Wat is durven irl dan? Grenzen overgaan? Of is een overmoedig iemand die simpelweg geen gevaar ziet dapper?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heeft eerder met /care-factor te maken. Daadwerkelijk durven heeft niets te maken met internet, dat is wel vaker aangetoond op FOK!. Ik denk dat jij irl ook een bange druif bent.
En de aanwezige aandachtshoer Panzermaus is er ook weer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
Shit gaat naar beneden nu. De ontmaskering van Jumi en de furie van een hyperloopse Turk met bindingsangst, allemaal op KLB SC.
Eerst zei je nog dat ik kleurrijk wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja doos. Ik wil rel met jou. De rest heb ik al gehad en die zijn saai.
1 pot nat.quote:
Sowieso loop ik altijd langs pratende turken met mijn vingers in de oren terwijl ik 'lalalala' neurie. Dus nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb jij ooit een turk sahbe horen zeggen?
Laat dkut hier eens buiten. :squote:
hoe weet je of het turken zijn?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso loop ik altijd langs pratende turken met mijn vingers in de oren terwijl ik 'lalalala' neurie. Dus nee.
bonfakkaquote:
Backstab ditquote:
Godverdommequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso loop ik altijd langs pratende turken met mijn vingers in de oren terwijl ik 'lalalala' neurie. Dus nee.
Wauw, very impressed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef Nestalgie het volgende:
n ntm als je nog niet helemaal onder de indruk bent ik heb een keer zo'n brinky koekje in 1 hap opgegeten
Bek dicht vieze chihauhau.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kut racist met je kut bril moet ik het nu tegen de pilitie zwggwn kut racist
Er schiet je wel meer te binnen, sletquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GodverdommeDe een na andere MI schiet me te binnen.
Gayquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:48 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb trouwens net een echo ding gezien van mijn aanstaande neefje/nichtje.
Traantje gelaten.
Omdat je weet dat je dat zelf nooit krijgt? of omdat je misschien wel een krijgt maar dan een defecte?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:48 schreef Ambipur het volgende:
Traantje gelaten.
ja ik kwam ook klaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:48 schreef Ambipur het volgende:
Traantje gelaten.
Ik vergeet sowieso altijd iets in de supermarktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
Vergeten jullie ook altijd de flessenbon in te leveren bij de kassa? Kwam er gisteren toen ik thuis was weer achter dat dat kutding nog in m'n broekzak zat.
Ik vergeet altijd de flessen mee te nemen naar de supermarkt. Ik ben nog nooit bij het moment van de bon gekomen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
Vergeten jullie ook altijd de flessenbon in te leveren bij de kassa? Kwam er gisteren toen ik thuis was weer achter dat dat kutding nog in m'n broekzak zat.
Ik lever 1 x per jaar de flessen in en doe daar dan boodschappen vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
pics van wat er allemaal in je broek zitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
Betaald worden met statiegeldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
Lieverd, ik zou nooit voor een defecte type als jij gaan, dus het sperma in mij zal rijkelijk sterk zijn. Hipsters dragen vieze strakke broeken en hebben die Iphone te dicht daartegen aanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat je weet dat je dat zelf nooit krijgt? of omdat je misschien wel een krijgt maar dan een defecte?
Waar is jullie chemie in ene heen? wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Betaald worden met statiegeld.
wanneerrneuken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lieverd, ik zou nooit voor een defecte type als jij gaan, dus het sperma in mij zal rijkelijk sterk zijn. Hipsters dragen vieze strakke broeken en hebben die Iphone te dicht daartegen aan
1 dag dit andere dag dat. Met hoeveel personen zitten jullie op dit account?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lieverd, ik zou nooit voor een defecte type als jij gaan, dus het sperma in mij zal rijkelijk sterk zijn. Hipsters dragen vieze strakke broeken en hebben die Iphone te dicht daartegen aan
Ja, dat ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vergeet sowieso altijd iets in de supermarkt.
Hoeveel flessen heb je inmiddels thuis?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd de flessen mee te nemen naar de supermarkt. Ik ben nog nooit bij het moment van de bon gekomen.
WAAR LATEN JULLIE AL DIE FLESSEN DAN?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik lever 1 x per jaar de flessen in en doe daar dan boodschappen van
Nu niksquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
pics van wat er allemaal in je broek zit
Oké man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Betaald worden met statiegeld.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Blijven voeren...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 dag dit andere dag dat. Met hoeveel personen zitten jullie op dit account?
Jij denkt dat ik srs ben als k zeg dat je leuk bentquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was een geintje manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is jullie chemie in ene heen? wat is er gebeurd?
Dat noemen ze borderlinequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de rij ben ik te druk met naar andere mensen kijken, srs. Vind het fascinerend hoe mensen zich gedragen aan de kassaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
Ja, dat ook.En soms heb je geluk dat je er nog aan denkt voordat je in de rij gaat staan, maar dan loop je weer als een halve tamme door die supermarkt.
![]()
Heb niet eens props gekregen voor m'n OP. Voor mij besta je niet meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was een geintje man. Wou d'r gewoon ook quoten.
Hahahaha shit manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik srs ben als k zeg dat je leuk bent![]()
Onzeker much?
Mjaquote:
Inloopkastquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat ook.En soms heb je geluk dat je er nog aan denkt voordat je in de rij gaat staan, maar dan loop je weer als een halve tamme door die supermarkt.
![]()
[..]
Hoeveel flessen heb je inmiddels thuis?
[..]
WAAR LATEN JULLIE AL DIE FLESSEN DAN?!
[..]
Nu niks
[..]
Oké man.
Na een tijd haalt mn pa ze op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
Hoeveel flessen heb je inmiddels thuis?
Ik snap jou niet en tegelijkertijd wel weer. Het is zorgelijk, ga van internet af.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
En de aanwezige aandachtshoer Panzermaus is er ook weer.
Props voor de OP, Rocka. En de watskeburtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb niet eens props gekregen voor m'n OP. Voor mij besta je niet meer.
Tijdelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |