Alsof het hier beter is.quote:
Het schijnt hier inderdaad een stuk beter te zijn, getuige de vele lurkers in deze SC, dan is het voor een grote groep schijnbaar erg interessant.quote:
Ik lurk altijd met een zak popcorn bij de hand. Heb mij weer vermaakt in feedback.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het schijnt hier inderdaad een stuk beter te zijn, getuige de vele lurkers in deze SC, dan is het voor een grote groep schijnbaar erg interessant.
Ho eens even, feedback en deze SC moeten we strikt gescheiden houden, anders zorgt het enkel voor ellende.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik lurk altijd met een zak popcorn bij de hand. Heb mij weer vermaakt in feedback.
Je weet niet wie dat zijn hè? Wil niet zeggen dat het kwalitatief zo'n geweldige reeks is dat er zoveel views zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het schijnt hier inderdaad een stuk beter te zijn, getuige de vele lurkers in deze SC, dan is het voor een grote groep schijnbaar erg interessant.
Uiteraard wel, want anders zou er ook niet zo'n ruime belangstelling voor deze reeks zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Je weet niet wie dat zijn hè? Wil niet zeggen dat het kwalitatief zo'n geweldige reeks is dat er zoveel views zijn.
Deze reeks is de evenknie van Oh Oh Cherso op FOK!.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard wel, want anders zou er ook niet zo'n ruime belangstelling voor deze reeks zijn.
Word.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard wel, want anders zou er ook niet zo'n ruime belangstelling voor deze reeks zijn.
Wat is dat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Deze reeks is de evenknie van Oh Oh Cherso op FOK!.
Als dat zo is, wat is de NWS-SC dan wel niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Reya het volgende:
[..]
VS is sterretje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef waht het volgende:
Dit is vooral een kwantitatief gewelddadige reeks.
Pretentieloos in ieder geval.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat zo is, wat is de NWS-SC dan wel niet.
Patty gaat extreem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat zo is, wat is de NWS-SC dan wel niet.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef De_Nuance het volgende:
Het enge aan v_P is dat hij het meent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |