Nee als man, maar het is eigenlijk een vrouw.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word niet ge-fobo-hosseld.
[..]
Doe jij je voor als vrouw ja?
Ben niet achterlijk en zo blijkt weer hoeveel tijd je in mij hebt geïnvesteerd, doe liever iets nuttigs met je leven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je gaat terug tot 2010, mensen weten genoeg en zijn niet gek.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Izmir köfte, dolma, gehakt in aubergine, lahmacun.
Gvd honger. En ik heb van die turkse pizza's van aldi gekocht, weet je of die te vreten zijn?Ze ruiken wel lekker door de doos heen tho.
Zoals? meerdere fok accounts er op na houden enzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ben niet achterlijk en zo blijkt weer hoeveel tijd je in mij hebt geïnvesteerd, doe liever iets nuttigs met je leven.
Ik ben MBHHH.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals? meerdere fok accounts er op na houden enzo?
Als ik het een en ander van mijn CIA-tracker bij elkaar optel kom ik op andere conclusies uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ben niet achterlijk en zo blijkt weer hoeveel tijd je in mij hebt geïnvesteerd, doe liever iets nuttigs met je leven.
Prima.quote:
Heb jij ook, dus stil maar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals? meerdere fok accounts er op na houden enzo?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moslims slaan anderen juist haha XD.
Waar heeft hij die tijd allemaal aan besteed?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wie niet. Ik ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Heb jij ook, dus stil maar.
spijkerbroek dragenquote:
Idc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik het een en ander van mijn CIA-tracker bij elkaar optel kom ik op andere conclusies uit.
Niet weten dat FOK! maar 3 leden telt.quote:
Ja manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Heb jij ook, dus stil maar.
Ja ik denk ook dat die van de turkse bakker lekker zijn maar toch, 4 van die dingen voor 3 euro maarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]Zum kotsen. Ik denk dat jij ze wel lekker vindt, ik vind ze niet lekker, want ik heb ze vers gemaakt geproefd
Dan wil je geen kant en klare shit meer
Hmmmmmmmm Dolma.. Mama had laatst gemaakt, fucking lekker
Kwaliteit hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat die van de turkse bakker lekker zijn maar toch, 4 van die dingen voor 3 euro maar
bij de turkse bakker betaal je 1 euro ps toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat die van de turkse bakker lekker zijn maar toch, 4 van die dingen voor 3 euro maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |