quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
AMBI HEEFT DICK GEHAD, MENSEN!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nogsteeds jammer dat je tyfyuswijf eruitgehaald hebtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Zo, ook op de ondertitel bandwagon gesprongen.
Ik eer je in de OP.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij gebruikt anders ook standaard het hamster-argument bij mij. Zou leuk zijn als je met wat nieuws kwam.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nogsteeds jammer dat je tyfyuswijf eruitgehaald hebt
? Toen jij over herkauwde argumenten begon, reageerde ik daar op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]Kind, heb je nu voldoende lef om het tegen mij te zeggen? 15 minuten geleden kon het niet?
Hey, alles goed?quote:
Dat heeft eerder met /care-factor te maken. Daadwerkelijk durven heeft niets te maken met internet, dat is wel vaker aangetoond op FOK!. Ik denk dat jij irl ook een bange druif bent.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]Kind, heb je nu voldoende lef om het tegen mij te zeggen? 15 minuten geleden kon het niet?
Ga.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef ntm het volgende:
[..]
? Toen jij over herkauwde argumenten begon, reageerde ik daar op.
Panzer, jij volgt mij. Get a life.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heeft eerder met /care-factor te maken. Daadwerkelijke durven heeft niets te maken met internet, dat is wel vaker aangetoond op FOK!. Ik denk dat jij irl ook een bange druif bent.
quote:
Ja hehe, maar jij bent toch degene op dit moment hier die het steeds maar weer moet zeggen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Ambipur het volgende:
Vaseline, stfu. Dwc zegt dat jij lelijk en dik bent. Niet ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |