Maar we zijn beide.quote:
We beginnen bij Namibie, die zijn toch nog maar kort onafhankelijk en een voormalig Apartheid-kolonie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lekker een eigen land, wat lijkt mij dat heerlijk, dan kan ik een enorme defensiemacht optuigen om andere Afrikaanse landen te koloniseren.
Inderdaad, die landen zijn het gewend om onder Zuid-Afrikaans bewind te staan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We beginnen bij Namibie, die zijn toch nog maar kort onafhankelijk en een voormalig Apartheid-kolonie.
Jij kan het tenminste nog afdoen als zwarte humor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef waht het volgende:
Uday had tevens een roze Ferrari. Of wellicht was dat Mutassim Gadaffi, ik haal al die aapjes door elkaar.
Aapjes als in dictatorszonen, beste meelezende D_G.
Goed plan, dan onderdrukken we de diamantlanden zoals Liberia enzo, we moeten onze wapens wel financieren met bloedstenen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, die landen zijn het gewend om onder Zuid-Afrikaans bewind te staan.
Vervolgens pakken we Zimbabwe, dat land ligt toch al op z'n knieën en is een makkelijk slachtoffer. Dan gaan we samen met Israël een atoombom bouwen en kan de wereld niet meer om ons heen.
Nu nog wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij kan het tenminste nog afdoen als zwarte humor.
En vervolgens zorgen we dat Servië onze politieke bondgenoot in Europa wordt, die pompen we vol met wapens zodat die vervolgens het oude Joegoslavië weer in ere kunnen herstellen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan, dan onderdrukken we de diamantlanden zoals Liberia enzo, we moeten onze wapens wel financieren met bloedstenen.
Nee dan gaat Guido klagen, ligt gevoelig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vervolgens zorgen we dat Servië onze politieke bondgenoot in Europa wordt, die pompen we vol met wapens zodat die vervolgens het oude Joegoslavië weer in ere kunnen herstellen.
Zagreb noemen we dan ter ere van Tito "Titograd".
Guido vergeten we gewoon, daar kunnen we het beste nu al mee beginnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dan gaat Guido klagen, ligt gevoelig.
Wie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Guido vergeten we gewoon, daar kunnen we het beste nu al mee beginnen.
Dat verklaart de Rolls en dure grammatica van Reya.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef waht het volgende:
Bloeddiamanten komen via Antwerpen, onder toezicht van Brussel, de EU binnen.
Nu vernam ik laatst dat de haven van Antwerpen zo lek is als een mandje, dus je kan eerder het gebrek aan toezicht naar voren brengen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef waht het volgende:
Bloeddiamanten komen via Antwerpen, onder toezicht van Brussel, de EU binnen.
Ik moest om 1800u al lachen, wat zijn er soms toch vreemde achternamen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
Ha, Riet Klerebezem is nu ook bij het RTL nieuws.
Allicht is dat opzettelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu vernam ik laatst dat de haven van Antwerpen zo lek is als een mandje, dus je kan eerder het gebrek aan toezicht naar voren brengen.
Er is nooit een gebrek aan toezicht. Enkel een overschot aan misplaatst toezichtquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu vernam ik laatst dat de haven van Antwerpen zo lek is als een mandje, dus je kan eerder het gebrek aan toezicht naar voren brengen.
Ok.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is nooit een gebrek aan toezicht. Enkel een overschot aan misplaatst toezicht.
Bron?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon een stel domme mongolen. Plus 3 slimme gasten die zich laten omkopen.
http://groups.yahoo.com/group/linksnederlands/message/4284quote:Aan de voorzijde van de loods is een wachthokje opgesteld. Een
paracommando van het Belgisch Leger houdt de wacht. Met enig lef en
gespeelde zelfzekerheid stappen we op hem af en wensen hem
goedemorgen. Hij overhandigt ons een toegangsbadge en zegt dat we
onze naam ook bij het buitengaan in het register mogen schrijven.
We geven hem de pap in de mond en zeggen hem: "Is dit hier tot
militair terrein verklaard? Want anders hebben we hier niks te
zoeken."
"Dat weet ik niet", antwoordt hij, "dat zal u aan de hoge heren
binnen moeten vragen. Maar die spreken alleen maar Engels, het zijn
Amerikanen."
We wandelen dus zonder begeleiding de loods binnen. Het is een enorm
gebouw. Vooraan zijn arbeiders aan de gang met het uitpakken van
allerlei onderdelen. Dieper in de loods staan een vijftiental zware
Amerikaanse gevechtshelikopters, kaki geschilderd maar verder zonder
identificatie. Eén helikopter heeft een Rode Kruis-embleem. Het gaat
over helikopters van het type Bell AH-1-F Cobra. We kunnen ze
aanraken… Het gonst nochtans van activiteit in deze loods. Tientallen
militairen en arbeiders zijn in de weer.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://groups.yahoo.com/group/linksnederlands/message/4284
Lekker geregeld daar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een Cobra gevechtshelicopter met Rode Kruis embleem, jajaquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe anders denk je dat je dicht bij onschuldige burgers komt in hakke-takke landen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Cobra gevechtshelicopter met Rode Kruis embleem, jaja
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |