? Ambipur is niet bepaald een huisvrouwencliché en jij lult over dapper zijn en jezelf zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is je punt?
[..]omschrijft precies wat ik wil zeggen.
Ja vooral oude mensenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat ook.Heb wel hekel aan mensen die dan aan de beurt zijn en dan éérst alle boodschappen gaan inpakken en dan pas gaan betalen. Kassamiep + hele rij staat echt van
<<<!!.
beetje wel. zo'n huismoeder die op internet een toffe jonge vrouw probeert te spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
? Ambipur is niet bepaald een huisvrouwencliché en jij lult over dapper zijn en jezelf zijn.
Een beetje net alsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje wel. zo'n huismoeder die op internet een toffe jonge vrouw probeert te spelen.
hehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje wel. zo'n huismoeder die op internet een toffe jonge vrouw probeert te spelen.
Vaak zijn die wat dommer hoor. En toffe jonge vrouw zou ze denk ik op een andere manier spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was echt heel erg, laatst toen ik het inleverdeook 2x gereden met een kofferbak vol
Ahw, dank je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef Nestalgie het volgende:
nee grapje heb geen idee hoe je neus eruit ziet chloro bby je bent wle lief zou je wel wiepen
Oh, bij mij juist van die huismoeders die vinden dat de rest wel even kan wachten.quote:
neh, ze heeft 1 keer een okayishe manier geleerd, en die blijft ze nu herhalen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Vaak zijn die wat dommer hoor. En toffe jonge vrouw zou ze denk ik op een andere manier spelen.
dangg deze torri gaat diepquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Voor hoeveel euro had je ingeleverd?
[..]
Ahw, dank je.Zou je anus uitwonen met mijn neus.
[..]
Oh, bij mij juist van die huismoeders die vinden dat de rest wel even kan wachten.
1 euro, 2nutz rijdt een cantaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
[..]
[..]
Oh, bij mij juist van die huismoeders die vinden dat de rest wel even kan wachten.
Nee, het is mijn probleem niet dat je het niet kunt handelen met je schizofrenie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik snap jou niet en tegelijkertijd wel weer. Het is zorgelijk, ga van internet af.
Ik weet wie jij bedoelt, haha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Graag de eerste username die in jullie opkwam.
janiesbrownie ofzo die met die kraagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Graag de eerste username die in jullie opkwam.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
janiesbrownie ofzo die met die kraag
Iets van 23 euroquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
[..]
[..]
Shit man. I got busted. Brb mijn cake brandt aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
zitten er op blikken statiegeld?.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iets van 23 eurodie blikken van mensen als je met vuilniszakken flessen voor de automaat staat
![]()
TERING.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iets van 23 eurodie blikken van mensen als je met vuilniszakken flessen voor de automaat staat
![]()
Macrobiotische zemelencake.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shit man. I got busted. Brb mijn cake brandt aan.
Ik dacht dat het beffen wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ippa geven = iemand pijpen, ik weet niet waar de dap voor is...
Origineelquote:
Vergeet vanavond die PS-conferentie niet te kijken eh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |