Van 1.60 nog wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou die sowieso een vrouw slaan?
Ohquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik bedoelde gewoon het aantal fokkers dat ik gemeet heb, kneus.
dwc tikt haar alleen ff aan met zijn zwarte boaconstructorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou die sowieso een vrouw slaan?
Als dWc haar neukt, komt zijn penis er bij haar mond weer uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:49 schreef wise het volgende:
[..]
dwc tikt haar alleen ff aan met zijn zwarte boaconstructor
vieze verkrachter eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als dWc haar neukt, komt zijn penis er bij haar mond weer uit.
quote:
'wat was je motief haar te vermoorden'quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso proberen een meet te regelen omdat jij iets over hem hebt gezegd op een fucking forum._!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze kan wel goed gehandpuppet worden tho.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hoezo iets aantrekken van iemand op een forum die je helemaal niet kentquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
'wat was je motief haar te vermoorden'
'ze zei iets over me op een internetforum, brah :s'
Dat zou ook zonde zijn, ik zou je over het spoor slepen tot je een bekentenis hebt afgelegd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:47 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Hij durft mij toch niet K.O. te machen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zou ook zonde zijn, ik zou je over het spoor slepen tot je een bekentenis hebt afgelegd.Sure, sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
tnx beeb
weet weer eens niet wat ik 2night moet eten ±)
wie is wisequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, wise is echt binnen 1 min gefriendzoned gewoon.
Wie ben jij?quote:
noodles met thaise wokgroenten en kipblokjes gemarineerd in laagje wokolie, rode peper, knoflook, basilicum, gember, soyasaus en citroensap (had ik afgelopen weekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
tnx beeb
weet weer eens niet wat ik 2night moet eten ±)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |