Nee hoor, er is net zo weinig bewijs als voor Noord-Koreaanse concentratiekampen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel duidelijk is geweest in tegenstelling tot de beweringen van Noord-Koreaanse concentratiekampen.
Foto's spreken voor zich. Die wazige satellietbeelden zeggen helemaal niks, kunnen net zo goed fabrieken zijn waar onze telefoons worden gemaakt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, er is net zo weinig bewijs als voor Noord-Koreaanse concentratiekampen.
Die foto's zijn gewoon in scene gezet hoor, dat waren gewoon fabrieken waar spulletjes voor de oorlog werden gemaakt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Foto's spreken voor zich. Die wazige satellietbeelden zeggen helemaal niks, kunnen net zo goed fabrieken zijn waar onze telefoons worden gemaakt.
Dan is het goed. Ik dacht al....quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die foto's zijn gewoon in scene gezet hoor, dat waren gewoon fabrieken waar spulletjes voor de oorlog werden gemaakt.
Oh dat kan altijd nog spannend zijn. Is namelijk ook mijn tactiek als ik naar een vreemde plaats ga, maar dan blijkt dat er tussen de tijd wanneer die foto's gemaakt zijn en het moment dat ik daar ben nogal wat veranderd is. En dan flip ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:17 schreef Drugshond het volgende:
Hmmzz.... kom er net achter dat mijn hotel in Krakow een beetje uit het stadscentrum ligt.
Alles ligt op meer dan een 1 km afstand.
Ben in google maps een beetje aan het wandelen. Gewoon spelletje memory. Zodat ik straks in 1 keer weet waar ik ben.
In Portugal en Valencia had ik wel flink voordeel van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat kan altijd nog spannend zijn. Is namelijk ook mijn tactiek als ik naar een vreemde plaats ga, maar dan blijkt dat er tussen de tijd wanneer die foto's gemaakt zijn en het moment dat ik daar ben nogal wat veranderd is. En dan flip ik
Misschien moet je in het vervolg gewoon niet meer zo dom lullen. De concentratiekampen in Noord-Korea zijn net zo tastbaar als die in Polen, ondanks de excuusjes die jij verzint.quote:
Multitool, mes of lamp?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:27 schreef betyar het volgende:
Ik heb mijn Gerber weer gevonden, die was ik sinds het verlaten van defensie al kwijt!
Graag zou ik daar bewijs van willen zien. PietjeZuur kwam ook al met die wazige googlemaps foto's. Nog geen hekwerk te zien. Of de superieure Noord-Koreanen hebben een hekwerk ontwikkeld dat geen palen nodig heeft. Een hekwerk dat de zwaartekracht trotseert!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Misschien moet je in het vervolg gewoon niet meer zo dom lullen. De concentratiekampen in Noord-Korea zijn net zo tastbaar als die in Polen, ondanks de excuusjes die jij verzint.
Je telefoon geeft ook de tijd aan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:33 schreef betyar het volgende:
Nu mijn horloge nog, die ben ik kwijtgeraakt met de verbouwing hier![]()
Volkomen willekeur in routes en richtingen heeft mijn voorkeurquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat kan altijd nog spannend zijn. Is namelijk ook mijn tactiek als ik naar een vreemde plaats ga, maar dan blijkt dat er tussen de tijd wanneer die foto's gemaakt zijn en het moment dat ik daar ben nogal wat veranderd is. En dan flip ik
Ik weet de weg altijd wel te vinden maar heb graag orientatiepunten, als zo'n punt dan inene verdwenen is dan kan ik mij daar nog wel eens druk over maken of tijdelijk even de weg kwijt zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volkomen willekeur in routes en richtingen heeft mijn voorkeur
Oh ok.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat horloge was me meer waard dan alleen de tijd aflezen.
Ach dan loop ik wel een stukje extraquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet de weg altijd wel te vinden maar heb graag orientatiepunten, als zo'n punt dan inene verdwenen is dan kan ik mij daar nog wel eens druk over maken of tijdelijk even de weg kwijt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |