Natuurlijk mogen die mensen niet doodgaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar er gebeurd ook wat aan de kant van de SEH, dan heeft het weinig zin om met boete's te gaan strooien. Dat is ook erg gevaarlijk, omdat mensen in veel situatie's niet goed kunnen inschatten of er niets aan de hand is of dat er een daadwerkelijk probleem is, want daadwerkelijke problemen hebben vaak vrij onschuldige symptomen.
Affijn, dat jij de afweging maakt zieke mensen liever dood te laten gaan dan ze te helpen is natuurlijk jouw keus, dat mag.
Dat is dus mijn punt, ik snap niet waarom je tegelijkertijd aan meerdere oplossing wilt werken voor hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen die mensen niet doodgaan.
Als het probleem zonder boete kan worden opgelost, bijvoorbeeld met die ene deur voor beide posten, dan heeft dat natuurlijk altijd de voorkeur.
Pauper.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga eerst nou maar eens voor jezelf zorgen, dan praten we verder, mamskindje.
Je bent aardig op oorlogspad, remlofquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga eerst nou maar eens voor jezelf zorgen, dan praten we verder, mamskindje.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:44 schreef von_Preussen het volgende:
Als je Voorschrift op z'n Chinees uitspreekt krijgt je: "Vooooolschliiiift, sambal bij?"
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent aardig op oorlogspad, remlof.
Oh, nu wil ik iets doen met photoshop en een lieve downie. Show me your war face!quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, nu wil ik iets doen met photoshop en een lieve downie. Show me your war face!
"GNAAAAAAAAAAAAA!!!"
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent aardig op oorlogspad, remlof.
Wel alles observeren hè Gay Assquote:
Sneu versus sneuquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:09 schreef Monolith het volgende:
Buurtverlichtende scheefwoner versus thuiswonende bankier.
Doch, de retour van van Kooten en de Bie was me ontgaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:09 schreef Monolith het volgende:
Buurtverlichtende scheefwoner versus thuiswonende bankier.
De beschaving brokkelt af.quote:De Belastingdienst heeft aan een onbekend aantal gezinnen deze maand geen toeslagen uitgekeerd. Reden is dat de Belastingdienst onderzoek doet naar de rechtmatigheid van de toeslagen.
Het hadden typetjes kunnen zijn inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, de retour van van Kooten en de Bie was me ontgaan.
Sneu?quote:
'Sneu' is het juiste woord. En nu weer snel terug, er staat iemand te wachten bij de geldautomaat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sneu?
Ik ben superkneus, niet zomaar sneu.
Een europarlementariër wil z'n toelage opnemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Reya het volgende:
[..]
'Sneu' is het juiste woord. En nu weer snel terug, er staat iemand te wachten bij de geldautomaat.
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Reya het volgende:
[..]
'Sneu' is het juiste woord. En nu weer snel terug, er staat iemand te wachten bij de geldautomaat.
Wat heb je deze keer besteld?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:44 schreef YokiKater het volgende:
Kutzooi, mijn supergoede PostNL pakketbezorger is aan het staken (vind ik zijn goed recht, die man werkt echt hard voor weinig), nu krijg ik vandaag mijn spulletjes niet binnen.
Ik hoop dat de boze pakketbezorgers snel weer blij zijn.
Een GoPro Hero3 White Edition camera (past zo onder de drone, mount is speciaal voor dat ding gemaakt), die kan ik ook nog eens voor mijn fiets gebruiken. En 2 extra accu's voor de drone.quote:
De meeste hier krijgen wel wat van hun ouders, betyar zijn werkplaats, Voorschrift gratis kost en inwoning, remlof een erfenis met schulden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn, ik krijg het min of meer van mijn vader. Geen grapje.
Goed voor jou.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn, ik krijg het min of meer van mijn vader. Geen grapje.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een GoPro Hero3 White Edition camera (past zo onder de drone, mount is speciaal voor dat ding gemaakt), die kan ik ook nog eens voor mijn fiets gebruiken. En 2 extra accu's voor de drone.
Ik zit nu in hartje Rif, tussen de wietplantages.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Mag u nu nog steeds een Turks stoombad als peeskamer gebruiken?
Het is belangrijk om dicht op je leveranciers te zitten; uw zakelijk inzicht is onverminderd scherp.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zit nu in hartje Rif, tussen de wietplantages.
Ja, alleen beetje jammer dat nu net de pakketbezorgers aan het staken zijn. Maar ik kan daar niet boos om worden, ik weet hoe hard ze moeten werken voor hun loontje.quote:
Ik zie sowieso geen bijzonder belang voor u om het pakket noodzakelijkerwijs vandaag te moeten ontvangen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, alleen beetje jammer dat nu net de pakketbezorgers aan het staken zijn. Maar ik kan daar niet boos om worden, ik weet hoe hard ze moeten werken voor hun loontje.
Ik wacht wel geduldig af.
Geduld is een vieze zaak, in Brussel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie sowieso geen bijzonder belang voor u om het pakket noodzakelijkerwijs vandaag te moeten ontvangen.
Precies, ik kan nog wel even wachten en nog een paar keer de handleiding en pre-flight checklists doornemen kan helemaal geen kwaad. Daarnaast heb ik tijd zat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie sowieso geen bijzonder belang voor u om het pakket noodzakelijkerwijs vandaag te moeten ontvangen.
Het is sowieso onacceptabel dat je enige energie moet steken in het ontvangen van je toelage; de presentielijst kan voortaan bij forfait worden getekend.quote:
Geleerd van Denzel Washington. Zie American Gangster.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is belangrijk om dicht op je leveranciers te zitten; uw zakelijk inzicht is onverminderd scherp.
Voorts lijkt het me geen overbodige luxe om de toekomstige toelage bij aanvang van de ambtsperiode uit te betalen. Kosten noch moeite mogen worden gespaard.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is sowieso onacceptabel dat je enige energie moet steken in het ontvangen van je toelage; de presentielijst kan voortaan bij forfait worden getekend.
Ah tof, verwacht binnenkort leuke youtubejes van je.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een GoPro Hero3 White Edition camera (past zo onder de drone, mount is speciaal voor dat ding gemaakt), die kan ik ook nog eens voor mijn fiets gebruiken. En 2 extra accu's voor de drone.
Dat komt wel goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, verwacht binnenkort leuke youtubejes van je.
Ik kijk er ook naar uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, verwacht binnenkort leuke youtubejes van je.
Pics?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zit nu in hartje Rif, tussen de wietplantages.
Dat lijkt me juridisch gezien niet zo'n verstandige zet.quote:
Bij wijze van spreken natuurlijk. De Rif staat bekend om dergelijke plantages, maar in de praktijk struikel je er echt niet over. Sterker nog, de kans dat je in een dergelijke plantage (per ongeluk) terechtkomt is vrijwel nihil.quote:
Ik heb er wel eens een docu over gezien, die gasten doen het best sneaky.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken natuurlijk. De Rif staat bekend om dergelijke plantages, maar in de praktijk struikel je er echt niet over. Sterker nog, de kans dat je in een dergelijke plantage (per ongeluk) terechtkomt is vrijwel nihil.
Nee, doorgaans langs openbare wegen waar veel politie rijdt.quote:
Zou ook ergens binnenshuis of onder de grond kunnen ofzo..quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:38 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, doorgaans langs openbare wegen waar veel politie rijdt.
Ahh, nicequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In bergen die slechts te voet bereikbaar zijn, afgelegen en hoog.
Achter de klaagmuur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:38 schreef waht het volgende:
[..]
Issie dood dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:39 schreef remlof het volgende:
De stadsdeelraad van Zuidoost heeft gisteravond tijdens de vergadering een minuut stilte in acht genomen wegens het overlijden van Nelson Mandela.
Nee, de raad had op basis van berichten op Facebook ten onrechte geconcludeerd dat de Zuid-Afrikaanse staatsman in het ziekenhuis van Pretoria was gestorvenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de raad had op basis van berichten op Facebook ten onrechte geconcludeerd dat de Zuid-Afrikaanse staatsman in het ziekenhuis van Pretoria was gestorven
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de raad had op basis van berichten op Facebook ten onrechte geconcludeerd dat de Zuid-Afrikaanse staatsman in het ziekenhuis van Pretoria was gestorven
Ahhh had dit nog helemaal niet gelezen. Wat lief.quote:0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:56 schreef betyar het volgende:
Aardige mensen:
Yoki, Disana, Remlof, Drugshond, Von_Preussen, Tamasshii
Wie gaat er nou af op Facebook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn dikke buik blokkeert het zicht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ahhh had dit nog helemaal niet gelezen. Wat lief.Wel een beetje vreemd dat ik achter VP sta!
Klopt, ik hoor na Disana.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:36 schreef Drugshond het volgende:
Tamas op het einde.....wierd thinking. Denk je alles al gehad te hebben.
Blijk je puni-piercings te hebben gekocht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef robin007bond het volgende:
Oorbellen gekocht voor mijn vriendin. Altijd spannend of je het goed hebt uitgezocht.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Blijk je puni-piercings te hebben gekocht.
De aardigste mensen heeft hij niet genoemd, die spraken vanzelf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ik had bijna een order geplaatst bij Betyar. Maar ik sta niet onder het rijtje aardige mensen, dus dat gaat niet meer door.
quote:
Wat lief! Foto!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef robin007bond het volgende:
Oorbellen gekocht voor mijn vriendin. Altijd spannend of je het goed hebt uitgezocht.
De gedachte is ook wat waard.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef robin007bond het volgende:
Maar hij schijnt ook nog kalend te zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]An sich niks mis met dikke buiken. Bij een man wil ik wel echt houvast.
Ik weet niet precies hoe ik deze post moet interpreteren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dat heb je bij die wezens. Ze vergaan veel sneller dan wij, vrouwen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij schijnt ook nog kalend te zijn.
Als ik hem zo nalees begrijp ik dat wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik deze post moet interpreteren.
Daarom: altijd voor een jongere man gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat heb je bij die wezens. Ze vergaan veel sneller dan wij, vrouwen.
Oeh, het is al verpakt.quote:
Dus wij mogen wel wat vetrollen hebben?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik hem zo nalees begrijp ik dat wel.
Bij vrouwen val ik ook gewoon op een figuur. Maar dan maatje 36/38 hooguit 40.
Bij mannen mag het wel 40/42/44 zijn ofzo.
Oh jammer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, het is al verpakt.![]()
Voor haar verjaardag had ik een hartjeskettinkje gekocht met mijn naam erin gegraveerd.
Ja hoor, als het iig niet belemmert tot sommige dingen. Ik wil gewoon met mijn partner seks kunnen hebben, maar ook kunnen sporten of stukje rennen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus wij mogen wel wat vetrollen hebben?
Als je brutaal bent ligt de wereld aan je voeten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:38 schreef waht het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh jammer.
Daar zal ik geen mening over geven. Al ben je natuurlijk wat jonger, ik vind dat zo ontzettend klef en claimerig. Maar op jouw leeftijd kan dat nog wel.
Wees blij dat ik niet achter jou staan, ass to be hurtin' for a month.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ahhh had dit nog helemaal niet gelezen. Wat lief.Wel een beetje vreemd dat ik achter VP sta!
U houdt ook van twee kanten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik hem zo nalees begrijp ik dat wel.
Bij vrouwen val ik ook gewoon op een figuur. Maar dan maatje 36/38 hooguit 40.
Bij mannen mag het wel 40/42/44 zijn ofzo.
Maar wil je dan ook kwetsuren oplopen als hij in bed een keertje over je heen is gerold?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef Tamashii het volgende:
En teringlelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij schijnt ook nog kalend te zijn.
Dit snap ik niet, komen bij vrouwen dan de moedergevoelens los? Als in de zin van, aaaawwww, wat is hij zielig, ik moet hem helpen....quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat kan nou juist wel weer leuk zijn.
Nee, maar dan heb je tenminste een origineel exemplaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit snap ik niet, komen bij vrouwen dan de moedergevoelens los? Als in de zin van, aaaawwww, wat is hij zielig, ik moet hem helpen....
?
Mooie mannen zijn niet origineel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb je tenminste een origineel exemplaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |