BEN JE SERIEUS? Kan je me het recept sturen? Dat is echt een van de lekkerste dingen op aardequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga btw vanavond een poging doen tot het maken van Pad Thai.
@TT
nee, zoiets;quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar vast niet dit soort liefdevolle hyvesplaatjes
Eergisteren al gedaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kreeg oprecht een beetje medelijden met je na deze post. MBHHH, kan je deze jongen niet even gaan knuffelen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
SCHATJUH ALS JE DIT LEEST JE BENT ME ALLES <333333
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | SetValueResult result = SetValueResult.OK; if ((values != null) && (values.size() > 0)) { String currency = getCurrency(); for (int i = 0; i < operator.getOperandCount(); i++) { INGColumn column = operator.getOperandColumn(i); AbstractValue columnValue = values.get(i); if (column.getCurrency() != currency) { columnValue = CurrencyManager.convertCurrencyValue((INGDocument) getDocument(), variable, this, column, columnValue); } SetValueResult subResult = variable.setValue(operator.getOperandDocument(i), column, tupleInstanceIndices, columnValue); if (subResult != SetValueResult.OK) { logger.warn("setValue of [{}] returned [{}] for operand column [{}].", new Object[] { variable, subResult, column }); |
gvd ook echt kevin en melanie als namenquote:
straight outa kampquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Als je dit leest en me kan volgen dan krijg je vanavond een massage.
[..]
gvd ook echt kevin en melanie als namen
ik las gerimmed, vuile homoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij me soms geskimmed?
KLB / Godverdetyfus, ik ben geskimd.
kut is dat man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij me soms geskimmed?
KLB / Godverdetyfus, ik ben geskimd.
High five sistahquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Eergisteren al gedaan.
Het heeft iets met de ING te maken! Goed genoeg?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Als je dit leest en me kan volgen dan krijg je vanavond een massage.
nee, en dit is de eerste keer dat ik het ga proberen, met een receptje van internet waarvan ik niet weet of het wat isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BEN JE SERIEUS? Kan je me het recept sturen? Dat is echt een van de lekkerste dingen op aardeIk hou zo van Thais
Heb je wel eens Pad Kee Maw gegeten?
ja, ik weet niet hoor...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
nee, zoiets;
[ afbeelding ]
http://partyflock.nl/albu(...)_met_mn_schatje.html
gvd
had een keer iets van thais gegeten met kokosmelk waarin gehakte groene en rode peper zat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, en dit is de eerste keer dat ik het ga proberen, met een receptje van internet waarvan ik niet weet of het wat is![]()
Dus je hebt er niet zoveel aan vrees ik.
Maar een vriend van me heeft een Thaise vrouw, ik zal eens een keer kooklessen vragen ofzo
wrm soveel schelden & beledigen ;squote:
kk pussyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:10 schreef wise het volgende:
[..]
had een keer iets van thais gegeten met kokosmelk waarin gehakte groene en rode peper zat.
Tyfus wat heet
hmmmhehehehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vnd het feit dat mn gezicht een zwarte vlek zou zijn wel prettig eigenlijk
ik gebruikte inderdaad de kk natte pussy van je moeder om mijn mond te blussen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
wrm soveel schelden & beledigen ;s
[..]
kk pussy
Waar dat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Eergisteren al gedaan.
Nee, wat gebeurt er daar?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het heeft iets met de ING te maken! Goed genoeg?
Wtf, uit jouw smoelwerk dit ja?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef wise het volgende:
[..]
ik gebruikte inderdaad de kk natte pussy van je moeder om mijn mond te blussen.
blijkbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wtf, uit jouw smoelwerk dit ja?
Van wat?!??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga btw vanavond een poging doen tot het maken van Pad Thai.
@TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |