Ach man, m'n autolasten en benzine "stookkosten" zijn al hoger dan jouw woonlasten, zeik toch niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Jouw woonlasten en stookkosten zijn anders nog steeds 100% lager dan de mijne.
Ja?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja we kennen je nog niet langer dan vandaag inderdaad.
Ga eerst nou maar eens voor jezelf zorgen, dan praten we verder, mamskindje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach man, m'n autolasten en benzine "stookkosten" zijn al hoger dan jouw woonlasten, zeik toch niet.
Nee, jij geeft aan op TV gezien te hebben dat iemand met een snee in z'n duim op de SEH komt en meent vervolgens dat zoiets een significant probleem vormt. Les 1 in de statistiek zegt dat dit natuurlijk geen relevante steekproef is omdat de populatie veel te klein is, dus dat argument van jou slaat nergens op.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik constateer dat Schippers hier mee bezig is geweest en met een voorstel kwam met die 50 euro. Dat mag ik toch constateren dat ik het probleem niet heb verzonnen?
Dan worden je oogballen uit je oogkas gerukt en pist men in je overleden schedel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je weet toch ook wel wat er gebeurt als mensen hier kwetsbaar opstellen?
De oogkas dient vervolgens als seksspeeltje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan worden je oogballen uit je oogkas gerukt en pist men in je overleden schedel.
Sodeju, dat is wel erg lang.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:20 schreef betyar het volgende:
Och jee, Vs wil zijn piemel van 35 cm weer even laten zien.
Precies. En dan vinden ze het vreemd dat je niks zegt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan worden je oogballen uit je oogkas gerukt en pist men in je overleden schedel.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef waht het volgende:
[..]
De oogkas dient vervolgens als seksspeeltje.
Geen idee, ik weet dat hij het wel eens over een vlekje heeft gehad. Maarja ik heb ook wel eens een vlekje als ik aan de dunne ben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Die achtergrond is inmiddels toch vrij duidelijk?
Er is een heel groot probleem hoe de zorgkosten zich ontwikkelen. Lees: wordt onbetaalbaar. Er moet dus wat gebeuren. Het is algemeen bekend bij ziekenhuizen dat SEH niet altijd terecht wordt benaderd. Dan moet daar wat aan gebeuren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij geeft aan op TV gezien te hebben dat iemand met een snee in z'n duim op de SEH komt en meent vervolgens dat zoiets een significant probleem vormt. Les 1 in de statistiek zegt dat dit natuurlijk geen relevante steekproef is omdat de populatie veel te klein is, dus dat argument van jou slaat nergens op.
Dat Schippers vervolgens met die ¤50 aan de weer gaat zegt niets, we kunnen ons allemaal nog de klucht omtrent de wietpas herinneren, waar men een probleem wilde oplossen terwijl het veel erger werd door de bemoeienis.
Waar mij het om gaat is dat het bezoek van mensen aan de eerste hulp niet nieuw is, binnen de ziekenhuisorganisaties is daar al voldoende aandacht voor. Er zijn ook allang regels opgesteld dat mensen via de huisarts moeten gaan en dat de huisarts in de toekomst nog maar een x-aantal mensen mag doorsturen (wat een gotspe an sich is, maar dat is een andere discussie). Overigens zit in veel ziekenhuizen een HAP in / naast de SEH, dus in zoverre zou je dat "probleem" ook niet daadwerkelijk aanpakken.
Lekker stoken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:30 schreef von_Preussen het volgende:
Zozo, de pubertjes lopen weer eens te rellen in FB.
Goed mogelijk, ik eet heel wat minder in deze hitte.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn pens is dikker dan jouw pens!
Maar er gebeurd ook wat aan de kant van de SEH, dan heeft het weinig zin om met boete's te gaan strooien. Dat is ook erg gevaarlijk, omdat mensen in veel situatie's niet goed kunnen inschatten of er niets aan de hand is of dat er een daadwerkelijk probleem is, want daadwerkelijke problemen hebben vaak vrij onschuldige symptomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er is een heel groot probleem hoe de zorgkosten zich ontwikkelen. Lees: wordt onbetaalbaar. Er moet dus wat gebeuren. Het is algemeen bekend bij ziekenhuizen dat SEH niet altijd terecht wordt benaderd. Dan moet daar wat aan gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |