SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
De titel![]()
Anyway, zou iemand mij uit kunnen leggen wat nou het verschil (voordeel) is van de MP t.o.v. de OHP? In de zin van voeten bij elkaar of gewoon uit elkaar?![]()
Als het je ding is, meer core stabilisatie benodigd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef Virtud het volgende:
De titel![]()
Anyway, zou iemand mij uit kunnen leggen wat nou het verschil (voordeel) is van de MP t.o.v. de OHP? In de zin van voeten bij elkaar of gewoon uit elkaar?
Staat tegenover doorgaans minder balans, en dus minder hoge gewichten als je voeten bij elkaar staan.
Goeie TT
Confidence through competence![]()
Ik wilde eigenlijk niet meer dan 100kg max squatten maar ik ging samen met zo'n andere dude trainen dus probeerde met hem mee te doen. 140kg ass to the grass 3 keer, pfff zakte bijna door m'n benen op het laatst. Wel lekker gevoel zeg.![]()
*blij*
Squat 4x12 80kg 80kg 85kg 90kg
lat pull down 3x12 40kg
benchpress 4x12 25kg, 25kg, 30kg, 30kg
seated row 4x10 25kg
deadlift 4x12 57.5kg
calf raises 4x12 90kg
tricep dips bankje, hakken op de grond, benen recht 3x15
ab bankje 3x15x3 (recht, links, rechts) 10kg
preacherbank 3x10 25kg, 25kg, 30kg, 30kg
loopband 15min. 5,5kmpu helling 12%
Nog geen MP, want daar wil ik eerst even goede aanwijzingen bij hebben en degene die goed is met die shizzle had vanochtend geen tijd. Maandag dus!![]()
Wanneer krijgen jullie meer binnen: bij langzaam eten, goed kauwen of bij snel naar binnen schrokken?
Psychologisch gaat het tweede beter, alleen altijd maagpijn daarna. Als ik langzaam en goedkauwend een pan eten naar binnen wil werken, heb ik het halverwege wel gezien.
It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.![]()
Joh gek dat je dan maagpijn krijgt.. het verteringsproces begint in de mond, koolhydraten worden daar al deels afgebroken door de amylase in je speeksel, that is, als je kauwt.![]()
Snap ik, maar anders krijg ik niet zo'n hele pan weg. Enige oplossing zou zijn, meer eetmomenten maar daar is m'n dagindeling niet naar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:57 schreef MarMar het volgende:
Joh gek dat je dan maagpijn krijgt.. het verteringsproces begint in de mond, koolhydraten worden daar al deels afgebroken door de amylase in je speeksel, that is, als je kauwt.It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.![]()
Ik ben een echte kauwer en dus langzame eter, maar heeft weinig invloed op hoeveel ik binnenkrijg.
Kauwen schijnt ook goed voor je hersenen te zijn overigens![]()
![]()
Hoe lang train jij? En met korte pauzes tussen oefeningen en reps wss?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef MarMar het volgende:
*blij*
Squat 4x12 80kg 80kg 85kg 90kg
lat pull down 3x12 40kg
benchpress 4x12 25kg, 25kg, 30kg, 30kg
seated row 4x10 25kg
deadlift 4x12 57.5kg
calf raises 4x12 90kg
tricep dips bankje, hakken op de grond, benen recht 3x15
ab bankje 3x15x3 (recht, links, rechts) 10kg
preacherbank 3x10 25kg, 25kg, 30kg, 30kg
loopband 15min. 5,5kmpu helling 12%
Nog geen MP, want daar wil ik eerst even goede aanwijzingen bij hebben en degene die goed is met die shizzle had vanochtend geen tijd. Maandag dus!![]()
Niet als je eetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:05 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben een echte kauwer en dus langzame eter, maar heeft weinig invloed op hoeveel ik binnenkrijg.
Kauwen schijnt ook goed voor je hersenen te zijn overigens. Kauwen heeft wat invloed op de bloedtoevoer richting hersenen maar eten doet dit teniet, doordat er meer bloed richting de maag moet.
It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.![]()
Dik anderhalf uur, vanochtend langer want een flapdrol wilde tegelijk het squatrek en de preacherbank bezet houden en werd chagrijnig toen ik er meer ijzer op wegwerkte dan hij. Net goed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoe lang train jij? En met korte pauzes tussen oefeningen en reps wss?
Pauze's varieren van 20 sec. tot 1 minuut, tussen de seated row en de deadlift neem ik iets meer tijd.
En als ik dan daarna in de kleedkamer niet een banaan eet, val ik om en kan ik niet meer naar huis fietsen![]()
![]()
Is in belgie echt een heksenjacht op AAS aan de gang. Snap dat echt niet aangezien AAS de maatschappij niet kwaad doet op dezelfde manier dat opiaten dat doen. Heb nog nooit gehoord over AAS gebruikers die op straat rondzwerven en inbreken om aan hun geld te komen. Alcohol doet veel meer schade en dat kan je gewoon in de winkel kopen![]()
Betutteling ten top.. ik ben er niet voor, zou het mensen ook niet adviseren, maar het is niet mijn verantwoordelijkheid en zeker niet mijn plek om andere mensen daarover de les te lezen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is in belgie echt een heksenjacht op AAS aan de gang. Snap dat echt niet aangezien AAS de maatschappij niet kwaad doet op dezelfde manier dat opiaten dat doen. Heb nog nooit gehoord over AAS gebruikers die op straat rondzwerven en inbreken om aan hun geld te komen. Alcohol doet veel meer schade en dat kan je gewoon in de winkel kopen
Verder ben ik het helemaal met je eens, als ik alleen al kijk naar de troep die ik de afgelopen jaren voorgeschreven gekregen heb.. kwa verslavingsrisico en negatieve bijwerkingen.. Niet mals.
Verder alcohol = hard drugs. Punt.![]()
Reageer eens op dm's.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is in belgie echt een heksenjacht op AAS aan de gang. Snap dat echt niet aangezien AAS de maatschappij niet kwaad doet op dezelfde manier dat opiaten dat doen. Heb nog nooit gehoord over AAS gebruikers die op straat rondzwerven en inbreken om aan hun geld te komen. Alcohol doet veel meer schade en dat kan je gewoon in de winkel kopen![]()
Oke, behoorlijk intens dus, respectquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dik anderhalf uur, vanochtend langer want een flapdrol wilde tegelijk het squatrek en de preacherbank bezet houden en werd chagrijnig toen ik er meer ijzer op wegwerkte dan hij. Net goed.
Pauze's varieren van 20 sec. tot 1 minuut, tussen de seated row en de deadlift neem ik iets meer tijd.
En als ik dan daarna in de kleedkamer niet een banaan eet, val ik om en kan ik niet meer naar huis fietsen
Ik ben juist na wat lezen over Starting Strenght minder reps (5x) en grotere pauzes (2-3 minuten tussen BP sets en 4-5 minuten tussen squat sets bv) gaan doen. Doe dus maar 4 oefeningen plus warm-up in 1 uur tijd. Las ook dat voor een 'tot fail' training je niet meer dan 45 minuten zou moeten doen.![]()
Voor nu gaat het nog prima zo, maar zodra het weer een stuk hoger gaat in gewicht of ik op een punt ben dat dat niet wil en ik het wel wil, zal ik de reps wel verlagen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oke, behoorlijk intens dus, respect
Ik ben juist na wat lezen over Starting Strenght minder reps (5x) en grotere pauzes (2-3 minuten tussen BP sets en 4-5 minuten tussen squat sets bv) gaan doen. Doe dus maar 4 oefeningen plus warm-up in 1 uur tijd. Las ook dat voor een 'tot fail' training je niet meer dan 45 minuten zou moeten doen.
Ik ben vooral heel blij met het profijt ervan wat ik in het dagelijks leven merk, dus ik doe iets goed denk ik dan![]()
![]()
Zolang je progressie maakt en je goed voelt is het allemaal prima zou ik zeggenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Voor nu gaat het nog prima zo, maar zodra het weer een stuk hoger gaat in gewicht of ik op een punt ben dat dat niet wil en ik het wel wil, zal ik de reps wel verlagen.
Ik ben vooral heel blij met het profijt ervan wat ik in het dagelijks leven merk, dus ik doe iets goed denk ik dan
Ik merk nu dat ik nog zat energie over heb na een training, heb ook zelden spierpijn, terwijl ik oefeningen wel tot fail doe. Naja het zal wel![]()
![]()
Ik heb geen energie over na een training, maar ik herstel wel steeds sneller na de tijd.
Waar ik eerst echt de rest van de dag uitgekakt was, ben ik nu een half uur na thuiskomst gelijk weer op de fiets gestapt.![]()
Oneens. Genoeg mensen die in steroïden gewoon nóg een drug in huis hebben die ze een goed gevoel geeft en, met een beetje pech, het laatste zetje richting gevang of kist.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is in belgie echt een heksenjacht op AAS aan de gang. Snap dat echt niet aangezien AAS de maatschappij niet kwaad doet op dezelfde manier dat opiaten dat doen. Heb nog nooit gehoord over AAS gebruikers die op straat rondzwerven en inbreken om aan hun geld te komen. Alcohol doet veel meer schade en dat kan je gewoon in de winkel kopen
Jij gaat er wellicht verstandig mee om, genoeg anderen niet.
Verhip, tis niet anders dan bij alcohol en dope![]()
![]()
Een vraag met twee wedervragen beantwoorden, toe maar!quote:
Heel netjes, vroeg het me alleen af n.a.v. de verhoudingen met bv deadlift.![]()
Jah, da's een beetje omgekeerde wereld, maar gezien mijn "mankementen" verbaast het me niet zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:02 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Een vraag met twee wedervragen beantwoorden, toe maar!
Heel netjes, vroeg het me alleen af n.a.v. de verhoudingen met bv deadlift.![]()
Ik heb je dit vaker zien schrijven maar nooit op gereageerd. Maar je beseft zelf toch wel dat dit een onnozele vergelijking is? Als jij iets voorgeschreven krijgt van een arts is dit om een klacht/symptoom te verhelpen en daarbij weeg je (als het goed is) in samenspraak met je arts de risico's van bijwerkingen (en dit geval verslaving) af tegen de beoogde effecten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Betutteling ten top.. ik ben er niet voor, zou het mensen ook niet adviseren, maar het is niet mijn verantwoordelijkheid en zeker niet mijn plek om andere mensen daarover de les te lezen.
Verder ben ik het helemaal met je eens, als ik alleen al kijk naar de troep die ik de afgelopen jaren voorgeschreven gekregen heb.. kwa verslavingsrisico en negatieve bijwerkingen.. Niet mals.
Verder alcohol = hard drugs. Punt.
AAS neem je niet omdat je een klacht cq. symptoom hebt maar vanwege cosmetische danwel atletische overwegingen waarbij er geen medische noodzaak is om het te gebruiken.
Ik begrijp het punt wel dat er misschien onevenredig veel aandacht gaat naar AAS in vergelijking met andere harddrugs zoals alcohol. Maar volgens mij schieten we in dit topic juist naar het andere extreme door te doen alsof AAS veilig en zonder bijwerkingen zijn zolang je maar weet wat je doet. Dat is gewoon pertinent onjuist.
Jij, of ieder ander in dit topic, heeft inderdaad niet de verantwoordelijkheid om anderen te adviseren over AAS gebruik. Maar het is wel handig om je te realiseren dat er ook mensen (met minder medische achtergrondinformatie en relativeringsvermogen) meelezen die niet mee posten en die makkelijk dingen aannemen die in dit topic word gezegd. Dan is het niet handig dat de negatieve effecten van AAS gebruik door vaste bezoekers hier continu word gebagatelliseerd.
Dit laatste gedeelte is verder ook niet persoonlijk naar jou bedoeld maar meer een algemene opmerking.![]()
Mwah, medicatie wordt ook vaak voorgeschreven omdat het een makkelijke fix is en puur als symptoombestrijding waarbij je je nog maar af kan vragen of de baten wel groter zijn dan de kosten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:49 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik heb je dit vaker zien schrijven maar nooit op gereageerd. Maar je beseft zelf toch wel dat dit een onnozele vergelijking is? Als jij iets voorgeschreven krijgt van een arts is dit om een klacht/symptoom te verhelpen en daarbij weeg je (als het goed is) in samenspraak met je arts de risico's van bijwerkingen (en dit geval verslaving) af tegen de beoogde effecten.
AAS neem je niet omdat je een klacht cq. symptoom hebt maar vanwege cosmetische danwel atletische overwegingen waarbij er geen medische noodzaak is om het te gebruiken.
Ik begrijp het punt wel dat er misschien onevenredig veel aandacht gaat naar AAS in vergelijking met andere harddrugs zoals alcohol. Maar volgens mij schieten we in dit topic juist naar het andere extreme door te doen alsof AAS veilig en zonder bijwerkingen zijn zolang je maar weet wat je doet. Dat is gewoon pertinent onjuist.
Like i said, ik ben er niet voor, zou het niemand adviseren, maar waar trek je de grens?
Mensen vreten zich dood, vind ik stom, maar moeten ze zelf weten, om maar eens iets te noemen.
Alcohol vind ik problematischer dan iets als AAS omdat mensen er niet alleen zichzelf maar ook anderen mee hebben, hoewel je natuurlijk kan aanvoeren dat mensen van roids ook eikels kunnen worden, maar de gevolgen voor de maatschappij lijken me toch aanzienlijk minder.![]()
Ah, een edit!
Het gaat mij niet om het goedpraten, maar om het feit dat ik wel meer dingen stom vind en dan nog steeds vind dat mensen dat lekker zelf moeten uitzoeken.
Niet zo aardig van me wellicht, maar ey![]()
![]()
Nou ja ik zit er nooit zo mee, hoe meer vragen hoe meer vreugd. En een mankement zou ik het zeker niet noemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jah, da's een beetje omgekeerde wereld, maar gezien mijn "mankementen" verbaast het me niet zo.![]()
Uiteraard, maar het feit dat alcohol schadelijker is voor de maatschappij dan AAS doet niets af aan het feit dat er genoeg negatieve aspecten hangen aan AAS gebruik. Dat is imo genoeg reden om het gebruik hiervan niet te bagatelliseren in een Bodybuilding topic, iets wat hier steeds vaker gebeurt (en dan niet door jou). Zoals je ook niet het misbruik van alcohol goed gaat praten door te beginnen over de maatschappelijke kosten van benzodiazepine verslaving tijdens een AA bijeenkomst.![]()
quote:dave en hans schrijft...
Hallo ik train nu sins begin januari ik gebruik nu dianabol ik zie wel resultaten maar niet dat je zo wooooowww wat doet het spul van jullie precies allemaal
Ik neem 2 x protien shake 1 x eiwit shake voor het slapen gaan en eet 6 x perdag
Dit soort idioten geeft AAS dus een slechte naam![]()
Mwach, het heet scoliose, oa.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:58 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Nou ja ik zit er nooit zo mee, hoe meer vragen hoe meer vreugd. En een mankement zou ik het zeker niet noemen."Dan moet je niet gaan deadliften!" Heul wel, alleen binnen je kunnen. Mijn rug is best een stukje rechter door al dat trainen, scheelt me zomaar bijna 5 cm in de lengte.
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dit soort idioten geeft AAS dus een slechte naam
waarvandaan?![]()
TT![]()
Vandaag voor het eerst in weken gedeadlift en meteen een PR gezet, 120x5Voeding was wat minder ivm examens, maar ga ik nu meer oppakken.
![]()
Voor degene die kuren, hoe bepaal j wanneer? Bf%? Plateau? Of gewoon zodr je zin hebt?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik kuur niet, maar dat doe je als je training, voeding en rust optimaal is. Dan geef je het die extra push.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:18 schreef stinkie het volgende:
Voor degene die kuren, hoe bepaal j wanneer? Bf%? Plateau? Of gewoon zodr je zin hebt?![]()
Gastenboek van een AAS dealer, vergelijkbaar met de facebookpagina van B&F alleen verneuken die mensen op dat gastenboek nog erger hun gezondheid wat het leuker maakt om te lezenquote:Sowieso niet kuren als je vp boven de 14% is anders krijg je bitch tits.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:18 schreef stinkie het volgende:
Voor degene die kuren, hoe bepaal j wanneer? Bf%? Plateau? Of gewoon zodr je zin hebt?
Ik ga het doen omdat ik het idee heb dat mijn voeding en training optimaal zijn en dat ik met een kuur veel harder kan gaan in een veel kortere tijd. Je kan met een kuur gemakkelijk iemand inhalen die al 2-3x zo lang traint natty![]()
Heb toevallig wel mijn AAS dealer via jou gevondenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kuur niet, maar dat doe je als je training, voeding en rust optimaal is. Dan geef je het die extra push.![]()
![]()
Ik lees er wel over. En heb zelfs wat betrouwbaarheidstestjes gedaan. Voor je ergens besteld moet je je over het algemeen inschrijven, naam adres enzo, en dan pas leggen ze uit hoe je moet betalen. Vaak met bitcoins, maar de beste die ik gezien heb is dat je een aangetekende ´brief´ met cash moet opsturen, naar een adres in Roemenie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb toevallig wel mijn AAS dealer via jou gevonden![]()
![]()
Aangezien ik net naar dit topic werd doorverwezen ga ik hier maar even mijn vraag stellen.
Wellicht handig om te weten dat ik de oefeningen thuis wil doen en niet in de sportschool.
Volgend jaar ga ik hoofdklasse/eredivisie spelen (of een combinatie daarvan in 2 teams) en moet van mijn nieuwe trainer/coach krachttraining gaan doet.
Op dit moment doe ik:
- push ups (voor zover ik dat kan)
- Sit ups
- 5 minuten in de push up houding staan, dit 4 keer (2x zij en ook op rug als dat mogelijk is. Wel iets korter)
- 4/5 minuten tegen de muur "aanzitten"
Ik doe dit natuurlijk niet allemaal op 1 avond en aangezien ik er ook geen verstand van heb.. Is er iemand die mij een beetje kan helpen? Eventueel met aanvulling van oefeningen e.d.No star can shine with a broken heart.![]()
Voetbal? Verder denk ik dat de coach/trainer wel wat meer bedoelt dan dit met krachttraining. Ik lees wel eens op fora dat topsporters vaak squats en powercleans/snatches/clean en jerks in hun schema hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:03 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Aangezien ik net naar dit topic werd doorverwezen ga ik hier maar even mijn vraag stellen.
Wellicht handig om te weten dat ik de oefeningen thuis wil doen en niet in de sportschool.
Volgend jaar ga ik hoofdklasse/eredivisie spelen (of een combinatie daarvan in 2 teams) en moet van mijn nieuwe trainer/coach krachttraining gaan doet.
Op dit moment doe ik:
- Sit ups
- 5 minuten in de push up houding staan, dit 4 keer (2x zij en ook op rug als dat mogelijk is. Wel iets korter)
Ik doe dit natuurlijk niet allemaal op 1 avond en aangezien ik er ook geen verstand van heb.. Is er iemand die mij een beetje kan helpen? Eventueel met aanvulling van oefeningen e.d.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nee, basketbal!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:08 schreef esv7 het volgende:
[..]
Voetbal? Verder denk ik dat de coach/trainer wel wat meer bedoelt dan dit met krachttraining. Ik lees wel eens op fora dat topsporters vaak squats en powercleans/snatches/clean en jerks in hun schema hebben.
Powercleans, snatches?! Wat is dat allemaal :$
Dit waren overigens de oefeningen die ik bij krachttraining krijg.No star can shine with a broken heart.![]()
Het lijkt me dat als je opdat niveau speelt je coach je ook kan verwijzen naar een gym of iets dergelijks. Een coach die alleen maar zegt dat je krachttraining moet gaan doen, en thats it klinkt me erg vreemd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:03 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Op dit moment doe ik:
- Sit ups
Ik doe dit natuurlijk niet allemaal op 1 avond en aangezien ik er ook geen verstand van heb.. Is er iemand die mij een beetje kan helpen? Eventueel met aanvulling van oefeningen e.d.![]()
Als ik coach was zou ik iedereen doorsturen naar Papa Mike, gegarandeerd dat je kampioen wordtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als je opdat niveau speelt je coach je ook kan verwijzen naar een gym of iets dergelijks. Een coach die alleen maar zegt dat je krachttraining moet gaan doen, en thats it klinkt me erg vreemd.![]()
Idd een beetje begeleiding is niet verkeerd.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Daar hebben we het niet over gehad. Hij raadde me alleen aan om dit vaker te doen..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als je opdat niveau speelt je coach je ook kan verwijzen naar een gym of iets dergelijks. Een coach die alleen maar zegt dat je krachttraining moet gaan doen, en thats it klinkt me erg vreemd.No star can shine with a broken heart.![]()
Als basketballer kan je je toch het best richten op explosieve oefeningen zoals squats en de powerclean.
Als je niet weet wat een oefening inhoudt zoek het dan op youtube![]()
![]()
Dit is de snatch, verder gaan die paar push ups niet het verschil maken.
Verder kan je er wel van uitgaan dat je wel een tijdje bezig ben met oefenen om ze onder de knie te krijgen, verder heb je een barbell nodig en wat schijven en een plaats waar je behoorlijk wat gewicht kan laten vallen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Wellicht dat je zo aardig kan zijn dat je het een beetje vertelt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als basketballer kan je je toch het best richten op explosieve oefeningen zoals squats en de powerclean.
Als je niet weet wat een oefening inhoudt zoek het dan op youtube. Zit op m'n telefoon en heb geen zin om mijn laptop aan te zetten, maar goed, ik kijk morgen wel
No star can shine with a broken heart.![]()
Niet om lullig te doen ofzo, maar om wat resultaat te boeken zul je er toch echt wat tijd voor uit moeten trekken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:16 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Wellicht dat je zo aardig kan zijn dat je het een beetje vertelt.. Zit op m'n telefoon en heb geen zin om mijn laptop aan te zetten, maar goed, ik kijk morgen wel
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Die NBA spelers hebben allemaal echt van die enorm grote schouders, geen idee waar ze verder op trainen btw.![]()
Meestal met een soort van strong lifts schema, squat, deadlift benchpress military press, veel compounds volgens mij. Daarbij ook vaak oly lifts om de explosiviteit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:17 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Die NBA spelers hebben allemaal echt van die enorm grote schouders, geen idee waar ze verder op trainen btw.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Geen zin is vaak de reden dat iets net fast werken. Moeten wij moeit den zodat jij het niet hoeft te doen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:16 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Wellicht dat je zo aardig kan zijn dat je het een beetje vertelt.. Zit op m'n telefoon en heb geen zin om mijn laptop aan te zetten, maar goed, ik kijk morgen wel
Zal ik morgen ook voor jou liften
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Even voor de duidelijkheid.. Ik ben een meisje en zou zulke dingen no-way omhoog krijgen.
Tuurlijk wil ik er moeite voor doen, duh! Maar mijn telefoon doet gewoon pauper met internet..No star can shine with a broken heart.![]()
Dat van die gif is een van de sterkste mensen op aarde, dat krijgt niemand in dit topic omhoog. Je begint natuurlijk met een toepasselijk gewicht, waarschijnlijk de lege stang.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:21 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Even voor de duidelijkheid.. Ik ben een meisje en zou zulke dingen no-way omhoog krijgen.
Tuurlijk wil ik er moeite voor doen, duh! Maar mijn telefoon doet gewoon pauper met internet..
Uit nieuwsgierigheid, hoeveel dagen train je nu per week voor basketbal en hoe ziet zo'n training er dan grofweg uit?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
True, maar ging om het idee! Maar tijd om naar de sportschool te gaan heb ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:22 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dat van die gif is een van de sterkste mensen op aarde, dat krijgt niemand in dit topic omhoog. Je begint natuurlijk met een toepasselijk gewicht, waarschijnlijk de lege stang.
Ik studeer, train 4x per week en moet ook nog werken. Krijg 2 keer per week krachttraining, maar zou zelf 's avonds nog wat extra's willeb doen zonder mezelf te forceren.No star can shine with a broken heart.![]()
En wat doe je tijdens de krachttraining die je krijgt?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:24 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
True, maar ging om het idee! Maar tijd om naar de sportschool te gaan heb ik sowieso niet.
Ik studeer, train 4x per week en moet ook nog werken. Krijg 2 keer per week krachttraining, maar zou zelf 's avonds nog wat extra's willeb doen zonder mezelf te forceren.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hele trits Nederlandse webshops die dt verkopenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik lees er wel over. En heb zelfs wat betrouwbaarheidstestjes gedaan. Voor je ergens besteld moet je je over het algemeen inschrijven, naam adres enzo, en dan pas leggen ze uit hoe je moet betalen. Vaak met bitcoins, maar de beste die ik gezien heb is dat je een aangetekende ´brief´ met cash moet opsturen, naar een adres in Roemenie.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Esv, om aan te vullen.
Ik train 4 keer per week 1.5 tot 2 uur (blijf meestal iets langer dus verschilt.
Als we krachttraining erbij hebben beginnen we met wat dribbeloefeningen en daarna krijgen we speciale positieoefeningen. Als we dit gedaan hebben krijgen we een tijdje de dingen die ik in mijn eerste post opnoemde. Daarna gaan we layups lopen, maar met verdediging. Dan gaan we 3 tegen 2 doen, verliezers moeten 2 minuten in opdrukstand blijven staan.. Als dit niet lukt begin je weer opnieuw. Daarna exact dezelfde oefening, maar eerst sprint heen en weer en dan 1 minuut zitten tegen de muur en als laatste partijen full court op snelheid.
Wanneer er geen krachttraining in zit is het vooral rennen.No star can shine with a broken heart.![]()
Staat in 1e postquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:26 schreef esv7 het volgende:
[..]
En wat doe je tijdens de krachttraining die je krijgt?No star can shine with a broken heart.![]()
Dus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hele trits Nederlandse webshops die dt verkopen![]()
Niks behalve dat obscure brieven naar Roemenië niet meer nodig zijn. En da het dus voor elke 16 jarige niks meer voorstelt om te kuren. Kost geen drol lijkt het welquote:Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Oké, ik denk dat je even met je coach duidelijk moet krijgen wat nou precies de doelen zijn. Met wat push ups en sit ups en zo zal er niet veel krachttoename zijn, eerder wat uithoudingsvermogen van de spieren. Wil je coach dat je nog meer spier uithoudingsvermogen krijgt of echt daadwerkelijk sterkere benen om hoger te kunnen springen bijvoorbeeld. In dat laatste geval moet je toch echt aan het werk met wat zwaardere gewichten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:28 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Esv, om aan te vullen.
Ik train 4 keer per week 1.5 tot 2 uur (blijf meestal iets langer dus verschilt.
Als we krachttraining erbij hebben beginnen we met wat dribbeloefeningen en daarna krijgen we speciale positieoefeningen. Als we dit gedaan hebben krijgen we een tijdje de dingen die ik in mijn eerste post opnoemde. Daarna gaan we layups lopen, maar met verdediging. Dan gaan we 3 tegen 2 doen, verliezers moeten 2 minuten in opdrukstand blijven staan.. Als dit niet lukt begin je weer opnieuw. Daarna exact dezelfde oefening, maar eerst sprint heen en weer en dan 1 minuut zitten tegen de muur en als laatste partijen full court op snelheid.
Wanneer er geen krachttraining in zit is het vooral rennen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik gok op beide, want hij raadde me ook al aan om 10 minuten per dag te gaan touwtjespringen..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oké, ik denk dat je even met je coach duidelijk moet krijgen wat nou precies de doelen zijn. Met wat push ups en sit ups en zo zal er niet veel krachttoename zijn, eerder wat uithoudingsvermogen van de spieren. Wil je coach dat je nog meer spier uithoudingsvermogen krijgt of echt daadwerkelijk sterkere benen om hoger te kunnen springen bijvoorbeeld. In dat laatste geval moet je toch echt aan het werk met wat zwaardere gewichten.
Zijn er geen andere mogelijkheden om sprongkracht te trainen zonder gewichten e.d. Moest een tijdje bij de fysio op een verhoging gaan staan en dan telkens omhoog en omlaagNo star can shine with a broken heart.![]()
Box jumps.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:39 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Ik gok op beide, want hij raadde me ook al aan om 10 minuten per dag te gaan touwtjespringen..
Zijn er geen andere mogelijkheden om sprongkracht te trainen zonder gewichten e.d. Moest een tijdje bij de fysio op een verhoging gaan staan en dan telkens omhoog en omlaag![]()
Nee, zonder zware spierinspanning zal je het uithoudingsvermogen trainen, je krijgt meer kracht door zware gewichten te verplaatsen en steeds meer gewicht te verplaatsen. Als je met push ups bijvoorbeeld steeds meer repetities maakt zal je uithoudingsvermogen omhoog gaan, houd je het aantal repetities gelijk maar maak je de beweging moeilijker door bijvoorbeeld steeds meer gewicht op je rug te leggen zal je sterker worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:39 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Ik gok op beide, want hij raadde me ook al aan om 10 minuten per dag te gaan touwtjespringen..
Zijn er geen andere mogelijkheden om sprongkracht te trainen zonder gewichten e.d. Moest een tijdje bij de fysio op een verhoging gaan staan en dan telkens omhoog en omlaag
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Het is duidelijk! Thanks.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:43 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nee, zonder zware spierinspanning zal je het uithoudingsvermogen trainen, je krijgt meer kracht door zware gewichten te verplaatsen en steeds meer gewicht te verplaatsen. Als je met push ups bijvoorbeeld steeds meer repetities maakt zal je uithoudingsvermogen omhoog gaan, houd je het aantal repetities gelijk maar maak je de beweging moeilijker door bijvoorbeeld steeds meer gewicht op je rug te leggen zal je sterker worden.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Jammer dat je gewichten nodig hebt, want ben eerlijk gezegd niet van plan ze aan te schaffen.
Heb de OP niet helemaal gelezen wegens falende telefoon, maar hoevaak kan je dit per week doen zonder dat je jezelf belast?No star can shine with a broken heart.![]()
Krachttraining? De meesten gaan uit van een minimale hersteltijd van 48 uur per spier, maar als je bijvoorbeeld maandag biceps doet kan je dinsdag wel triceps gaan doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:46 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Het is duidelijk! Thanks.
Jammer dat je gewichten nodig hebt, want ben eerlijk gezegd niet van plan ze aan te schaffen.
Heb de OP niet helemaal gelezen wegens falende telefoon, maar hoevaak kan je dit per week doen zonder dat je jezelf belast?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Super, dankjewel!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:03 schreef esv7 het volgende:
[..]
Krachttraining? De meesten gaan uit van een minimale hersteltijd van 48 uur per spier, maar als je bijvoorbeeld maandag biceps doet kan je dinsdag wel triceps gaan doen.No star can shine with a broken heart.![]()
Heeft iemand ervaring met het gebruik van zink om acné tegen te gaan? En wat zijn je ervaringen?#YOLO![]()
Zorgen dat je meer massa hebt voor duels. Is met name belangrijk als je naar de basket gaat. Daarbuiten gewoon veel op explosieve kracht trainen. Ik weet niet wat je positie is, aangezien het best verschillend is of je een center of pg bent als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:03 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Op dit moment doe ik:
- Sit ups
Ik doe dit natuurlijk niet allemaal op 1 avond en aangezien ik er ook geen verstand van heb.. Is er iemand die mij een beetje kan helpen? Eventueel met aanvulling van oefeningen e.d.
Gebruik youtube voor oefeningen, zie zie je hier een paar:
Op het internet kan je genoeg vinden:
http://www.ihoops.com/training-room/strength-and-conditioning![]()
Ik ben center, 192, dus fysieke kracht is wel nodig! Thanks, ga het even bekijkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zorgen dat je meer massa hebt voor duels. Is met name belangrijk als je naar de basket gaat. Daarbuiten gewoon veel op explosieve kracht trainen. Ik weet niet wat je positie is, aangezien het best verschillend is of je een center of pg bent als je begrijpt wat ik bedoel.
Gebruik youtube voor oefeningen, zie zie je hier een paar:
Op het internet kan je genoeg vinden:
http://www.ihoops.com/training-room/strength-and-conditioningNo star can shine with a broken heart.![]()
Eiwitten helpen toch niet tegen spierpijn of zie ik dat verkeerd? Iemand beweert namelijk dat een hoge eiwitinname spierpijn vermindert of zelfs laat verdwijnen.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Netjes hoor, echtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwach, het heet scoliose, oa."Dan moet je niet gaan deadliften!" Heul wel, alleen binnen je kunnen. Mijn rug is best een stukje rechter door al dat trainen, scheelt me zomaar bijna 5 cm in de lengte.
![]()
![]()
Ik had er veel last van, ging zink suppen en na 4 weken is t aanzienlijk minder. Weet dus niet zeker of t door de zink komt, het is n multivitje en er waren toen veel zondagen..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:05 schreef maxburger het volgende:
Heeft iemand ervaring met het gebruik van zink om acné tegen te gaan? En wat zijn je ervaringen?![]()
Sinds ik dagelijks een multi slik met 100% ADH zink ben ik al heel lang acne vrij, maar dat kan ook komen doordat mijn hormonen weer wat tot rust zijn gekomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:05 schreef maxburger het volgende:
Heeft iemand ervaring met het gebruik van zink om acné tegen te gaan? En wat zijn je ervaringen?
Daarvoor had ik altijd een grote strook op mijn kaaklijn. (zo hormonaal als wat) Ik denk dat het zeker een positief effect heeft, pak een multi waar alles voldoende in zit (vitamine A, zink, alles, etc) en kijk eens naar de effecten over een maand.Is voor iedereen anders, maar toch.
![]()
Holy shit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:30 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Ik ben center, 192, dus fysieke kracht is wel nodig! Thanks, ga het even bekijkenDeathlift or Die.![]()
^^quote:
Kwam laatst in de dancing ook zo'n lange meid tegen. Ik dacht nog: goh, hoge hakken. Kijk naar beneden: ballerina's. Wtf.
Toen ze ging zitten nog ff staand een praatje gemaakt
@xTHEWAYYOUARE ik zou trouwens eens op zoek gaan naar dit boek: http://www.bol.com/nl/p/t(...)ss/1001004002528009/ Het is niet per se gefocused op kracht, maar ik denk dat je er als basketbal{speler,speelster} best nog wat voordeel uit kan halen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
reacutane ftw. heeft wel zn tijdelijke bijwerkingen maar 99% garantie dat het helptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:05 schreef maxburger het volgende:
Heeft iemand ervaring met het gebruik van zink om acné tegen te gaan? En wat zijn je ervaringen?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Waarom moet ik altijd poepen na de training? Iemand een 'wetenschappelijke' verklaring
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Precies dit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds ik dagelijks een multi slik met 100% ADH zink ben ik al heel lang acne vrij, maar dat kan ook komen doordat mijn hormonen weer wat tot rust zijn gekomen.
Daarvoor had ik altijd een grote strook op mijn kaaklijn. (zo hormonaal als wat) Ik denk dat het zeker een positief effect heeft, pak een multi waar alles voldoende in zit (vitamine A, zink, alles, etc) en kijk eens naar de effecten over een maand.Is voor iedereen anders, maar toch.
![]()
Eindelijk een slager gevonden in de buurt die paardenbiefstuk verkooptMooie aanvulling op al het vlees/vis/gevogelte wat ik nu eet
![]()
![]()
Ik moet altijd pissen. Als een trein, heel erg lang en geel. Bij wijze van.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom moet ik altijd poepen na de training? Iemand een 'wetenschappelijke' verklaring
Soms erg storend, moet ik zo nodig dat ik echt moet rennen het laatste stukje![]()
![]()
Hoeveel betaal je voor een kilo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:19 schreef Questular het volgende:
Eindelijk een slager gevonden in de buurt die paardenbiefstuk verkooptMooie aanvulling op al het vlees/vis/gevogelte wat ik nu eet
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
9,99quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor een kilo?![]()
Cutten is best makkelijk als je eenmaal de juiste hoeveelheid kcal hebt gevonden. Val nu vast elke week een halve kilo af zonder dat mijn kracht echt afneemt en elke week in de spiegel kan ik meer definitie zien.
Ga mezelf straks maar eens belonen met wat lekkers![]()
![]()
'tijdelijk'. Totdat je je hormoonhuishouding ermee verneukt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:27 schreef Convict het volgende:
reacutane ftw. heeft wel zn tijdelijke bijwerkingen maar 99% garantie dat het helpt
http://onlinelibrary.wile(...)009.09618.x/abstract
http://www.ingentaconnect(...)91/00000001/art00005
Veel plezier met je geen gains goals van 2013 en beyond.Of toch du vader?![]()
Je hebt ook genoeg bodybuilders die het na hun kuur gebruikenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
'tijdelijk'. Totdat je je hormoonhuishouding ermee verneukt.
Veel plezier met je geen gains goals van 2013 en beyond.![]()
Je hebt ook genoeg mensen die verslaafd zijn aan PCP of heroïne. Dat maakt het dus ineens veilig en oke?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt ook genoeg bodybuilders die het na hun kuur gebruikenOf toch du vader?![]()
Terwijl ze bodybuilden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:23 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je hebt ook genoeg mensen die verslaafd zijn aan PCP of heroïne. Dat maakt het dus ineens veilig en oke?
Dat is vrij indrukwekkend![]()
Ga toch fietsen man (no pun intended), je weet zelf ook wel waar ik op doelde met die vergelijking.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Terwijl ze bodybuilden?
Dat is vrij indrukwekkend
Echter, ik ben blij om te zien dat je door middel van deze onzin post eigenlijk al toegeeft dat je met je eerste post een zwak argument postte.Of toch du vader?![]()
Jij zegt dat je geen gains kan maken met roaccutane terwijl dat toch makkelijk kan. Of het op de lange termijn gezond is, is wat andersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:31 schreef Luchtkoker het volgende:
iddel van deze onzin post eigenlijk al toegeeft dat je met je eerste post een zwak argument postte.![]()
Thanks! Ga er eens naar kijken. Ben niet verschrikkelijk snel.. Dus wellicht dat het kan helpenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:07 schreef slacker_nl het volgende:
@xTHEWAYYOUARE ik zou trouwens eens op zoek gaan naar dit boek: http://www.bol.com/nl/p/t(...)ss/1001004002528009/ Het is niet per se gefocused op kracht, maar ik denk dat je er als basketbal{speler,speelster} best nog wat voordeel uit kan halen.No star can shine with a broken heart.![]()
Vreselijk. Meid kan geen goed eetpatroon voor zichzelf vinden (in het verhaal zegt hijgt ze ook dat haar moeder altijd op dieet was, van moeder op dochter de slechte gewoontes overgegeven dus) en daarom moet de rest van de wereld ook maar dik en ongezond zijn.quote:
Propaganda van haar kant:
en
Wat maar aantoont dat je over élk onderwerp een boek kunt vullen.
Doet me denken aan:
Wall-E
[ Bericht 9% gewijzigd door Stereotomy op 25-05-2013 18:33:26 ]Confidence through competence![]()
ik doe aan IF en wil het gaan combineren met een low carb dieet. Hoeveel carbs moet je binnen krijgen om nog gainz te kweken?![]()
genoeg om nog hard te gaan tijdens de trainingen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:33 schreef vault_tec het volgende:
ik doe aan IF en wil het gaan combineren met een low carb dieet. Hoeveel carbs moet je binnen krijgen om nog gainz te kweken?Confidence through competence![]()
wat is genoeg? Hoeveel koolhydraten proberen jullie binnen te krijgen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
genoeg om nog hard te gaan tijdens de trainingen.![]()
niet te zeggen, hangt ook van je timing af.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
wat is genoeg? Hoeveel koolhydraten proberen jullie binnen te krijgen?
> 50 gram per dag wordt voor niet-ketose aangehouden. Hoe meer hoe beter voor krachttraining. Low-carb en explosieve sporten gaan niet samen.Confidence through competence![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij zegt dat je geen gains kan maken met roaccutane terwijl dat toch makkelijk kan. Of het op de lange termijn gezond is, is wat anders
Zo'n claim heb ik nooit gemaakt, terug naar de derde klas om je begrijpend lezen cursus opnieuw te volgen.Of toch du vader?![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
'tijdelijk'. Totdat je je hormoonhuishouding ermee verneukt.
Veel plezier met je geen gains goals van 2013 en beyond.![]()
dit soort mensen maken me ziekquote:![]()
Verschrikkelijk hoe ze het goed praat dat wanneer je je gewicht terug krijgt; je normaal bent. Ze heeft een blog als ik facebook mag geloven. Eens kijken wat ze daar verkondigd.quote:
http://www.bodylovewellness.com/![]()
Yep, Jason Blaha had er alweer een mooie reactievideo over gemaakt.quote:![]()
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat om af te vallen je gewoon structureel minder moet eten. Flikker op met je 100 verschillende diëten. Hier kan ik me echt aan ergeren.quote:![]()
Got the link by any chance?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Yep, Jason Blaha had er alweer een mooie reactievideo over gemaakt.![]()
![]()
Ik vind trouwens dat hij er nog aardig koel onder blijft (nou is hij dat wel van nature), ik kan me er echt over opwinden dat iemand dit soort verhaaltjes aan het verkondigen is...quote:![]()
Gracias!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:39 schreef Virtud het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat hij er nog aardig koel onder blijft (nou is hij dat wel van nature), ik kan me er echt over opwinden dat iemand dit soort verhaaltjes aan het verkondigen is...
En inderdaad. Blijft irritant zulke mensen.![]()
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:39 schreef Virtud het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat hij er nog aardig koel onder blijft (nou is hij dat wel van nature), ik kan me er echt over opwinden dat iemand dit soort verhaaltjes aan het verkondigen is...
'If you have a hundred pound of fat to lose, you should expect it to take two years'
Man, orgasmisch bijna als iemand zulke realiteiten verkondigt. Zou vaker gedaan moeten worden.
Verder mooi stukje over dat iedereen verantwoordelijk is voor z'n eigen lichaam.
[ Bericht 6% gewijzigd door Stereotomy op 25-05-2013 22:56:36 ]Confidence through competence![]()
Mwa: als ze een beetje lange benen heeft kun jij haar staand oraal bevredigen, vriend.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat inderdaad, zouden wij van Team Manlet daar aan beginnen? Moet een bizarre ervaring zijn.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:39 schreef Virtud het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat hij er nog aardig koel onder blijft (nou is hij dat wel van nature), ik kan me er echt over opwinden dat iemand dit soort verhaaltjes aan het verkondigen is...![]()
Ik snap het ook niet zo goed.. je deed iets waar je dik van werd.. dan deed je iets waar je dun van werd en dan ga je weer terug naar doen waar je dik van werd en dan verbaast het je dat je weer dik wordt..
HUH???
![]()
![]()
KH hebben niet direct invloed op "je gainz", die zijn er enkel voor je lichaam als het even snel energie nodig heeft. Zelf zit ik meestal rond de 100g, als je doel low-carb is zou ik tussen de 50 en 100 gaan zitten. Op zich is 50g genoeg voor je lichaam om alle belangrijke zaken te regelen zonder ketonen te moeten produceren. Zelf merk ik weinig verschil tussen 50g KH en 200g, maar anderen voelen zich dan slap en energieloos. Dat moet je zelf even testen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
wat is genoeg? Hoeveel koolhydraten proberen jullie binnen te krijgen?
Ik ben er overigens niet van overtuigd dat kortstondige ketose slecht is, als het niet zo irritant zou zijn om bijna alle KH bronnen te schrappen zou ik het zelf eens een tijdje gaan testen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nic1 op 26-05-2013 03:09:27 ]![]()
Haha, ja. Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb. Of "Als ik stop met diëten wordt ik toch weer dik"quote:Op zondag 26 mei 2013 01:52 schreef MarMar het volgende:
[..]![]()
Ik snap het ook niet zo goed.. je deed iets waar je dik van werd.. dan deed je iets waar je dun van werd en dan ga je weer terug naar doen waar je dik van werd en dan verbaast het je dat je weer dik wordt..
HUH???
Mensen hebben gewoon geen enkel idee hoe het werkt. De meesten lijken te denken dat een dieet een speciale combinatie van voedsel is die gewichtsverlies veroorzaakt, vandaar dat ze verschillende proberen tot er een voor hun "werkt". Daardoor lijkt het veel moeilijker dan "zorgen dat ik minder eet dan ik verbruik", wat op zich een redelijk simpel principe is.![]()
Links Big Ramy (Mamdouh Elssbiay) en rechts natuurlijk Phil. Big Ramy debuteerde gisteren in the USA. De contest was in New York en zelf komt hij uit Kuwait (geboren in Egypte). Wat een monster, en zet zo pro's te kijk. Hij is uiteindelijk ook eerste geworden.
If not now, then when.![]()
Het woord dieet wordt ook behoorlijk misbruikt; je kan het ook gewoon vertalen naar "voedingspatroon".quote:Op zondag 26 mei 2013 03:07 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Haha, ja. Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb. Of "Als ik stop met diëten wordt ik toch weer dik"
Mensen hebben gewoon geen enkel idee hoe het werkt. De meesten lijken te denken dat een dieet een speciale combinatie van voedsel is die gewichtsverlies veroorzaakt, vandaar dat ze verschillende proberen tot er een voor hun "werkt". Daardoor lijkt het veel moeilijker dan "zorgen dat ik minder eet dan ik verbruik", wat op zich een redelijk simpel principe is.
Ik vind het vooral erg om te zien dat mensen in vanalles investeren; auto's, huizen, gadgets, carriere (op zich prima), maar dat ze dan níet investeren in hun eigen lichaam en gezondheid waar je toch je hele leven mee door moet.![]()
Het is denk ik meer dat de meesten niet weten dat ze geen idee hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het woord dieet wordt ook behoorlijk misbruikt; je kan het ook gewoon vertalen naar "voedingspatroon".
Ik vind het vooral erg om te zien dat mensen in vanalles investeren; auto's, huizen, gadgets, carriere (op zich prima), maar dat ze dan níet investeren in hun eigen lichaam en gezondheid waar je toch je hele leven mee door moet.![]()
Het idee dat ze wel weten wat ze doen wordt versterkt door al die tijdschriften/TV programma's waar afvallen wordt besproken. Wanneer je een standaard dieet volgt leer je niets over hoe je goed moet eten. Ik had zelf ook geen idee tot ik begon met tellen van calorieën en alles wat ik at onder de loep ging nemen.
Voor de meesten eet je "normaal" of je bent "aan het diëten", en is er geen tussenweg. Dat is vooral een probleem omdat dieet een tijdelijke verandering van eetpatroon impliceert.![]()
Echt een monster, die quads zijn echt gigantisch. Alleen zijn kuiten hebben nog wat te groeien.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Links Big Ramy (Mamdouh Elssbiay) en rechts natuurlijk Phil. Big Ramy debuteerde gisteren in the USA. De contest was in New York en zelf komt hij uit Kuwait (geboren in Egypte). Wat een monster, en zet zo pro's te kijk. Hij is uiteindelijk ook eerste geworden.
[ afbeelding ]No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Doen jullie wel eens superset? (Een compound oefening en dan gelijk zonder te rusten een isolatie oefening)![]()
Vrijdag dips met tricep pushdowns gesuperset aan het eind van mn workout, beviel wel.Soukidan op je oogbal.![]()
Awesome, vind het er beter uitzien dan Phil Heath.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mee eens. Maar zo'n lichaam is toch echt ziek om te bereiken, zo droog en zulke benen/spieren?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:04 schreef MarMar het volgende:
Ik vind dat oranje gesmeer alleen zo lelijk altijd..![]()
Het is wel knap natuurlijk, maar kan het niet mooi vind, met of zonder gesmeer.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:32 schreef Atemno het volgende:
[..]
Mee eens. Maar zo'n lichaam is toch echt ziek om te bereiken, zo droog en zulke benen/spieren?![]()
Ja zeker knap, maar ik zou niet weten hoe je dat bereikt. Die benen damn.. ;xquote:Op zondag 26 mei 2013 13:36 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het is wel knap natuurlijk, maar kan het niet mooi vind, met of zonder gesmeer.![]()
Speciaal voor jou wat sop-vriendelijke foto's:quote:Op zondag 26 mei 2013 13:04 schreef MarMar het volgende:
Ik vind dat oranje gesmeer alleen zo lelijk altijd..Trainen, eten, slapen en spuiten + genetics.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ja zeker knap, maar ik zou niet weten hoe je dat bereikt. Die benen damn.. ;xIf not now, then when.![]()
dit.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:56 schreef esv7 het volgende:
[..]
Echt een monster, die quads zijn echt gigantisch. Alleen zijn kuiten hebben nog wat te groeien.![]()
die gast spuit olie johquote:Op zondag 26 mei 2013 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wat sop-vriendelijke foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Trainen, eten, slapen en spuiten + genetics.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dit kan ik wel natty halen toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wat sop-vriendelijke foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Trainen, eten, slapen en spuiten + genetics.![]()
Daardoor zie je de spieren beter. Anders hebben negers nog een groter voordeel als dat oranje niet mochtquote:Op zondag 26 mei 2013 13:04 schreef MarMar het volgende:
Ik vind dat oranje gesmeer alleen zo lelijk altijd..![]()
Eergister brommer ongeluk gehad, ben op me rechter zij gevallen.
Hand en arm zitten volledig onder de schaven. Daarnaast heb ik beetje last van me knie, en vooral van me schouder doet fucked up pijn.
Kleding naar de klote en komende week zit trainen er niet in.
Baal echt enorm, ging redelijk lekker in de cut en nu dit.
Niet de eerste blessure dit jaar, al is het positieve dat me motivatie laatste tijd erg laag was, maar als ik niet KAN trainen voor een periode komt me motivatie meestal twee keer zo hard terug.![]()
En wat zei de dokter over je schouder? Dat je niet mag liften?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik ben niet bij de dokter geweest, maar nu heb ik pijn als ik me arm hef dus ga ik niet liften.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef Beach het volgende:
En wat zei de dokter over je schouder? Dat je niet mag liften?![]()
take the pain broquote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef Hiatus het volgende:
Hand en arm zitten volledig onder de schaven. Daarnaast heb ik beetje last van me knie, en vooral van me schouder doet fucked up pijn.
Niet de eerste blessure dit jaar, al is het positieve dat me motivatie laatste tijd erg laag was, maar als ik niet KAN trainen voor een periode komt me motivatie meestal twee keer zo hard terug.
maar srs, iedereen die op een brommer stapt kan binnen een jaar of wat wel eens een ongelukje verwachten.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Wie z'n schuld was het?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef Hiatus het volgende:
Niet de eerste blessure dit jaar, al is het positieve dat me motivatie laatste tijd erg laag was, maar als ik niet KAN trainen voor een periode komt me motivatie meestal twee keer zo hard terug.
En Calendulan zalf doet echt wonderen voor schaafwonden![]()
Heeft iemand artikelen over het gebruik van fat burners/dexaprine en ook over mogelijke gevaren etc?![]()
De gevaarlijkste stof die al niet gevaarlijk was, is er al uitgehaaldquote:Op zondag 26 mei 2013 18:05 schreef warchaser44 het volgende:
Heeft iemand artikelen over het gebruik van fat burners/dexaprine en ook over mogelijke gevaren etc?![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wie z'n schuld was het?
En Calendulan zalf doet echt wonderen voor schaafwondenEigen schuld al was de staat van de weg ook deels verantwoordelijk. Maja fuck it though, het had veel erger kunnen aflopen.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wie z'n schuld was het?
En Calendulan zalf doet echt wonderen voor schaafwonden
Die creme laat ik voor wat het is, geloof niet dat het een significant effect heeft met betrekking tot het herstel.![]()
Geen idee, zijn zat sites waarop je dat kunt berekenen. Ik zou zo denken rond de 15%quote:Op zondag 26 mei 2013 18:48 schreef banaliteit het volgende:
Iemand enig idee hoeveel procent vet ik ongeveer heb?
[ afbeelding ]Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Jaa kan indeed, niet veel verstand vanquote:. Zelf heb ik 10% (hoewel ik toch vrij veel eet, zal wel door veel sport komen), maar ik zie er eigenlijk helemaal niet veel dunner uit moet ik zeggen. Heb wel een plattere buik dan banaliteit.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ik zit nu een beetje afbeeldingen te vergelijken op internet en tussen de 12-15% vet ziet er wel goed uit. Nog twee weken cardio en dan houd ik het weer voor gezien. Dan kan ik eindelijk weer normaal eten, want 1800kcal verspreidt over zes maaltijden is echt niks.
Hebben jullie nog een specifiek vetpercentage waarvan je zegt, dat vind ik mooi?![]()
Is dit een troll? Waarom zou je cutten als je geen massa hebt?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef banaliteit het volgende:
Ik zit nu een beetje afbeeldingen te vergelijken op internet en tussen de 12-15% vet ziet er wel goed uit. Nog twee weken cardio en dan houd ik het weer voor gezien. Dan kan ik eindelijk weer normaal eten, want 1800kcal verspreidt over zes maaltijden is echt niks.
Hebben jullie nog een specifiek vetpercentage waarvan je zegt, dat vind ik mooi?![]()
Blessure. Tevens ook voorbereiding op studeren in het buitenland. Volgens mij is het makkelijker om een bepaald vetpercentage te behouden met een laag percentage.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:05 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Is dit een troll? Waarom zou je cutten als je geen massa hebt?![]()
Een laag vetpercentage het makkelijkst te behouden? Juist niet, veel makkelijker om gewoon moddervet te zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:08 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Blessure. Tevens ook voorbereiding op studeren in het buitenland. Volgens mij is het makkelijker om een bepaald vetpercentage te behouden met een laag percentage.![]()
ja tog stofwisseling lekker opkrikken
sinds ik 10 maaltijden per dag eet kan ik 6000 kcal eten zonder vet gains te make
zo snel is m'n metabolisme geworden![]()
![]()
Hij zegt dus (in meerdere vids) dat je beter met minder zware gewichten kan trainen, maar erg lang en traag de oefening doen. Klopt dit? Tot nu toe zei iedereen juist altijd dat je zo zwaar mogelijk (als je aankunt) dumbells moet gebruiken.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Tot nu toe zegt iedereen ga zo zwaar mogelijk, zolang je het aantal herhalingen kan halen wat je beoogt met goede form.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:26 schreef Susteren het volgende:
Hij zegt dus (in meerdere vids) dat je beter met minder zware gewichten kan trainen, maar erg lang en traag de oefening doen. Klopt dit? Tot nu toe zei iedereen juist altijd dat je zo zwaar mogelijk (als je aankunt) dumbells moet gebruiken.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Okey, thx!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tot nu toe zegt iedereen ga zo zwaar mogelijk, zolang je het aantal herhalingen kan halen wat je beoogt met goede form.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Die reviews van Body en Fit wordt ik toch langzamerhand ook gaar van. 9/10 reacties gaat alleen maar over de smaak, kap met dat eikelen over een smaakje ik wil gewoon weten of dat spul werkt
quote:Als smaak heb ik vanille, ik meng dit met 300 ml melk. Het is lekker, maar soms blijft er een beetje poeder ongemengd (in het deksel).quote:Heerlijk met magere melk!!!!quote:De smaak is ver van lekker, smaak van vezels overheerst en lost niet goed opquote:Smaak aardbei was de eerste keer wennen maar smaakt nu erg goed!Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Je verwacht uit de reacties van body&fit leden een oordeel te vellen over de werking van een klein effect, wat bijna niet op te merken valt? Keep up the wishfull thinkingquote:Op zondag 26 mei 2013 19:47 schreef Susteren het volgende:
Die reviews van Body en Fit wordt ik toch langzamerhand ook gaar van. 9/10 reacties gaat alleen maar over de smaak, kap met dat eikelen over een smaakje ik wil gewoon weten of dat spul werkt
[..]
[..]
[..]
[..]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Je wil weten hoe goed de whey werkt?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10 maaltijden is voor n00bs man, gewoonde hele dag door happen. En als je al vet word, nou dat geeft toch niks, gewoon genietenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:22 schreef 16meter het volgende:
ja tog stofwisseling lekker opkrikken
sinds ik 10 maaltijden per dag eet kan ik 6000 kcal eten zonder vet gains te make
zo snel is m'n metabolisme gewordenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dat dus, ik hebnog steeds een zwemband en US Navy methode en impedantie zitten allebei op 14%. Zelfs als ik met 10% afwijking rekening houd, komt die foto eerder op 12 a 13 uitdenk ikquote:Op aanraden van wat andere jongens op de sportschool benik mijn lats nu ook voor een aantail oefeningen met lager gewicht en hoger aantal reps gaan doen. Kracht als massa nemen nu eindelijk weer eens toe.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tot nu toe zegt iedereen ga zo zwaar mogelijk, zolang je het aantal herhalingen kan halen wat je beoogt met goede form.
Overigens ook wel eens gelezen dat kleinere spieren (biceps, tripceps, kuiten etc.)meer profijt hebben van herhalingen danmassa.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
IK las vorige week ofzo eea over anavar. Was iemand die zei dat hij van 23 naar 16% BF was gegaan. Jeuj.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Sowieso niet kuren als je vp boven de 14% is anders krijg je bitch tits.![]()
![]()
Vind een oral only kuur sowieso zonde. Ken genoeg van die winstrol turken die hebben echt elke maand een ander fysiek, soort yoyo effect.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
IK las vorige week ofzo eea over anavar. Was iemand die zei dat hij van 23 naar 16% BF was gegaan. Jeuj.
Heb trouwens al een voedingsschema gemaakt als ik ga kuren
4070 kcal 402 carbs 405 eiwitten 90 vet
Whale mode![]()
![]()
Er zijn mensen die goede resultaten halen met orals. Maar het is nooit een echte winner.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vind een oral only kuur sowieso zonde. Ken genoeg van die winstrol turken die hebben echt elke maand een ander fysiek, soort yoyo effect.
Whale mode
Ga je nog een blog bijhouden ergens? Met voor en na foto´s?
Ben wel benieuwd naar je work out. En inderdaad, dat wordt whale mode.![]()
![]()
Hoorde gisteren over een boertje uit de klas van mn buurjongen die nog maar 60% leverfunctie heeft na zoveel zuipen
Een verstandig kuurtje is zoveel beter dan jezelf elk weekend volzuipen of altijd pilletjes naar binnen gooien"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Hoe ziet jouw kuur eruit ?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vind een oral only kuur sowieso zonde. Ken genoeg van die winstrol turken die hebben echt elke maand een ander fysiek, soort yoyo effect.
Whale mode![]()
Ik zou - zoals je ook zou doen met cutten of bulken zonder AAS - goed vinger op de pols houden met je vetgains, en daar je intake op afstemmen. Dus niet blindstaren op een vaststaand cijfer maar kijken wat je lichaam nodig heeft. Anders krijg je een soort Dreamer bulk (aka veel te hoog en dus onnodig surplus die je er weer af moet cutten).quote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Whale mode
Dat is nou typisch een gevalletje 'getal uit een calculator trekken en blind gaan bulken'.
Verder wat Snakey zegt, lekker bijhouden met foto's en evt. meetlint en weegschaal. Is leuk voor later.lijkt wel een bevalling dit
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 26-05-2013 20:39:25 ]Confidence through competence![]()
Ik ben benieuwd waar je dat gelezen hebt, heb je een linkje?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:13 schreef stinkie het volgende:
Overigens ook wel eens gelezen dat kleinere spieren (biceps, tripceps, kuiten etc.)meer profijt hebben van herhalingen danmassa.
Afaik is het enige verschil dat de grote beenspieren misschien wat meer baat hebben bij hogere reps en lager gewicht, maar het mechanisme wordt niet helemaal begrepen daarin.Confidence through competence![]()
tering die kop op het endquote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou - zoals je ook zou doen met cutten of bulken zonder AAS - goed vinger op de pols houden met je vetgains, en daar je intake op afstemmen. Dus niet blindstaren op een vaststaand cijfer maar kijken wat je lichaam nodig heeft. Anders krijg je een soort Dreamer bulk (aka veel te hoog en dus onnodig surplus die je er weer af moet cutten).
[ afbeelding ]
Dat is nou typisch een gevalletje 'getal uit een calculator trekken en blind gaan bulken'.
Verder wat Snakey zegt, lekker bijhouden met foto's en evt. meetlint en weegschaal. Is leuk voor later.lijkt wel een bevalling dit
![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ga wel een kuurlog op DBB bijhouden en hopen dat de mensen die daar zitten en wel verstand van AAS hebben mij nog wat kunnen ondersteunen. Je leert echt veel van die kuurlogs daar, zoveel mensen doen daar dingen fout en dan voornamelijk hun voeding.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn mensen die goede resultaten halen met orals. Maar het is nooit een echte winner.
Ga je nog een blog bijhouden ergens? Met voor en na foto´s?
Ben wel benieuwd naar je work out. En inderdaad, dat wordt whale mode.
Verder blijf ik hier ook postenHet wordt 1-12 Test-E 500 en 1-5 DBOL.quote:Ik heb veel geleerd van mijn eerdere bulks toen ik 3-4 pakken volle melk per dag pakte en alleen naar kcal keek en niet naar macro/micros. Veel strength gains maar ook veel vet maar ik word nooit echt dik in mijn gezicht en zolang ik een shirt aan had kon niemand echt aan mij zien dat ik een hoog VP.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou - zoals je ook zou doen met cutten of bulken zonder AAS - goed vinger op de pols houden met je vetgains, en daar je intake op afstemmen. Dus niet blindstaren op een vaststaand cijfer maar kijken wat je lichaam nodig heeft. Anders krijg je een soort Dreamer bulk (aka veel te hoog en dus onnodig surplus die je er weer af moet cutten).
[ afbeelding ]
![]()
Verder is het wel een stuk moeilijker om echt veel vet aan te zetten als je aan de test zit, zal voornamelijk een hoop vocht zijn en ik wil toch mijn kuur optimaal benutten dus liever iets te veel dan te weinig![]()
Die 1-12 staat voor 12 weken één keer per week spuit zetten?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ga wel een kuurlog op DBB bijhouden en hopen dat de mensen die daar zitten en wel verstand van AAS hebben mij nog wat kunnen ondersteunen. Je leert echt veel van die kuurlogs daar, zoveel mensen doen daar dingen fout en dan voornamelijk hun voeding.
Verder blijf ik hier ook posten
[..]
Het wordt 1-12 Test-E 500 en 1-5 DBOL.
[..]
Ik heb veel geleerd van mijn eerdere bulks toen ik 3-4 pakken volle melk per dag pakte en alleen naar kcal keek en niet naar macro/micros. Veel strength gains maar ook veel vet maar ik word nooit echt dik in mijn gezicht en zolang ik een shirt aan had kon niemand echt aan mij zien dat ik een hoog VP.
Verder is het wel een stuk moeilijker om echt veel vet aan te zetten als je aan de test zit, zal voornamelijk een hoop vocht zijn en ik wil toch mijn kuur optimaal benutten dus liever iets te veel dan te weinig
En waarom en hoe DBOL?
Ben niet echt thuis in de AAS maar vind het wel leuk om wat te leren.![]()
Zal weer eens zoeken of ik het kan vinden.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je dat gelezen hebt, heb je een linkje?
Afaik is het enige verschil dat de grote beenspieren misschien wat meer baat hebben bij hogere reps en lager gewicht, maar het mechanisme wordt niet helemaal begrepen daarin.
Maar goed, mijn rug reageert goed op setjes van 20, dus vooreen paar oefeningen hanteer ik dat nog even.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Zo begon het bij mij ookquote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Die 1-12 staat voor 12 weken één keer per week spuit zetten?
En waarom en hoe DBOL?
Ben niet echt thuis in de AAS maar vind het wel leuk om wat te leren.![]()
Ja, Test-E is een long ester dus 1x per week is voldoende. Nadeel is, is dat je pas in week 6 wat merkt en daarom pak je de d-bol als kickstart, die werkt gelijk. Je hebt ook een short ester van Test en dat is prop en die moet je om de dag zetten en werkt veel sneller, hoor alleen dat test prop prikken echt zeer doet![]()
Succes ermee, en heb je dan ook iets om na te kuren? of is dat niet nodig?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij ook![]()
Ja, Test-E is een long ester dus 1x per week is voldoende. Nadeel is, is dat je pas in week 6 wat merkt en daarom pak je de d-bol als kickstart, die werkt gelijk. Je hebt ook een short ester van Test en dat is prop en die moet je om de dag zetten en werkt veel sneller, hoor alleen dat test prop prikken echt zeer doet
Nolvadex voor bitchtits geloof ik ?
Staat voor mij overigens al vast dat ik natty blijf, dan doe ik maar wat langer over het bereiken van mijn streeffysiek (wat niet bizar groot is).![]()
Halfwaarde tijd van test-e is iets korter dan een week, wellicht 2x in de week prikken? En ik zou idd paar weekjes 20mg nolvadex nemen na je laatste kuurweek.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij ook![]()
Ja, Test-E is een long ester dus 1x per week is voldoende. Nadeel is, is dat je pas in week 6 wat merkt en daarom pak je de d-bol als kickstart, die werkt gelijk. Je hebt ook een short ester van Test en dat is prop en die moet je om de dag zetten en werkt veel sneller, hoor alleen dat test prop prikken echt zeer doetSoukidan op je oogbal.![]()
Ik herinner mij van een onderzoek dat vrouwen een bodyfat percentage van rond de 10% het mooiste vonden bij mannen.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef banaliteit het volgende:
14-17 Nolva ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Succes ermee, en heb je dan ook iets om na te kuren? of is dat niet nodig?
Nolvadex voor bitchtits geloof ik ?
Staat voor mij overigens al vast dat ik natty blijf, dan doe ik maar wat langer over het bereiken van mijn streeffysiek (wat niet bizar groot is).
Ik doe het omdat ik een studie doe waar je maar 4 contacturen hebt. Als ik een vaste baan had of een studie met meer contacturen zou ik ook nooit aan beginnen. Ik ga uit verveling kuren maar mijn studiegenoten gaan uit verveling elke avond uit en dronken worden![]()
Door alle vrije tijd is mijn voeding en training al optimaal en ik heb er momenteel de perfecte levensstijl voor![]()
10-14 dagen dacht ik gelezen te hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Halfwaarde tijd van test-e is iets korter dan een week, wellicht 2x in de week prikken? En ik zou idd paar weekjes 20mg nolvadex nemen na je laatste kuurweek.
Zit alleen te twijfelen of ik wel of geen HCG bij moet gaan doen![]()
Als ik een gok moest doen en me niet vergis speelt o.a. spiervezel type er een rol in samen met de stimulus die ze nodig hebben om maximaal te contraheren. Een grotere stimulus zal niet meer voor je doen. Dan kan je beter op volume trainen i.p.v. stimulus verhogen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je dat gelezen hebt, heb je een linkje?
Afaik is het enige verschil dat de grote beenspieren misschien wat meer baat hebben bij hogere reps en lager gewicht, maar het mechanisme wordt niet helemaal begrepen daarin.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Iemand hier een oplossing voor dumbells in een homegym? Zo'n rek met dumbells gaat me iets te ver en de bars die ik kan vinden zijn allemaal veelste lang.BEASTMODE![]()
hCG is eindbaas.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
10-14 dagen dacht ik gelezen te hebben.
Zit alleen te twijfelen of ik wel of geen HCG bij moet gaan doen![]()
Het gaat over AAS en diabox post weer
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
en bedankt, hoop mensen die me een beetje raar aankijken omdat ik zit te lachen in de treinquote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Die gozer heeft naar het lijkt echt alleen maar vergains gemaakt, maar het is idd niet slim om blind te gaan bulken.
Ik heb voor mezelf om te beginnen een safe margin genomen op 2600kcal nu, dit omdat ik met 2000~2300 kcal ook gewoon nog groeide qua kracht(langzaam) en omvang, maar niet zozeer in gewicht.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Jij bent volgens mij een van de weinige mensen die daar kennis van zaken heeft op DBBquote:Op zondag 26 mei 2013 21:19 schreef Diabox het volgende:
[..]
Het is echt puur toeval dat het om AAS gaat nu ik net inlog. Serieus.![]()
Tja hangt een beetje af van hoe je op de test reageert. Goed op je ballen letten iigquote:Op zondag 26 mei 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
10-14 dagen dacht ik gelezen te hebben.
Zit alleen te twijfelen of ik wel of geen HCG bij moet gaan doen.
Soukidan op je oogbal.![]()
Ga ik zeker doen en op mijn tepelsquote:Op zondag 26 mei 2013 21:25 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Tja hangt een beetje af van hoe je op de test reageert. Goed op je ballen letten iig.
![]()
Iemand trouwens ervaring met ECA stack? wil het misschien volgende keer gebruiken als ik ga cutten![]()
Hij weet wel wat ja. Ik hoorde dat ie ook op FOK zat?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef 16meter het volgende:
als ik ga kuren vraag ik die ene gast getxxl op dbb om adviezen
hij weet kaolo veelOf toch du vader?![]()
Hah, nu ik geblesseerd ben en tijdelijk niet zoveel eiwit meer nodig heb (1g/kg ongeveer), kan ik weer eens wat laf voer eten![]()
Vandaag zowaar een wrap gegetenWel eentje met kip uiteraard, maar dan nog zit er bar weinig in
Maargoed, het is eer eens wat anders dan een halve kip met rijst.
Ook gelijk maar maar op een supplement detox gegaan. Geen whey, geen creatine. Heb ik de komende maand allemaal niet nodig."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik eet minstens 4 wraps per weekquote:Op maandag 27 mei 2013 04:48 schreef star_gazer het volgende:
Hah, nu ik geblesseerd ben en tijdelijk niet zoveel eiwit meer nodig heb (1g/kg ongeveer), kan ik weer eens wat laf voer eten![]()
Vandaag zowaar een wrap gegetenWel eentje met kip uiteraard, maar dan nog zit er bar weinig in
Maargoed, het is eer eens wat anders dan een halve kip met rijst.
Ook gelijk maar maar op een supplement detox gegaan. Geen whey, geen creatine. Heb ik de komende maand allemaal niet nodig.De wrap zelf is 9g protein en 90 kcal en dan nog hummus + kip en rucola erbij, superlekker en makkelijk
![]()
![]()
Ik had een Griekse wrap; kip, sla, feta, ui, tomaat en tzaziki. Op zich niet slecht, maar of je je macro's ermee hit is een ander vehaal
Maargoed, aanzgezien ik een amand lang op mijn reet zit (op wat yoga na), heb ik mijn onderhoud teruggeschroefd naar 2100 kcal. Bijna TDEE
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
9gr protein per wrap? Hou ken dis be?quote:Op maandag 27 mei 2013 05:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik eet minstens 4 wraps per weekDe wrap zelf is 9g protein en 90 kcal en dan nog hummus + kip en rucola erbij, superlekker en makkelijk
Deathlift or Die.![]()
Schrijf je dit nou voor je eigen gemoedsrust?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.flatoutbread.c(...)ght-sundried-tomato/quote:Op maandag 27 mei 2013 07:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
9gr protein per wrap? Hou ken dis be?![]()
en met deze maak ik mijn pizzas: http://www.flatoutbread.c(...)a/rosemary-olive-oi/![]()
Ik merk dat ik, dankzij mn kantoorbaan, steeds meer last krijg van mn onderrug. Welke oefeningen kan ik het beste doen om mn onderrug spieren sterker te maken?![]()
Zijn er hier mensen die de warrior diet hebben geprobeerd? Wil er eigenlijk weleens mee experimenteren. Met name tijdens de cut lijkt het me wel makkelijk
-
Gozer bij m'n gym heeft mee gedaan aan e.o.a. fitness show/comp. 2e geworden.
(note: no leggs required)
Best aardig en leuk voor hem alleen niet de manier waarop hij het gedaan heeft.
Van 108kg naar 92kg en 6% te komen in een paar weken met 2 industriele fatburners en op 1600kcal i.p.v. 5000 lol (hij is best lang).
Niks meer van over van die jongen. Volle week ziek na z'n showtje![]()
Dan vraag ik je toch![]()
Aardige gozer hoor, maar jezus man waarom stunten mensen zo met hun lichaam?
Nu heeft i er ook spijt van. joh heheh.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 27-05-2013 08:38:58 ]![]()
http://medicalmarijuana.p(...)hp?resourceID=004477quote:Op maandag 27 mei 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Schrijf je dit nou voor je eigen gemoedsrust?![]()
hij heeft heeeel veel massa ingeleverd.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Hiatus het volgende:
Haha crashdieet, heeft ie niet veel massa ingeleverd?
En wat bedoel je met industriële fatburners?
weet niet welke fatburners, maar het zal wel aardig hardcore geweest zijn om zo'n drop te creeeren.![]()
![]()
Zo een. Werkt heel snel.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Hiatus het volgende:
En wat bedoel je met industriële fatburners?
Serieus, heeft hij misschien aan de DNP gezeten?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik begrijp wel dat er heel wat meer problemen ontstaan omtrend andere druggs, medicijnen, overgewicht, roken en alcohol, maar juicen daarmee recht praten is gewoon onzin.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://medicalmarijuana.p(...)hp?resourceID=004477
Je moet namelijk wel zo'n beetje zuipen als hazes wil je zulke afwijkende lever waarde halen (en zo lang) als die met een gemiddeld kuurtje.
Verder stunt je gewoon met je eigen test productie, iets wat je op lange termijn gewoon zeer waarschijnlijk ergens wel een keer op gaat breken in je verdere leven.
En als er dan een indirecte complicatie op treed (van mijn part na jaren) dan is het naar de aller hoogste waarschijnlijkheid niet van de juice. Die kromme hartklep of die aderverkalking op je 50e kan niet van de juice zijn, is vanwege de leeftijd.Nauwelijks test of erectie op je 40e heel normaal voor die leeftijd hoor.
![]()
Maar goed, ik hou er weer over op.![]()
't maakt me gewoon kwaad dat iemand met nog zo veel natty groei dit doet voor sneller een paar spiertjes
[ Bericht 13% gewijzigd door RaymondK op 27-05-2013 09:21:17 ]![]()
geen idee.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zo een. Werkt heel snel.
[ afbeelding ]
Serieus, heeft hij misschien aan de DNP gezeten?
voor dat hij dit gedaan had wist ik dat niet, en ik vond wel dat i nogal een rode kop en rode huid had tijdens het trainen. Is dat een indicatie van dnp? Soort hoge bloeddruk look.
Niet dat hij in 5 liter zweet stond te trainen dacht ik.
Ik zit weer veel te erg andere mensen in de gaten te houdenniet goed voor mij en m'n motivatie
![]()
![]()
Ephedrine (EC stack), Yohimbine (YC stack) en DNP krikken allemaal je lichaamstemperatuur omhoog. DNP is alleen behoorlijk extremer."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
ja, dat dacht ik ook. Kan alleen niet zeggen dat hij nou stond te zweten als een otter.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:50 schreef star_gazer het volgende:
Ephedrine (EC stack), Yohimbine (YC stack) en DNP krikken allemaal je lichaamstemperatuur omhoog. DNP is alleen behoorlijk extremer.
Hij was wel erg verliefd op z'n spiegelbeeld en die van anderen tijdens het trainen lol.
![]()
![]()
Rode kop kan ook door bijvoorbeeld efedra komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
geen idee.
voor dat hij dit gedaan had wist ik dat niet, en ik vond wel dat i nogal een rode kop en rode huid had tijdens het trainen. Is dat een indicatie van dnp? Soort hoge bloeddruk look.
Niet dat hij in 5 liter zweet stond te trainen dacht ik.
Ik zit weer veel te erg andere mensen in de gaten te houdenniet goed voor mij en m'n motivatie
Weleens mee geexperimenteerd, en warme kop en rode vlekken in het gelaat als bijwerking gehad.
DNP schijnt alles geel van te kunnen worden. Ssperma, ogen![]()
Waar koop je dit?quote:Op maandag 27 mei 2013 07:45 schreef IrCute het volgende:
[..]
http://www.flatoutbread.c(...)ght-sundried-tomato/![]()
en met deze maak ik mijn pizzas: http://www.flatoutbread.c(...)a/rosemary-olive-oi/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ic.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:57 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Rode kop kan ook door bijvoorbeeld efedra komen.
Weleens mee geexperimenteerd, en warme kop en rode vlekken in het gelaat als bijwerking gehad.
i.i.g. doet i het niet meer (zei die).
Als ik zo zijn fysiek zie, en hoor dat hij 2e is geworden in een fitness comp, begint het opeens een beetje te knagen en denk ik dat ik serieus een leuke kans zou maken bij een instap natty bb comp.
Als ik mezelf met hem vergelijk. Ik nu 105@184cm en hij dan 92@ meer dan 190 of zo, dan denk ik dat als ik een heel goeie cut zou kunnen doen dat ik nog een kans maak ook lol.
Zeg nu al eerlijk dat ik daar de guts niet voor heb. Op die manier op een podium staan. Zou geloof ik 3weken van te voren aan de racekak zijn. Wel aardig voor je cut natuurlijk lol
Veel presentaties gegeven voor behoorlijk grote groepen, maar dit zou ik neit durven. Voel mezelf al lopen in een zwembad lol.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 27-05-2013 09:14:17 ]![]()
Als je de guts hebt om op FOK! een video te maken voor je BB-buddies zal je ook de guts hebben om in zo'n heerlijke tijgerstring voor een grote groep aspirantBB's en fans te staan die mirren op je aesthetics.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ic.
i.i.g. doet i het niet meer (zei die).
Als ik zo zijn fysiek zie, en hoor dat hij 2e is geworden in een fitness comp, begint het opeens een beetje te knagen en denk ik dat ik serieus een leuke kans zou maken bij een instap natty bb comp.
Als ik mezelf met hem vergelijk. Ik nu 105@184cm en hij dan 92@ meer dan 190 of zo, dan denk ik dat als ik een heel goeie cut zou kunnen doen dat ik nog een kans maak ook lol.
Zeg nu al eerlijk dat ik daar de guts niet voor heb. Op die manier op een podium staan. Zou geloof ik 3weken van te voren aan de racekak zijn. Wel aardig voor je cut natuurlijk lol
Veel presentaties gegeven voor behoorlijk grote groepen, maar dit zou ik neit durven. Voel mezelf al lopen in een zwembad lol.![]()
lol.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je de guts hebt om op FOK! een video te maken voor je BB-buddies zal je ook de guts hebben om in zo'n heerlijke tijgerstring voor een grote groep aspirantBB's en fans te staan die mirren op je aesthetics.
ik ga binnekort wat gym footage proberen te schieten voor een nieuw videotje. Ik heb afgelopen week een vol setje van 8 op 36kg dumbles geoverheadpressed, en een paar keer de 38kgs.Dat was de trigger voor een neuest video.
alleen een beetje gay om aan iemand te vragen of die wil filmen. ff kijken hoe ik dat ga doen dan.
edit:
'k heb wel een gym maatje die enthousiast is![]()
Vraag een instructeur of die verschillende oefeningen van je wil filmen zodat jij later thuis je form kan analyseren o.i.d.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ik ga binnekort wat gym footage proberen te schieten voor een nieuw videotje. Ik heb afgelopen week een vol setje van 8 op 36kg dumbles geoverheadpressed, en een paar keer de 38kgs.Dat was de trigger voor een neuest video.
alleen een beetje gay om aan iemand te vragen of die wil filmen. ff kijken hoe ik dat ga doen dan.![]()
![]()
lol.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag een instructeur of die verschillende oefeningen van je wil filmen zodat jij later thuis je form kan analyseren o.i.d.[ afbeelding ]
laatst wilde ik ff me form zien bij max deadlift en toen maakte een instructeur een filmpje.Vergeten te vragen of i het wilde sharen.
idd. wel een idee ja![]()
Als hij ook een dikke tent in z'n broek had, was het waarschijnlijk yohimbine. Spul werkt goedquote:Op maandag 27 mei 2013 08:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook. Kan alleen niet zeggen dat hij nou stond te zweten als een otter.
Hij was wel erg verliefd op z'n spiegelbeeld en die van anderen tijdens het trainen lol.
-
Met één hand pressen en de andere hand filmenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
laatst wilde ik ff me form zien bij max deadlift en toen maakte een instructeur een filmpje.Vergeten te vragen of i het wilde sharen.
idd. wel een idee ja.
![]()
EC heeft echt nauwelijks bijwerkingen hoor, heb het ook weleens gebruikt en het enige wat ik merkte was dat ik het iets warmer had in het begin. Voor de rest 0 bijwerkingen.
Sowieso is het niet sterk genoeg voor een extreme cut van een paar weken.![]()
jongens pt zegt dat ik af moet van mn 5x5 omdat dat niet goed genoeg is voor kracht
ik moet zwaarder gewicht dan mn werkset max reps doen en dan volgende set met minder gewicht en de volgende weer met minder
maar Mehdi en Rippletone enzo hebben toch ook gelijk, wat moet ik nou
en nee dit is serieus geen troll
Ik zou gewoon luisteren naar je PT.
PT wordt je niet zomaar dus die mensen zullen vast wel weten waar ze het over hebben.BEASTMODE![]()
Ik zou oordopjes kopen, en zodra je die PT ziet die snel in je oren proppen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:07 schreef Beach het volgende:
jongens pt zegt dat ik af moet van mn 5x5 omdat dat niet goed genoeg is voor kracht
ik moet zwaarder gewicht dan mn werkset max reps doen en dan volgende set met minder gewicht en de volgende weer met minder
maar Mehdi en Rippletone enzo hebben toch ook gelijk, wat moet ik nou
en nee dit is serieus geen troll![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef Awesome_ het volgende:
PT wordt je niet zomaar dus die mensen zullen vast wel weten waar ze het over hebben.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou oordopjes kopen, en zodra je die PT ziet die snel in je oren proppen.even serieus
Waarschijnlijk Amerika...quote:
Echter hebben ze bij dieetwebshop in Nederland ze ook: http://www.dieetwebshop.n(...)t-Spinach-p-795.html
als je nog wat verder kijkt hebben ze ook nog tomaat als smaak en wat andere soortgelijke producten (pitabroodjes, pizzabodems..)![]()
Nouja meer om ongemakkelijke dingen te vermijden. Geen zin om elke keer te horen dat 5x5 niet goed genoeg is.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:21 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Je zat je echt af te vragen of je PT het misschien beter weet?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Jaja, wie van jullie is opgepakt!? En wie stond voor een dichte deur!?
http://www.telegraaf.nl/b(...)tukken_gepakt__.html
http://www.noordhollandsd(...)Beverwijk?lref=vptop
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2013 12:03:41 ]![]()
Okee dan. Op zich wel naar want ik ken die al meer dan 12 jaar en is verder een total bro.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was serieus. Negeer die man, hij weet echt niet wat hij zegt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Bron? Anders verkoop je onzin. No offence, vind je n toffe vent.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat er heel wat meer problemen ontstaan omtrend andere druggs, medicijnen, overgewicht, roken en alcohol, maar juicen daarmee recht praten is gewoon onzin.
Je moet namelijk wel zo'n beetje zuipen als hazes wil je zulke afwijkende lever waarde halen (en zo lang) als die met een gemiddeld kuurtje.
Verder stunt je gewoon met je eigen test productie, iets wat je op lange termijn gewoon zeer waarschijnlijk ergens wel een keer op gaat breken in je verdere leven.
En als er dan een indirecte complicatie op treed (van mijn part na jaren) dan is het naar de aller hoogste waarschijnlijkheid niet van de juice. Die kromme hartklep of die aderverkalking op je 50e kan niet van de juice zijn, is vanwege de leeftijd.Nauwelijks test of erectie op je 40e heel normaal voor die leeftijd hoor.
![]()
Maar goed, ik hou er weer over op.![]()
't maakt me gewoon kwaad dat iemand met nog zo veel natty groei dit doet voor sneller een paar spiertjes![]()
![]()
moet ik een bron aan leveren om te bewijzen wat je leverwaarden gaan doen als je aan de winstrol/deca/dbol zit bijv?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:48 schreef Atemno het volgende:
[..]
Bron? Anders verkoop je onzin. No offence, vind je n toffe vent.
nee toch?
punt is dat veel gevolgen van zowel kort als lange termijngebruik van AAS vaak niet direct in verband gebracht kunnen worden met, maar het alleen in riod topics als aangeboren/natuurlijk/leeftijd wordt afgeschoven...![]()
Dit. Objectieve informatie is moeilijk te vinden.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moet ik een bron aan leveren om te bewijzen wat je leverwaarden gaan doen als je aan de winstrol/deca/dbol zit bijv?
nee toch?
punt is dat veel gevolgen van zowel kort als lange termijngebruik van AAS vaak niet direct in verband gebracht kunnen worden met, en het alleen in riod topics als aangeboren/natuurlijk/leeftijd wordt afgeschoven...![]()
+quote:Op maandag 27 mei 2013 11:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou oordopjes kopen, en zodra je die PT ziet die snel in je oren proppen.quote:![]()
Als je wat bronnen van wetenschappelijke onderzoeken hebt die specifiek daarover gaan, zou ik wel graag willen lezen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moet ik een bron aan leveren om te bewijzen wat je leverwaarden gaan doen als je aan de winstrol/deca/dbol zit bijv?
nee toch?
punt is dat veel gevolgen van zowel kort als lange termijngebruik van AAS vaak niet direct in verband gebracht kunnen worden met, maar het alleen in riod topics als aangeboren/natuurlijk/leeftijd wordt afgeschoven...Soukidan op je oogbal.![]()
Ik heb een beter idee, geef hem/haar de link naar dit topic en laat hem/haar vandaag zelf reageren.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was serieus. Negeer die man, hij weet echt niet wat hij zegt.
Wellicht zien wij het allemaal verkeerd, en zou netjes zijn de PT zelf de kans te geven haar/zijn schema toe te lichten.![]()
Hardop gelachen in de bus, nu kijkt iedereen naar me alsof ik een autist ben.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef Awesome_ het volgende:
PT wordt je niet zomaar dus die mensen zullen vast wel weten waar ze het over hebben.Deathlift or Die.![]()
Dat nooit uiteraardquote:Op maandag 27 mei 2013 12:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, geef hem/haar de link naar dit topic en laat hem/haar vandaag zelf reageren.
Wellicht zien wij het allemaal verkeerd, en zou netjes zijn de PT zelf de kans te geven haar/zijn schema toe te lichten.
Niks mis verder met mijn SL schema. Ging alleen om het aantal herhalingen + gewicht.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ja, waarom zou op grote schaal klooien met je hormonen slecht zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:48 schreef Atemno het volgende:
[..]
Bron? Anders verkoop je onzin. No offence, vind je n toffe vent.![]()
![]()
SL zonder die herhalingen/gewichtstoenames is geen SL, dat is juist waar het hele programma op gebaseerd is.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat nooit uiteraard
Niks mis verder met mijn SL schema. Ging alleen om het aantal herhalingen + gewicht.![]()
Ja daarom dusquote:Op maandag 27 mei 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SL zonder die herhalingen/gewichtstoenames is geen SL, dat is juist waar het hele programma op gebaseerd is.ik blijf dus bij 5x5.
quote:Op maandag 27 mei 2013 08:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://medicalmarijuana.p(...)hp?resourceID=004477
Oeh! Cocaine en heroine hebben een minder grote balk dan alcohol. Ik sla mijn biertje maar over en zal wat meer snuiven en spuiten.Confidence through competence![]()
Ik waardeer het dat je eerlijk en direct bent, iets wat er voor jouw post op DBB nogal ontbrak. Ik zeg ook niet dat ik de ideale stats en ervaring heb om met een kuur te beginnen en ik weet dat ik met mijn gezondheid speel.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Schrijf je dit nou voor je eigen gemoedsrust?
Toch ga ik het doen, heb zeker genoeg onderzoek gedaan en ik ben er van bewust dat ik op latere leeftijd problemen kan krijgen maar een simpele test-e kuur kan echt niet zoveel schade doen en zodra ik bijwerkingen krijg die niet normaal zijn of mijn bloedwaardes helemaal verneukt zijn na mijn PCT dan is het ook gelijk de laatste keer dat ik ga kuren.
Ik weet dat shortcuts voor pussies zijn maar ik heb zowel voetbal als boksen op hoog niveau moeten opgeven door blessures terwijl ik 4-5x per week trainde en dat sinds mijn 12e en ik er tot nu toe niks voor heb teruggekregen behalve depressies en schoolresultaten die er onder gingen lijden, dat ik nu gewoon meer resultaat op korte termijn wil en dat is alleen mogelijk met AAS![]()
Kijk vooral even naar het "harm to others" balkjequote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh! Cocaine en heroine hebben een minder grote balk dan alcohol. Ik sla mijn biertje maar over en zal wat meer snuiven en spuiten.. Roidrage is voor pussies, Alcoholrage is de shit
![]()
![]()
nou, 'k zal d'r verder over ophouden. Kan ik ook wel weer waarderen deze post.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat je eerlijk en direct bent, iets wat er voor jouw post op DBB nogal ontbrak. Ik zeg ook niet dat ik de ideale stats en ervaring heb om met een kuur te beginnen en ik weet dat ik met mijn gezondheid speel.
Toch ga ik het doen, heb zeker genoeg onderzoek gedaan en ik ben er van bewust dat ik op latere leeftijd problemen kan krijgen maar een simpele test-e kuur kan echt niet zoveel schade doen en zodra ik bijwerkingen krijg die niet normaal zijn of mijn bloedwaardes helemaal verneukt zijn na mijn PCT dan is het ook gelijk de laatste keer dat ik ga kuren.
Ik weet dat shortcuts voor pussies zijn maar ik heb zowel voetbal als boksen op hoog niveau moeten opgeven door blessures terwijl ik 4-5x per week trainde en dat sinds mijn 12e en ik er tot nu toe niks voor heb teruggekregen behalve depressies en schoolresultaten die er onder gingen lijden, dat ik nu gewoon meer resultaat op korte termijn wil en dat is alleen mogelijk met AAS
Suc6 dan maar
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh! Cocaine en heroine hebben een minder grote balk dan alcohol. Ik sla mijn biertje maar over en zal wat meer snuiven en spuiten.
je hebt grlyk liever gwn me biertje drinkuh met me matties gezellig #yolo
[ Bericht 3% gewijzigd door 16meter op 27-05-2013 13:50:33 ]![]()
Hoelang train je al en wat zijn je stats trouwens?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat je eerlijk en direct bent, iets wat er voor jouw post op DBB nogal ontbrak. Ik zeg ook niet dat ik de ideale stats en ervaring heb om met een kuur te beginnen en ik weet dat ik met mijn gezondheid speel.
Ik weet dat shortcuts voor pussies zijn maar ik heb zowel voetbal als boksen op hoog niveau moeten opgeven door blessures terwijl ik 4-5x per week trainde en dat sinds mijn 12e en ik er tot nu toe niks voor heb teruggekregen behalve depressies en schoolresultaten die er onder gingen lijden, dat ik nu gewoon meer resultaat op korte termijn wil en dat is alleen mogelijk met AAS![]()
Iedereen heeft het over het wel of niet schadelijk zijn voor de lichamelijke gezondheid m.b.t het gebruiken van AAS maar hangt er ook niet een psychisch gevaar aan vast? Ik heb wel eens een MTV reportage gezien over het gebruik van AAS en daar kwam ook naar boven dat je in depsressie etc kunt belanden na het gebruik van AAS. Nu heb ik me absoluut niet verdiept in AAS maar ik ben benieuwd of daar (de reportage) een kern van waarheid in zat.![]()
Dat ligt aan de persoon. Er zijn ook mensen die door de AAS juist van hun depressie af kwamen. Roid rage gebeurt bv ook bijna alleen bij mensen die al agressief van zichtzelf zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:50 schreef Questular het volgende:
Iedereen heeft het over het wel of niet schadelijk zijn voor de lichamelijke gezondheid m.b.t het gebruiken van AAS maar hangt er ook niet een psychisch gevaar aan vast? Ik heb wel eens een MTV reportage gezien over het gebruik van AAS en daar kwam ook naar boven dat je in depsressie etc kunt belanden na het gebruik van AAS. Nu heb ik me absoluut niet verdiept in AAS maar ik ben benieuwd of daar (de reportage) een kern van waarheid in zat.![]()
Geld hetzelfde voor creatine rage?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Roid rage gebeurt bv ook bijna alleen bij mensen die al agressief van zichtzelf zijn.![]()
Creatine ragequote:Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geld hetzelfde voor creatine rage?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Een bekende van me probeerde een tijdje geleden prohormonen aan te smeren.
'Ja kun je in duitsland gewoon legaal krijgen.'
Nou heeft ie het intellect van een visstick dus ik heb t aanbod maar afgeslagen.
Wat zijn prohormonen eigenlijk? Is het een verzamelnaam voor bepaalde stoffen ofzo?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geld hetzelfde voor creatine rage?ONZ is een eindje verderop. En als je niet weet waar het over gaat: verdiep je dan eerst eens in de materie voordat je hier post.
![]()
Zou je een kromme hartklep, aderverkalking, low test en erectieproblemen en 60procent leverfunctie krijgen van een paar anavar kuurtjes? Serieuze vraag, graag wetenschappelijk materiaal, maar zeg wat je weet!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee toch?
punt is dat veel gevolgen van zowel kort als lange termijngebruik van AAS vaak niet direct in verband gebracht kunnen worden met, maar het alleen in riod topics als aangeboren/natuurlijk/leeftijd wordt afgeschoven...
Nogmaals no offence.![]()
![]()
Ik kijk meestal hier even als ik wat wil weten: http://wiki.dutchbodybuilding.com/Anavarquote:Op maandag 27 mei 2013 20:56 schreef Atemno het volgende:
[..]
Zou je een kromme hartklep, aderverkalking, low test en erectieproblemen en 60procent leverfunctie krijgen van een paar anavar kuurtjes? Serieuze vraag, graag wetenschappelijk materiaal, maar zeg wat je weet!
Nogmaals no offence.![]()
Wat ik weet van een kameraad; hoge bloeddruk (bloedneus soms op het laatst) en sneller geagiteerd. waren de sides, van de dingen die jij beschrijft heb ik niks gehoord maar het waren ook niet een "paar" kuurtjes.
Ik ken sowieso niemand / ben niemand tegengekomen die een "paar" anavar kuurtjes heeft gedaan.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef Awesome_ het volgende:
PT wordt je niet zomaar dus die mensen zullen vast wel weten waar ze het over hebben.
Ze hebben er immers voor gestudeerd.![]()
Uuuh uit mijn hoofd, prohormonen zijn stoffen die heel dicht op hormonen lijken. 1 stapje voor het daadwerkelijke hormoon.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef fathank het volgende:
Een bekende van me probeerde een tijdje geleden prohormonen aan te smeren.
'Ja kun je in duitsland gewoon legaal krijgen.'
Nou heeft ie het intellect van een visstick dus ik heb t aanbod maar afgeslagen.
Wat zijn prohormonen eigenlijk? Is het een verzamelnaam voor bepaalde stoffen ofzo?
In de lever worden prohormonen omgezet in hormonen en dan vooral in Testosteron.
Edit: Wikipedia gaf dit: Een prohormoon is een precursor van een hormoon.
Prohormonen zijn absoluut geen supplement zoals dutchboybuilding doet voorkomen.
Veel ervaren gebruikers van roids, kickstarten zelfs met prohormonen aan het begin van hun kuur.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2013 21:27:31 ]![]()
Hoevaak/veel heeft hij gekuurd dan? En ja dat lees ik ook en daar staat dus niks daarover in, daarom vraag ik RaymondK om bronnen of info.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik kijk meestal hier even als ik wat wil weten: http://wiki.dutchbodybuilding.com/Anavar![]()
Wat ik weet van een kameraad; hoge bloeddruk (bloedneus soms op het laatst) en sneller geagiteerd. waren de sides, van de dingen die jij beschrijft heb ik niks gehoord maar het waren ook niet een "paar" kuurtjes.
Ik ken sowieso niemand / ben niemand tegengekomen die een "paar" anavar kuurtjes heeft gedaan.![]()
![]()
Enkel anavar volgens mij maar 1x, is ook niet echt de ideale kuur volgens mij..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hoevaak/veel heeft hij gekuurd dan? En ja dat lees ik ook en daar staat dus niks daarover in, daarom vraag ik RaymondK om bronnen of info.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik vind die AAS discussie een beetje kut, dat mensen het doen moeten ze zelf weten, maar het boeit me geen drol...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nooit last van puisten gehad en nu krijg ik ze ineens.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Misschien volgende zomer cutten voorlopig niet, verder niet hoog in bf ofzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die meer puisten dan hickeys en schrammen hebben moeten nodig cutten.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ja met schade richting andere. Schade aan jezelf is nog altijd groter bij Heroine en Cocaine. Doe het dan goed aan ga aan de metamfetamine, dat is de kicker!quote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh! Cocaine en heroine hebben een minder grote balk dan alcohol. Ik sla mijn biertje maar over en zal wat meer snuiven en spuiten.![]()
50mg Zink elke ochtend doet wonderen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef esv7 het volgende:
Nooit last van puisten gehad en nu krijg ik ze ineens.
Zonnebank ook![]()
Stacken met ketaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja met schade richting andere. Schade aan jezelf is nog altijd groter bij Heroine en Cocaine. Doe het dan goed aan ga aan de metamfetamine, dat is de kicker!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
BB Bulkvoedsel Brotip Aanbieding:
http://www.aldi.nl/aldi_halve_haantjes_48_5_550_5756.html
a. 1250 g
5.99*
(kg = 4.79)Confidence through competence![]()
wat zijn de macro's?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
a. 1250 g
5.99*
(kg = 4.79)I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Hm, geen idee. Kan morgen ff kijken als ik een doos ga halenquote:
Zal wel een zooi eiwit, wat vet, en weinig carbs zijn.Confidence through competence![]()
Klootzak, nu heb ik zin in frietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
a. 1250 g
5.99*
(kg = 4.79)![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Klootzak, nu heb ik zin in friet
Friet(het is trouwens patat)
Steppegras
Nog nooit gehad. Mis ik iets?quote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Steppegras
Geef mij dat maar![]()
![]()
Aardappel in julienne snijden en dan de frituur in. Is Brabantsquote:Yeah, raspatat ftw!quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
inb4 schrale huidquote:Op maandag 27 mei 2013 22:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
50mg Zink elke ochtend doet wonderen.
Zonnebank ookChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Raspatat is smerig, Steer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Inb4 roaccutanequote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
dat is toch alleen bij hele erge vormen + dat het een jaar duurt ?quote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Wanneer benzoylperoxide en tretitoïne niet effectief (genoeg) zijn kan over gestapt worden op isotretitoïne(roaccutane). Meestal zit je wel een jaar of langer aan medicijnen voor je roacc krijgt ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dat is toch alleen bij hele erge vormen + dat het een jaar duurt ?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Moet er niet aan denken om benzoylperoxide op mijn hele rug te smeren, kan je toch beter de zonnebank pakkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wanneer benzoylperoxide en tretitoïne niet effectief (genoeg) zijn kan over gestapt worden op isotretitoïne(roaccutane). Meestal zit je wel een jaar of langer aan medicijnen voor je roacc krijgt ja.![]()
gelukkig woon ik in het groene gedeeltequote:ik vind het altijd uber uber vet die raspatat. zuigt helemaal vol met oliequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:16 schreef seto het volgende:
[..]
Kwaliteit van raspatat kan echt bijzonder verschillen per snackbar heb ik wel gemerkt.![]()
![]()
Kun je volgens mij gewoon doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:23 schreef vault_tec het volgende:
kan ik mijn proteine shake poeder in mijn magere kwark gooien of is dat niet aan te raden?![]()
![]()
Doe ik altijd, prima te kanen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:23 schreef vault_tec het volgende:
kan ik mijn proteine shake poeder in mijn magere kwark gooien of is dat niet aan te raden?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
ja maar met zonnebank heb je weer het risico dat je wordt geholpen door een dom wief tóch? Klaagsoldaatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om benzoylperoxide op mijn hele rug te smeren, kan je toch beter de zonnebank pakken?
Trouwens kennen jullie in omgeving van rotterdam-den haag die van zijn fiets afmoet? Ik weet niet meer waar die van mij staaten eentje staat in utreg, maar daar heb ik niks aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: