Ik waardeer het dat je eerlijk en direct bent, iets wat er voor jouw post op DBB nogal ontbrak. Ik zeg ook niet dat ik de ideale stats en ervaring heb om met een kuur te beginnen en ik weet dat ik met mijn gezondheid speel.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Schrijf je dit nou voor je eigen gemoedsrust?
Kijk vooral even naar het "harm to others" balkjequote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh! Cocaine en heroine hebben een minder grote balk dan alcohol. Ik sla mijn biertje maar over en zal wat meer snuiven en spuiten.
nou, 'k zal d'r verder over ophouden. Kan ik ook wel weer waarderen deze post.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat je eerlijk en direct bent, iets wat er voor jouw post op DBB nogal ontbrak. Ik zeg ook niet dat ik de ideale stats en ervaring heb om met een kuur te beginnen en ik weet dat ik met mijn gezondheid speel.
Toch ga ik het doen, heb zeker genoeg onderzoek gedaan en ik ben er van bewust dat ik op latere leeftijd problemen kan krijgen maar een simpele test-e kuur kan echt niet zoveel schade doen en zodra ik bijwerkingen krijg die niet normaal zijn of mijn bloedwaardes helemaal verneukt zijn na mijn PCT dan is het ook gelijk de laatste keer dat ik ga kuren.
Ik weet dat shortcuts voor pussies zijn maar ik heb zowel voetbal als boksen op hoog niveau moeten opgeven door blessures terwijl ik 4-5x per week trainde en dat sinds mijn 12e en ik er tot nu toe niks voor heb teruggekregen behalve depressies en schoolresultaten die er onder gingen lijden, dat ik nu gewoon meer resultaat op korte termijn wil en dat is alleen mogelijk met AAS
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh! Cocaine en heroine hebben een minder grote balk dan alcohol. Ik sla mijn biertje maar over en zal wat meer snuiven en spuiten.
Hoelang train je al en wat zijn je stats trouwens?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat je eerlijk en direct bent, iets wat er voor jouw post op DBB nogal ontbrak. Ik zeg ook niet dat ik de ideale stats en ervaring heb om met een kuur te beginnen en ik weet dat ik met mijn gezondheid speel.
Toch ga ik het doen, heb zeker genoeg onderzoek gedaan en ik ben er van bewust dat ik op latere leeftijd problemen kan krijgen maar een simpele test-e kuur kan echt niet zoveel schade doen en zodra ik bijwerkingen krijg die niet normaal zijn of mijn bloedwaardes helemaal verneukt zijn na mijn PCT dan is het ook gelijk de laatste keer dat ik ga kuren.
Ik weet dat shortcuts voor pussies zijn maar ik heb zowel voetbal als boksen op hoog niveau moeten opgeven door blessures terwijl ik 4-5x per week trainde en dat sinds mijn 12e en ik er tot nu toe niks voor heb teruggekregen behalve depressies en schoolresultaten die er onder gingen lijden, dat ik nu gewoon meer resultaat op korte termijn wil en dat is alleen mogelijk met AAS
Dat ligt aan de persoon. Er zijn ook mensen die door de AAS juist van hun depressie af kwamen. Roid rage gebeurt bv ook bijna alleen bij mensen die al agressief van zichtzelf zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:50 schreef Questular het volgende:
Iedereen heeft het over het wel of niet schadelijk zijn voor de lichamelijke gezondheid m.b.t het gebruiken van AAS maar hangt er ook niet een psychisch gevaar aan vast? Ik heb wel eens een MTV reportage gezien over het gebruik van AAS en daar kwam ook naar boven dat je in depsressie etc kunt belanden na het gebruik van AAS. Nu heb ik me absoluut niet verdiept in AAS maar ik ben benieuwd of daar (de reportage) een kern van waarheid in zat.
Geld hetzelfde voor creatine rage?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Roid rage gebeurt bv ook bijna alleen bij mensen die al agressief van zichtzelf zijn.
Creatine ragequote:Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geld hetzelfde voor creatine rage?
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geld hetzelfde voor creatine rage?
Zou je een kromme hartklep, aderverkalking, low test en erectieproblemen en 60procent leverfunctie krijgen van een paar anavar kuurtjes? Serieuze vraag, graag wetenschappelijk materiaal, maar zeg wat je weet!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moet ik een bron aan leveren om te bewijzen wat je leverwaarden gaan doen als je aan de winstrol/deca/dbol zit bijv?
nee toch?
punt is dat veel gevolgen van zowel kort als lange termijngebruik van AAS vaak niet direct in verband gebracht kunnen worden met, maar het alleen in riod topics als aangeboren/natuurlijk/leeftijd wordt afgeschoven...
Ik kijk meestal hier even als ik wat wil weten: http://wiki.dutchbodybuilding.com/Anavarquote:Op maandag 27 mei 2013 20:56 schreef Atemno het volgende:
[..]
Zou je een kromme hartklep, aderverkalking, low test en erectieproblemen en 60procent leverfunctie krijgen van een paar anavar kuurtjes? Serieuze vraag, graag wetenschappelijk materiaal, maar zeg wat je weet!
Nogmaals no offence.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou gewoon luisteren naar je PT.
PT wordt je niet zomaar dus die mensen zullen vast wel weten waar ze het over hebben.
Uuuh uit mijn hoofd, prohormonen zijn stoffen die heel dicht op hormonen lijken. 1 stapje voor het daadwerkelijke hormoon.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef fathank het volgende:
Een bekende van me probeerde een tijdje geleden prohormonen aan te smeren.
'Ja kun je in duitsland gewoon legaal krijgen.'
Nou heeft ie het intellect van een visstick dus ik heb t aanbod maar afgeslagen.
Wat zijn prohormonen eigenlijk? Is het een verzamelnaam voor bepaalde stoffen ofzo?
Hoevaak/veel heeft hij gekuurd dan? En ja dat lees ik ook en daar staat dus niks daarover in, daarom vraag ik RaymondK om bronnen of info.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik kijk meestal hier even als ik wat wil weten: http://wiki.dutchbodybuilding.com/Anavar![]()
Wat ik weet van een kameraad; hoge bloeddruk (bloedneus soms op het laatst) en sneller geagiteerd. waren de sides, van de dingen die jij beschrijft heb ik niks gehoord maar het waren ook niet een "paar" kuurtjes.
Ik ken sowieso niemand / ben niemand tegengekomen die een "paar" anavar kuurtjes heeft gedaan.
Enkel anavar volgens mij maar 1x, is ook niet echt de ideale kuur volgens mij..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hoevaak/veel heeft hij gekuurd dan? En ja dat lees ik ook en daar staat dus niks daarover in, daarom vraag ik RaymondK om bronnen of info.
Misschien volgende zomer cutten voorlopig niet, verder niet hoog in bf ofzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die meer puisten dan hickeys en schrammen hebben moeten nodig cutten.
Ja met schade richting andere. Schade aan jezelf is nog altijd groter bij Heroine en Cocaine. Doe het dan goed aan ga aan de metamfetamine, dat is de kicker!quote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
50mg Zink elke ochtend doet wonderen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef esv7 het volgende:
Nooit last van puisten gehad en nu krijg ik ze ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |