Mijn stageopdracht is al af en ik zit hier nog tot in juli. Op mijn gemak een verslag schrijven en wat interessante shit lezen & kijken terwijl ik nog 500 per maand krijg ook. Cool.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
[..]
Breek je hersenen er maar niet over, ongeacht dat ik weet dat je helaas toch niets beters te doen hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik nog 500 per maand krijg ook. Cool.
Dat kan je welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat zou wel dom zijn, maar kan sowieso niemand bedenken die een beetje in die omschrijving past, dus was wel benieuwd.
Gelijk aan jaloezie denken, dacht dat jij dat niet zo gauw deed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey dushi. Jaloezie. Zal ik je nu aandcht geven.
Aandacht in de vorm van Turks eten graagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey dushi. Jaloezie. Zal ik je nu aandcht geven.
Lastig om te oordelen als je 0.0 gegevens van mij hebt, ik weet dat je ermee struggelt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn stageopdracht is al af en ik zit hier nog tot in juli. Op mijn gemak een verslag schrijven en wat interessante shit lezen & kijken terwijl ik nog 500 per maand krijg ook. Cool.
Ik denk dat jij eerder andere tijdsbestedingen hebt gedaan die het niet helemaal waard waren. (deze is diep)
Ik heb net mijn zusje etc uitgenodigd voor vrijdag. Turkish cooking. Wees welkom.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aandacht in de vorm van Turks eten graag.
Chai, neem niet alles serieus.. Tipquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelijk aan jaloezie denken, dacht dat jij dat niet zo gauw deed.
Je bent onaardig vandaag... ik gok stress. Ik meende het wel tho.. wens je nog steeds succesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb net mijn zusje etc uitgenodigd voor vrijdag. Turkish cooking. Wees welkom.
[..]
Chai, neem niet alles serieus.. Tip
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb net mijn zusje etc uitgenodigd voor vrijdag. Turkish cooking. Wees welkom.
Gimme some love en neem dingen nou niet serieus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent onaardig vandaag... ik gok stress. Ik meende het wel tho.. wens je nog steeds succes
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi als je mensen in fobo alledged dames zien hosselen en weet dat het geen dame is![]()
Nee, ik heb zonet besloten je zo veel mogelijk te doen vergeten. Het zaait zo'n verwarring allemaalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gimme some love en neem dingen nou niet serieus.
Ja. Ik zeg nog laten we een keer normaal koffie doen. Kun je zien hoe ik echt ben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik heb zonet besloten je zo veel mogelijk te doen vergeten. Het zaait zo'n verwarring allemaal
Je gaat terug tot 2010, mensen weten genoeg en zijn niet gek.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Lastig om te oordelen als je 0.0 gegevens van mij hebt, ik weet dat je ermee struggelt.Zo blijkt maar weer, maar ik waardeer je poging.
Houd je muil met die loze uitspraken van je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Ik zeg nog laten we een keer normaal koffie doen. Kun je zien hoe ik echt ben.
Izmir köfte, dolma, gehakt in aubergine, lahmacunquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goede vraag.. Ik laat je nog wetenAll Turkish iig.
Ik denk dat ik dat wel weet nuquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Ik zeg nog laten we een keer normaal koffie doen. Kun je zien hoe ik echt ben.
Rustig maar, niet over jouquote:
Ik word niet ge-fobo-hosseld.quote:
Doe jij je voor als vrouw ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |