Wist je dat mijn tracker IP's kan matchen aan zowel Anonieme_Fokker als usernames die eerder een visit gedaan hebben? Het mooie is dat zoiets nog automatisch gaat ook.quote:
Je dij maar lekker uiteen hoor see if i care ;Dquote:
Heb niets te verbergen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wist je dat mijn tracker IP's kan matchen aan zowel Anonieme_Fokker als usernames die eerder een visit gedaan hebben? Het mooie is dat zoiets nog automatisch gaat ook.
Boeie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wist je dat mijn tracker IP's kan matchen aan zowel Anonieme_Fokker als usernames die eerder een visit gedaan hebben? Het mooie is dat zoiets nog automatisch gaat ook.
1,50 soms 2 euro.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij de turkse bakker betaal je 1 euro ps toch?
Ik moet zeggen ik heb er best een hoop smakeloze gegeten, die bij mij om de hoek zijn echt heel lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:35 schreef Ambipur het volgende:
nee, die van de Turkse bakker zijn ook vies. Heel klef en weinig gehakt etc..
Ik bedoel echt zelf gemaakt..
Is toch lief.quote:
Dieren met kleren zijn achterlijk.quote:
Ik ga morgen eens bij mijn moeder slijmen.. Misschien wilt zij ze maken voor mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1,50 soms 2 euro.
[..]
Ik moet zeggen ik heb er best een hoop smakeloze gegeten, die bij mij om de hoek zijn echt heel lekkerEn daar zit best wat gehakt op
Ja, huisdieren ja. Dit is een aap. In een spijkerbroekje.quote:
Je bent zelf een aap in een spijkerbroekjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, huisdieren ja. Dit is een aap. In een spijkerbroekje.
Oké man.quote:
zosk...quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, je kan wel raden welk soort aap bij bedoelt![]()
.
baviaan met rode kont vanwege het spankenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Hahahahahaha ;D bedoel je neusaap?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Het spel is uit broer, je komt maar naar Amsterdam CS en daar ga je aan het spit. En nee, geen politie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:35 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Heb niets te verbergen.
Gezellig, heb er zin in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het spel is uit broer, je komt maar naar Amsterdam CS en daar ga je aan het spit. En nee, geen politie.
Mag ik ook komen? Gewoon omdat ik benieuwd ben naar de panzer en het maar 10 minuten voor me is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het spel is uit broer, je komt maar naar Amsterdam CS en daar ga je aan het spit. En nee, geen politie.
sounds like a datequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
schoon aan de haakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |