Nee hoor, er is net zo weinig bewijs als voor Noord-Koreaanse concentratiekampen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel duidelijk is geweest in tegenstelling tot de beweringen van Noord-Koreaanse concentratiekampen.
Foto's spreken voor zich. Die wazige satellietbeelden zeggen helemaal niks, kunnen net zo goed fabrieken zijn waar onze telefoons worden gemaakt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, er is net zo weinig bewijs als voor Noord-Koreaanse concentratiekampen.
Die foto's zijn gewoon in scene gezet hoor, dat waren gewoon fabrieken waar spulletjes voor de oorlog werden gemaakt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Foto's spreken voor zich. Die wazige satellietbeelden zeggen helemaal niks, kunnen net zo goed fabrieken zijn waar onze telefoons worden gemaakt.
Dan is het goed. Ik dacht al....quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die foto's zijn gewoon in scene gezet hoor, dat waren gewoon fabrieken waar spulletjes voor de oorlog werden gemaakt.
Oh dat kan altijd nog spannend zijn. Is namelijk ook mijn tactiek als ik naar een vreemde plaats ga, maar dan blijkt dat er tussen de tijd wanneer die foto's gemaakt zijn en het moment dat ik daar ben nogal wat veranderd is. En dan flip ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:17 schreef Drugshond het volgende:
Hmmzz.... kom er net achter dat mijn hotel in Krakow een beetje uit het stadscentrum ligt.
Alles ligt op meer dan een 1 km afstand.
Ben in google maps een beetje aan het wandelen. Gewoon spelletje memory. Zodat ik straks in 1 keer weet waar ik ben.
In Portugal en Valencia had ik wel flink voordeel van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat kan altijd nog spannend zijn. Is namelijk ook mijn tactiek als ik naar een vreemde plaats ga, maar dan blijkt dat er tussen de tijd wanneer die foto's gemaakt zijn en het moment dat ik daar ben nogal wat veranderd is. En dan flip ik
Misschien moet je in het vervolg gewoon niet meer zo dom lullen. De concentratiekampen in Noord-Korea zijn net zo tastbaar als die in Polen, ondanks de excuusjes die jij verzint.quote:
Multitool, mes of lamp?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:27 schreef betyar het volgende:
Ik heb mijn Gerber weer gevonden, die was ik sinds het verlaten van defensie al kwijt!
Graag zou ik daar bewijs van willen zien. PietjeZuur kwam ook al met die wazige googlemaps foto's. Nog geen hekwerk te zien. Of de superieure Noord-Koreanen hebben een hekwerk ontwikkeld dat geen palen nodig heeft. Een hekwerk dat de zwaartekracht trotseert!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Misschien moet je in het vervolg gewoon niet meer zo dom lullen. De concentratiekampen in Noord-Korea zijn net zo tastbaar als die in Polen, ondanks de excuusjes die jij verzint.
Je telefoon geeft ook de tijd aan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:33 schreef betyar het volgende:
Nu mijn horloge nog, die ben ik kwijtgeraakt met de verbouwing hier![]()
Volkomen willekeur in routes en richtingen heeft mijn voorkeurquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat kan altijd nog spannend zijn. Is namelijk ook mijn tactiek als ik naar een vreemde plaats ga, maar dan blijkt dat er tussen de tijd wanneer die foto's gemaakt zijn en het moment dat ik daar ben nogal wat veranderd is. En dan flip ik
Ik weet de weg altijd wel te vinden maar heb graag orientatiepunten, als zo'n punt dan inene verdwenen is dan kan ik mij daar nog wel eens druk over maken of tijdelijk even de weg kwijt zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volkomen willekeur in routes en richtingen heeft mijn voorkeur
Oh ok.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat horloge was me meer waard dan alleen de tijd aflezen.
Ach dan loop ik wel een stukje extraquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet de weg altijd wel te vinden maar heb graag orientatiepunten, als zo'n punt dan inene verdwenen is dan kan ik mij daar nog wel eens druk over maken of tijdelijk even de weg kwijt zijn.
Haha daar ben ik nog niet 100% van overtuigdquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]Je hebt de smaak te pakken, gaat helemaal goed komen die 4daagse
De sfeer trekt je er wel doorheen, mijn broer doet ook weer mee.. hij zegt ook altijd dat hij veel steun heeft aan de mensen langs de weg en de sfeer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha daar ben ik nog niet 100% van overtuigd
Dat verbaast me niet. Doelloos rondlopen....quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volkomen willekeur in routes en richtingen heeft mijn voorkeur
Op vakantie en in mijn vrije tijd hoef ik niet altijd recht op mijn doel af. Dwaal eens van de vaste route, dat geeft nieuwe ontdekkingen en inzichten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet. Doelloos rondlopen....
Dat zal vast maar het is een naar eind en dat vier keerquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De sfeer trekt je er wel doorheen, mijn broer doet ook weer mee.. hij zegt ook altijd dat hij veel steun heeft aan de mensen langs de weg en de sfeer.
Ik weet niet of het verstandig is dit advies aan autisten te geven; binnenkort heb je er dan weer een bosmaaier-incident bij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op vakantie en in mijn vrije tijd hoef ik niet altijd recht op mijn doel af. Dwaal eens van de vaste route, dat geeft nieuwe ontdekkingen en inzichten.
Je hebt nog drie wekenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ga langs de kant zitten, op mijn fauteuil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is dit advies aan autisten te geven; binnenkort heb je er dan weer een bosmaaier-incident bij.
Dat is aanzienlijk verstandiger ben ik bangquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ga langs de kant zitten, op mijn fauteuil.
Je hebt geen keus, wij luie donders van deze sc rekenen erop dat jij iets neerzetquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zal vast maar het is een naar eind en dat vier keer.
Verkeerde instelling.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het spijt me.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ergens niet compleet van overtuigd zijn staat haaks op de waarden van deze reeks.
Debat over de extra 6 miljard. Beetje piemeltjes meten over wie een toontje lager moet zingen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Reya het volgende:
[..]
In de boksring? Dat zou wel vermakelijk zijn.
Het klinkt behoorlijk triest, in ieder geval.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Debat over de extra 6 miljard. Beetje piemeltjes meten over wie een toontje lager moet zingen.
Precies.quote:
Het is dan weer wel vermakelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk, maar wat heb je er precies aan? Dan kunnen we samen lachen over hoe kut het gaat?
Nogal inderdaad. Deze debatjes hebben uiteindelijk toch geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Het klinkt behoorlijk triest, in ieder geval.
Ook zo voorspelbaar als deze reeks, verder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Nogal inderdaad. Deze debatjes hebben uiteindelijk toch geen enkele toegevoegde waarde.
Ik vraag mij af wat mensen drijft om steeds weer hier terug te komen, want niemand heeft het echt naar z'n zin (behalve ik)?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook zo voorspelbaar als deze reeks, verder.
Zo zijn veel zaken in het leven onverklaarbaar; er bestaan ook mensen die structureel VVD stemmen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat mensen drijft om steeds weer hier terug te komen, want niemand heeft het echt naar z'n zin (behalve ik)?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook zo voorspelbaar als deze reeks, verder.
Dat meen je niet!!??quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo zijn veel zaken in het leven onverklaarbaar; er bestaan ook mensen die structureel VVD stemmen, bijvoorbeeld.
Hoe staat het met de carrière?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:18 schreef Webschip het volgende:
Het is een poppenspel. Maar dat is de hele maatschappij.
Het productieproces is ook prachtig om te zien, hoe alles is ingedeeld en onderverdeeld in opeenvolgende stappen en aparte procedures. Zoals die mevrouw aan het einde, die de hele dag enkel sterren op de motorkap zet en een schroefje vastmaakt, dat voor die taak speciaal iemand is aangenomen, ongeloveloos.quote:
Waar wil jij het geld dan vandaan halen? Meer belasting?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:22 schreef Webschip het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen blijven geloven in het verder vermarkten van de maatschappij. Terwijl we met z'n alle kunnen zien waar dat heen gaat.
Bij de volgende verkiezingen is de VVD gewoon weer de grootste.
Ik hoop het niet, het wordt weer eens tijd voor een sociaal-democratische minister-president.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:22 schreef Webschip het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen blijven geloven in het verder vermarkten van de maatschappij. Terwijl we met z'n alle kunnen zien waar dat heen gaat.
Bij de volgende verkiezingen is de VVD gewoon weer de grootste.
Een goedlopende economie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Waar wil jij het geld dan vandaan halen? Meer belasting?
Heel veel zorg voor een topproduct. Het resultaat zal er waarschijnlijk ook naar zijn. Ik ben benieuwd hoe het ding irl uitziet. Het zit vol met innovatie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het productieproces is ook prachtig om te zien, hoe alles is ingedeeld en onderverdeeld in opeenvolgende stappen en aparte procedures. Zoals die mevrouw aan het einde, die de hele dag enkel sterren op de motorkap zet en een schroefje vastmaakt, dat voor die taak speciaal iemand is aangenomen, ongeloveloos.
Niet door op je luie krent te zitten en enkel te bezuinigen omdat de maatregelen die je ervoor hebt uitgevaardigd je in een lastigere positie brengen.quote:
Van de winsten. Topsalarissen. Poppenkasten.(gebouwen, doorgeslagen managementculturen) Etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Waar wil jij het geld dan vandaan halen? Meer belasting?
En meer efficiëntie, niet te vergeten. Kijk alleen maar naar wat er aan medicijnen wordt weggegooid.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Van de winsten. Topsalarissen. Poppenkasten.(gebouwen, doorgeslagen managementculturen) Etc.
Te jong en te onervaren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, het wordt weer eens tijd voor een sociaal-democratische minister-president.
Lodewijk Asscher bijvoorbeeld.
Concretiseer het eens? En wat voor rol zie je voor jezelf weggelegd in zo'n maatschappij?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Van de winsten. Topsalarissen. Poppenkasten.(gebouwen, doorgeslagen managementculturen) Etc.
Precies. En mensen de volle mep laten betalen als ze met een kleinigheid de eerste Hulp linea recta binnenstruinen. Mag/moet een stuk harder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En meer efficiëntie, niet te vergeten. Kijk alleen maar naar wat er aan medicijnen wordt weggegooid.
Ik weet het niet. Hij zal best veel in z'n mars hebben. Maar wat heeft hij nu concreet allemaal gedaan met het probleem massawerkloosheid?quote:
Op z'n minst compleet overtuigd zijn van jezelf, de rest is bijzaak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ergens niet compleet van overtuigd zijn staat haaks op de waarden van deze reeks.
In ieder geval de scherpe kantjes van het VVD-beleid afgehaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hij zal best veel in z'n mars hebben. Maar wat heeft hij nu concreet allemaal gedaan met het probleem massawerkloosheid?
Die vind ik vreselijk. Riep als eerste over die grootverdieners en moet je eens zien wat hij allemaal erna deed...quote:
Wat heb je daar zelf aan gedaan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hij zal best veel in z'n mars hebben. Maar wat heeft hij nu concreet allemaal gedaan met het probleem massawerkloosheid?
Dat is allemaal nogal subjectief. Ik denk dat korten op sociale zekerheden en overheid onvermijdelijk is aangezien dat de grootste kostenposten zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Bedrijven geadviseerd te saneren.quote:
Niet enkel bezuinigen maar op sommige vlakken kan het wel wat minder. Wanneer je nu nog meer gaat belasten helpt dat de economie sowieso niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet door op je luie krent te zitten en enkel te bezuinigen omdat de maatregelen die je ervoor hebt uitgevaardigd je in een lastigere positie brengen.
Klinkt heel schattig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Precies. En mensen de volle mep laten betalen als ze met een kleinigheid de eerste Hulp linea recta binnenstruinen. Mag/moet een stuk harder.
Dat is niet subjectief? Ik geloof dat iedere opvatting, dus ook in de politiek nogal subjectief is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is allemaal nogal subjectief. Ik denk dat korten op sociale zekerheden en overheid onvermijdelijk is aangezien dat de grootste kostenposten zijn.
Vervolgens kopt de Telegraaf over iemand die daadwerkelijk een hartinfarct had, maar het risico op een gepeperde rekening niet wilde nemen. Dan ben je zeker ver van huisquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klinkt heel schattig.
Maar als je dan dus met steken in je borst naar het ziekenhuis gaat en het blijken gewoon stressgerelateerde klachten, dan krijg je dus een flinke rekening, maar wanneer het een hartinfarct blijkt niet?
Daar moet je mee uitkijken inderdaad, maar je kan producenten van medicijnen best dwingen om kleinere verpakkingen te leveren bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klinkt heel schattig.
Maar als je dan dus met steken in je borst naar het ziekenhuis gaat en het blijken gewoon stressgerelateerde klachten, dan krijg je dus een flinke rekening, maar wanneer het een hartinfarct blijkt niet?
Daar zijn we dan ook heel dankbaar voor.quote:
Nee, dat kan je namelijk meten. Wat jij een topinkomen vindt is daarentegen nogal arbitrair.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is niet subjectief? Ik geloof dat iedere opvatting, dus ook in de politiek nogal subjectief is.
Met steken in de borst is dat volkomen terecht en dat weet iedereen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klinkt heel schattig.
Het is niet voor niks dat ik nogal cynisch ben over de politiek. Iedereen houdt iedereen voor de gek. Maar dat is de politiek echt niet alleen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef Tem het volgende:
Samsom blijft ook maar herhalen dat het niet de laagste inkomens zal raken... wat een onzin.
Sommige snijwonden moeten nu eenmaal gehecht worden, bij welke lengte mag je hiervoor naar de eerste hulp?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Met steken in de borst is dat volkomen terecht en dat weet iedereen.
Maar op TV zag je onbenullen die echt voor iets kleins als een snee in de duim al naar de Eerste hulp gaan. Dat is overduidelijk een gevalletje huisartsen(post). Die mag van mij de volle mep krijgen met een boete erbij.
En niet zoveel medicijnen tegelijk uitdelen. Meer met herhaalrecepten werken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar moet je mee uitkijken inderdaad, maar je kan producenten van medicijnen best dwingen om kleinere verpakkingen te leveren bijvoorbeeld.
Ook een huisarts kan prima hechten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
Sommige snijwonden moeten nu eenmaal gehecht worden, bij welke lengte mag je hiervoor naar de eerste hulp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |