Je mocht willen dat je zijn bos haar hadquote:
Wie weet heeft 'ie dat ook, ergens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zijn bos haar had.
Hoor ons eens wat positiefs over minderheden zeggen, wij zijn etnisch tolerant.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas kwam in de film enkel Uday naar voren, dus Qusay weet ik niks van.
Inderdaad, ik ben een Ruud Gullit kapsel in m'n onderbroek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie weet heeft 'ie dat ook, ergens.
Guido glibbert van de bureaustoel van enthousiasme en verbazing.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoor ons eens wat positiefs over minderheden zeggen, wij zijn etnisch tolerant.
Glibbert er eindelijk eens iemand anders dan Ziba van de bureaustoel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Guido glibbert van de bureaustoel van enthousiasme en verbazing.
Precies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Glibbert er eindelijk eens iemand anders dan Ziba van de bureaustoel.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben een Ruud Gullit kapsel in m'n onderbroek.
Hopen we maar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als nu de stroom in Zuid-Afrika uitvalt heeft dat verregaande consequenties.
Ik heb nog wel connecties met wat voormalige commando's daar, kom vP, we starten een coup.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn gasmaskers en kogelvrije vesten aan 23 kanalen kwijt.
Lekker een eigen land, wat lijkt mij dat heerlijk, dan kan ik een enorme defensiemacht optuigen om andere Afrikaanse landen te koloniseren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog wel connecties met wat voormalige commando's daar, kom vP, we starten een coup.
Uday is de player, Qusay de slimme.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas kwam in de film enkel Uday naar voren, dus Qusay weet ik niks van.
Maar we zijn beide.quote:
We beginnen bij Namibie, die zijn toch nog maar kort onafhankelijk en een voormalig Apartheid-kolonie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lekker een eigen land, wat lijkt mij dat heerlijk, dan kan ik een enorme defensiemacht optuigen om andere Afrikaanse landen te koloniseren.
Inderdaad, die landen zijn het gewend om onder Zuid-Afrikaans bewind te staan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We beginnen bij Namibie, die zijn toch nog maar kort onafhankelijk en een voormalig Apartheid-kolonie.
Jij kan het tenminste nog afdoen als zwarte humor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef waht het volgende:
Uday had tevens een roze Ferrari. Of wellicht was dat Mutassim Gadaffi, ik haal al die aapjes door elkaar.
Aapjes als in dictatorszonen, beste meelezende D_G.
Goed plan, dan onderdrukken we de diamantlanden zoals Liberia enzo, we moeten onze wapens wel financieren met bloedstenen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, die landen zijn het gewend om onder Zuid-Afrikaans bewind te staan.
Vervolgens pakken we Zimbabwe, dat land ligt toch al op z'n knieën en is een makkelijk slachtoffer. Dan gaan we samen met Israël een atoombom bouwen en kan de wereld niet meer om ons heen.
Nu nog wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij kan het tenminste nog afdoen als zwarte humor.
En vervolgens zorgen we dat Servië onze politieke bondgenoot in Europa wordt, die pompen we vol met wapens zodat die vervolgens het oude Joegoslavië weer in ere kunnen herstellen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan, dan onderdrukken we de diamantlanden zoals Liberia enzo, we moeten onze wapens wel financieren met bloedstenen.
Nee dan gaat Guido klagen, ligt gevoelig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vervolgens zorgen we dat Servië onze politieke bondgenoot in Europa wordt, die pompen we vol met wapens zodat die vervolgens het oude Joegoslavië weer in ere kunnen herstellen.
Zagreb noemen we dan ter ere van Tito "Titograd".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |