Ben hier al hoorquote:
Lieverd, genoeg internet voor vandaag, dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Kom vanavond maar hier naartoe, dan mag je knuffelen met Hobbes en thee drinken en zal ik je over je hoofd aaien en zeggen dat al die nare boze internetmensen je geen pijn kunnen doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Begeef jij je vandaag naar het station of moet ik je komen halen? Zal een skateboard meebrengen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lieverd, genoeg internet voor vandaag, dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Kom vanavond maar hier naartoe, dan mag je knuffelen met Hobbes en thee drinken en zal ik je over je hoofd aaien en zeggen dat al die nare boze internetmensen je geen pijn kunnen doen.
Ja, dat maakt het des te erger.. en ik dacht dat pieter een meisje wasquote:
Oh, dat prevelen in orakels was gewoon een roid rage?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lieverd, genoeg internet voor vandaag, dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Kom vanavond maar hier naartoe, dan mag je knuffelen met Hobbes en thee drinken en zal ik je over je hoofd aaien en zeggen dat al die nare boze internetmensen je geen pijn kunnen doen.
is dit panzer en cy¿quote:
Zijn wij ook uitgenodigd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het des te erger.. en ik dacht dat pieter een meisje was
De handdoeken weet je wel te liggen tochquote:
eeehquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
als dokter kun je daar toch wel af en toe voor zorgen..?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hierom ben ik nou voor verplichte sterilisatie
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De handdoeken weet je wel te liggen tochhahahaha ;D
Ja, had de naam pas gelezen na het stukje zelf...quote:
Ben bang van wel jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, dat prevelen in orakels was gewoon een roid rage?
Nee, ik post alleen dagelijks "NTB HVJ WJNMK XXXXX" op z'n wall.quote:
Jij altijd bbyquote:
helder licht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, had de naam pas gelezen na het stukje zelf...
ja, daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, ik post alleen dagelijks "NTB HVJ WJNMK XXXXX" op z'n wall.
Bosvruchtenthee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
altijd bbyHou je van bosvruchtenthee?
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef wise het volgende:
[..]
helder licht.
[..]
ja, daar was ik al bang voor.
In Amerika was dat vroeger standaard policy. Als er een drugsverslaafde vrouw langskwam om te bevallen, werden daarna haar ovarian tubes doorgenomen. Tegenwoordig mag dat niet meer, onethisch enzo..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dokter kun je daar toch wel af en toe voor zorgen..?
Heb je niks eh.. sterkers?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij altijd bbyHou je van bosvruchtenthee?
ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
inb4 'ja panzer hihaihihaheihhieoehoe'
8,22/10.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
Jij bent ook welkom hoor, dan zullen we een muur van kussens tussen jou en Panzer inbouwen zodat hij niks geks uit kan halenquote:
Heb ook Cointreau, dat een optie?quote:
ja, tegenwoordig is men van mening dat alles maar mag levenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In Amerika was dat vroeger standaard policy. Als er een drugsverslaafde vrouw langskwam om te bevallen, werden daarna haar ovarian tubes doorgenomen. Tegenwoordig mag dat niet meer, onethisch enzo..
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
Vind ik smerig, ik neem m'n fles Amaretto wel mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb ook Cointreau, dat een optie?
Lijkt me handig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom hoor, dan zullen we een muur van kussens tussen jou en Panzer inbouwen zodat hij niks geks uit kan halen
Hoor deze laffe borrelaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik smerig, ik neem m'n fles Amaretto wel mee.Zorg jij ervoor dat de Snuggies warm zijn?
quote:
Leven, ok. Maar voortplanten ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, tegenwoordig is men van mening dat alles maar mag leven
Jij hebt geen enkel recht van spreken, jouw hart gaat binnenkort echt keihard gebroken worden.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik smerig, ik neem m'n fles Amaretto wel mee.
Hahahahaha gvd manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkel recht van spreken, jouw hart gaat binnenkort echt keihard gebroken worden.
Heb niet eens een hart, jokes on youquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkel recht van spreken, jouw hart gaat binnenkort echt keihard gebroken worden.
Dat vind ik dan weer niet te zuipen, dus dan mag je wat er over blijft ook weer mee naar huis nemen. Zal speciaal voor jou een kruikje warm makenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik smerig, ik neem m'n fles Amaretto wel mee.Zorg jij ervoor dat de Snuggies warm zijn?
Oh ja goed dat je me helpt herinneren, zoiets moet ik nog maken voor onze one week anniversary morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil wel fotos van je makenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil dat ook![]()
Niemand die dat soort foto's voor mij maakt zo
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet te zuipen, dus dan mag je wat er over blijft ook weer mee naar huis nemen. Zal speciaal voor jou een kruikje warm maken
[..]
Oh ja goed dat je me helpt herinneren, zoiets moet ik nog maken voor onze one week anniversary morgen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik schat jou wel hoger in hoor
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Denken dat de joke ook maar überhaupt op mij kan zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb niet eens een hart, jokes on you.
jouw hart is zo zwart als je huid, negertquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kreeg oprecht een beetje medelijden met je na deze post. MBHHH, kan je deze jongen niet even gaan knuffelen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me enig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet te zuipen, dus dan mag je wat er over blijft ook weer mee naar huis nemen. Zal speciaal voor jou een kruikje warm maken
quote:[..]Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |