Ik wil een rel. Hallo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hehe, maar jij bent toch degene op dit moment hier die het steeds maar weer moet zeggen?
Ik wil er nog een 'tfoe' achter fantaseren dan is ze echt een Turksequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Mooi deze 1 woord replies met gebiedende wijs.
Woman. Please. Tfoe is voor Arabierenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil er nog een 'tfoe' achter fantaseren dan is ze echt een Turkse
Jij doet het meest simpele van Fokquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
Shit gaat naar beneden nu. De ontmaskering van Jumi en de furie van een hyperloopse Turk met bindingsangst, allemaal op KLB SC.
Nu al beste reactie van dit topic.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
de furie van een hyperloopse Turk met bindingsangst
en ik wil wel downsouth gaan bij ntmquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
Shit gaat naar beneden nu. De ontmaskering van Jumi en de furie van een hyperloopse Turk met bindingsangst, allemaal op KLB SC.
Ik ben geen pedo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
en ik wil wel downsouth gaan bij ntm
ntm gooi je nummer
Frank, ik deed niet echt iets eigenlijk..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gaat lekker hier. En ambipur heeft weer eens heerlijk de aandacht.
Niets nieuws onder de zon toch, haha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Precies wat ze wil, maar over 5 minuten moet de aandacht weer op mij gevestigd worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Shit gaat toch altijd los als ambi haar shot negatieve aandacht komt halen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja doos. Ik wil rel met jou. De rest heb ik al gehad en die zijn saai.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies wat ze wil, maar over 5 minuten moet de aandacht weer op mij gevestigd worden.
Okè okè, rel starting in 3..2..1.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja doos. Ik wil rel met jou. De rest heb ik al gehad en die zijn saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat, of 'a zahbi'quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil er nog een 'tfoe' achter fantaseren dan is ze echt een Turkse
Haha tering.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef Nestalgie het volgende:
n ntm als je nog niet helemaal onder de indruk bent ik heb een keer zo'n brinky koekje in 1 hap opgegeten
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Okè okè, rel starting in 3..2..1.Het werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |