abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 mei 2013 @ 13:08:01 #251
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127062744
Wat een anti-roidcampagne hier weer.
This isn't even my final form.
  maandag 27 mei 2013 @ 13:13:20 #252
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127062889
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Schrijf je dit nou voor je eigen gemoedsrust?
Ik waardeer het dat je eerlijk en direct bent, iets wat er voor jouw post op DBB nogal ontbrak. Ik zeg ook niet dat ik de ideale stats en ervaring heb om met een kuur te beginnen en ik weet dat ik met mijn gezondheid speel.

Toch ga ik het doen, heb zeker genoeg onderzoek gedaan en ik ben er van bewust dat ik op latere leeftijd problemen kan krijgen maar een simpele test-e kuur kan echt niet zoveel schade doen en zodra ik bijwerkingen krijg die niet normaal zijn of mijn bloedwaardes helemaal verneukt zijn na mijn PCT dan is het ook gelijk de laatste keer dat ik ga kuren.

Ik weet dat shortcuts voor pussies zijn maar ik heb zowel voetbal als boksen op hoog niveau moeten opgeven door blessures terwijl ik 4-5x per week trainde en dat sinds mijn 12e en ik er tot nu toe niks voor heb teruggekregen behalve depressies en schoolresultaten die er onder gingen lijden, dat ik nu gewoon meer resultaat op korte termijn wil en dat is alleen mogelijk met AAS
  maandag 27 mei 2013 @ 13:17:34 #253
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_127063000
quote:
10s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oeh! Cocaine en heroine hebben een minder grote balk dan alcohol. Ik sla mijn biertje maar over en zal wat meer snuiven en spuiten.
Kijk vooral even naar het "harm to others" balkje :'). Roidrage is voor pussies, Alcoholrage is de shit :7
  maandag 27 mei 2013 @ 13:20:24 #254
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_127063099
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ik waardeer het dat je eerlijk en direct bent, iets wat er voor jouw post op DBB nogal ontbrak. Ik zeg ook niet dat ik de ideale stats en ervaring heb om met een kuur te beginnen en ik weet dat ik met mijn gezondheid speel.

Toch ga ik het doen, heb zeker genoeg onderzoek gedaan en ik ben er van bewust dat ik op latere leeftijd problemen kan krijgen maar een simpele test-e kuur kan echt niet zoveel schade doen en zodra ik bijwerkingen krijg die niet normaal zijn of mijn bloedwaardes helemaal verneukt zijn na mijn PCT dan is het ook gelijk de laatste keer dat ik ga kuren.

Ik weet dat shortcuts voor pussies zijn maar ik heb zowel voetbal als boksen op hoog niveau moeten opgeven door blessures terwijl ik 4-5x per week trainde en dat sinds mijn 12e en ik er tot nu toe niks voor heb teruggekregen behalve depressies en schoolresultaten die er onder gingen lijden, dat ik nu gewoon meer resultaat op korte termijn wil en dat is alleen mogelijk met AAS
nou, 'k zal d'r verder over ophouden. Kan ik ook wel weer waarderen deze post.
Suc6 dan maar

c_/
pi_127063729
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Oeh! Cocaine en heroine hebben een minder grote balk dan alcohol. Ik sla mijn biertje maar over en zal wat meer snuiven en spuiten.
:')

je hebt grlyk liever gwn me biertje drinkuh met me matties gezellig #yolo

[ Bericht 3% gewijzigd door 16meter op 27-05-2013 13:50:33 ]
  maandag 27 mei 2013 @ 14:04:59 #256
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_127064722
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Hoelang train je al en wat zijn je stats trouwens?
pi_127068511
Iedereen heeft het over het wel of niet schadelijk zijn voor de lichamelijke gezondheid m.b.t het gebruiken van AAS maar hangt er ook niet een psychisch gevaar aan vast? Ik heb wel eens een MTV reportage gezien over het gebruik van AAS en daar kwam ook naar boven dat je in depsressie etc kunt belanden na het gebruik van AAS. Nu heb ik me absoluut niet verdiept in AAS maar ik ben benieuwd of daar (de reportage) een kern van waarheid in zat.
  maandag 27 mei 2013 @ 15:53:03 #258
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127068626
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:50 schreef Questular het volgende:
Iedereen heeft het over het wel of niet schadelijk zijn voor de lichamelijke gezondheid m.b.t het gebruiken van AAS maar hangt er ook niet een psychisch gevaar aan vast? Ik heb wel eens een MTV reportage gezien over het gebruik van AAS en daar kwam ook naar boven dat je in depsressie etc kunt belanden na het gebruik van AAS. Nu heb ik me absoluut niet verdiept in AAS maar ik ben benieuwd of daar (de reportage) een kern van waarheid in zat.
Dat ligt aan de persoon. Er zijn ook mensen die door de AAS juist van hun depressie af kwamen. Roid rage gebeurt bv ook bijna alleen bij mensen die al agressief van zichtzelf zijn.
pi_127070910
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Roid rage gebeurt bv ook bijna alleen bij mensen die al agressief van zichtzelf zijn.
Geld hetzelfde voor creatine rage?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 27 mei 2013 @ 16:50:44 #260
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127071020
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Creatine rage :?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 27 mei 2013 @ 16:51:52 #261
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127071046
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:50 schreef Susteren het volgende:

[..]

Creatine rage :?
Heb je die junk weer hoor :r
BEASTMODE
  maandag 27 mei 2013 @ 17:27:36 #262
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_127072204
Een bekende van me probeerde een tijdje geleden prohormonen aan te smeren.

'Ja kun je in duitsland gewoon legaal krijgen.'

Nou heeft ie het intellect van een visstick dus ik heb t aanbod maar afgeslagen.

Wat zijn prohormonen eigenlijk? Is het een verzamelnaam voor bepaalde stoffen ofzo?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_127072432
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

:') ONZ is een eindje verderop. En als je niet weet waar het over gaat: verdiep je dan eerst eens in de materie voordat je hier post.
pi_127081767
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef RaymondK het volgende:

[..]

moet ik een bron aan leveren om te bewijzen wat je leverwaarden gaan doen als je aan de winstrol/deca/dbol zit bijv?
nee toch?

punt is dat veel gevolgen van zowel kort als lange termijngebruik van AAS vaak niet direct in verband gebracht kunnen worden met, maar het alleen in riod topics als aangeboren/natuurlijk/leeftijd wordt afgeschoven...
Zou je een kromme hartklep, aderverkalking, low test en erectieproblemen en 60procent leverfunctie krijgen van een paar anavar kuurtjes? Serieuze vraag, graag wetenschappelijk materiaal, maar zeg wat je weet!

Nogmaals no offence. :)
  maandag 27 mei 2013 @ 21:04:26 #265
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127082225
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:56 schreef Atemno het volgende:

[..]

Zou je een kromme hartklep, aderverkalking, low test en erectieproblemen en 60procent leverfunctie krijgen van een paar anavar kuurtjes? Serieuze vraag, graag wetenschappelijk materiaal, maar zeg wat je weet!

Nogmaals no offence. :)
Ik kijk meestal hier even als ik wat wil weten: http://wiki.dutchbodybuilding.com/Anavar :@

Wat ik weet van een kameraad; hoge bloeddruk (bloedneus soms op het laatst) en sneller geagiteerd. waren de sides, van de dingen die jij beschrijft heb ik niks gehoord maar het waren ook niet een "paar" kuurtjes.

Ik ken sowieso niemand / ben niemand tegengekomen die een "paar" anavar kuurtjes heeft gedaan.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127083266
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou gewoon luisteren naar je PT.
PT wordt je niet zomaar dus die mensen zullen vast wel weten waar ze het over hebben.
Helemaal mee eens.
Ze hebben er immers voor gestudeerd.
pi_127083465
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef fathank het volgende:
Een bekende van me probeerde een tijdje geleden prohormonen aan te smeren.

'Ja kun je in duitsland gewoon legaal krijgen.'

Nou heeft ie het intellect van een visstick dus ik heb t aanbod maar afgeslagen.

Wat zijn prohormonen eigenlijk? Is het een verzamelnaam voor bepaalde stoffen ofzo?
Uuuh uit mijn hoofd, prohormonen zijn stoffen die heel dicht op hormonen lijken. 1 stapje voor het daadwerkelijke hormoon.
In de lever worden prohormonen omgezet in hormonen en dan vooral in Testosteron.

Edit: Wikipedia gaf dit: Een prohormoon is een precursor van een hormoon.

Prohormonen zijn absoluut geen supplement zoals dutchboybuilding doet voorkomen.
Veel ervaren gebruikers van roids, kickstarten zelfs met prohormonen aan het begin van hun kuur.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2013 21:27:31 ]
pi_127084601
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Ik kijk meestal hier even als ik wat wil weten: http://wiki.dutchbodybuilding.com/Anavar :@

Wat ik weet van een kameraad; hoge bloeddruk (bloedneus soms op het laatst) en sneller geagiteerd. waren de sides, van de dingen die jij beschrijft heb ik niks gehoord maar het waren ook niet een "paar" kuurtjes.

Ik ken sowieso niemand / ben niemand tegengekomen die een "paar" anavar kuurtjes heeft gedaan.
Hoevaak/veel heeft hij gekuurd dan? En ja dat lees ik ook en daar staat dus niks daarover in, daarom vraag ik RaymondK om bronnen of info. :)
  maandag 27 mei 2013 @ 21:46:39 #269
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127084830
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Atemno het volgende:

[..]

Hoevaak/veel heeft hij gekuurd dan? En ja dat lees ik ook en daar staat dus niks daarover in, daarom vraag ik RaymondK om bronnen of info. :)
Enkel anavar volgens mij maar 1x, is ook niet echt de ideale kuur volgens mij.. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 27 mei 2013 @ 22:00:07 #270
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127085801
Ik vind die AAS discussie een beetje kut, dat mensen het doen moeten ze zelf weten, maar het boeit me geen drol... :{
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_127086474
Nooit last van puisten gehad en nu krijg ik ze ineens :r .
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_127086505
Mensen die meer puisten dan hickeys en schrammen hebben moeten nodig cutten.
pi_127086646
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die meer puisten dan hickeys en schrammen hebben moeten nodig cutten.
Misschien volgende zomer cutten voorlopig niet, verder niet hoog in bf ofzo.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_127088948
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ja met schade richting andere. Schade aan jezelf is nog altijd groter bij Heroine en Cocaine. Doe het dan goed aan ga aan de metamfetamine, dat is de kicker!
  maandag 27 mei 2013 @ 22:53:07 #275
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127089449
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef esv7 het volgende:
Nooit last van puisten gehad en nu krijg ik ze ineens :r .
50mg Zink elke ochtend doet wonderen.

Zonnebank ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')