Neuh, verlengde van een discussie over de fyraquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loopt die discussie na 3 maanden nog steeds?
Ja ik ook!.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, ben wel benieuwd naar die film. The Girl Who Leapt Through Time vond ik erg goed.
Hier moest ik serieus hard om lachen, monorail, hoe verzin je het.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze wilden eerst een monorail van Amsterdam naar Eindhoven, maar door de crisis hadden ze hun plannen al bijgesteld.
Nee, hoe heet die film?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe film van de regisseur van 5 cm/s gezien? Die moet ik nog kijken.
http://www.tripadvisor.nl(...)Southern_Poland.htmlquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen spul met meer dan 10% alcohol, daarom hou ik het maar bij bier
Het zat eigenlijk anders, Johan Vlemmix (ja die) deed een paar jaar geleden mee aan de gemeenteraadsverkiezingen ofzo aldaar en in z'n programma stond dat ie een monorail wou aanleggen in Eindhovenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier moest ik serieus hard om lachen, monorail, hoe verzin je het.
Lijkt mij de moeite waard. Zal hem eens binnenhalen.quote:
Polen trekt me niet echt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://www.tripadvisor.nl(...)Southern_Poland.html
Zit op 700 meter van hotel met 200 biersoorten.
Dat doe ik zo af en toe op het oorlogskerkhof in Oosterbeek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is tijd om ze te bedanken voor wat ze voor ons hebben gedaan in WO-II.
Natuurlijk gebeurt dat; dat men daar nog over discussieert.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
Ik las net een topic in NWS over de Belastingdienst die zit te blunderen met het stopzetten van toeslagen. Vervolgens heb ik twee pagina's discussie gelezen waarin de vraag centraal stond of de banken de nieuwsvoorziening manipuleren.
[Commie] The Garden of Words [BD 1080p AAC] [D7C86798].mkvquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Lijkt mij de moeite waard. Zal hem eens binnenhalen.
Super!quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:36 schreef robin007bond het volgende:
9s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef hexje het volgende:
Men is naïef.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk gebeurt dat; dat men daar nog over discussieert.
quote:''Het lijkt erop dat de premier zijn economie-diploma heeft gehaald op het Ibn Ghaldoun college.''
Hehe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
Deze quote behoeft natuurlijk geen naam:
[..]
Oh dinges, die geblondeerde facistische indo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
Deze quote behoeft natuurlijk geen naam:
[..]
Tsssk, en dan een beetje over graven pissen zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik zo af en toe op het oorlogskerkhof in Oosterbeek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |