Niet nodig, komt sowieso helemaal goed met jouquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef Chloroform het volgende:
Heb morgen assessment, slightly freaking out.
Ja, alles. Ik flikker er ook altijd krieltjes bij. Echt goddelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se met van die kip drumsticks tock? Kan ook met gewone kipfilet of niet?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet nodig, komt sowieso helemaal goed met jou
Komt goed. STress is gezond.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef Chloroform het volgende:
Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, alles. Ik flikker er ook altijd krieltjes bij. Echt goddelijk.Moet je ook keer doen.
[..]!!! Nootjes, wat lief dit.
Of ben je sarcastisch?
EVERYTHING WILL BE OKAY.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef Chloroform het volgende:
Oh, lekker ja. Goed idee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, alles. Ik flikker er ook altijd krieltjes bij. Echt goddelijk.Moet je ook keer doen.
Hoe is het met jouw stresslevel?quote:
So so lief.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee!! ik ben oprecht
ben vandaag in een wens iedereen succes bui
Ambi ook al succes gewenst!
Wel halverwege even die zak omdraaien of beetje husselen zodat de krieltjes niet met zak en al op de bodem blijven plakken en aanbranden.quote:
Dat wordt het niet, er gaan persoonlijkheden sterven en die van mij is het niet. Het moet afgelopen zijn xSummergirlx, de mensen zijn al te lang in onwetendheid gelaten. Het duurt te lang. Het moet vandaag nog gebeuren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
EVERYTHING WILL BE OKAY.
Hij haat mij, volgende week ben ik jou ook.quote:
Je doet dit heel netjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hij haat mij, volgende week ben ik jou ook.
Alweer...? refereer je nu naar Vas?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:16 schreef Chloroform het volgende:
Arme dWc. Binnenkort al zijn dromen in duigen. Alweer.
Nee, niet eens eigenlijk, maar scherp.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alweer...? refereer je nu naar Vas?
Wel mooi, heeft DwC eindelijk de stap genomen om iemand van FOK te daten......
Krijg je de deksel op je neus haha
Op wie doel jij dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, niet eens eigenlijk, maar scherp.![]()
Echt hoor.Die arme jongen kun je strak in een dwangbuis afvoeren.
Vind het prima hoor. Jullie zijn geestelijk gestoord, valt geen houden aan. Beweer wat je wil, wil de bewijzen alleen zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je doet dit heel netjesechter is het doek reeds gevallen.
Kruidenthee ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik gewoon beginnen met drinken zodat ik niet meer stress? y/n?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Jullie zijn geestelijk gestoord
Stoffige kut ben je ook eh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |