quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
Deze quote behoeft natuurlijk geen naam:
[..]
Economisch vernuft koppelt hij aan haarscherpe moslimanalyses, dat lees je hier meteen aan af.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dinges, die geblondeerde facistische indo.
Maar hij heeft wel een punt, economie en Rutte is geen gelukkige combinatie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Economisch vernuft koppelt hij aan haarscherpe moslimanalyses, dat lees je hier meteen aan af.
http://www.volkskrant.nl/(...)renigde-Staten.dhtmlquote:Gelijke rechten voor gehuwde homoparen in Verenigde Staten
Discriminatie is voortaan enkel nog toegestaan jegens groepen die het zonder enige twijfel verdienen. Brabanders, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)renigde-Staten.dhtml
Gadverdamme, gelijke rechten voor die flikkers.Waarom hebben de neoconservatieven hier geen stokje voor gestoken?
Economie en politici zijn geen gelukkige combinatie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt, economie en Rutte is geen gelukkige combinatie.
Het huwelijk en het opvoeden van kinderen is iets wat voorbehouden is aan man en vrouw, vanwege de natuurlijke orde.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Discriminatie is voortaan enkel nog toegestaan jegens groepen die het zonder enige twijfel verdienen. Brabanders, bijvoorbeeld.
Nee, voor de mensen die daar liggen heb ik wel respect.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsssk, en dan een beetje over graven pissen zeker.
Ok.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, voor de mensen die daar liggen heb ik wel respect.
Iedereen verdient het om gediscrimineerd te worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Discriminatie is voortaan enkel nog toegestaan jegens groepen die het zonder enige twijfel verdienen. Brabanders, bijvoorbeeld.
Als het zover is zal Vs hier wel komen juichen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
Is Mandela nou eindelijk dood? Want dan hebben wij weer wat nieuw vermaak op de TV met een ander land waar men loopt te rellen.
VS die juicht altijd, behalve als het over mensen zonder baan gaat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het zover is zal Vs hier wel komen juichen.
Dat zei Van der Staaij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Always remember that I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen noemen we het dan een dictaat, dat klinkt vriendelijker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Hebben ze vast geprobeerd. Maar dat doen hondjes ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gadverdamme, gelijke rechten voor die flikkers.Waarom hebben de neoconservatieven hier geen stokje voor gestoken?
Haalt rubberband van mijn auto en zuig wat benzine uit mijn tankje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alleen noemen we het dan een dictaat, dat klinkt vriendelijker.
Hondjes trouwen ook met elkaar?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hebben ze vast geprobeerd. Maar dat doen hondjes ook.
Ik zie de gelijkenis.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wij twee hadden zomaar de zoons van Saddam Hussein kunnen zijn, ik Uday en jij Qusay.
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet. Ze proberen wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hondjes trouwen ook met elkaar?
Helaas kwam in de film enkel Uday naar voren, dus Qusay weet ik niks van.quote:
Je mocht willen dat je zijn bos haar hadquote:
Wie weet heeft 'ie dat ook, ergens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zijn bos haar had.
Hoor ons eens wat positiefs over minderheden zeggen, wij zijn etnisch tolerant.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas kwam in de film enkel Uday naar voren, dus Qusay weet ik niks van.
Inderdaad, ik ben een Ruud Gullit kapsel in m'n onderbroek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie weet heeft 'ie dat ook, ergens.
Guido glibbert van de bureaustoel van enthousiasme en verbazing.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoor ons eens wat positiefs over minderheden zeggen, wij zijn etnisch tolerant.
Glibbert er eindelijk eens iemand anders dan Ziba van de bureaustoel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Guido glibbert van de bureaustoel van enthousiasme en verbazing.
Precies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Glibbert er eindelijk eens iemand anders dan Ziba van de bureaustoel.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben een Ruud Gullit kapsel in m'n onderbroek.
Hopen we maar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als nu de stroom in Zuid-Afrika uitvalt heeft dat verregaande consequenties.
Ik heb nog wel connecties met wat voormalige commando's daar, kom vP, we starten een coup.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn gasmaskers en kogelvrije vesten aan 23 kanalen kwijt.
Lekker een eigen land, wat lijkt mij dat heerlijk, dan kan ik een enorme defensiemacht optuigen om andere Afrikaanse landen te koloniseren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog wel connecties met wat voormalige commando's daar, kom vP, we starten een coup.
Uday is de player, Qusay de slimme.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas kwam in de film enkel Uday naar voren, dus Qusay weet ik niks van.
Maar we zijn beide.quote:
We beginnen bij Namibie, die zijn toch nog maar kort onafhankelijk en een voormalig Apartheid-kolonie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lekker een eigen land, wat lijkt mij dat heerlijk, dan kan ik een enorme defensiemacht optuigen om andere Afrikaanse landen te koloniseren.
Inderdaad, die landen zijn het gewend om onder Zuid-Afrikaans bewind te staan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We beginnen bij Namibie, die zijn toch nog maar kort onafhankelijk en een voormalig Apartheid-kolonie.
Jij kan het tenminste nog afdoen als zwarte humor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef waht het volgende:
Uday had tevens een roze Ferrari. Of wellicht was dat Mutassim Gadaffi, ik haal al die aapjes door elkaar.
Aapjes als in dictatorszonen, beste meelezende D_G.
Goed plan, dan onderdrukken we de diamantlanden zoals Liberia enzo, we moeten onze wapens wel financieren met bloedstenen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, die landen zijn het gewend om onder Zuid-Afrikaans bewind te staan.
Vervolgens pakken we Zimbabwe, dat land ligt toch al op z'n knieën en is een makkelijk slachtoffer. Dan gaan we samen met Israël een atoombom bouwen en kan de wereld niet meer om ons heen.
Nu nog wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij kan het tenminste nog afdoen als zwarte humor.
En vervolgens zorgen we dat Servië onze politieke bondgenoot in Europa wordt, die pompen we vol met wapens zodat die vervolgens het oude Joegoslavië weer in ere kunnen herstellen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan, dan onderdrukken we de diamantlanden zoals Liberia enzo, we moeten onze wapens wel financieren met bloedstenen.
Nee dan gaat Guido klagen, ligt gevoelig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vervolgens zorgen we dat Servië onze politieke bondgenoot in Europa wordt, die pompen we vol met wapens zodat die vervolgens het oude Joegoslavië weer in ere kunnen herstellen.
Zagreb noemen we dan ter ere van Tito "Titograd".
Guido vergeten we gewoon, daar kunnen we het beste nu al mee beginnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dan gaat Guido klagen, ligt gevoelig.
Wie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Guido vergeten we gewoon, daar kunnen we het beste nu al mee beginnen.
Dat verklaart de Rolls en dure grammatica van Reya.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef waht het volgende:
Bloeddiamanten komen via Antwerpen, onder toezicht van Brussel, de EU binnen.
Nu vernam ik laatst dat de haven van Antwerpen zo lek is als een mandje, dus je kan eerder het gebrek aan toezicht naar voren brengen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef waht het volgende:
Bloeddiamanten komen via Antwerpen, onder toezicht van Brussel, de EU binnen.
Ik moest om 1800u al lachen, wat zijn er soms toch vreemde achternamen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
Ha, Riet Klerebezem is nu ook bij het RTL nieuws.
Allicht is dat opzettelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu vernam ik laatst dat de haven van Antwerpen zo lek is als een mandje, dus je kan eerder het gebrek aan toezicht naar voren brengen.
Er is nooit een gebrek aan toezicht. Enkel een overschot aan misplaatst toezichtquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu vernam ik laatst dat de haven van Antwerpen zo lek is als een mandje, dus je kan eerder het gebrek aan toezicht naar voren brengen.
Ok.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is nooit een gebrek aan toezicht. Enkel een overschot aan misplaatst toezicht.
Bron?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon een stel domme mongolen. Plus 3 slimme gasten die zich laten omkopen.
http://groups.yahoo.com/group/linksnederlands/message/4284quote:Aan de voorzijde van de loods is een wachthokje opgesteld. Een
paracommando van het Belgisch Leger houdt de wacht. Met enig lef en
gespeelde zelfzekerheid stappen we op hem af en wensen hem
goedemorgen. Hij overhandigt ons een toegangsbadge en zegt dat we
onze naam ook bij het buitengaan in het register mogen schrijven.
We geven hem de pap in de mond en zeggen hem: "Is dit hier tot
militair terrein verklaard? Want anders hebben we hier niks te
zoeken."
"Dat weet ik niet", antwoordt hij, "dat zal u aan de hoge heren
binnen moeten vragen. Maar die spreken alleen maar Engels, het zijn
Amerikanen."
We wandelen dus zonder begeleiding de loods binnen. Het is een enorm
gebouw. Vooraan zijn arbeiders aan de gang met het uitpakken van
allerlei onderdelen. Dieper in de loods staan een vijftiental zware
Amerikaanse gevechtshelikopters, kaki geschilderd maar verder zonder
identificatie. Eén helikopter heeft een Rode Kruis-embleem. Het gaat
over helikopters van het type Bell AH-1-F Cobra. We kunnen ze
aanraken… Het gonst nochtans van activiteit in deze loods. Tientallen
militairen en arbeiders zijn in de weer.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://groups.yahoo.com/group/linksnederlands/message/4284
Lekker geregeld daar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een Cobra gevechtshelicopter met Rode Kruis embleem, jajaquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe anders denk je dat je dicht bij onschuldige burgers komt in hakke-takke landen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Cobra gevechtshelicopter met Rode Kruis embleem, jaja
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Cobra gevechtshelicopter met Rode Kruis embleem, jaja
[ afbeelding ]
Weer eentje voor in je dossier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe anders denk je dat je dicht bij onschuldige burgers komt in hakke-takke landen?
Rood kruis erop smeren, ze komen in batches naar je toe gerend en dan een raket erop.
Ik vond Star Trek een beetje tegenvallen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef remlof het volgende:
Zo, effe twee filmpjes besteld voor dit weekend.
[ afbeelding ]
Dat is geen Cobra, dat is een Huey.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien stond ook zo eentje er tussen en bedoelde men deze met het Rode Kruis embleem, journalisten staan er vaak om bekend de feiten niet op orde te hebben.
Wut?quote:
Dit is de vorige hè, uit 2009.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond Star Trek een beetje tegenvallen.
Inderdaad, die tactiek moeten we onthouden voor als het Zuid-Afrikaanse leger onder de leiding van VS en mij de rest van Afrika gaat koloniseren.quote:
In de vorige zat meer geweld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de vorige hè, uit 2009.
Ik hoorde dat juist die nieuwe tegenvalt vergeleken met deze.
Oh ja, dat journalisten dom zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik heb geschreven.
Ja weet ik. Ik vond het verhaal een beetje te gewoontjes, maar ja, ik vergelijk natuurlijk met toppers als First Contact en Wrath of Kahn. Jammer dat de nieuwste ook tegenvalt; heb hem nog niet gezien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de vorige hè, uit 2009.
Ik hoorde dat juist die nieuwe tegenvalt vergeleken met deze.
Dat is nogal dom, dus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet dat ze dom zijn, maar dat ze dergelijke feiten vaak door elkaar halen.
Ik ook niet, ga 'm nog wel zien denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik vond het verhaal een beetje te gewoontjes, maar ja, ik vergelijk natuurlijk met toppers als First Contact en Wrath of Kahn. Jammer dat de nieuwste ook tegenvalt; heb hem nog niet gezien.
Ik laat me omdopen tot Maarschalk van de Merwe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, die tactiek moeten we onthouden voor als het Zuid-Afrikaanse leger onder de leiding van VS en mij de rest van Afrika gaat koloniseren.
Ik ook hoor. Het is en blijft natuurlijk Star Trekquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga 'm nog wel zien denk ik.
Dat komt toch niet in een pakketje?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef remlof het volgende:
Zo, effe twee filmpjes besteld voor dit weekend.
[ afbeelding ]
Ik ben dan Overste Pensi.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik laat me omdopen tot Maarschalk van de Merwe.
Troepen vinden zal in ieder geval niet moeilijk zijn, al die Afrikaners buitenaf trainen sowieso paramilitair tegenwoordig, en de resterende commando's van weleer zijn nu allemaal huurlingen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben dan Overste Pensi.
[ afbeelding ]
Angola begon.quote:
Voordat we erheen vliegen nog wel even wat moderne wapens van het wegbezuinigde Nederlandse leger inpakken zodat we binnen 24 maanden aan de zuidkant van de Middellandse Zee staan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Troepen vinden zal in ieder geval niet moeilijk zijn, al die Afrikaners buitenaf trainen sowieso paramilitair tegenwoordig, en de resterende commando's van weleer zijn nu allemaal huurlingen.
Komt wel goed.
Iemand om de vuile klusjes op te knappen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben dan Overste Pensi.
[ afbeelding ]
Er staan nog wat tanks te koop.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voordat we erheen vliegen nog wel even wat moderne wapens van het wegbezuinigde Nederlandse leger inpakken zodat we binnen 24 maanden aan de zuidkant van de Middellandse Zee staan.
Ik maak mijn handen graag vuil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iemand om de vuile klusjes op te knappen.
Dat weet ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik maak mijn handen graag vuil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |