Oh, nu wil ik iets doen met photoshop en een lieve downie. Show me your war face!quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, nu wil ik iets doen met photoshop en een lieve downie. Show me your war face!
"GNAAAAAAAAAAAAA!!!"
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent aardig op oorlogspad, remlof.
Wel alles observeren hè Gay Assquote:
Sneu versus sneuquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:09 schreef Monolith het volgende:
Buurtverlichtende scheefwoner versus thuiswonende bankier.
Doch, de retour van van Kooten en de Bie was me ontgaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:09 schreef Monolith het volgende:
Buurtverlichtende scheefwoner versus thuiswonende bankier.
De beschaving brokkelt af.quote:De Belastingdienst heeft aan een onbekend aantal gezinnen deze maand geen toeslagen uitgekeerd. Reden is dat de Belastingdienst onderzoek doet naar de rechtmatigheid van de toeslagen.
Het hadden typetjes kunnen zijn inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, de retour van van Kooten en de Bie was me ontgaan.
Sneu?quote:
'Sneu' is het juiste woord. En nu weer snel terug, er staat iemand te wachten bij de geldautomaat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sneu?
Ik ben superkneus, niet zomaar sneu.
Een europarlementariër wil z'n toelage opnemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Reya het volgende:
[..]
'Sneu' is het juiste woord. En nu weer snel terug, er staat iemand te wachten bij de geldautomaat.
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Reya het volgende:
[..]
'Sneu' is het juiste woord. En nu weer snel terug, er staat iemand te wachten bij de geldautomaat.
Wat heb je deze keer besteld?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:44 schreef YokiKater het volgende:
Kutzooi, mijn supergoede PostNL pakketbezorger is aan het staken (vind ik zijn goed recht, die man werkt echt hard voor weinig), nu krijg ik vandaag mijn spulletjes niet binnen.
Ik hoop dat de boze pakketbezorgers snel weer blij zijn.
Een GoPro Hero3 White Edition camera (past zo onder de drone, mount is speciaal voor dat ding gemaakt), die kan ik ook nog eens voor mijn fiets gebruiken. En 2 extra accu's voor de drone.quote:
De meeste hier krijgen wel wat van hun ouders, betyar zijn werkplaats, Voorschrift gratis kost en inwoning, remlof een erfenis met schulden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn, ik krijg het min of meer van mijn vader. Geen grapje.
Goed voor jou.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn, ik krijg het min of meer van mijn vader. Geen grapje.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een GoPro Hero3 White Edition camera (past zo onder de drone, mount is speciaal voor dat ding gemaakt), die kan ik ook nog eens voor mijn fiets gebruiken. En 2 extra accu's voor de drone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |