Natuurlijk mogen die mensen niet doodgaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar er gebeurd ook wat aan de kant van de SEH, dan heeft het weinig zin om met boete's te gaan strooien. Dat is ook erg gevaarlijk, omdat mensen in veel situatie's niet goed kunnen inschatten of er niets aan de hand is of dat er een daadwerkelijk probleem is, want daadwerkelijke problemen hebben vaak vrij onschuldige symptomen.
Affijn, dat jij de afweging maakt zieke mensen liever dood te laten gaan dan ze te helpen is natuurlijk jouw keus, dat mag.
Dat is dus mijn punt, ik snap niet waarom je tegelijkertijd aan meerdere oplossing wilt werken voor hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen die mensen niet doodgaan.
Als het probleem zonder boete kan worden opgelost, bijvoorbeeld met die ene deur voor beide posten, dan heeft dat natuurlijk altijd de voorkeur.
Pauper.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga eerst nou maar eens voor jezelf zorgen, dan praten we verder, mamskindje.
Je bent aardig op oorlogspad, remlofquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga eerst nou maar eens voor jezelf zorgen, dan praten we verder, mamskindje.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:44 schreef von_Preussen het volgende:
Als je Voorschrift op z'n Chinees uitspreekt krijgt je: "Vooooolschliiiift, sambal bij?"
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent aardig op oorlogspad, remlof.
Oh, nu wil ik iets doen met photoshop en een lieve downie. Show me your war face!quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, nu wil ik iets doen met photoshop en een lieve downie. Show me your war face!
"GNAAAAAAAAAAAAA!!!"
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent aardig op oorlogspad, remlof.
Wel alles observeren hè Gay Assquote:
Sneu versus sneuquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:09 schreef Monolith het volgende:
Buurtverlichtende scheefwoner versus thuiswonende bankier.
Doch, de retour van van Kooten en de Bie was me ontgaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:09 schreef Monolith het volgende:
Buurtverlichtende scheefwoner versus thuiswonende bankier.
De beschaving brokkelt af.quote:De Belastingdienst heeft aan een onbekend aantal gezinnen deze maand geen toeslagen uitgekeerd. Reden is dat de Belastingdienst onderzoek doet naar de rechtmatigheid van de toeslagen.
Het hadden typetjes kunnen zijn inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, de retour van van Kooten en de Bie was me ontgaan.
Sneu?quote:
'Sneu' is het juiste woord. En nu weer snel terug, er staat iemand te wachten bij de geldautomaat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sneu?
Ik ben superkneus, niet zomaar sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |