Zolang je daar niets over loslaat maar wel afgunstig bent naar de mensen die wel geld binnen halen wek je in ieder geval weinig begrip bij anderen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Fijn voor je dan. Ik vind het op mijn beurt ozo irritant dat je anderen de maat neemt, terwijl je niets over de achtergronden weet.
Totdat je iets overkomt en anderen voor jou moeten betalen. Dat heet solidariteit. Iets wat jij een heel vies woord vindt totdat jou iets overkomt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooralsnog betaal ik en de rest van de mensen waar je op kankert je eten dus stuff it.
Vooralsnog merken we niks van dat "iets" wat jou enorm belemmert, en je wil er niks over kwijt, maar je wilt ons wel steeds een hak zetten, wat Tem ook al aanhaalt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Totdat je iets overkomt en anderen voor jou moeten betalen. Dat heet solidariteit. Iets wat jij een heel vies woord vindt totdat jou iets overkomt.
Ik constateer dat Schippers hier mee bezig is geweest en met een voorstel kwam met die 50 euro. Dat mag ik toch constateren dat ik het probleem niet heb verzonnen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ga jij überhaupt nog in op mijn punt betreffende de eerste hulp of negeer je dat? Want ik kan op dit punt net zo goed zeggen:
[..]
Want je weet dat ik aan de financiële kant van de ziekenhuiszorg zit.
Mensen aan de top pakken het gewoon van jou af en stompen je op je bek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:10 schreef betyar het volgende:
Niet lullen iedereen zijn zakken vullen, of het nu graaiende witte boorden zijn of een bijstandtrekker maakt natuurlijk geen drol uit. alhoewel, ik geef het liever aan een bijstandtrekker dan aan het gegraai in de top.
Op het laatste na heb je gewoon gelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen aan de top pakken het gewoon van jou af en stompen je op je bek.
Kom, we gaan z'n tuinkabouters stelen vannacht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen aan de top pakken het gewoon van jou af en stompen je op je bek.
Die liggen in de vijver...........quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom, we gaan z'n tuinkabouters stelen vannacht.
Dat zou ik wel eens heel graag bij je doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan kan je me een keer recht in de ogen aankijken bedoel je?
Paulus kon niet zwemmen?quote:
Die achtergrond is inmiddels toch vrij duidelijk?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Zolang je daar niets over loslaat maar wel afgunstig bent naar de mensen die wel geld binnen halen wek je in ieder geval weinig begrip bij anderen.
Dat gaat je niet aan al was het maar dat een forum als deze zich daar niet voor leent. Je weet toch ook wel wat er gebeurt als mensen hier kwetsbaar opstellen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooralsnog merken we niks van dat "iets" wat jou enorm belemmert, en je wil er niks over kwijt, maar je wilt ons wel steeds een hak zetten, wat Tem ook al aanhaalt.
En dan moet ik solidariteit tonen?
Dat niet, maar die betalen wel het gros van je vaste lasten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn m'n ouders de belastingdienst?
Nou zeik dan ook niet over anderen die wel gewoon werken en geld verdienen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat gaat je niet aan al was het maar dat een forum als deze zich daar niet voor leent. je weet toch ook wel wat er gebeurt als mensen hier kwetsbaar opstellen?
Waar zeik ik over werkenden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou zeik dan ook niet over anderen die wel gewoon werken en geld verdienen.
Niet bepaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat niet, maar die betalen wel het gros van je vaste lasten.
quote:
Geen zin.quote:
Jouw woonlasten en stookkosten zijn anders nog steeds 100% lager dan de mijne.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Ik mag er gratis wonen en dat is het ook wel. Nou steekt jou het enorm natuurlijk als ene profiteur die scheefwoont tegen de andere. Maar die plaat voor je kop siert je wel.
Ja we kennen je nog niet langer dan vandaag inderdaad.quote:
Ach man, m'n autolasten en benzine "stookkosten" zijn al hoger dan jouw woonlasten, zeik toch niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Jouw woonlasten en stookkosten zijn anders nog steeds 100% lager dan de mijne.
Ja?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja we kennen je nog niet langer dan vandaag inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |