Nee hoor, er is net zo weinig bewijs als voor Noord-Koreaanse concentratiekampen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel duidelijk is geweest in tegenstelling tot de beweringen van Noord-Koreaanse concentratiekampen.
Foto's spreken voor zich. Die wazige satellietbeelden zeggen helemaal niks, kunnen net zo goed fabrieken zijn waar onze telefoons worden gemaakt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, er is net zo weinig bewijs als voor Noord-Koreaanse concentratiekampen.
Die foto's zijn gewoon in scene gezet hoor, dat waren gewoon fabrieken waar spulletjes voor de oorlog werden gemaakt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Foto's spreken voor zich. Die wazige satellietbeelden zeggen helemaal niks, kunnen net zo goed fabrieken zijn waar onze telefoons worden gemaakt.
Dan is het goed. Ik dacht al....quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die foto's zijn gewoon in scene gezet hoor, dat waren gewoon fabrieken waar spulletjes voor de oorlog werden gemaakt.
Oh dat kan altijd nog spannend zijn. Is namelijk ook mijn tactiek als ik naar een vreemde plaats ga, maar dan blijkt dat er tussen de tijd wanneer die foto's gemaakt zijn en het moment dat ik daar ben nogal wat veranderd is. En dan flip ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:17 schreef Drugshond het volgende:
Hmmzz.... kom er net achter dat mijn hotel in Krakow een beetje uit het stadscentrum ligt.
Alles ligt op meer dan een 1 km afstand.
Ben in google maps een beetje aan het wandelen. Gewoon spelletje memory. Zodat ik straks in 1 keer weet waar ik ben.
In Portugal en Valencia had ik wel flink voordeel van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat kan altijd nog spannend zijn. Is namelijk ook mijn tactiek als ik naar een vreemde plaats ga, maar dan blijkt dat er tussen de tijd wanneer die foto's gemaakt zijn en het moment dat ik daar ben nogal wat veranderd is. En dan flip ik
Misschien moet je in het vervolg gewoon niet meer zo dom lullen. De concentratiekampen in Noord-Korea zijn net zo tastbaar als die in Polen, ondanks de excuusjes die jij verzint.quote:
Multitool, mes of lamp?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:27 schreef betyar het volgende:
Ik heb mijn Gerber weer gevonden, die was ik sinds het verlaten van defensie al kwijt!
Graag zou ik daar bewijs van willen zien. PietjeZuur kwam ook al met die wazige googlemaps foto's. Nog geen hekwerk te zien. Of de superieure Noord-Koreanen hebben een hekwerk ontwikkeld dat geen palen nodig heeft. Een hekwerk dat de zwaartekracht trotseert!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Misschien moet je in het vervolg gewoon niet meer zo dom lullen. De concentratiekampen in Noord-Korea zijn net zo tastbaar als die in Polen, ondanks de excuusjes die jij verzint.
Je telefoon geeft ook de tijd aan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:33 schreef betyar het volgende:
Nu mijn horloge nog, die ben ik kwijtgeraakt met de verbouwing hier![]()
Volkomen willekeur in routes en richtingen heeft mijn voorkeurquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat kan altijd nog spannend zijn. Is namelijk ook mijn tactiek als ik naar een vreemde plaats ga, maar dan blijkt dat er tussen de tijd wanneer die foto's gemaakt zijn en het moment dat ik daar ben nogal wat veranderd is. En dan flip ik
Ik weet de weg altijd wel te vinden maar heb graag orientatiepunten, als zo'n punt dan inene verdwenen is dan kan ik mij daar nog wel eens druk over maken of tijdelijk even de weg kwijt zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volkomen willekeur in routes en richtingen heeft mijn voorkeur
Oh ok.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat horloge was me meer waard dan alleen de tijd aflezen.
Ach dan loop ik wel een stukje extraquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet de weg altijd wel te vinden maar heb graag orientatiepunten, als zo'n punt dan inene verdwenen is dan kan ik mij daar nog wel eens druk over maken of tijdelijk even de weg kwijt zijn.
Haha daar ben ik nog niet 100% van overtuigdquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]Je hebt de smaak te pakken, gaat helemaal goed komen die 4daagse
De sfeer trekt je er wel doorheen, mijn broer doet ook weer mee.. hij zegt ook altijd dat hij veel steun heeft aan de mensen langs de weg en de sfeer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha daar ben ik nog niet 100% van overtuigd
Dat verbaast me niet. Doelloos rondlopen....quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volkomen willekeur in routes en richtingen heeft mijn voorkeur
Op vakantie en in mijn vrije tijd hoef ik niet altijd recht op mijn doel af. Dwaal eens van de vaste route, dat geeft nieuwe ontdekkingen en inzichten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet. Doelloos rondlopen....
Dat zal vast maar het is een naar eind en dat vier keerquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De sfeer trekt je er wel doorheen, mijn broer doet ook weer mee.. hij zegt ook altijd dat hij veel steun heeft aan de mensen langs de weg en de sfeer.
Ik weet niet of het verstandig is dit advies aan autisten te geven; binnenkort heb je er dan weer een bosmaaier-incident bij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op vakantie en in mijn vrije tijd hoef ik niet altijd recht op mijn doel af. Dwaal eens van de vaste route, dat geeft nieuwe ontdekkingen en inzichten.
Je hebt nog drie wekenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ga langs de kant zitten, op mijn fauteuil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is dit advies aan autisten te geven; binnenkort heb je er dan weer een bosmaaier-incident bij.
Dat is aanzienlijk verstandiger ben ik bangquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ga langs de kant zitten, op mijn fauteuil.
Je hebt geen keus, wij luie donders van deze sc rekenen erop dat jij iets neerzetquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zal vast maar het is een naar eind en dat vier keer.
Verkeerde instelling.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het spijt me.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ergens niet compleet van overtuigd zijn staat haaks op de waarden van deze reeks.
Debat over de extra 6 miljard. Beetje piemeltjes meten over wie een toontje lager moet zingen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Reya het volgende:
[..]
In de boksring? Dat zou wel vermakelijk zijn.
Het klinkt behoorlijk triest, in ieder geval.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Debat over de extra 6 miljard. Beetje piemeltjes meten over wie een toontje lager moet zingen.
Precies.quote:
Het is dan weer wel vermakelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk, maar wat heb je er precies aan? Dan kunnen we samen lachen over hoe kut het gaat?
Nogal inderdaad. Deze debatjes hebben uiteindelijk toch geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Het klinkt behoorlijk triest, in ieder geval.
Ook zo voorspelbaar als deze reeks, verder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Nogal inderdaad. Deze debatjes hebben uiteindelijk toch geen enkele toegevoegde waarde.
Ik vraag mij af wat mensen drijft om steeds weer hier terug te komen, want niemand heeft het echt naar z'n zin (behalve ik)?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook zo voorspelbaar als deze reeks, verder.
Zo zijn veel zaken in het leven onverklaarbaar; er bestaan ook mensen die structureel VVD stemmen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat mensen drijft om steeds weer hier terug te komen, want niemand heeft het echt naar z'n zin (behalve ik)?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook zo voorspelbaar als deze reeks, verder.
Dat meen je niet!!??quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo zijn veel zaken in het leven onverklaarbaar; er bestaan ook mensen die structureel VVD stemmen, bijvoorbeeld.
Hoe staat het met de carrière?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:18 schreef Webschip het volgende:
Het is een poppenspel. Maar dat is de hele maatschappij.
Het productieproces is ook prachtig om te zien, hoe alles is ingedeeld en onderverdeeld in opeenvolgende stappen en aparte procedures. Zoals die mevrouw aan het einde, die de hele dag enkel sterren op de motorkap zet en een schroefje vastmaakt, dat voor die taak speciaal iemand is aangenomen, ongeloveloos.quote:
Waar wil jij het geld dan vandaan halen? Meer belasting?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:22 schreef Webschip het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen blijven geloven in het verder vermarkten van de maatschappij. Terwijl we met z'n alle kunnen zien waar dat heen gaat.
Bij de volgende verkiezingen is de VVD gewoon weer de grootste.
Ik hoop het niet, het wordt weer eens tijd voor een sociaal-democratische minister-president.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:22 schreef Webschip het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen blijven geloven in het verder vermarkten van de maatschappij. Terwijl we met z'n alle kunnen zien waar dat heen gaat.
Bij de volgende verkiezingen is de VVD gewoon weer de grootste.
Een goedlopende economie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Waar wil jij het geld dan vandaan halen? Meer belasting?
Heel veel zorg voor een topproduct. Het resultaat zal er waarschijnlijk ook naar zijn. Ik ben benieuwd hoe het ding irl uitziet. Het zit vol met innovatie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het productieproces is ook prachtig om te zien, hoe alles is ingedeeld en onderverdeeld in opeenvolgende stappen en aparte procedures. Zoals die mevrouw aan het einde, die de hele dag enkel sterren op de motorkap zet en een schroefje vastmaakt, dat voor die taak speciaal iemand is aangenomen, ongeloveloos.
Niet door op je luie krent te zitten en enkel te bezuinigen omdat de maatregelen die je ervoor hebt uitgevaardigd je in een lastigere positie brengen.quote:
Van de winsten. Topsalarissen. Poppenkasten.(gebouwen, doorgeslagen managementculturen) Etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Waar wil jij het geld dan vandaan halen? Meer belasting?
En meer efficiëntie, niet te vergeten. Kijk alleen maar naar wat er aan medicijnen wordt weggegooid.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Van de winsten. Topsalarissen. Poppenkasten.(gebouwen, doorgeslagen managementculturen) Etc.
Te jong en te onervaren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, het wordt weer eens tijd voor een sociaal-democratische minister-president.
Lodewijk Asscher bijvoorbeeld.
Concretiseer het eens? En wat voor rol zie je voor jezelf weggelegd in zo'n maatschappij?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Van de winsten. Topsalarissen. Poppenkasten.(gebouwen, doorgeslagen managementculturen) Etc.
Precies. En mensen de volle mep laten betalen als ze met een kleinigheid de eerste Hulp linea recta binnenstruinen. Mag/moet een stuk harder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En meer efficiëntie, niet te vergeten. Kijk alleen maar naar wat er aan medicijnen wordt weggegooid.
Ik weet het niet. Hij zal best veel in z'n mars hebben. Maar wat heeft hij nu concreet allemaal gedaan met het probleem massawerkloosheid?quote:
Op z'n minst compleet overtuigd zijn van jezelf, de rest is bijzaak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ergens niet compleet van overtuigd zijn staat haaks op de waarden van deze reeks.
In ieder geval de scherpe kantjes van het VVD-beleid afgehaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hij zal best veel in z'n mars hebben. Maar wat heeft hij nu concreet allemaal gedaan met het probleem massawerkloosheid?
Die vind ik vreselijk. Riep als eerste over die grootverdieners en moet je eens zien wat hij allemaal erna deed...quote:
Wat heb je daar zelf aan gedaan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hij zal best veel in z'n mars hebben. Maar wat heeft hij nu concreet allemaal gedaan met het probleem massawerkloosheid?
Dat is allemaal nogal subjectief. Ik denk dat korten op sociale zekerheden en overheid onvermijdelijk is aangezien dat de grootste kostenposten zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Bedrijven geadviseerd te saneren.quote:
Niet enkel bezuinigen maar op sommige vlakken kan het wel wat minder. Wanneer je nu nog meer gaat belasten helpt dat de economie sowieso niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet door op je luie krent te zitten en enkel te bezuinigen omdat de maatregelen die je ervoor hebt uitgevaardigd je in een lastigere positie brengen.
Klinkt heel schattig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Precies. En mensen de volle mep laten betalen als ze met een kleinigheid de eerste Hulp linea recta binnenstruinen. Mag/moet een stuk harder.
Dat is niet subjectief? Ik geloof dat iedere opvatting, dus ook in de politiek nogal subjectief is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is allemaal nogal subjectief. Ik denk dat korten op sociale zekerheden en overheid onvermijdelijk is aangezien dat de grootste kostenposten zijn.
Vervolgens kopt de Telegraaf over iemand die daadwerkelijk een hartinfarct had, maar het risico op een gepeperde rekening niet wilde nemen. Dan ben je zeker ver van huisquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klinkt heel schattig.
Maar als je dan dus met steken in je borst naar het ziekenhuis gaat en het blijken gewoon stressgerelateerde klachten, dan krijg je dus een flinke rekening, maar wanneer het een hartinfarct blijkt niet?
Daar moet je mee uitkijken inderdaad, maar je kan producenten van medicijnen best dwingen om kleinere verpakkingen te leveren bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klinkt heel schattig.
Maar als je dan dus met steken in je borst naar het ziekenhuis gaat en het blijken gewoon stressgerelateerde klachten, dan krijg je dus een flinke rekening, maar wanneer het een hartinfarct blijkt niet?
Daar zijn we dan ook heel dankbaar voor.quote:
Nee, dat kan je namelijk meten. Wat jij een topinkomen vindt is daarentegen nogal arbitrair.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is niet subjectief? Ik geloof dat iedere opvatting, dus ook in de politiek nogal subjectief is.
Met steken in de borst is dat volkomen terecht en dat weet iedereen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klinkt heel schattig.
Het is niet voor niks dat ik nogal cynisch ben over de politiek. Iedereen houdt iedereen voor de gek. Maar dat is de politiek echt niet alleen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef Tem het volgende:
Samsom blijft ook maar herhalen dat het niet de laagste inkomens zal raken... wat een onzin.
Sommige snijwonden moeten nu eenmaal gehecht worden, bij welke lengte mag je hiervoor naar de eerste hulp?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Met steken in de borst is dat volkomen terecht en dat weet iedereen.
Maar op TV zag je onbenullen die echt voor iets kleins als een snee in de duim al naar de Eerste hulp gaan. Dat is overduidelijk een gevalletje huisartsen(post). Die mag van mij de volle mep krijgen met een boete erbij.
En niet zoveel medicijnen tegelijk uitdelen. Meer met herhaalrecepten werken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar moet je mee uitkijken inderdaad, maar je kan producenten van medicijnen best dwingen om kleinere verpakkingen te leveren bijvoorbeeld.
Ook een huisarts kan prima hechten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
Sommige snijwonden moeten nu eenmaal gehecht worden, bij welke lengte mag je hiervoor naar de eerste hulp?
Op het gebied van medicijnen valt nog wel wat winst te halen inderdaad, hoewel volgens mij de laatste jaren daar al flinke terreinwinst is geboekt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar moet je mee uitkijken inderdaad, maar je kan producenten van medicijnen best dwingen om kleinere verpakkingen te leveren bijvoorbeeld.
Voor alles wat niet levensbedreigend is. Mensen weten dat echt wel of ze dood aan het bloeden zijn of niet. In principe moet iedereen eerst gewoon langst de huisartsenpost. Of op z'n minst even bellen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
Sommige snijwonden moeten nu eenmaal gehecht worden, bij welke lengte mag je hiervoor naar de eerste hulp?
Tot die tijd effe een zwaluwstaartje erop.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
"komt u morgenmiddag maar op het spreekuur, tot die tijd goed aandrukken meneer"
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
"komt u morgenmiddag maar op het spreekuur, tot die tijd goed aandrukken meneer"
Ja, dat klinkt allemaal leuk en aardig. Maar mensen vergeten altijd bij dit soort sentimentele incidentbeoordelingen dat een serieus wettelijk kader moet werken op basis van definities.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Met steken in de borst is dat volkomen terecht en dat weet iedereen.
Maar op TV zag je onbenullen die echt voor iets kleins als een snee in de duim al naar de Eerste hulp gaan. Dat is overduidelijk een gevalletje huisartsen(post). Die mag van mij de volle mep krijgen met een boete erbij.
Natuurlijk kan je bij dit soort dingen niet een soort van thermometer in je reet duwen om te meten of je een score haalt. Maar dat is met veel dingen zo, niet alles is met een schaartje te knippen. Of mensen ergens recht een beroep op een voorziening doen, daar is altijd een oordeel bij betrokken. Maar je mag best van mensen vragen om even wel gezonde verstand ter blijven gebruiken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt allemaal leuk en aardig. Maar mensen vergeten altijd bij dit soort sentimentele incidentbeoordelingen dat een serieus wettelijk kader moet werken op basis van definities.
Dat betekent dan dus inderdaad zoals iemand al aankaartte dat je serieus zou moeten gaan vastleggen bij welke afmetingen een snijwond 'spoedeisende hulp-waardig' is.
Je krijgt dan hoogstwaarschijnlijk weer een heel woud aan wetten, regeltjes, protocollen, etcetera waar uiteindelijk voornamelijk juristen beter van worden.
Goede zaak. Waarom zou een grootverdiener nog geld voor de kinderen krijgen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:48 schreef remlof het volgende:
Samsom wil wel kijken over de kindregelingen versoberd kunnen worden en of fraude en verspilling in de zorg verder bestreden kan worden.
Hoppa.
Het is zeker niet verkeerd om het stelsel kritisch tegen het licht te houden, maar dat is niet de insteek van dit kabinet. Dat heeft geld nodig, besluit dat het van yx moet komen en dan ziet men zelf maar hoe men dat financieel oplost. Dus van het hervormen van een stelsel en dan geld besparen is geen sprake.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet enkel bezuinigen maar op sommige vlakken kan het wel wat minder. Wanneer je nu nog meer gaat belasten helpt dat de economie sowieso niet.
Had je net zo goed de zorgpremies nivellerend kunnen laten werken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Goede zaak. Waarom zou een grootverdiener nog geld voor de kinderen krijgen?
Dat blijkt in de praktijk helemaal niet zo te zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Voor alles wat niet levensbedreigend is. Mensen weten dat echt wel of ze dood aan het bloeden zijn of niet.
Massahysterie op kleine schaal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat blijkt in de praktijk helemaal niet zo te zijn.
Die nivellering vind nu ook plaats.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Had je net zo goed de zorgpremies nivellerend kunnen laten werken.
Wat voor kindregelingen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:48 schreef remlof het volgende:
Samsom wil wel kijken over de kindregelingen versoberd kunnen worden en of fraude en verspilling in de zorg verder bestreden kan worden.
Hoppa.
Wanneer ga jij eindelijk een keer wat doen dan, lapzwans?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik snap niet waarom daar nou zoveel ophef over was.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die nivellering vind nu ook plaats.
Iedereen weet toch wel dat je met een sneetje in je duim echt niet doodbloed. Hetzelfde met een bezeerde ledemaat. Etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat blijkt in de praktijk helemaal niet zo te zijn.
Omdat de staat meebetaalt aan de kosten van je kind.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
En iedereen weet ook dat een werkloze gepaste bescheidenheid siert.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iedereen weet toch wel dat je met een sneetje in je duim echt niet doodbloed. Hetzelfde met een bezeerde ledemaat. Etc.
Ik ook niet. Nu worden de grootverdieners door de kat gebeten ipv de hond.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik snap niet waarom daar nou zoveel ophef over was.
Je bent niet voor democratie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En iedereen weet ook dat een werkloze gepaste bescheidenheid siert.
Hetzelfde geldt voor bankiers.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog erger, want die lastenverlichting van de VVD die we ook hadden gekregen was bij de grootverdieners wel met open armen ontvangen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nu worden de grootverdieners door de kat gebeten ipv de hond.
Mijn laatste snijwond van circa twee inch is toch lekker bij de eerste hulp gehecht, want die doen het netjes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Voor alles wat niet levensbedreigend is. Mensen weten dat echt wel of ze dood aan het bloeden zijn of niet. In principe moet iedereen eerst gewoon langst de huisartsenpost. Of op z'n minst even bellen.
Voor een sneetje in de vinger, weet iedereen met anderhalve hersencel echt wel of het levensbedreigend is.
Nee, je klaagt hier al jaren over geen baan in de techniek, hou toch op man. En ondertussen lekker kankeren op alles en iedereen dat werkt.quote:
Ik draag genoeg af om het recht tot klagen te hebben verkregen.quote:
Denk jij nou serieus dat op de spoedeisende hulp enkel halfdode mensen en mensen met een sneetje in hun duim binnenkomen? Er zit een veel groter grijs gebied dan het extreem wat jij nu aangeeft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iedereen weet toch wel dat je met een sneetje in je duim echt niet doodbloed. Hetzelfde met een bezeerde ledemaat. Etc.
Waarom maak je het weer persoonlijk?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je klaagt hier al jaren over geen baan in de techniek, hou toch op man. En ondertussen lekker kankeren op alles en iedereen dat werkt.
Bij je moeder jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik draag genoeg af om het recht tot klagen te hebben verkregen.
Mwah, 1,5 jaar geleden zat jij ook enkel op je luie gat van de stufi te profiteren, terwijl je riep dat je echt geen bijbaantje ging nemen omdat je dat te min vond.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon dat gezwam zat. Dan krijg je maar keer spiegel voor de neus. Je hebt een opleiding in n.b. de enige sector die nog mensen zoekt maar je zit al jaren in de bijstand te kankeren op iedereen die centen verdient.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Waarom maak je het weer persoonlijk?
Wordt eens volwassen kerel!
Dat klinkt heel leuk, maar kan de minderbedeelden er toch van weerhouden om te gaan als ze die 50 euro in eerste instantie moeten voorschieten. Daarnaast gaat het weer een enorme administratieve rompslomp met zich meebrengen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je bij dit soort dingen niet een soort van thermometer in je reet duwen om te meten of je een score haalt. Maar dat is met veel dingen zo, niet alles is met een schaartje te knippen. Of mensen ergens recht een beroep op een voorziening doen, daar is altijd een oordeel bij betrokken. Maar je mag best van mensen vragen om even wel gezonde verstand ter blijven gebruiken.
Het is een serieus probleem. Niet voor niets wilde Schippers 50 euro vragen. Ik vind dat terecht. Ik zou het alleen anders doen: iedereen 50 euro laten betalen, die je pas terug krijgt als blijkt dat het niet om scheet ging. Dan bouw toch even een prikkel in.
Goed plan. Een dagelijkse les statistiek van von_Preussen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
of moet ik jou nog eens de les over statistiek gaan lezen?
EG studeert?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, 1,5 jaar geleden zat jij ook enkel op je luie gat van de stufi te profiteren, terwijl je riep dat je echt geen bijbaantje ging nemen omdat je dat te min vond.
Dus wat dat betreft heb jij ook boter op je hoofd.
Sinds wanneer zijn m'n ouders de belastingdienst?quote:
Precies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, 1,5 jaar geleden zat jij ook enkel op je luie gat van de stufi te profiteren, terwijl je riep dat je echt geen bijbaantje ging nemen omdat je dat te min vond.
Dus wat dat betreft heb jij ook boter op je hoofd.
Dus alle vacatures binnen de technische sector zijn te min voor EG? Wat wil hij worden dan, hoofd technicus Mammoet International?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat ook jij bepaald soort werk te min vond.
De ouders van Koos zijn in elk geval altijd blauw.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn m'n ouders de belastingdienst?
Fijn voor je dan. Ik vind het op mijn beurt ozo irritant dat je anderen de maat neemt, terwijl je niets over de achtergronden weet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon dat gezwam zat. Dan krijg je maar keer spiegel voor de neus. Je hebt een opleiding in n.b. de enige sector die nog mensen zoekt maar je zit al jaren in de bijstand te kankeren op iedereen die centen verdient.
Irritant gewoon.
Ik dacht dat het om baantjes ging waardoor je uit de bijstand komt, dat zijn natuurlijk simpele laagopgeleide banen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus alle vacatures binnen de technische sector zijn te min voor EG? Wat wil hij worden dan, hoofd technicus Mammoet International?
Vooralsnog betaal ik en de rest van de mensen waar je op kankert je eten dus stuff it.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Precies.
Als straks blijkt dat voor hem - om wat voor reden dan ook- niet kan meedoen, dan heeft ie tijd genoegd om na te denken dat weinig dingen zwart-wit zijn.
VS is het prototype die ik nog eens gigantisch op z'n bek zie gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat ook jij bepaald soort werk te min vond.
Je betaalt ook mijn belastingteruggave, please kanker ook wat op mij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooralsnog betaal ik en de rest van de mensen waar je op kankert je eten dus stuff it.
Als je maar jaren blijft zitten en mokken wel ja, 5 'gap years' zijn niet uit te leggen als er een schreeuwend personeelstekort is. Geen wonder dat ze twijfelen aan motivatie dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om baantjes ging waardoor je uit de bijstand komt, dat zijn natuurlijk simpele laagopgeleide banen.
Ga jij überhaupt nog in op mijn punt betreffende de eerste hulp of negeer je dat? Want ik kan op dit punt net zo goed zeggen:quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
VS is het prototype die ik nog eens gigantisch op z'n bek zie gaan.
Want je weet dat ik aan de financiële kant van de ziekenhuiszorg zit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het op mijn beurt ozo irritant dat je anderen de maat neemt, terwijl je niets over de achtergronden weet.
Dan kan je me een keer recht in de ogen aankijken bedoel je?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
VS is het prototype die ik nog eens gigantisch op z'n bek zie gaan.
Zolang je daar niets over loslaat maar wel afgunstig bent naar de mensen die wel geld binnen halen wek je in ieder geval weinig begrip bij anderen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Fijn voor je dan. Ik vind het op mijn beurt ozo irritant dat je anderen de maat neemt, terwijl je niets over de achtergronden weet.
Totdat je iets overkomt en anderen voor jou moeten betalen. Dat heet solidariteit. Iets wat jij een heel vies woord vindt totdat jou iets overkomt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooralsnog betaal ik en de rest van de mensen waar je op kankert je eten dus stuff it.
Vooralsnog merken we niks van dat "iets" wat jou enorm belemmert, en je wil er niks over kwijt, maar je wilt ons wel steeds een hak zetten, wat Tem ook al aanhaalt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Totdat je iets overkomt en anderen voor jou moeten betalen. Dat heet solidariteit. Iets wat jij een heel vies woord vindt totdat jou iets overkomt.
Ik constateer dat Schippers hier mee bezig is geweest en met een voorstel kwam met die 50 euro. Dat mag ik toch constateren dat ik het probleem niet heb verzonnen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ga jij überhaupt nog in op mijn punt betreffende de eerste hulp of negeer je dat? Want ik kan op dit punt net zo goed zeggen:
[..]
Want je weet dat ik aan de financiële kant van de ziekenhuiszorg zit.
Mensen aan de top pakken het gewoon van jou af en stompen je op je bek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:10 schreef betyar het volgende:
Niet lullen iedereen zijn zakken vullen, of het nu graaiende witte boorden zijn of een bijstandtrekker maakt natuurlijk geen drol uit. alhoewel, ik geef het liever aan een bijstandtrekker dan aan het gegraai in de top.
Op het laatste na heb je gewoon gelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen aan de top pakken het gewoon van jou af en stompen je op je bek.
Kom, we gaan z'n tuinkabouters stelen vannacht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen aan de top pakken het gewoon van jou af en stompen je op je bek.
Die liggen in de vijver...........quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom, we gaan z'n tuinkabouters stelen vannacht.
Dat zou ik wel eens heel graag bij je doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan kan je me een keer recht in de ogen aankijken bedoel je?
Paulus kon niet zwemmen?quote:
Die achtergrond is inmiddels toch vrij duidelijk?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Zolang je daar niets over loslaat maar wel afgunstig bent naar de mensen die wel geld binnen halen wek je in ieder geval weinig begrip bij anderen.
Dat gaat je niet aan al was het maar dat een forum als deze zich daar niet voor leent. Je weet toch ook wel wat er gebeurt als mensen hier kwetsbaar opstellen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooralsnog merken we niks van dat "iets" wat jou enorm belemmert, en je wil er niks over kwijt, maar je wilt ons wel steeds een hak zetten, wat Tem ook al aanhaalt.
En dan moet ik solidariteit tonen?
Dat niet, maar die betalen wel het gros van je vaste lasten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn m'n ouders de belastingdienst?
Nou zeik dan ook niet over anderen die wel gewoon werken en geld verdienen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat gaat je niet aan al was het maar dat een forum als deze zich daar niet voor leent. je weet toch ook wel wat er gebeurt als mensen hier kwetsbaar opstellen?
Waar zeik ik over werkenden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou zeik dan ook niet over anderen die wel gewoon werken en geld verdienen.
Niet bepaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat niet, maar die betalen wel het gros van je vaste lasten.
quote:
Geen zin.quote:
Jouw woonlasten en stookkosten zijn anders nog steeds 100% lager dan de mijne.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Ik mag er gratis wonen en dat is het ook wel. Nou steekt jou het enorm natuurlijk als ene profiteur die scheefwoont tegen de andere. Maar die plaat voor je kop siert je wel.
Ja we kennen je nog niet langer dan vandaag inderdaad.quote:
Ach man, m'n autolasten en benzine "stookkosten" zijn al hoger dan jouw woonlasten, zeik toch niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Jouw woonlasten en stookkosten zijn anders nog steeds 100% lager dan de mijne.
Ja?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja we kennen je nog niet langer dan vandaag inderdaad.
Ga eerst nou maar eens voor jezelf zorgen, dan praten we verder, mamskindje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach man, m'n autolasten en benzine "stookkosten" zijn al hoger dan jouw woonlasten, zeik toch niet.
Nee, jij geeft aan op TV gezien te hebben dat iemand met een snee in z'n duim op de SEH komt en meent vervolgens dat zoiets een significant probleem vormt. Les 1 in de statistiek zegt dat dit natuurlijk geen relevante steekproef is omdat de populatie veel te klein is, dus dat argument van jou slaat nergens op.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik constateer dat Schippers hier mee bezig is geweest en met een voorstel kwam met die 50 euro. Dat mag ik toch constateren dat ik het probleem niet heb verzonnen?
Dan worden je oogballen uit je oogkas gerukt en pist men in je overleden schedel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je weet toch ook wel wat er gebeurt als mensen hier kwetsbaar opstellen?
De oogkas dient vervolgens als seksspeeltje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan worden je oogballen uit je oogkas gerukt en pist men in je overleden schedel.
Sodeju, dat is wel erg lang.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:20 schreef betyar het volgende:
Och jee, Vs wil zijn piemel van 35 cm weer even laten zien.
Precies. En dan vinden ze het vreemd dat je niks zegt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan worden je oogballen uit je oogkas gerukt en pist men in je overleden schedel.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef waht het volgende:
[..]
De oogkas dient vervolgens als seksspeeltje.
Geen idee, ik weet dat hij het wel eens over een vlekje heeft gehad. Maarja ik heb ook wel eens een vlekje als ik aan de dunne ben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Die achtergrond is inmiddels toch vrij duidelijk?
Er is een heel groot probleem hoe de zorgkosten zich ontwikkelen. Lees: wordt onbetaalbaar. Er moet dus wat gebeuren. Het is algemeen bekend bij ziekenhuizen dat SEH niet altijd terecht wordt benaderd. Dan moet daar wat aan gebeuren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij geeft aan op TV gezien te hebben dat iemand met een snee in z'n duim op de SEH komt en meent vervolgens dat zoiets een significant probleem vormt. Les 1 in de statistiek zegt dat dit natuurlijk geen relevante steekproef is omdat de populatie veel te klein is, dus dat argument van jou slaat nergens op.
Dat Schippers vervolgens met die ¤50 aan de weer gaat zegt niets, we kunnen ons allemaal nog de klucht omtrent de wietpas herinneren, waar men een probleem wilde oplossen terwijl het veel erger werd door de bemoeienis.
Waar mij het om gaat is dat het bezoek van mensen aan de eerste hulp niet nieuw is, binnen de ziekenhuisorganisaties is daar al voldoende aandacht voor. Er zijn ook allang regels opgesteld dat mensen via de huisarts moeten gaan en dat de huisarts in de toekomst nog maar een x-aantal mensen mag doorsturen (wat een gotspe an sich is, maar dat is een andere discussie). Overigens zit in veel ziekenhuizen een HAP in / naast de SEH, dus in zoverre zou je dat "probleem" ook niet daadwerkelijk aanpakken.
Lekker stoken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:30 schreef von_Preussen het volgende:
Zozo, de pubertjes lopen weer eens te rellen in FB.
Goed mogelijk, ik eet heel wat minder in deze hitte.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn pens is dikker dan jouw pens!
Maar er gebeurd ook wat aan de kant van de SEH, dan heeft het weinig zin om met boete's te gaan strooien. Dat is ook erg gevaarlijk, omdat mensen in veel situatie's niet goed kunnen inschatten of er niets aan de hand is of dat er een daadwerkelijk probleem is, want daadwerkelijke problemen hebben vaak vrij onschuldige symptomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er is een heel groot probleem hoe de zorgkosten zich ontwikkelen. Lees: wordt onbetaalbaar. Er moet dus wat gebeuren. Het is algemeen bekend bij ziekenhuizen dat SEH niet altijd terecht wordt benaderd. Dan moet daar wat aan gebeuren.
Natuurlijk mogen die mensen niet doodgaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar er gebeurd ook wat aan de kant van de SEH, dan heeft het weinig zin om met boete's te gaan strooien. Dat is ook erg gevaarlijk, omdat mensen in veel situatie's niet goed kunnen inschatten of er niets aan de hand is of dat er een daadwerkelijk probleem is, want daadwerkelijke problemen hebben vaak vrij onschuldige symptomen.
Affijn, dat jij de afweging maakt zieke mensen liever dood te laten gaan dan ze te helpen is natuurlijk jouw keus, dat mag.
Dat is dus mijn punt, ik snap niet waarom je tegelijkertijd aan meerdere oplossing wilt werken voor hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen die mensen niet doodgaan.
Als het probleem zonder boete kan worden opgelost, bijvoorbeeld met die ene deur voor beide posten, dan heeft dat natuurlijk altijd de voorkeur.
Pauper.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga eerst nou maar eens voor jezelf zorgen, dan praten we verder, mamskindje.
Je bent aardig op oorlogspad, remlofquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga eerst nou maar eens voor jezelf zorgen, dan praten we verder, mamskindje.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:44 schreef von_Preussen het volgende:
Als je Voorschrift op z'n Chinees uitspreekt krijgt je: "Vooooolschliiiift, sambal bij?"
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent aardig op oorlogspad, remlof.
Oh, nu wil ik iets doen met photoshop en een lieve downie. Show me your war face!quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, nu wil ik iets doen met photoshop en een lieve downie. Show me your war face!
"GNAAAAAAAAAAAAA!!!"
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent aardig op oorlogspad, remlof.
Wel alles observeren hè Gay Assquote:
Sneu versus sneuquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:09 schreef Monolith het volgende:
Buurtverlichtende scheefwoner versus thuiswonende bankier.
Doch, de retour van van Kooten en de Bie was me ontgaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:09 schreef Monolith het volgende:
Buurtverlichtende scheefwoner versus thuiswonende bankier.
De beschaving brokkelt af.quote:De Belastingdienst heeft aan een onbekend aantal gezinnen deze maand geen toeslagen uitgekeerd. Reden is dat de Belastingdienst onderzoek doet naar de rechtmatigheid van de toeslagen.
Het hadden typetjes kunnen zijn inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, de retour van van Kooten en de Bie was me ontgaan.
Sneu?quote:
'Sneu' is het juiste woord. En nu weer snel terug, er staat iemand te wachten bij de geldautomaat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sneu?
Ik ben superkneus, niet zomaar sneu.
Een europarlementariër wil z'n toelage opnemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Reya het volgende:
[..]
'Sneu' is het juiste woord. En nu weer snel terug, er staat iemand te wachten bij de geldautomaat.
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Reya het volgende:
[..]
'Sneu' is het juiste woord. En nu weer snel terug, er staat iemand te wachten bij de geldautomaat.
Wat heb je deze keer besteld?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:44 schreef YokiKater het volgende:
Kutzooi, mijn supergoede PostNL pakketbezorger is aan het staken (vind ik zijn goed recht, die man werkt echt hard voor weinig), nu krijg ik vandaag mijn spulletjes niet binnen.
Ik hoop dat de boze pakketbezorgers snel weer blij zijn.
Een GoPro Hero3 White Edition camera (past zo onder de drone, mount is speciaal voor dat ding gemaakt), die kan ik ook nog eens voor mijn fiets gebruiken. En 2 extra accu's voor de drone.quote:
De meeste hier krijgen wel wat van hun ouders, betyar zijn werkplaats, Voorschrift gratis kost en inwoning, remlof een erfenis met schulden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn, ik krijg het min of meer van mijn vader. Geen grapje.
Goed voor jou.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn, ik krijg het min of meer van mijn vader. Geen grapje.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een GoPro Hero3 White Edition camera (past zo onder de drone, mount is speciaal voor dat ding gemaakt), die kan ik ook nog eens voor mijn fiets gebruiken. En 2 extra accu's voor de drone.
Ik zit nu in hartje Rif, tussen de wietplantages.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Mag u nu nog steeds een Turks stoombad als peeskamer gebruiken?
Het is belangrijk om dicht op je leveranciers te zitten; uw zakelijk inzicht is onverminderd scherp.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zit nu in hartje Rif, tussen de wietplantages.
Ja, alleen beetje jammer dat nu net de pakketbezorgers aan het staken zijn. Maar ik kan daar niet boos om worden, ik weet hoe hard ze moeten werken voor hun loontje.quote:
Ik zie sowieso geen bijzonder belang voor u om het pakket noodzakelijkerwijs vandaag te moeten ontvangen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, alleen beetje jammer dat nu net de pakketbezorgers aan het staken zijn. Maar ik kan daar niet boos om worden, ik weet hoe hard ze moeten werken voor hun loontje.
Ik wacht wel geduldig af.
Geduld is een vieze zaak, in Brussel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie sowieso geen bijzonder belang voor u om het pakket noodzakelijkerwijs vandaag te moeten ontvangen.
Precies, ik kan nog wel even wachten en nog een paar keer de handleiding en pre-flight checklists doornemen kan helemaal geen kwaad. Daarnaast heb ik tijd zat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie sowieso geen bijzonder belang voor u om het pakket noodzakelijkerwijs vandaag te moeten ontvangen.
Het is sowieso onacceptabel dat je enige energie moet steken in het ontvangen van je toelage; de presentielijst kan voortaan bij forfait worden getekend.quote:
Geleerd van Denzel Washington. Zie American Gangster.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is belangrijk om dicht op je leveranciers te zitten; uw zakelijk inzicht is onverminderd scherp.
Voorts lijkt het me geen overbodige luxe om de toekomstige toelage bij aanvang van de ambtsperiode uit te betalen. Kosten noch moeite mogen worden gespaard.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is sowieso onacceptabel dat je enige energie moet steken in het ontvangen van je toelage; de presentielijst kan voortaan bij forfait worden getekend.
Ah tof, verwacht binnenkort leuke youtubejes van je.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een GoPro Hero3 White Edition camera (past zo onder de drone, mount is speciaal voor dat ding gemaakt), die kan ik ook nog eens voor mijn fiets gebruiken. En 2 extra accu's voor de drone.
Dat komt wel goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, verwacht binnenkort leuke youtubejes van je.
Ik kijk er ook naar uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, verwacht binnenkort leuke youtubejes van je.
Pics?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zit nu in hartje Rif, tussen de wietplantages.
Dat lijkt me juridisch gezien niet zo'n verstandige zet.quote:
Bij wijze van spreken natuurlijk. De Rif staat bekend om dergelijke plantages, maar in de praktijk struikel je er echt niet over. Sterker nog, de kans dat je in een dergelijke plantage (per ongeluk) terechtkomt is vrijwel nihil.quote:
Ik heb er wel eens een docu over gezien, die gasten doen het best sneaky.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken natuurlijk. De Rif staat bekend om dergelijke plantages, maar in de praktijk struikel je er echt niet over. Sterker nog, de kans dat je in een dergelijke plantage (per ongeluk) terechtkomt is vrijwel nihil.
Nee, doorgaans langs openbare wegen waar veel politie rijdt.quote:
Zou ook ergens binnenshuis of onder de grond kunnen ofzo..quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:38 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, doorgaans langs openbare wegen waar veel politie rijdt.
Ahh, nicequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In bergen die slechts te voet bereikbaar zijn, afgelegen en hoog.
Achter de klaagmuur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:38 schreef waht het volgende:
[..]
Issie dood dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:39 schreef remlof het volgende:
De stadsdeelraad van Zuidoost heeft gisteravond tijdens de vergadering een minuut stilte in acht genomen wegens het overlijden van Nelson Mandela.
Nee, de raad had op basis van berichten op Facebook ten onrechte geconcludeerd dat de Zuid-Afrikaanse staatsman in het ziekenhuis van Pretoria was gestorvenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de raad had op basis van berichten op Facebook ten onrechte geconcludeerd dat de Zuid-Afrikaanse staatsman in het ziekenhuis van Pretoria was gestorven
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de raad had op basis van berichten op Facebook ten onrechte geconcludeerd dat de Zuid-Afrikaanse staatsman in het ziekenhuis van Pretoria was gestorven
Ahhh had dit nog helemaal niet gelezen. Wat lief.quote:0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:56 schreef betyar het volgende:
Aardige mensen:
Yoki, Disana, Remlof, Drugshond, Von_Preussen, Tamasshii
Wie gaat er nou af op Facebook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn dikke buik blokkeert het zicht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ahhh had dit nog helemaal niet gelezen. Wat lief.Wel een beetje vreemd dat ik achter VP sta!
Klopt, ik hoor na Disana.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:36 schreef Drugshond het volgende:
Tamas op het einde.....wierd thinking. Denk je alles al gehad te hebben.
Blijk je puni-piercings te hebben gekocht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef robin007bond het volgende:
Oorbellen gekocht voor mijn vriendin. Altijd spannend of je het goed hebt uitgezocht.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Blijk je puni-piercings te hebben gekocht.
De aardigste mensen heeft hij niet genoemd, die spraken vanzelf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ik had bijna een order geplaatst bij Betyar. Maar ik sta niet onder het rijtje aardige mensen, dus dat gaat niet meer door.
quote:
Wat lief! Foto!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef robin007bond het volgende:
Oorbellen gekocht voor mijn vriendin. Altijd spannend of je het goed hebt uitgezocht.
De gedachte is ook wat waard.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef robin007bond het volgende:
Maar hij schijnt ook nog kalend te zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]An sich niks mis met dikke buiken. Bij een man wil ik wel echt houvast.
Ik weet niet precies hoe ik deze post moet interpreteren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dat heb je bij die wezens. Ze vergaan veel sneller dan wij, vrouwen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij schijnt ook nog kalend te zijn.
Als ik hem zo nalees begrijp ik dat wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik deze post moet interpreteren.
Daarom: altijd voor een jongere man gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat heb je bij die wezens. Ze vergaan veel sneller dan wij, vrouwen.
Oeh, het is al verpakt.quote:
Dus wij mogen wel wat vetrollen hebben?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik hem zo nalees begrijp ik dat wel.
Bij vrouwen val ik ook gewoon op een figuur. Maar dan maatje 36/38 hooguit 40.
Bij mannen mag het wel 40/42/44 zijn ofzo.
Oh jammer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, het is al verpakt.![]()
Voor haar verjaardag had ik een hartjeskettinkje gekocht met mijn naam erin gegraveerd.
Ja hoor, als het iig niet belemmert tot sommige dingen. Ik wil gewoon met mijn partner seks kunnen hebben, maar ook kunnen sporten of stukje rennen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus wij mogen wel wat vetrollen hebben?
Als je brutaal bent ligt de wereld aan je voeten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:38 schreef waht het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh jammer.
Daar zal ik geen mening over geven. Al ben je natuurlijk wat jonger, ik vind dat zo ontzettend klef en claimerig. Maar op jouw leeftijd kan dat nog wel.
Wees blij dat ik niet achter jou staan, ass to be hurtin' for a month.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ahhh had dit nog helemaal niet gelezen. Wat lief.Wel een beetje vreemd dat ik achter VP sta!
U houdt ook van twee kanten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik hem zo nalees begrijp ik dat wel.
Bij vrouwen val ik ook gewoon op een figuur. Maar dan maatje 36/38 hooguit 40.
Bij mannen mag het wel 40/42/44 zijn ofzo.
Maar wil je dan ook kwetsuren oplopen als hij in bed een keertje over je heen is gerold?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef Tamashii het volgende:
En teringlelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij schijnt ook nog kalend te zijn.
Dit snap ik niet, komen bij vrouwen dan de moedergevoelens los? Als in de zin van, aaaawwww, wat is hij zielig, ik moet hem helpen....quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat kan nou juist wel weer leuk zijn.
Nee, maar dan heb je tenminste een origineel exemplaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit snap ik niet, komen bij vrouwen dan de moedergevoelens los? Als in de zin van, aaaawwww, wat is hij zielig, ik moet hem helpen....
?
Mooie mannen zijn niet origineel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb je tenminste een origineel exemplaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |