quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
Shit gaat naar beneden nu. De ontmaskering van Jumi en de furie van een hyperloopse Turk met bindingsangst, allemaal op KLB SC.
lol boeie, tis maar fokquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, wise is echt binnen 1 min gefriendzoned gewoon.
antwoord: Daarvoor moet ik teveel in huis halen, doe simpelerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
noodles met thaise wokgroenten en kipblokjes gemarineerd in laagje wokolie, rode peper, knoflook, basilicum, gember, soyasaus en citroensap (had ik afgelopen week)
Of deze;
CUL / Fok-Foodgawkers #14 - post hier foto's van je kookkunsten!
Surimisalade, nori-croutons en dressing van Japanse mayo, rijstazijn en Sriracha
alleen dan op een vers broodje met rucolla( van de week proberen te maken)
Turkse pizza gewoon tochquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
antwoord: Daarvoor moet ik teveel in huis halen, doe simpeler
Lekker die laatstequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
noodles met thaise wokgroenten en kipblokjes gemarineerd in laagje wokolie, rode peper, knoflook, basilicum, gember, soyasaus en citroensap (had ik afgelopen week)
Of deze;
CUL / Fok-Foodgawkers #14 - post hier foto's van je kookkunsten!
Surimisalade, nori-croutons en dressing van Japanse mayo, rijstazijn en Sriracha
alleen dan op een vers broodje met rucolla( van de week proberen te maken)
Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef wise het volgende:
[KLB SC] Wat eten we vandaag?
kut met hangende lippen -- 2nutz
Ik heb zin in smokey pussy op eigen nat. Wat vind je daarvan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker die laatste![]()
.
Maar noodles heb ik nu net geen zin in.
Ruikt wel lekker door de doos heen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Turkse pizza gewoon tochvan een eurie.
3 eurie mimangquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Turkse pizza gewoon tochvan een eurie.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ruikt wel lekker door de doos heen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb zin in smokey pussy op eigen nat.
[..]
Zou eerder voor dikke pik gaan, maar jouw suggestie klinkt ook prima.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb zin in smokey pussy op eigen nat. Wat vind je daarvan?
Gvd goed idee. Even kip uithalen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou eerder voor dikke pik gaan, maar jouw suggestie klinkt ook prima.
Braadstomen is ook altijd wel lekker.
Wat vind jij van dubbeldippen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou eerder voor dikke pik gaan, maar jouw suggestie klinkt ook prima.
Braadstomen is ook altijd wel lekker.
voor jou, een gouwe ouwe;quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
antwoord: Daarvoor moet ik teveel in huis halen, doe simpeler
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:02 schreef wise het volgende:
[..]
voor jou, een gouwe ouwe;
broodje met maanzaad grillen
Half om half gehakt mengen met 2 eieren
gesnipperde ui erbij
kruiden naar smaak (bbq kruiden jeweetz)
Beetje panneermeel erbij
Goed kneden en een gehaktbal van rollen
op bord leggen en met je vuist zachters plat drukken zodat je een dikke burger krijgt
2 min per zijde in de koekenpan
onderrtussen grillpan opwarmen
burger erin flikkeren
klein gebakken ei maken
uien ringen fruiten
Als burger bijna klaar is 2 plakjes ontbijtspek in de gril doen en cheddarcheese op de burger
Broodje belegen met beetje sla
burger met kaas en spek op het broodje doen.
gebakken ei erboven op
2 plakjes augurk als finishing touch
bbq-sauce of ketchup erover
[ afbeelding ]opeten en dan 3 minuten later
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben ik. Jij bent jij.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:03 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben ik. Jij bent jij.
Wie is er gek van ons allebei?
Niet nodig, komt sowieso helemaal goed met jouquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef Chloroform het volgende:
Heb morgen assessment, slightly freaking out.
Ja, alles. Ik flikker er ook altijd krieltjes bij. Echt goddelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se met van die kip drumsticks tock? Kan ook met gewone kipfilet of niet?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet nodig, komt sowieso helemaal goed met jou
Komt goed. STress is gezond.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef Chloroform het volgende:
Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, alles. Ik flikker er ook altijd krieltjes bij. Echt goddelijk.Moet je ook keer doen.
[..]!!! Nootjes, wat lief dit.
Of ben je sarcastisch?
EVERYTHING WILL BE OKAY.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef Chloroform het volgende:
Oh, lekker ja. Goed idee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, alles. Ik flikker er ook altijd krieltjes bij. Echt goddelijk.Moet je ook keer doen.
Hoe is het met jouw stresslevel?quote:
So so lief.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee!! ik ben oprecht
ben vandaag in een wens iedereen succes bui
Ambi ook al succes gewenst!
Wel halverwege even die zak omdraaien of beetje husselen zodat de krieltjes niet met zak en al op de bodem blijven plakken en aanbranden.quote:
Dat wordt het niet, er gaan persoonlijkheden sterven en die van mij is het niet. Het moet afgelopen zijn xSummergirlx, de mensen zijn al te lang in onwetendheid gelaten. Het duurt te lang. Het moet vandaag nog gebeuren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
EVERYTHING WILL BE OKAY.
Hij haat mij, volgende week ben ik jou ook.quote:
Je doet dit heel netjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hij haat mij, volgende week ben ik jou ook.
Alweer...? refereer je nu naar Vas?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:16 schreef Chloroform het volgende:
Arme dWc. Binnenkort al zijn dromen in duigen. Alweer.
Nee, niet eens eigenlijk, maar scherp.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alweer...? refereer je nu naar Vas?
Wel mooi, heeft DwC eindelijk de stap genomen om iemand van FOK te daten......
Krijg je de deksel op je neus haha
Op wie doel jij dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, niet eens eigenlijk, maar scherp.![]()
Echt hoor.Die arme jongen kun je strak in een dwangbuis afvoeren.
Vind het prima hoor. Jullie zijn geestelijk gestoord, valt geen houden aan. Beweer wat je wil, wil de bewijzen alleen zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je doet dit heel netjesechter is het doek reeds gevallen.
Kruidenthee ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik gewoon beginnen met drinken zodat ik niet meer stress? y/n?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Jullie zijn geestelijk gestoord
Stoffige kut ben je ook eh.quote:
Wij ja, jij bent compleet gezondquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Vind het prima hoor. Jullie zijn geestelijk gestoord, valt geen houden aan. Beweer wat je wil, wil de bewijzen alleen zien.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Vind het prima hoor. Jullie zijn geestelijk gestoord, valt geen houden aan. Beweer wat je wil, wil de bewijzen alleen zien.
| 1 | Fri 7 Jun 2013 14:23:10 |
| 1 | Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS104241; GTB7.4; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618; .NET4.0C) |
Waarom meng jij je in een SC met geestelijk gestoorden dan? :s Laat ons lekker.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat, trut.quote:
En ik snap nog steeds niks van dat veenhond gedoequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Het is alweer even geleden dat je langs bent geweest, Veenhond.
[ code verwijderd ]
He mad, she mad, errbody mad.quote:
Op Jumi.quote:
Hehehehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
He mad, she mad, errbody mad.
[..]
Op Jumi.
dit ja, geen jumi klonen ectquote:
Daarom moet hij nu alles goedmaken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehehe
Oh en CB was toch helemaal into Jumi juist? dwc maakte nooit kans hoor.
Vind het maar een tenietdoening van zijn hele instelling de afgelopen jaren. Kan je zien wat het waard wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom moet hij nu alles goedmaken.Slimme zet wel, meteen toe-eigenen.
Ondertitels alles.
Slappe zak wel iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het maar een tenietdoening van zijn hele instelling de afgelopen jaren. Kan je zien wat het waard was
Ja, ach. Alsof hij caret wat wij vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het maar een tenietdoening van zijn hele instelling de afgelopen jaren. Kan je zien wat het waard was
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Panzermaus, DM aight1 en Dimens maar, die kunnen confirmen wie xSummergirlx is, aangezien je toch niet met bewijzen komt van mijn zogenaamde klonen. Jammer dat je dit iedereen wil laten geloven, je houdt je nog steeds met mij bezig, het is ernstig met je gesteld.
Het gaat je ooit hopelijk goed, Bomil.
Tip: laat mij eens los.
Jij kunt Summergirl niet zijn want heb foto's van haar gezien en ze had geen zwart haar en geen hoge hakken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Panzermaus, DM aight1 en Dimens maar, die kunnen confirmen wie xSummergirlx is, aangezien je toch niet met bewijzen komt van mijn zogenaamde klonen. Jammer dat je dit iedereen wil laten geloven, je houdt je nog steeds met mij bezig, het is ernstig met je gesteld.
Fucking toucheequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ach. Alsof hij caret wat wij vinden.
Hahahaquote:
Klopt, will stop now. Is mijn tijd niet waard.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahahaha.Jij houdt je ook wel heel veel bezig met hoeveel hij met jou bezig is.
Ik heb vijf logfiles vol, wil je dat ik die hier ga posten? En Bomil gaat verder als kastenmakersboy3 ofzo, leuke manier om de boel af te leiden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Klopt, Summergirl is iemand anders. Yevoul is dan wel weer dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij kunt Summergirl niet zijn want heb foto's van haar gezien en ze had geen zwart haar en geen hoge hakken.
Klopt het dat jij panzermaus hebt ontmoet? wie nog meer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Klopt, will stop now. Is mijn tijd niet waard.
Jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denk je dat iemand nu in de stemming is voor die labiele Tumblrstoeipoes?
RIP
Daar zijn vast andere wegen voor?quote:
Nou dan.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt het dat jij panzermaus hebt ontmoet?
Ik heb hem niet ontmoet, bewijs wil ik zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt het dat jij panzermaus hebt ontmoet? wie nog meer?
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb hem niet ontmoet, bewijs wil ik zien.
KLB / [KLB SC] Doet ze toch niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb hem niet ontmoet, bewijs wil ik zien.
WA? DM? MAIL? PHONNA? CANDYCRUSH?quote:
Dat ging over Chai.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Doet ze toch niet.
Doei, eet smakelijk, kus.quote:
ja dikke doei.quote:
Begeef jij je vandaag naar het station of moet ik je komen halen? Zal een skateboard meebrengen.quote:
ga je eten danquote:
momentquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kan iemand even een begin- en eindtune voor Koerden Tijden, Slechte Tijden opnemen op Vocaroo?
Gorzalka is hier niet op dit moment.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kan iemand even een begin- en eindtune voor Koerden Tijden, Slechte Tijden opnemen op Vocaroo?
dunno, heb vocaroo sexy in google ingetypt en er gewoon even 1 gecopy pastedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat heeft die Perv hiermee te maken?
Ben hier al hoorquote:
Lieverd, genoeg internet voor vandaag, dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Kom vanavond maar hier naartoe, dan mag je knuffelen met Hobbes en thee drinken en zal ik je over je hoofd aaien en zeggen dat al die nare boze internetmensen je geen pijn kunnen doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Begeef jij je vandaag naar het station of moet ik je komen halen? Zal een skateboard meebrengen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lieverd, genoeg internet voor vandaag, dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Kom vanavond maar hier naartoe, dan mag je knuffelen met Hobbes en thee drinken en zal ik je over je hoofd aaien en zeggen dat al die nare boze internetmensen je geen pijn kunnen doen.
Ja, dat maakt het des te erger.. en ik dacht dat pieter een meisje wasquote:
Oh, dat prevelen in orakels was gewoon een roid rage?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lieverd, genoeg internet voor vandaag, dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Kom vanavond maar hier naartoe, dan mag je knuffelen met Hobbes en thee drinken en zal ik je over je hoofd aaien en zeggen dat al die nare boze internetmensen je geen pijn kunnen doen.
is dit panzer en cy¿quote:
Zijn wij ook uitgenodigd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het des te erger.. en ik dacht dat pieter een meisje was
De handdoeken weet je wel te liggen tochquote:
eeehquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
als dokter kun je daar toch wel af en toe voor zorgen..?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hierom ben ik nou voor verplichte sterilisatie
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De handdoeken weet je wel te liggen tochhahahaha ;D
Ja, had de naam pas gelezen na het stukje zelf...quote:
Ben bang van wel jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, dat prevelen in orakels was gewoon een roid rage?
Nee, ik post alleen dagelijks "NTB HVJ WJNMK XXXXX" op z'n wall.quote:
Jij altijd bbyquote:
helder licht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, had de naam pas gelezen na het stukje zelf...
ja, daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, ik post alleen dagelijks "NTB HVJ WJNMK XXXXX" op z'n wall.
Bosvruchtenthee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
altijd bbyHou je van bosvruchtenthee?
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef wise het volgende:
[..]
helder licht.
[..]
ja, daar was ik al bang voor.
In Amerika was dat vroeger standaard policy. Als er een drugsverslaafde vrouw langskwam om te bevallen, werden daarna haar ovarian tubes doorgenomen. Tegenwoordig mag dat niet meer, onethisch enzo..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dokter kun je daar toch wel af en toe voor zorgen..?
Heb je niks eh.. sterkers?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij altijd bbyHou je van bosvruchtenthee?
ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
inb4 'ja panzer hihaihihaheihhieoehoe'
8,22/10.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
Jij bent ook welkom hoor, dan zullen we een muur van kussens tussen jou en Panzer inbouwen zodat hij niks geks uit kan halenquote:
Heb ook Cointreau, dat een optie?quote:
ja, tegenwoordig is men van mening dat alles maar mag levenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In Amerika was dat vroeger standaard policy. Als er een drugsverslaafde vrouw langskwam om te bevallen, werden daarna haar ovarian tubes doorgenomen. Tegenwoordig mag dat niet meer, onethisch enzo..
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
Vind ik smerig, ik neem m'n fles Amaretto wel mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb ook Cointreau, dat een optie?
Lijkt me handig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom hoor, dan zullen we een muur van kussens tussen jou en Panzer inbouwen zodat hij niks geks uit kan halen
Hoor deze laffe borrelaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik smerig, ik neem m'n fles Amaretto wel mee.Zorg jij ervoor dat de Snuggies warm zijn?
quote:
Leven, ok. Maar voortplanten ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, tegenwoordig is men van mening dat alles maar mag leven
Jij hebt geen enkel recht van spreken, jouw hart gaat binnenkort echt keihard gebroken worden.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik smerig, ik neem m'n fles Amaretto wel mee.
Hahahahaha gvd manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkel recht van spreken, jouw hart gaat binnenkort echt keihard gebroken worden.
Heb niet eens een hart, jokes on youquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkel recht van spreken, jouw hart gaat binnenkort echt keihard gebroken worden.
Dat vind ik dan weer niet te zuipen, dus dan mag je wat er over blijft ook weer mee naar huis nemen. Zal speciaal voor jou een kruikje warm makenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik smerig, ik neem m'n fles Amaretto wel mee.Zorg jij ervoor dat de Snuggies warm zijn?
Oh ja goed dat je me helpt herinneren, zoiets moet ik nog maken voor onze one week anniversary morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil wel fotos van je makenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil dat ook![]()
Niemand die dat soort foto's voor mij maakt zo
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet te zuipen, dus dan mag je wat er over blijft ook weer mee naar huis nemen. Zal speciaal voor jou een kruikje warm maken
[..]
Oh ja goed dat je me helpt herinneren, zoiets moet ik nog maken voor onze one week anniversary morgen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik schat jou wel hoger in hoor
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Denken dat de joke ook maar überhaupt op mij kan zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb niet eens een hart, jokes on you.
jouw hart is zo zwart als je huid, negertquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kreeg oprecht een beetje medelijden met je na deze post. MBHHH, kan je deze jongen niet even gaan knuffelen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me enig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet te zuipen, dus dan mag je wat er over blijft ook weer mee naar huis nemen. Zal speciaal voor jou een kruikje warm maken
quote:[..]Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
BEN JE SERIEUS? Kan je me het recept sturen? Dat is echt een van de lekkerste dingen op aardequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga btw vanavond een poging doen tot het maken van Pad Thai.
@TT
nee, zoiets;quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar vast niet dit soort liefdevolle hyvesplaatjes
Eergisteren al gedaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kreeg oprecht een beetje medelijden met je na deze post. MBHHH, kan je deze jongen niet even gaan knuffelen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
SCHATJUH ALS JE DIT LEEST JE BENT ME ALLES <333333
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | SetValueResult result = SetValueResult.OK; if ((values != null) && (values.size() > 0)) { String currency = getCurrency(); for (int i = 0; i < operator.getOperandCount(); i++) { INGColumn column = operator.getOperandColumn(i); AbstractValue columnValue = values.get(i); if (column.getCurrency() != currency) { columnValue = CurrencyManager.convertCurrencyValue((INGDocument) getDocument(), variable, this, column, columnValue); } SetValueResult subResult = variable.setValue(operator.getOperandDocument(i), column, tupleInstanceIndices, columnValue); if (subResult != SetValueResult.OK) { logger.warn("setValue of [{}] returned [{}] for operand column [{}].", new Object[] { variable, subResult, column }); |
gvd ook echt kevin en melanie als namenquote:
straight outa kampquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Als je dit leest en me kan volgen dan krijg je vanavond een massage.
[..]
gvd ook echt kevin en melanie als namen
ik las gerimmed, vuile homoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij me soms geskimmed?
KLB / Godverdetyfus, ik ben geskimd.
kut is dat man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij me soms geskimmed?
KLB / Godverdetyfus, ik ben geskimd.
High five sistahquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Eergisteren al gedaan.
Het heeft iets met de ING te maken! Goed genoeg?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Als je dit leest en me kan volgen dan krijg je vanavond een massage.
nee, en dit is de eerste keer dat ik het ga proberen, met een receptje van internet waarvan ik niet weet of het wat isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BEN JE SERIEUS? Kan je me het recept sturen? Dat is echt een van de lekkerste dingen op aardeIk hou zo van Thais
Heb je wel eens Pad Kee Maw gegeten?
ja, ik weet niet hoor...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
nee, zoiets;
[ afbeelding ]
http://partyflock.nl/albu(...)_met_mn_schatje.html
gvd
had een keer iets van thais gegeten met kokosmelk waarin gehakte groene en rode peper zat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, en dit is de eerste keer dat ik het ga proberen, met een receptje van internet waarvan ik niet weet of het wat is![]()
Dus je hebt er niet zoveel aan vrees ik.
Maar een vriend van me heeft een Thaise vrouw, ik zal eens een keer kooklessen vragen ofzo
wrm soveel schelden & beledigen ;squote:
kk pussyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:10 schreef wise het volgende:
[..]
had een keer iets van thais gegeten met kokosmelk waarin gehakte groene en rode peper zat.
Tyfus wat heet
hmmmhehehehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vnd het feit dat mn gezicht een zwarte vlek zou zijn wel prettig eigenlijk
ik gebruikte inderdaad de kk natte pussy van je moeder om mijn mond te blussen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
wrm soveel schelden & beledigen ;s
[..]
kk pussy
Waar dat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Eergisteren al gedaan.
Nee, wat gebeurt er daar?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het heeft iets met de ING te maken! Goed genoeg?
Wtf, uit jouw smoelwerk dit ja?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef wise het volgende:
[..]
ik gebruikte inderdaad de kk natte pussy van je moeder om mijn mond te blussen.
blijkbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wtf, uit jouw smoelwerk dit ja?
Van wat?!??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga btw vanavond een poging doen tot het maken van Pad Thai.
@TT
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ze houden wel van wijzen, zeg.
TOOK A LOOK IN THE MIRROR SAID WHAT'S UP, WHAT'S UP, WHAT'S UPquote:
GOT MONEY, EYY.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
TOOK A LOOK IN THE MIRROR SAID WHAT'S UP, WHAT'S UP, WHAT'S UP
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
TOOK A LOOK IN THE MIRROR SAID WHAT'S UP, WHAT'S UP, WHAT'S UP
They told me round my hooood... (what they say?) everytime they see me I look good, yeahhhh I get moneyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Keri Hilson cover is geil mang.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:26 schreef CristinaYang het volgende:
They told me round my hooood... (what they say?) everytime they see me I look good, yeahhhh I get money
Ik zie dat soort foto's altijd terugkomen op facebook van stelletjes die op vakantie zijn geweest in Turkije.quote:
stelletjes die op vakantie gaan naar Turkije hebben nooit vaak lang een relatiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zie dat soort foto's altijd terugkomen op facebook van stelletjes die op vakantie zijn geweest in Turkije.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
They told me round my hooood... (what they say?) everytime they see me I look good, yeahhhh I get moneyWE GAAN LOS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Nice, had niet verwacht dat je die wat zou vindenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die Keri Hilson cover is geil mang.
Klopt ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
stelletjes die op vakantie gaan naar Turkije hebben nooit vaak lang een relatie
Wat bemoei je? Dit was tussen CY en Beer.quote:
AHAHA VERRASSING HEquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nice, had niet verwacht dat je die wat zou vinden
daar is DM voorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat bemoei je? Dit was tussen CY en Beer.
Is er niet genoeg Beer voor iedereen dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat bemoei je? Dit was tussen CY en Beer.
[..]
AHAHA VERRASSING HE
Nopequote:
Ik wil Nicki Minaj ondanks al haar plastic gewoon doen. Vooral die bolle asser van haar. Volgens mij heeft zij een gebleekte anus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is er niet genoeg Beer voor iedereen dan?![]()
Wat vind jij eigenlijk van Nicki Minaj?
Ga beginnen in Palm Beach en klim naar de internationale top.quote:
Dit zijn opmerkingen naar m'n hartquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wil Nicki Minaj ondanks al haar plastic gewoon doen. Vooral die bolle asser van haar. Volgens mij heeft zij een gebleekte anus.
Zou haar enkel huwen voor d'r money, volgens mij is ze cray cray.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit zijn opmerkingen naar m'n hartZij is een van de weinige vrouwen die ik gewoon zou trouwen.
Hoe labieler hoe geiler. Plus, ze heeft een leuke naam.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou haar enkel huwen voor d'r money, volgens mij is ze cray cray.
Kom er maar in Dqodquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe labieler hoe geiler. Plus, ze heeft een leuke naam.
Ik was mad in love brahquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehehe
Oh en CB was toch helemaal into Jumi juist? dwc maakte nooit kans hoor.
Dqod is saai en doet enkel missionaris.quote:
Zou ze anal doen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe labieler hoe geiler. Plus, ze heeft een leuke naam.
Gegarandeerd. Maar niet haten op Dqod, dan word ik boos.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dqod is saai en doet enkel missionaris.
[..]
Zou ze anal doen?
Gewoon die negerlul van je erin dauwen, denk dat ze alle standjes aanneemt danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was mad in love brah
[..]
Dqod is saai en doet enkel missionaris.
[..]
Zou ze anal doen?
Mag ik hopen dat ik met m'n kleine lul door die dikke billen van d'r kom.quote:
Is gewoon realiteit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gegarandeerd. Maar niet haten op Dqod, dan word ik boos.
Ik heb best een klein negerlulletjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon die negerlul van je erin dauwen, denk dat ze alle standjes aanneemt dan
VERPEST M'N DROOMBEELD VAN JE NOU NIET ZOquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb best een klein negerlulletje
Kun je d'r plasgaatje neukenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Ik heb best een klein negerlulletje
Voor op je slaapkamerquote:
volgens mij verpest Aso op deze manier wel alle kans dat je ooit bij ons op bezoek zal komenquote:
Je hebt toch al genoeg aan Panzer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
VERPEST M'N DROOMBEELD VAN JE NOU NIET ZO
Zal jouw plasgaatje eens neuken.quote:
ik mopper niet als je vroeg bentquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:45 schreef Adolecens het volgende:
Zo, ik ga naar huis. Krijg ik daar weer gemopper dat ik te vroeg ben en haar minnaar nog op de slaapkamer zit..
Jij draait in Palm Beach?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ga beginnen in Palm Beach en klim naar de internationale top.
Er is dus geen goede manier om hier op te reagerenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je hebt toch al genoeg aan Panzer.
Wow wow, ik ruik een MVM triotje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er is dus geen goede manier om hier op te reagerenZeg ik ja, dan komen 2NutZ en Chloro meteen "GATVERDAMME WAT KLEF" en zeg ik nee, dan heb ik uiteraard ruzie.
Anyway: ja, ik heb genoeg aan Panzer. Maar ik ga hem wel een keer overhalen om je op te zoeken in de Melkweg, ben bizar nieuwsgierig nu
Nee gekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij draait in Palm Beach?
Trouwens, wat ziet Logic Pro er lelijk uit vergeleken met andere native OS X apps.
Meid, trek je niks van ons aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er is dus geen goede manier om hier op te reagerenZeg ik ja, dan komen 2NutZ en Chloro meteen "GATVERDAMME WAT KLEF" en zeg ik nee, dan heb ik uiteraard ruzie.
Anyway: ja, ik heb genoeg aan Panzer. Maar ik ga hem wel een keer overhalen om je op te zoeken in de Melkweg, ben bizar nieuwsgierig nu
Wow, wow, wow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WoW, WoW, WoW WoW, WoW, WoW.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef Chloroform het volgende:
IK NEEM JE MEE
IK NEEM JE MEE OP REIS
NEEM JE MEE
NAAR ROME OF PARIJS
Nu hebben jullie het ook in je hoofd.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wat eet jij vandaag, Chloro?Wilde kip eten maar heb fucking honger dus ga denk ik maar gewoon shitload spaghetti maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat eet jij?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Weet ik nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde kip eten maar heb fucking honger dus ga denk ik maar gewoon shitload spaghetti maken.![]()
Wat eet jij?
Kut voor je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet ik nietniks in huis volgens mij en iedereen is weg.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WoW, WoW, WoW WoW, WoW, WoW.
WoW...Groeten aan Zosk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WoW, WoW, WoW WoW, WoW, WoW.
WoW...Welk Realm speel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je besteld? Ik heb wel zin in steak of zo manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb echt 10 sec geleden de iDeal code ingevoerd voor m'n bestelling.
Speel je nou serieus WoW? En waarom liet Panzer je die programmeertaal ontcijferen?quote:
Opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Weet jij toevallig of er hier in de buurt ergens een goede Thai zit?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb echt 10 sec geleden de iDeal code ingevoerd voor m'n bestelling.
Thai From Sky.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of er hier in de buurt ergens een goede Thai zit?Of iets anders dat ERRUG LEKKAH is?
inb4 heb wel iets lekkers in m'n broekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of er hier in de buurt ergens een goede Thai zit?Of iets anders dat ERRUG LEKKAH is?
Speelde. Actief gamen en geneeskunde combineerden niet zo goedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Speel je nou serieus WoW? En waarom liet Panzer je die programmeertaal ontcijferen?
Hij trekt je mee in z'n geekwereld, of niet?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OpHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Ik heb wel zin in steak of zo man.
quote:1x
[Soepen] Wonton soep
¤ 4,00
1x
[Hapjes] Kipsaté
¤ 4,20
1x
[Hapjes] Bloedworst
¤ 1,50
1x
[Kipgerechten] Cashewnoten kipfilet, Witte rijst
¤ 10,50
Bezorgkosten:
GRATIS
Transactiekosten:
¤ 1,00
Totale prijs:
¤ 21,20
Bestel altijd m'n Thai food bij hun. Is allemaal hirlak.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wel eens besteld? Zo ja, is de Pad Thai of de Pad Mi Noodles Biefstuk lekker?
OK DANKJEWEL BBYquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bestel altijd m'n Thai food bij hun. Is allemaal hirlak.
Toevallig, zat ook eerst te zoeken naar een geschikte Thai, maar toen ik zag dat de kipsaté + rijst met kip en cashews even duur waren als m'n bestelling nu bij die Asian toko wist ik het welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Verwacht zo meteen een uitgebreide review hier.quote:
FYI, het is Surinaamse bloedworst, heel anders dan dat ranzige roggebrood-achtige boerengedoequote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:36 schreef Chloroform het volgende:
Bloedworst.![]()
![]()
Gatverdamme. Alsof je godverdomme op je bek bent gegaan en je eigen opgedroogde bloedkorsten zit te vreten.
![]()
Is niet voor vanavond, helaas. M'n eten zit al in de oven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Verwacht zo meteen een uitgebreide review hier.
Wil straks pics van je bloedworst.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
FYI, het is Surinaamse bloedworst, heel anders dan dat ranzige roggebrood-achtige boerengedoe.
gestord.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is niet voor vanavond, helaas. M'n eten zit al in de oven.
MAAR als ik weer eten ga bestellen (lees: wanneer stufi gestord is) zal ik even reviewen
Bij welke toko heb je dit vandaan dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toevallig, zat ook eerst te zoeken naar een geschikte Thai, maar toen ik zag dat de kipsaté + rijst met kip en cashews even duur waren als m'n bestelling nu bij die Asian toko wist ik het wel.
Waarom geen bacalao besteld als je toch bij de suri bestelde?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
FYI, het is Surinaamse bloedworst, heel anders dan dat ranzige roggebrood-achtige boerengedoe.
Nieuwe spelling.quote:
IK WORD HELEMAAL PARA VAN JULLIE, heb het tien keer getypt en weer weggehaald, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat hij niet in het kofschip zat en het dus maar een d moest zijnquote:
Ja, dag, straks ga je op de bezorger letten en 'm traceren naar m'n huis ofzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bij welke toko heb je dit vandaan dan?
Mi gado.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK WORD HELEMAAL PARA VAN JULLIE, heb het tien keer getypt en weer weggehaald, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat hij niet in het kofschip zat en het dus maar een d moest zijn
Wel getwijfeld of ik dat zou doen op een broodje of met gebakken cassave, maar had dat laatst al gehadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waarom geen bacalao besteld als je toch bij de suri bestelde?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, dag, straks ga je op de bezorger letten en 'm traceren naar m'n huis ofzo. Ken jullie tactics wel
.
Weet allang waar je woont dankzij die screenie van je bezorgtraceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Storten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK WORD HELEMAAL PARA VAN JULLIE, heb het tien keer getypt en weer weggehaald, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat hij niet in het kofschip zat en het dus maar een d moest zijn
Godver, het is natuurlijk gewoon stortenquote:
Het is: "Ik word helemaal gestord van jullie"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sst, verklap het nou niet.quote:
Para is straattaal, ik woon in de hood van Amstelveen jwzquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is: "Ik word helemaal gestord van jullie"
Ik snapte het ook al nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Sowieso als je 'gestord' typt dan zie je zelfs al dat dat nooit kan.
Weet je wat grappig is? Kankerachterlijke dingen requesten bij dat opmerkingen dingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat gevoel van intense euforie als uiteindelijk de bel gaat met je voer.
Samen staan wij Veenders sterk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Para is straattaal, ik woon in de hood van Amstelveen jwz
Je Engels is ongetwijfeld beter dan je Nederlands, jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet
Binnenkort verhuis ik gewoon naar de US en dan hoef ik hier niet meer mee te dealen
Nee joh, je moet vragen of ze wat tekenen. Ze hebben een keer een Charizard voor me getekend, was fucking mooiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is? Kankerachterlijke dingen requesten bij dat opmerkingen ding. Bijvoorbeeld een blikje cola erbij doen en vragen of ze hem open willen maken als ze aanbellen.
Snaterlachquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Ah well, hangt die bijl tenminste niet meer boven m'n kopquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
"Cut It Like A Pokeball"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is? Kankerachterlijke dingen requesten bij dat opmerkingen ding. Bijvoorbeeld een blikje cola erbij doen en vragen of ze hem open willen maken als ze aanbellen.
Zo'n soortgelijke opmerking maakte Gorzalka ook toen, de lijst is gewoon beruchtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ah well, hangt die bijl tenminste niet meer boven m'n kop
De beste was een jongen die gevraagd had "Can you cheer up my girlfriend?" en dat ze heel groot "WILL YOU MARRY ME" in die doos hadden geschrevenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Cut It Like A Pokeball"
[ afbeelding ]
"Draw A Wizard"
[ afbeelding ]
"Draw A Penguin"
[ afbeelding ]
Ja en hij gaat ook in eens RPG's spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc, ik neem aan dat je de Playstation 4 gaat aanschaffen?
Laatste keer dat ik Muziek had was in de 2e man, 9 jaar terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wel slecht dat je Tchaikovsky niet kende, dWc.
Sony heeft rake teringklappen uitgedeeld brahski. Zo zie je maar weer dat enkel bazen over een ware Playstation beschikken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja en hij gaat ook in eens RPG's spelen.
Zelfs Vas zou dat geweten hebben na het zien van Black Swan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik Muziek had was in de 2e man, 9 jaar terug.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sony heeft rake teringklappen uitgedeeld brahski. Zo zie je maar weer dat enkel bazen over een ware Playstation beschikken.
quote:
Maakt Panzer wel eens iets anders voor je dan gekookte kip en broccoli?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Een vriendin hebben die voor je kookt
Kan ik hoogstwaarschijnlijk beter gewoon zelf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Een vriendin hebben die voor je kookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |