Iedereen verdient het om gediscrimineerd te worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Discriminatie is voortaan enkel nog toegestaan jegens groepen die het zonder enige twijfel verdienen. Brabanders, bijvoorbeeld.
Als het zover is zal Vs hier wel komen juichen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
Is Mandela nou eindelijk dood? Want dan hebben wij weer wat nieuw vermaak op de TV met een ander land waar men loopt te rellen.
VS die juicht altijd, behalve als het over mensen zonder baan gaat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het zover is zal Vs hier wel komen juichen.
Dat zei Van der Staaij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
Deze quote behoeft natuurlijk geen naam:
[..]
Always remember that I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
Deze quote behoeft natuurlijk geen naam:
[..]
Alleen noemen we het dan een dictaat, dat klinkt vriendelijker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Discriminatie is voortaan enkel nog toegestaan jegens groepen die het zonder enige twijfel verdienen. Brabanders, bijvoorbeeld.
Hebben ze vast geprobeerd. Maar dat doen hondjes ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gadverdamme, gelijke rechten voor die flikkers.Waarom hebben de neoconservatieven hier geen stokje voor gestoken?
Haalt rubberband van mijn auto en zuig wat benzine uit mijn tankje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alleen noemen we het dan een dictaat, dat klinkt vriendelijker.
Hondjes trouwen ook met elkaar?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hebben ze vast geprobeerd. Maar dat doen hondjes ook.
Ik zie de gelijkenis.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wij twee hadden zomaar de zoons van Saddam Hussein kunnen zijn, ik Uday en jij Qusay.
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet. Ze proberen wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hondjes trouwen ook met elkaar?
Helaas kwam in de film enkel Uday naar voren, dus Qusay weet ik niks van.quote:
Je mocht willen dat je zijn bos haar hadquote:
Wie weet heeft 'ie dat ook, ergens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zijn bos haar had.
Hoor ons eens wat positiefs over minderheden zeggen, wij zijn etnisch tolerant.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas kwam in de film enkel Uday naar voren, dus Qusay weet ik niks van.
Inderdaad, ik ben een Ruud Gullit kapsel in m'n onderbroek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie weet heeft 'ie dat ook, ergens.
Guido glibbert van de bureaustoel van enthousiasme en verbazing.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoor ons eens wat positiefs over minderheden zeggen, wij zijn etnisch tolerant.
Glibbert er eindelijk eens iemand anders dan Ziba van de bureaustoel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Guido glibbert van de bureaustoel van enthousiasme en verbazing.
Precies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Glibbert er eindelijk eens iemand anders dan Ziba van de bureaustoel.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben een Ruud Gullit kapsel in m'n onderbroek.
Hopen we maar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als nu de stroom in Zuid-Afrika uitvalt heeft dat verregaande consequenties.
Ik heb nog wel connecties met wat voormalige commando's daar, kom vP, we starten een coup.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn gasmaskers en kogelvrije vesten aan 23 kanalen kwijt.
Lekker een eigen land, wat lijkt mij dat heerlijk, dan kan ik een enorme defensiemacht optuigen om andere Afrikaanse landen te koloniseren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog wel connecties met wat voormalige commando's daar, kom vP, we starten een coup.
Uday is de player, Qusay de slimme.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas kwam in de film enkel Uday naar voren, dus Qusay weet ik niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |