quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Cobra gevechtshelicopter met Rode Kruis embleem, jaja
[ afbeelding ]
Weer eentje voor in je dossier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe anders denk je dat je dicht bij onschuldige burgers komt in hakke-takke landen?
Rood kruis erop smeren, ze komen in batches naar je toe gerend en dan een raket erop.
Ik vond Star Trek een beetje tegenvallen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef remlof het volgende:
Zo, effe twee filmpjes besteld voor dit weekend.
[ afbeelding ]
Dat is geen Cobra, dat is een Huey.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien stond ook zo eentje er tussen en bedoelde men deze met het Rode Kruis embleem, journalisten staan er vaak om bekend de feiten niet op orde te hebben.
Wut?quote:
Dit is de vorige hè, uit 2009.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond Star Trek een beetje tegenvallen.
Inderdaad, die tactiek moeten we onthouden voor als het Zuid-Afrikaanse leger onder de leiding van VS en mij de rest van Afrika gaat koloniseren.quote:
In de vorige zat meer geweld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de vorige hè, uit 2009.
Ik hoorde dat juist die nieuwe tegenvalt vergeleken met deze.
Oh ja, dat journalisten dom zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik heb geschreven.
Ja weet ik. Ik vond het verhaal een beetje te gewoontjes, maar ja, ik vergelijk natuurlijk met toppers als First Contact en Wrath of Kahn. Jammer dat de nieuwste ook tegenvalt; heb hem nog niet gezien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de vorige hè, uit 2009.
Ik hoorde dat juist die nieuwe tegenvalt vergeleken met deze.
Dat is nogal dom, dus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet dat ze dom zijn, maar dat ze dergelijke feiten vaak door elkaar halen.
Ik ook niet, ga 'm nog wel zien denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik vond het verhaal een beetje te gewoontjes, maar ja, ik vergelijk natuurlijk met toppers als First Contact en Wrath of Kahn. Jammer dat de nieuwste ook tegenvalt; heb hem nog niet gezien.
Ik laat me omdopen tot Maarschalk van de Merwe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, die tactiek moeten we onthouden voor als het Zuid-Afrikaanse leger onder de leiding van VS en mij de rest van Afrika gaat koloniseren.
Ik ook hoor. Het is en blijft natuurlijk Star Trekquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga 'm nog wel zien denk ik.
Dat komt toch niet in een pakketje?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef remlof het volgende:
Zo, effe twee filmpjes besteld voor dit weekend.
[ afbeelding ]
Ik ben dan Overste Pensi.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik laat me omdopen tot Maarschalk van de Merwe.
Troepen vinden zal in ieder geval niet moeilijk zijn, al die Afrikaners buitenaf trainen sowieso paramilitair tegenwoordig, en de resterende commando's van weleer zijn nu allemaal huurlingen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben dan Overste Pensi.
[ afbeelding ]
Angola begon.quote:
Voordat we erheen vliegen nog wel even wat moderne wapens van het wegbezuinigde Nederlandse leger inpakken zodat we binnen 24 maanden aan de zuidkant van de Middellandse Zee staan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Troepen vinden zal in ieder geval niet moeilijk zijn, al die Afrikaners buitenaf trainen sowieso paramilitair tegenwoordig, en de resterende commando's van weleer zijn nu allemaal huurlingen.
Komt wel goed.
Iemand om de vuile klusjes op te knappen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben dan Overste Pensi.
[ afbeelding ]
Er staan nog wat tanks te koop.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voordat we erheen vliegen nog wel even wat moderne wapens van het wegbezuinigde Nederlandse leger inpakken zodat we binnen 24 maanden aan de zuidkant van de Middellandse Zee staan.
Ik maak mijn handen graag vuil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iemand om de vuile klusjes op te knappen.
Dat weet ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik maak mijn handen graag vuil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |