waar veel politie rijdt.quote:
Zou ook ergens binnenshuis of onder de grond kunnen ofzo..quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:38 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, doorgaans langs openbare wegen waar veel politie rijdt.
Ahh, nicequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In bergen die slechts te voet bereikbaar zijn, afgelegen en hoog.
Achter de klaagmuur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:38 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, doorgaans langs openbare wegen waar veel politie rijdt.
Issie dood dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:39 schreef remlof het volgende:
De stadsdeelraad van Zuidoost heeft gisteravond tijdens de vergadering een minuut stilte in acht genomen wegens het overlijden van Nelson Mandela.
Nee, de raad had op basis van berichten op Facebook ten onrechte geconcludeerd dat de Zuid-Afrikaanse staatsman in het ziekenhuis van Pretoria was gestorvenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de raad had op basis van berichten op Facebook ten onrechte geconcludeerd dat de Zuid-Afrikaanse staatsman in het ziekenhuis van Pretoria was gestorven
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de raad had op basis van berichten op Facebook ten onrechte geconcludeerd dat de Zuid-Afrikaanse staatsman in het ziekenhuis van Pretoria was gestorven
Ahhh had dit nog helemaal niet gelezen. Wat lief.quote:0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:56 schreef betyar het volgende:
Aardige mensen:
Yoki, Disana, Remlof, Drugshond, Von_Preussen, Tamasshii
Wie gaat er nou af op Facebook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn dikke buik blokkeert het zicht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ahhh had dit nog helemaal niet gelezen. Wat lief.Wel een beetje vreemd dat ik achter VP sta!
Klopt, ik hoor na Disana.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:36 schreef Drugshond het volgende:
Tamas op het einde.....wierd thinking. Denk je alles al gehad te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |