quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
AMBI HEEFT DICK GEHAD, MENSEN!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nogsteeds jammer dat je tyfyuswijf eruitgehaald hebtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Zo, ook op de ondertitel bandwagon gesprongen.
Ik eer je in de OP.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij gebruikt anders ook standaard het hamster-argument bij mij. Zou leuk zijn als je met wat nieuws kwam.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nogsteeds jammer dat je tyfyuswijf eruitgehaald hebt
? Toen jij over herkauwde argumenten begon, reageerde ik daar op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]Kind, heb je nu voldoende lef om het tegen mij te zeggen? 15 minuten geleden kon het niet?
Hey, alles goed?quote:
Dat heeft eerder met /care-factor te maken. Daadwerkelijk durven heeft niets te maken met internet, dat is wel vaker aangetoond op FOK!. Ik denk dat jij irl ook een bange druif bent.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]Kind, heb je nu voldoende lef om het tegen mij te zeggen? 15 minuten geleden kon het niet?
Ga.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef ntm het volgende:
[..]
? Toen jij over herkauwde argumenten begon, reageerde ik daar op.
Panzer, jij volgt mij. Get a life.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heeft eerder met /care-factor te maken. Daadwerkelijke durven heeft niets te maken met internet, dat is wel vaker aangetoond op FOK!. Ik denk dat jij irl ook een bange druif bent.
quote:
Ja hehe, maar jij bent toch degene op dit moment hier die het steeds maar weer moet zeggen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Ambipur het volgende:
Vaseline, stfu. Dwc zegt dat jij lelijk en dik bent. Niet ik.
Ik wil een rel. Hallo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hehe, maar jij bent toch degene op dit moment hier die het steeds maar weer moet zeggen?
Ik wil er nog een 'tfoe' achter fantaseren dan is ze echt een Turksequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Mooi deze 1 woord replies met gebiedende wijs.
Woman. Please. Tfoe is voor Arabierenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil er nog een 'tfoe' achter fantaseren dan is ze echt een Turkse
Jij doet het meest simpele van Fokquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
Shit gaat naar beneden nu. De ontmaskering van Jumi en de furie van een hyperloopse Turk met bindingsangst, allemaal op KLB SC.
Nu al beste reactie van dit topic.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
de furie van een hyperloopse Turk met bindingsangst
en ik wil wel downsouth gaan bij ntmquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
Shit gaat naar beneden nu. De ontmaskering van Jumi en de furie van een hyperloopse Turk met bindingsangst, allemaal op KLB SC.
Ik ben geen pedo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
en ik wil wel downsouth gaan bij ntm
ntm gooi je nummer
Frank, ik deed niet echt iets eigenlijk..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gaat lekker hier. En ambipur heeft weer eens heerlijk de aandacht.
Niets nieuws onder de zon toch, haha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Precies wat ze wil, maar over 5 minuten moet de aandacht weer op mij gevestigd worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Shit gaat toch altijd los als ambi haar shot negatieve aandacht komt halen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja doos. Ik wil rel met jou. De rest heb ik al gehad en die zijn saai.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies wat ze wil, maar over 5 minuten moet de aandacht weer op mij gevestigd worden.
Okè okè, rel starting in 3..2..1.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja doos. Ik wil rel met jou. De rest heb ik al gehad en die zijn saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat, of 'a zahbi'quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil er nog een 'tfoe' achter fantaseren dan is ze echt een Turkse
Haha tering.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef Nestalgie het volgende:
n ntm als je nog niet helemaal onder de indruk bent ik heb een keer zo'n brinky koekje in 1 hap opgegeten
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Okè okè, rel starting in 3..2..1.Het werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is durven irl dan? Grenzen overgaan? Of is een overmoedig iemand die simpelweg geen gevaar ziet dapper?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heeft eerder met /care-factor te maken. Daadwerkelijk durven heeft niets te maken met internet, dat is wel vaker aangetoond op FOK!. Ik denk dat jij irl ook een bange druif bent.
En de aanwezige aandachtshoer Panzermaus is er ook weer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
Eerst zei je nog dat ik kleurrijk wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja doos. Ik wil rel met jou. De rest heb ik al gehad en die zijn saai.
1 pot nat.quote:
Sowieso loop ik altijd langs pratende turken met mijn vingers in de oren terwijl ik 'lalalala' neurie. Dus nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb jij ooit een turk sahbe horen zeggen?
Laat dkut hier eens buiten. :squote:
hoe weet je of het turken zijn?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso loop ik altijd langs pratende turken met mijn vingers in de oren terwijl ik 'lalalala' neurie. Dus nee.
bonfakkaquote:
Backstab ditquote:
Godverdommequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso loop ik altijd langs pratende turken met mijn vingers in de oren terwijl ik 'lalalala' neurie. Dus nee.
Wauw, very impressed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef Nestalgie het volgende:
n ntm als je nog niet helemaal onder de indruk bent ik heb een keer zo'n brinky koekje in 1 hap opgegeten
Bek dicht vieze chihauhau.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kut racist met je kut bril moet ik het nu tegen de pilitie zwggwn kut racist
Er schiet je wel meer te binnen, sletquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GodverdommeDe een na andere MI schiet me te binnen.
Gayquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:48 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb trouwens net een echo ding gezien van mijn aanstaande neefje/nichtje.
Traantje gelaten.
Omdat je weet dat je dat zelf nooit krijgt? of omdat je misschien wel een krijgt maar dan een defecte?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:48 schreef Ambipur het volgende:
Traantje gelaten.
ja ik kwam ook klaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:48 schreef Ambipur het volgende:
Traantje gelaten.
Ik vergeet sowieso altijd iets in de supermarktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
Vergeten jullie ook altijd de flessenbon in te leveren bij de kassa? Kwam er gisteren toen ik thuis was weer achter dat dat kutding nog in m'n broekzak zat.
Ik vergeet altijd de flessen mee te nemen naar de supermarkt. Ik ben nog nooit bij het moment van de bon gekomen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
Vergeten jullie ook altijd de flessenbon in te leveren bij de kassa? Kwam er gisteren toen ik thuis was weer achter dat dat kutding nog in m'n broekzak zat.
Ik lever 1 x per jaar de flessen in en doe daar dan boodschappen vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
pics van wat er allemaal in je broek zitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
Betaald worden met statiegeldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
Lieverd, ik zou nooit voor een defecte type als jij gaan, dus het sperma in mij zal rijkelijk sterk zijn. Hipsters dragen vieze strakke broeken en hebben die Iphone te dicht daartegen aanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat je weet dat je dat zelf nooit krijgt? of omdat je misschien wel een krijgt maar dan een defecte?
Waar is jullie chemie in ene heen? wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Betaald worden met statiegeld.
wanneerrneuken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lieverd, ik zou nooit voor een defecte type als jij gaan, dus het sperma in mij zal rijkelijk sterk zijn. Hipsters dragen vieze strakke broeken en hebben die Iphone te dicht daartegen aan
1 dag dit andere dag dat. Met hoeveel personen zitten jullie op dit account?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lieverd, ik zou nooit voor een defecte type als jij gaan, dus het sperma in mij zal rijkelijk sterk zijn. Hipsters dragen vieze strakke broeken en hebben die Iphone te dicht daartegen aan
Ja, dat ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vergeet sowieso altijd iets in de supermarkt.
Hoeveel flessen heb je inmiddels thuis?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd de flessen mee te nemen naar de supermarkt. Ik ben nog nooit bij het moment van de bon gekomen.
WAAR LATEN JULLIE AL DIE FLESSEN DAN?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik lever 1 x per jaar de flessen in en doe daar dan boodschappen van
Nu niksquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
pics van wat er allemaal in je broek zit
Oké man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Betaald worden met statiegeld.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Blijven voeren...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 dag dit andere dag dat. Met hoeveel personen zitten jullie op dit account?
Jij denkt dat ik srs ben als k zeg dat je leuk bentquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was een geintje manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is jullie chemie in ene heen? wat is er gebeurd?
Dat noemen ze borderlinequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de rij ben ik te druk met naar andere mensen kijken, srs. Vind het fascinerend hoe mensen zich gedragen aan de kassaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
Ja, dat ook.En soms heb je geluk dat je er nog aan denkt voordat je in de rij gaat staan, maar dan loop je weer als een halve tamme door die supermarkt.
![]()
Heb niet eens props gekregen voor m'n OP. Voor mij besta je niet meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was een geintje man. Wou d'r gewoon ook quoten.
Hahahaha shit manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik srs ben als k zeg dat je leuk bent![]()
Onzeker much?
Mjaquote:
Inloopkastquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat ook.En soms heb je geluk dat je er nog aan denkt voordat je in de rij gaat staan, maar dan loop je weer als een halve tamme door die supermarkt.
![]()
[..]
Hoeveel flessen heb je inmiddels thuis?
[..]
WAAR LATEN JULLIE AL DIE FLESSEN DAN?!
[..]
Nu niks
[..]
Oké man.
Na een tijd haalt mn pa ze op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
Hoeveel flessen heb je inmiddels thuis?
Ik snap jou niet en tegelijkertijd wel weer. Het is zorgelijk, ga van internet af.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
En de aanwezige aandachtshoer Panzermaus is er ook weer.
Props voor de OP, Rocka. En de watskeburtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb niet eens props gekregen voor m'n OP. Voor mij besta je niet meer.
Tijdelijk.
Schizo volgens mij, maar het heeft meerdere handicaps in elk geval.quote:
dissociatieve persoonlijkheidsstoornis.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schizo volgens mij, maar het heeft meerdere handicaps in elk geval.
Wat?quote:
Zijn wie je zegt te zijn, doen wat je zegt te doen. Ambi doet dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is durven irl dan? Grenzen overgaan? Of is een overmoedig iemand die simpelweg geen gevaar ziet dapper?
Ja, dat ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In de rij ben ik te druk met naar andere mensen kijken, srs. Vind het fascinerend hoe mensen zich gedragen aan de kassa.
Lijkt me wel awesome. Kun je al zwemmen tussen alle lege flessen?quote:
Yes!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Props voor de OP, Rocka. En de watskeburt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
verschillende persoonlijkheden rastaboy
Jij doet CY. Need I say more..?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zijn wie je zegt te zijn, doen wat je zegt te doen. Ambi doet dat gewoon niet.
Rot op met je huisvrouwenclichésquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jaja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al wat nieuwe straattaal woordjes geleerd?
scotoe* ibahesj*quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja.
'Ik sla pagga' en 'ik geef ippa'. En de politie is de 'scotu' of 'ibahes'.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja.
Frank_Drebinquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja.
Het was echt heel erg, laatst toen ik het inleverdequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat ook.Heb wel hekel aan mensen die dan aan de beurt zijn en dan éérst alle boodschappen gaan inpakken en dan pas gaan betalen. Kassamiep + hele rij staat echt van
<<<!!.
[..]
Lijkt me wel awesome. Kun je al zwemmen tussen alle lege flessen?
[..]
Yes!
chloro wilt je ippa geven met dr nossoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ippa geven = iemand pijpen, ik weet niet waar de dap voor is...
Wat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga even tussen de regels door stuk. Zit je in serieuze ragemode nu ofzeau?
? Ambipur is niet bepaald een huisvrouwencliché en jij lult over dapper zijn en jezelf zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is je punt?
[..]omschrijft precies wat ik wil zeggen.
Ja vooral oude mensenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat ook.Heb wel hekel aan mensen die dan aan de beurt zijn en dan éérst alle boodschappen gaan inpakken en dan pas gaan betalen. Kassamiep + hele rij staat echt van
<<<!!.
beetje wel. zo'n huismoeder die op internet een toffe jonge vrouw probeert te spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
? Ambipur is niet bepaald een huisvrouwencliché en jij lult over dapper zijn en jezelf zijn.
Een beetje net alsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje wel. zo'n huismoeder die op internet een toffe jonge vrouw probeert te spelen.
hehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje wel. zo'n huismoeder die op internet een toffe jonge vrouw probeert te spelen.
Vaak zijn die wat dommer hoor. En toffe jonge vrouw zou ze denk ik op een andere manier spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was echt heel erg, laatst toen ik het inleverdeook 2x gereden met een kofferbak vol
Ahw, dank je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef Nestalgie het volgende:
nee grapje heb geen idee hoe je neus eruit ziet chloro bby je bent wle lief zou je wel wiepen
Oh, bij mij juist van die huismoeders die vinden dat de rest wel even kan wachten.quote:
neh, ze heeft 1 keer een okayishe manier geleerd, en die blijft ze nu herhalen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Vaak zijn die wat dommer hoor. En toffe jonge vrouw zou ze denk ik op een andere manier spelen.
dangg deze torri gaat diepquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Voor hoeveel euro had je ingeleverd?
[..]
Ahw, dank je.Zou je anus uitwonen met mijn neus.
[..]
Oh, bij mij juist van die huismoeders die vinden dat de rest wel even kan wachten.
1 euro, 2nutz rijdt een cantaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
[..]
[..]
Oh, bij mij juist van die huismoeders die vinden dat de rest wel even kan wachten.
Nee, het is mijn probleem niet dat je het niet kunt handelen met je schizofrenie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik snap jou niet en tegelijkertijd wel weer. Het is zorgelijk, ga van internet af.
Ik weet wie jij bedoelt, haha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Graag de eerste username die in jullie opkwam.
janiesbrownie ofzo die met die kraagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Graag de eerste username die in jullie opkwam.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
janiesbrownie ofzo die met die kraag
Iets van 23 euroquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
[..]
[..]
Shit man. I got busted. Brb mijn cake brandt aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
zitten er op blikken statiegeld?.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iets van 23 eurodie blikken van mensen als je met vuilniszakken flessen voor de automaat staat
![]()
TERING.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iets van 23 eurodie blikken van mensen als je met vuilniszakken flessen voor de automaat staat
![]()
Macrobiotische zemelencake.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shit man. I got busted. Brb mijn cake brandt aan.
Ik dacht dat het beffen wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ippa geven = iemand pijpen, ik weet niet waar de dap voor is...
Origineelquote:
Vergeet vanavond die PS-conferentie niet te kijken eh.quote:
Wel als ik een dodende blik op je bek werp.quote:
ey kjoel manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel als ik een dodende blik op je bek werp.
Heb je deze woorden al op de straat geütiliseerd?quote:
daarom, die steeds maar wil afvallen met behulp van de foute producten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik speel een dikke vrouw te zijn toch?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vergeet vanavond die PS-conferentie niet te kijken eh.
Wat is jouw waarheid?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Welnee, gewoon de waarheid.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarom de quote, dat was de eerste die in me op kwam bij huisvrouw.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Die doet juist wel heel huisvrouwachtig.
Dat is mij afgelopen weekend in een topic van haan33 geleerd. Nu weet ik wel dat je moet rennen voor de scotu als je een jonko klapt en je dus geen ippa moet geven als man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je deze woorden al op de straat geütiliseerd?
Val nu zomaar af...! Heb gisteren wel snicker gegetenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
daarom, die steeds maar wil afvallen met behulp van de foute producten.
[..]
Je neemt de verkeerde dingen over van verkeerde mensenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is mij afgelopen weekend in een topic van haan33 geleerd. Nu weet ik wel dat je moet rennen voor de scotu als je een jonko klapt en je dus geen ippa moet geven als man.
Slechte inside joke dit, of is dit een soort manifestatie van 'aanval is de beste verdediging'?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, het is mijn probleem niet dat je het niet kunt handelen met je schizofrenie.
Wel een goeie als je iemand zoiets wijsmaaktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je neemt de verkeerde dingen over van verkeerde mensen
Niet aan jou hoorquote:
Het is gewoon een kat in het nauw, net als al dat ontwijkende gedrag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slechte inside joke dit, of is dit een soort manifestatie van 'aanval is de beste verdediging'?
Nee dat zou wel dom zijn, maar kan sowieso niemand bedenken die een beetje in die omschrijving past, dus was wel benieuwd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel een goeie als je iemand zoiets wijsmaakt.
[..]
Niet aan jou hoor.
Weer zo'n niet-concrete opmerking.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]Sorry. Deze moet gequote worden.
![]()
Dat juist jij dit zegt....
Nee, gewoon nee.quote:
Breek je hersenen er maar niet over, ongeacht dat ik weet dat je helaas toch niets beters te doen hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slechte inside joke dit, of is dit een soort manifestatie van 'aanval is de beste verdediging'?
Ik heb geen punt. Communiceer niet met mij.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weer zo'n niet-concrete opmerking.
Nogmaals, wat is je punt? Moet ik hieruit afleiden dat jij denkt dat ik een internetheld ben?
Kijk ze reageren op die mensen die ruzie maken op een forum.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:15 schreef Chai het volgende:
Kijk ze kijken naar mensen die ruzie maken op een forum
Mijn stageopdracht is al af en ik zit hier nog tot in juli. Op mijn gemak een verslag schrijven en wat interessante shit lezen & kijken terwijl ik nog 500 per maand krijg ook. Cool.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
[..]
Breek je hersenen er maar niet over, ongeacht dat ik weet dat je helaas toch niets beters te doen hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik nog 500 per maand krijg ook. Cool.
Dat kan je welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat zou wel dom zijn, maar kan sowieso niemand bedenken die een beetje in die omschrijving past, dus was wel benieuwd.
Gelijk aan jaloezie denken, dacht dat jij dat niet zo gauw deed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey dushi. Jaloezie. Zal ik je nu aandcht geven.
Aandacht in de vorm van Turks eten graagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey dushi. Jaloezie. Zal ik je nu aandcht geven.
Lastig om te oordelen als je 0.0 gegevens van mij hebt, ik weet dat je ermee struggelt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn stageopdracht is al af en ik zit hier nog tot in juli. Op mijn gemak een verslag schrijven en wat interessante shit lezen & kijken terwijl ik nog 500 per maand krijg ook. Cool.
Ik denk dat jij eerder andere tijdsbestedingen hebt gedaan die het niet helemaal waard waren. (deze is diep)
Ik heb net mijn zusje etc uitgenodigd voor vrijdag. Turkish cooking. Wees welkom.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aandacht in de vorm van Turks eten graag.
Chai, neem niet alles serieus.. Tipquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelijk aan jaloezie denken, dacht dat jij dat niet zo gauw deed.
Je bent onaardig vandaag... ik gok stress. Ik meende het wel tho.. wens je nog steeds succesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb net mijn zusje etc uitgenodigd voor vrijdag. Turkish cooking. Wees welkom.
[..]
Chai, neem niet alles serieus.. Tip
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb net mijn zusje etc uitgenodigd voor vrijdag. Turkish cooking. Wees welkom.
Gimme some love en neem dingen nou niet serieus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent onaardig vandaag... ik gok stress. Ik meende het wel tho.. wens je nog steeds succes
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi als je mensen in fobo alledged dames zien hosselen en weet dat het geen dame is![]()
Nee, ik heb zonet besloten je zo veel mogelijk te doen vergeten. Het zaait zo'n verwarring allemaalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gimme some love en neem dingen nou niet serieus.
Ja. Ik zeg nog laten we een keer normaal koffie doen. Kun je zien hoe ik echt ben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik heb zonet besloten je zo veel mogelijk te doen vergeten. Het zaait zo'n verwarring allemaal
Je gaat terug tot 2010, mensen weten genoeg en zijn niet gek.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Lastig om te oordelen als je 0.0 gegevens van mij hebt, ik weet dat je ermee struggelt.Zo blijkt maar weer, maar ik waardeer je poging.
Houd je muil met die loze uitspraken van je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Ik zeg nog laten we een keer normaal koffie doen. Kun je zien hoe ik echt ben.
Izmir köfte, dolma, gehakt in aubergine, lahmacunquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goede vraag.. Ik laat je nog wetenAll Turkish iig.
Ik denk dat ik dat wel weet nuquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Ik zeg nog laten we een keer normaal koffie doen. Kun je zien hoe ik echt ben.
Rustig maar, niet over jouquote:
Ik word niet ge-fobo-hosseld.quote:
Doe jij je voor als vrouw ja?quote:
altijd de geslagen moslim jijquote:
Nee als man, maar het is eigenlijk een vrouw.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word niet ge-fobo-hosseld.
[..]
Doe jij je voor als vrouw ja?
Ben niet achterlijk en zo blijkt weer hoeveel tijd je in mij hebt geïnvesteerd, doe liever iets nuttigs met je leven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je gaat terug tot 2010, mensen weten genoeg en zijn niet gek.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Izmir köfte, dolma, gehakt in aubergine, lahmacun.
Gvd honger. En ik heb van die turkse pizza's van aldi gekocht, weet je of die te vreten zijn?Ze ruiken wel lekker door de doos heen tho.
Zoals? meerdere fok accounts er op na houden enzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ben niet achterlijk en zo blijkt weer hoeveel tijd je in mij hebt geïnvesteerd, doe liever iets nuttigs met je leven.
Ik ben MBHHH.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals? meerdere fok accounts er op na houden enzo?
Als ik het een en ander van mijn CIA-tracker bij elkaar optel kom ik op andere conclusies uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ben niet achterlijk en zo blijkt weer hoeveel tijd je in mij hebt geïnvesteerd, doe liever iets nuttigs met je leven.
Prima.quote:
Heb jij ook, dus stil maar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals? meerdere fok accounts er op na houden enzo?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moslims slaan anderen juist haha XD.
Waar heeft hij die tijd allemaal aan besteed?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wie niet. Ik ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Heb jij ook, dus stil maar.
spijkerbroek dragenquote:
Idc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik het een en ander van mijn CIA-tracker bij elkaar optel kom ik op andere conclusies uit.
Niet weten dat FOK! maar 3 leden telt.quote:
Ja manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Heb jij ook, dus stil maar.
Ja ik denk ook dat die van de turkse bakker lekker zijn maar toch, 4 van die dingen voor 3 euro maarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]Zum kotsen. Ik denk dat jij ze wel lekker vindt, ik vind ze niet lekker, want ik heb ze vers gemaakt geproefd
Dan wil je geen kant en klare shit meer
Hmmmmmmmm Dolma.. Mama had laatst gemaakt, fucking lekker
Kwaliteit hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat die van de turkse bakker lekker zijn maar toch, 4 van die dingen voor 3 euro maar
bij de turkse bakker betaal je 1 euro ps toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat die van de turkse bakker lekker zijn maar toch, 4 van die dingen voor 3 euro maar
Wist je dat mijn tracker IP's kan matchen aan zowel Anonieme_Fokker als usernames die eerder een visit gedaan hebben? Het mooie is dat zoiets nog automatisch gaat ook.quote:
Je dij maar lekker uiteen hoor see if i care ;Dquote:
Heb niets te verbergen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wist je dat mijn tracker IP's kan matchen aan zowel Anonieme_Fokker als usernames die eerder een visit gedaan hebben? Het mooie is dat zoiets nog automatisch gaat ook.
Boeie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wist je dat mijn tracker IP's kan matchen aan zowel Anonieme_Fokker als usernames die eerder een visit gedaan hebben? Het mooie is dat zoiets nog automatisch gaat ook.
1,50 soms 2 euro.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij de turkse bakker betaal je 1 euro ps toch?
Ik moet zeggen ik heb er best een hoop smakeloze gegeten, die bij mij om de hoek zijn echt heel lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:35 schreef Ambipur het volgende:
nee, die van de Turkse bakker zijn ook vies. Heel klef en weinig gehakt etc..
Ik bedoel echt zelf gemaakt..
Is toch lief.quote:
Dieren met kleren zijn achterlijk.quote:
Ik ga morgen eens bij mijn moeder slijmen.. Misschien wilt zij ze maken voor mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1,50 soms 2 euro.
[..]
Ik moet zeggen ik heb er best een hoop smakeloze gegeten, die bij mij om de hoek zijn echt heel lekkerEn daar zit best wat gehakt op
Ja, huisdieren ja. Dit is een aap. In een spijkerbroekje.quote:
Je bent zelf een aap in een spijkerbroekjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, huisdieren ja. Dit is een aap. In een spijkerbroekje.
Oké man.quote:
zosk...quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, je kan wel raden welk soort aap bij bedoelt![]()
.
baviaan met rode kont vanwege het spankenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Hahahahahaha ;D bedoel je neusaap?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Het spel is uit broer, je komt maar naar Amsterdam CS en daar ga je aan het spit. En nee, geen politie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:35 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Heb niets te verbergen.
Gezellig, heb er zin in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het spel is uit broer, je komt maar naar Amsterdam CS en daar ga je aan het spit. En nee, geen politie.
Mag ik ook komen? Gewoon omdat ik benieuwd ben naar de panzer en het maar 10 minuten voor me is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het spel is uit broer, je komt maar naar Amsterdam CS en daar ga je aan het spit. En nee, geen politie.
sounds like a datequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
schoon aan de haakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nemen we MurderB toch, hahah ahahaha.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nemen we MurderB toch, hahah ahahaha.![]()
![]()
Kkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Die onverzadigbare drang om fokkers te meetenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Gewoon omdat ik benieuwd ben naar de panzer en het maar 10 minuten voor me is.
rollend op de vloer mijn kont eraf lachendquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die onverzadigbare drang om fokkers te meeten
quote:
Godverquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
30 juni gaat mijn fokkerteller ruim 25 punten omhoogquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die onverzadigbare drang om fokkers te meeten
[..]
![]()
Mooi voor jequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
30 juni gaat mijn fokkerteller ruim 25 punten omhoog.
lolquote:
Waarom zou die sowieso een vrouw slaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:47 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Hij durft mij toch niet K.O. te machen.
Ik ben zelf voor? hoeveel punten krijg je bij seks met fokkers eigenlijk?quote:
Sowieso proberen een meet te regelen omdat jij iets over hem hebt gezegd op een fucking forum.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:47 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben zelf voor? hoeveel punten krijg je bij seks met fokkers eigenlijk?
[..]
![]()
Als ze nou even op dat moment haar mannelijke personage is geeft het niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou die sowieso een vrouw slaan?
Van 1.60 nog wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik bedoelde gewoon het aantal fokkers dat ik gemeet heb, kneus.
dwc tikt haar alleen ff aan met zijn zwarte boaconstructorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als dWc haar neukt, komt zijn penis er bij haar mond weer uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:49 schreef wise het volgende:
[..]
dwc tikt haar alleen ff aan met zijn zwarte boaconstructor
vieze verkrachter eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als dWc haar neukt, komt zijn penis er bij haar mond weer uit.
quote:
'wat was je motief haar te vermoorden'quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso proberen een meet te regelen omdat jij iets over hem hebt gezegd op een fucking forum._!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze kan wel goed gehandpuppet worden tho.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hoezo iets aantrekken van iemand op een forum die je helemaal niet kentquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
'wat was je motief haar te vermoorden'
'ze zei iets over me op een internetforum, brah :s'
Dat zou ook zonde zijn, ik zou je over het spoor slepen tot je een bekentenis hebt afgelegd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:47 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zou ook zonde zijn, ik zou je over het spoor slepen tot je een bekentenis hebt afgelegd.Sure, sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
tnx beeb
weet weer eens niet wat ik 2night moet eten ±)
wie is wisequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, wise is echt binnen 1 min gefriendzoned gewoon.
Wie ben jij?quote:
noodles met thaise wokgroenten en kipblokjes gemarineerd in laagje wokolie, rode peper, knoflook, basilicum, gember, soyasaus en citroensap (had ik afgelopen weekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
tnx beeb
weet weer eens niet wat ik 2night moet eten ±)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |