Wij ja, jij bent compleet gezondquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Vind het prima hoor. Jullie zijn geestelijk gestoord, valt geen houden aan. Beweer wat je wil, wil de bewijzen alleen zien.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Vind het prima hoor. Jullie zijn geestelijk gestoord, valt geen houden aan. Beweer wat je wil, wil de bewijzen alleen zien.
| 1 | Fri 7 Jun 2013 14:23:10 |
| 1 | Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS104241; GTB7.4; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618; .NET4.0C) |
Waarom meng jij je in een SC met geestelijk gestoorden dan? :s Laat ons lekker.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat, trut.quote:
En ik snap nog steeds niks van dat veenhond gedoequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Het is alweer even geleden dat je langs bent geweest, Veenhond.
[ code verwijderd ]
He mad, she mad, errbody mad.quote:
Op Jumi.quote:
Hehehehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
He mad, she mad, errbody mad.
[..]
Op Jumi.
dit ja, geen jumi klonen ectquote:
Daarom moet hij nu alles goedmaken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehehe
Oh en CB was toch helemaal into Jumi juist? dwc maakte nooit kans hoor.
Vind het maar een tenietdoening van zijn hele instelling de afgelopen jaren. Kan je zien wat het waard wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom moet hij nu alles goedmaken.Slimme zet wel, meteen toe-eigenen.
Ondertitels alles.
Slappe zak wel iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het maar een tenietdoening van zijn hele instelling de afgelopen jaren. Kan je zien wat het waard was
Ja, ach. Alsof hij caret wat wij vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het maar een tenietdoening van zijn hele instelling de afgelopen jaren. Kan je zien wat het waard was
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Panzermaus, DM aight1 en Dimens maar, die kunnen confirmen wie xSummergirlx is, aangezien je toch niet met bewijzen komt van mijn zogenaamde klonen. Jammer dat je dit iedereen wil laten geloven, je houdt je nog steeds met mij bezig, het is ernstig met je gesteld.
Het gaat je ooit hopelijk goed, Bomil.
Tip: laat mij eens los.
Jij kunt Summergirl niet zijn want heb foto's van haar gezien en ze had geen zwart haar en geen hoge hakken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Panzermaus, DM aight1 en Dimens maar, die kunnen confirmen wie xSummergirlx is, aangezien je toch niet met bewijzen komt van mijn zogenaamde klonen. Jammer dat je dit iedereen wil laten geloven, je houdt je nog steeds met mij bezig, het is ernstig met je gesteld.
Fucking toucheequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ach. Alsof hij caret wat wij vinden.
Hahahaquote:
Klopt, will stop now. Is mijn tijd niet waard.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahahaha.Jij houdt je ook wel heel veel bezig met hoeveel hij met jou bezig is.
Ik heb vijf logfiles vol, wil je dat ik die hier ga posten? En Bomil gaat verder als kastenmakersboy3 ofzo, leuke manier om de boel af te leiden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Klopt, Summergirl is iemand anders. Yevoul is dan wel weer dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij kunt Summergirl niet zijn want heb foto's van haar gezien en ze had geen zwart haar en geen hoge hakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |