9gr protein per wrap? Hou ken dis be?quote:Op maandag 27 mei 2013 05:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik eet minstens 4 wraps per weekDe wrap zelf is 9g protein en 90 kcal en dan nog hummus + kip en rucola erbij, superlekker en makkelijk
Schrijf je dit nou voor je eigen gemoedsrust?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is in belgie echt een heksenjacht op AAS aan de gang. Snap dat echt niet aangezien AAS de maatschappij niet kwaad doet op dezelfde manier dat opiaten dat doen. Heb nog nooit gehoord over AAS gebruikers die op straat rondzwerven en inbreken om aan hun geld te komen. Alcohol doet veel meer schade en dat kan je gewoon in de winkel kopen
http://www.flatoutbread.c(...)ght-sundried-tomato/quote:Op maandag 27 mei 2013 07:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
9gr protein per wrap? Hou ken dis be?
http://medicalmarijuana.p(...)hp?resourceID=004477quote:Op maandag 27 mei 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Schrijf je dit nou voor je eigen gemoedsrust?
hij heeft heeeel veel massa ingeleverd.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Hiatus het volgende:
Haha crashdieet, heeft ie niet veel massa ingeleverd?
En wat bedoel je met industriële fatburners?
Zo een. Werkt heel snel.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Hiatus het volgende:
En wat bedoel je met industriële fatburners?
Ik begrijp wel dat er heel wat meer problemen ontstaan omtrend andere druggs, medicijnen, overgewicht, roken en alcohol, maar juicen daarmee recht praten is gewoon onzin.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://medicalmarijuana.p(...)hp?resourceID=004477
geen idee.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zo een. Werkt heel snel.
[ afbeelding ]
Serieus, heeft hij misschien aan de DNP gezeten?
ja, dat dacht ik ook. Kan alleen niet zeggen dat hij nou stond te zweten als een otter.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:50 schreef star_gazer het volgende:
Ephedrine (EC stack), Yohimbine (YC stack) en DNP krikken allemaal je lichaamstemperatuur omhoog. DNP is alleen behoorlijk extremer.
Rode kop kan ook door bijvoorbeeld efedra komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
geen idee.
voor dat hij dit gedaan had wist ik dat niet, en ik vond wel dat i nogal een rode kop en rode huid had tijdens het trainen. Is dat een indicatie van dnp? Soort hoge bloeddruk look.
Niet dat hij in 5 liter zweet stond te trainen dacht ik.
Ik zit weer veel te erg andere mensen in de gaten te houdenniet goed voor mij en m'n motivatie
Waar koop je dit?quote:Op maandag 27 mei 2013 07:45 schreef IrCute het volgende:
[..]
http://www.flatoutbread.c(...)ght-sundried-tomato/![]()
en met deze maak ik mijn pizzas: http://www.flatoutbread.c(...)a/rosemary-olive-oi/
ic.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:57 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Rode kop kan ook door bijvoorbeeld efedra komen.
Weleens mee geexperimenteerd, en warme kop en rode vlekken in het gelaat als bijwerking gehad.
Als je de guts hebt om op FOK! een video te maken voor je BB-buddies zal je ook de guts hebben om in zo'n heerlijke tijgerstring voor een grote groep aspirantBB's en fans te staan die mirren op je aesthetics.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ic.
i.i.g. doet i het niet meer (zei die).
Als ik zo zijn fysiek zie, en hoor dat hij 2e is geworden in een fitness comp, begint het opeens een beetje te knagen en denk ik dat ik serieus een leuke kans zou maken bij een instap natty bb comp.
Als ik mezelf met hem vergelijk. Ik nu 105@184cm en hij dan 92@ meer dan 190 of zo, dan denk ik dat als ik een heel goeie cut zou kunnen doen dat ik nog een kans maak ook lol.
Zeg nu al eerlijk dat ik daar de guts niet voor heb. Op die manier op een podium staan. Zou geloof ik 3weken van te voren aan de racekak zijn. Wel aardig voor je cut natuurlijk lol
Veel presentaties gegeven voor behoorlijk grote groepen, maar dit zou ik neit durven. Voel mezelf al lopen in een zwembad lol.
lol.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je de guts hebt om op FOK! een video te maken voor je BB-buddies zal je ook de guts hebben om in zo'n heerlijke tijgerstring voor een grote groep aspirantBB's en fans te staan die mirren op je aesthetics.
Vraag een instructeur of die verschillende oefeningen van je wil filmen zodat jij later thuis je form kan analyseren o.i.d.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ik ga binnekort wat gym footage proberen te schieten voor een nieuw videotje. Ik heb afgelopen week een vol setje van 8 op 36kg dumbles geoverheadpressed, en een paar keer de 38kgs.Dat was de trigger voor een neuest video.
alleen een beetje gay om aan iemand te vragen of die wil filmen. ff kijken hoe ik dat ga doen dan.
lol.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag een instructeur of die verschillende oefeningen van je wil filmen zodat jij later thuis je form kan analyseren o.i.d.[ afbeelding ]
Als hij ook een dikke tent in z'n broek had, was het waarschijnlijk yohimbine. Spul werkt goedquote:Op maandag 27 mei 2013 08:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook. Kan alleen niet zeggen dat hij nou stond te zweten als een otter.
Hij was wel erg verliefd op z'n spiegelbeeld en die van anderen tijdens het trainen lol.
Met één hand pressen en de andere hand filmenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
laatst wilde ik ff me form zien bij max deadlift en toen maakte een instructeur een filmpje.Vergeten te vragen of i het wilde sharen.
idd. wel een idee ja
Ik zou oordopjes kopen, en zodra je die PT ziet die snel in je oren proppen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:07 schreef Beach het volgende:
jongens pt zegt dat ik af moet van mn 5x5 omdat dat niet goed genoeg is voor kracht
ik moet zwaarder gewicht dan mn werkset max reps doen en dan volgende set met minder gewicht en de volgende weer met minder
maar Mehdi en Rippletone enzo hebben toch ook gelijk, wat moet ik nou
en nee dit is serieus geen troll
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou gewoon luisteren naar je PT.
PT wordt je niet zomaar dus die mensen zullen vast wel weten waar ze het over hebben.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou oordopjes kopen, en zodra je die PT ziet die snel in je oren proppen.
Waarschijnlijk Amerika...quote:
Nouja meer om ongemakkelijke dingen te vermijden. Geen zin om elke keer te horen dat 5x5 niet goed genoeg is.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:21 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Je zat je echt af te vragen of je PT het misschien beter weet?
Okee dan. Op zich wel naar want ik ken die al meer dan 12 jaar en is verder een total bro.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was serieus. Negeer die man, hij weet echt niet wat hij zegt.
Bron? Anders verkoop je onzin. No offence, vind je n toffe vent.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat er heel wat meer problemen ontstaan omtrend andere druggs, medicijnen, overgewicht, roken en alcohol, maar juicen daarmee recht praten is gewoon onzin.
Je moet namelijk wel zo'n beetje zuipen als hazes wil je zulke afwijkende lever waarde halen (en zo lang) als die met een gemiddeld kuurtje.
Verder stunt je gewoon met je eigen test productie, iets wat je op lange termijn gewoon zeer waarschijnlijk ergens wel een keer op gaat breken in je verdere leven.
En als er dan een indirecte complicatie op treed (van mijn part na jaren) dan is het naar de aller hoogste waarschijnlijkheid niet van de juice. Die kromme hartklep of die aderverkalking op je 50e kan niet van de juice zijn, is vanwege de leeftijd.Nauwelijks test of erectie op je 40e heel normaal voor die leeftijd hoor.
![]()
Maar goed, ik hou er weer over op.![]()
't maakt me gewoon kwaad dat iemand met nog zo veel natty groei dit doet voor sneller een paar spiertjes
moet ik een bron aan leveren om te bewijzen wat je leverwaarden gaan doen als je aan de winstrol/deca/dbol zit bijv?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:48 schreef Atemno het volgende:
[..]
Bron? Anders verkoop je onzin. No offence, vind je n toffe vent.
Dit. Objectieve informatie is moeilijk te vinden.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moet ik een bron aan leveren om te bewijzen wat je leverwaarden gaan doen als je aan de winstrol/deca/dbol zit bijv?
nee toch?
punt is dat veel gevolgen van zowel kort als lange termijngebruik van AAS vaak niet direct in verband gebracht kunnen worden met, en het alleen in riod topics als aangeboren/natuurlijk/leeftijd wordt afgeschoven...
+quote:Op maandag 27 mei 2013 11:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou oordopjes kopen, en zodra je die PT ziet die snel in je oren proppen.
quote:
Als je wat bronnen van wetenschappelijke onderzoeken hebt die specifiek daarover gaan, zou ik wel graag willen lezen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moet ik een bron aan leveren om te bewijzen wat je leverwaarden gaan doen als je aan de winstrol/deca/dbol zit bijv?
nee toch?
punt is dat veel gevolgen van zowel kort als lange termijngebruik van AAS vaak niet direct in verband gebracht kunnen worden met, maar het alleen in riod topics als aangeboren/natuurlijk/leeftijd wordt afgeschoven...
Ik heb een beter idee, geef hem/haar de link naar dit topic en laat hem/haar vandaag zelf reageren.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was serieus. Negeer die man, hij weet echt niet wat hij zegt.
Hardop gelachen in de bus, nu kijkt iedereen naar me alsof ik een autist ben.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef Awesome_ het volgende:
PT wordt je niet zomaar dus die mensen zullen vast wel weten waar ze het over hebben.
Dat nooit uiteraardquote:Op maandag 27 mei 2013 12:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, geef hem/haar de link naar dit topic en laat hem/haar vandaag zelf reageren.
Wellicht zien wij het allemaal verkeerd, en zou netjes zijn de PT zelf de kans te geven haar/zijn schema toe te lichten.
Ja, waarom zou op grote schaal klooien met je hormonen slecht zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:48 schreef Atemno het volgende:
[..]
Bron? Anders verkoop je onzin. No offence, vind je n toffe vent.
SL zonder die herhalingen/gewichtstoenames is geen SL, dat is juist waar het hele programma op gebaseerd is.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat nooit uiteraard
Niks mis verder met mijn SL schema. Ging alleen om het aantal herhalingen + gewicht.
Ja daarom dusquote:Op maandag 27 mei 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SL zonder die herhalingen/gewichtstoenames is geen SL, dat is juist waar het hele programma op gebaseerd is.
quote:Op maandag 27 mei 2013 08:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://medicalmarijuana.p(...)hp?resourceID=004477
Ik waardeer het dat je eerlijk en direct bent, iets wat er voor jouw post op DBB nogal ontbrak. Ik zeg ook niet dat ik de ideale stats en ervaring heb om met een kuur te beginnen en ik weet dat ik met mijn gezondheid speel.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Schrijf je dit nou voor je eigen gemoedsrust?
Kijk vooral even naar het "harm to others" balkjequote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh! Cocaine en heroine hebben een minder grote balk dan alcohol. Ik sla mijn biertje maar over en zal wat meer snuiven en spuiten.
nou, 'k zal d'r verder over ophouden. Kan ik ook wel weer waarderen deze post.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat je eerlijk en direct bent, iets wat er voor jouw post op DBB nogal ontbrak. Ik zeg ook niet dat ik de ideale stats en ervaring heb om met een kuur te beginnen en ik weet dat ik met mijn gezondheid speel.
Toch ga ik het doen, heb zeker genoeg onderzoek gedaan en ik ben er van bewust dat ik op latere leeftijd problemen kan krijgen maar een simpele test-e kuur kan echt niet zoveel schade doen en zodra ik bijwerkingen krijg die niet normaal zijn of mijn bloedwaardes helemaal verneukt zijn na mijn PCT dan is het ook gelijk de laatste keer dat ik ga kuren.
Ik weet dat shortcuts voor pussies zijn maar ik heb zowel voetbal als boksen op hoog niveau moeten opgeven door blessures terwijl ik 4-5x per week trainde en dat sinds mijn 12e en ik er tot nu toe niks voor heb teruggekregen behalve depressies en schoolresultaten die er onder gingen lijden, dat ik nu gewoon meer resultaat op korte termijn wil en dat is alleen mogelijk met AAS
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh! Cocaine en heroine hebben een minder grote balk dan alcohol. Ik sla mijn biertje maar over en zal wat meer snuiven en spuiten.
Hoelang train je al en wat zijn je stats trouwens?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat je eerlijk en direct bent, iets wat er voor jouw post op DBB nogal ontbrak. Ik zeg ook niet dat ik de ideale stats en ervaring heb om met een kuur te beginnen en ik weet dat ik met mijn gezondheid speel.
Toch ga ik het doen, heb zeker genoeg onderzoek gedaan en ik ben er van bewust dat ik op latere leeftijd problemen kan krijgen maar een simpele test-e kuur kan echt niet zoveel schade doen en zodra ik bijwerkingen krijg die niet normaal zijn of mijn bloedwaardes helemaal verneukt zijn na mijn PCT dan is het ook gelijk de laatste keer dat ik ga kuren.
Ik weet dat shortcuts voor pussies zijn maar ik heb zowel voetbal als boksen op hoog niveau moeten opgeven door blessures terwijl ik 4-5x per week trainde en dat sinds mijn 12e en ik er tot nu toe niks voor heb teruggekregen behalve depressies en schoolresultaten die er onder gingen lijden, dat ik nu gewoon meer resultaat op korte termijn wil en dat is alleen mogelijk met AAS
Dat ligt aan de persoon. Er zijn ook mensen die door de AAS juist van hun depressie af kwamen. Roid rage gebeurt bv ook bijna alleen bij mensen die al agressief van zichtzelf zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:50 schreef Questular het volgende:
Iedereen heeft het over het wel of niet schadelijk zijn voor de lichamelijke gezondheid m.b.t het gebruiken van AAS maar hangt er ook niet een psychisch gevaar aan vast? Ik heb wel eens een MTV reportage gezien over het gebruik van AAS en daar kwam ook naar boven dat je in depsressie etc kunt belanden na het gebruik van AAS. Nu heb ik me absoluut niet verdiept in AAS maar ik ben benieuwd of daar (de reportage) een kern van waarheid in zat.
Geld hetzelfde voor creatine rage?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Roid rage gebeurt bv ook bijna alleen bij mensen die al agressief van zichtzelf zijn.
Creatine ragequote:Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geld hetzelfde voor creatine rage?
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geld hetzelfde voor creatine rage?
Zou je een kromme hartklep, aderverkalking, low test en erectieproblemen en 60procent leverfunctie krijgen van een paar anavar kuurtjes? Serieuze vraag, graag wetenschappelijk materiaal, maar zeg wat je weet!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee toch?
punt is dat veel gevolgen van zowel kort als lange termijngebruik van AAS vaak niet direct in verband gebracht kunnen worden met, maar het alleen in riod topics als aangeboren/natuurlijk/leeftijd wordt afgeschoven...
Ik kijk meestal hier even als ik wat wil weten: http://wiki.dutchbodybuilding.com/Anavarquote:Op maandag 27 mei 2013 20:56 schreef Atemno het volgende:
[..]
Zou je een kromme hartklep, aderverkalking, low test en erectieproblemen en 60procent leverfunctie krijgen van een paar anavar kuurtjes? Serieuze vraag, graag wetenschappelijk materiaal, maar zeg wat je weet!
Nogmaals no offence.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef Awesome_ het volgende:
Uuuh uit mijn hoofd, prohormonen zijn stoffen die heel dicht op hormonen lijken. 1 stapje voor het daadwerkelijke hormoon.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef fathank het volgende:
Een bekende van me probeerde een tijdje geleden prohormonen aan te smeren.
'Ja kun je in duitsland gewoon legaal krijgen.'
Nou heeft ie het intellect van een visstick dus ik heb t aanbod maar afgeslagen.
Wat zijn prohormonen eigenlijk? Is het een verzamelnaam voor bepaalde stoffen ofzo?
Hoevaak/veel heeft hij gekuurd dan? En ja dat lees ik ook en daar staat dus niks daarover in, daarom vraag ik RaymondK om bronnen of info.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik kijk meestal hier even als ik wat wil weten: http://wiki.dutchbodybuilding.com/Anavar![]()
Wat ik weet van een kameraad; hoge bloeddruk (bloedneus soms op het laatst) en sneller geagiteerd. waren de sides, van de dingen die jij beschrijft heb ik niks gehoord maar het waren ook niet een "paar" kuurtjes.
Ik ken sowieso niemand / ben niemand tegengekomen die een "paar" anavar kuurtjes heeft gedaan.
Enkel anavar volgens mij maar 1x, is ook niet echt de ideale kuur volgens mij..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hoevaak/veel heeft hij gekuurd dan? En ja dat lees ik ook en daar staat dus niks daarover in, daarom vraag ik RaymondK om bronnen of info.
Misschien volgende zomer cutten voorlopig niet, verder niet hoog in bf ofzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die meer puisten dan hickeys en schrammen hebben moeten nodig cutten.
Ja met schade richting andere. Schade aan jezelf is nog altijd groter bij Heroine en Cocaine. Doe het dan goed aan ga aan de metamfetamine, dat is de kicker!quote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
50mg Zink elke ochtend doet wonderen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef esv7 het volgende:
Nooit last van puisten gehad en nu krijg ik ze ineens.
Stacken met ketaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja met schade richting andere. Schade aan jezelf is nog altijd groter bij Heroine en Cocaine. Doe het dan goed aan ga aan de metamfetamine, dat is de kicker!
wat zijn de macro's?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
BB Bulkvoedsel Brotip Aanbieding:
[ afbeelding ]
http://www.aldi.nl/aldi_halve_haantjes_48_5_550_5756.html
a. 1250 g
5.99*
(kg = 4.79)
Hm, geen idee. Kan morgen ff kijken als ik een doos ga halenquote:
Klootzak, nu heb ik zin in frietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
BB Bulkvoedsel Brotip Aanbieding:
[ afbeelding ]
http://www.aldi.nl/aldi_halve_haantjes_48_5_550_5756.html
a. 1250 g
5.99*
(kg = 4.79)
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Klootzak, nu heb ik zin in friet
Nog nooit gehad. Mis ik iets?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Friet(het is trouwens patat)
Steppegras
Aardappel in julienne snijden en dan de frituur in. Is Brabantsquote:
Yeah, raspatat ftw!quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Friet(het is trouwens patat)
inb4 schrale huidquote:Op maandag 27 mei 2013 22:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
50mg Zink elke ochtend doet wonderen.
Zonnebank ook
Inb4 roaccutanequote:
dat is toch alleen bij hele erge vormen + dat het een jaar duurt ?quote:
Wanneer benzoylperoxide en tretitoïne niet effectief (genoeg) zijn kan over gestapt worden op isotretitoïne(roaccutane). Meestal zit je wel een jaar of langer aan medicijnen voor je roacc krijgt ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dat is toch alleen bij hele erge vormen + dat het een jaar duurt ?
Moet er niet aan denken om benzoylperoxide op mijn hele rug te smeren, kan je toch beter de zonnebank pakkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wanneer benzoylperoxide en tretitoïne niet effectief (genoeg) zijn kan over gestapt worden op isotretitoïne(roaccutane). Meestal zit je wel een jaar of langer aan medicijnen voor je roacc krijgt ja.
gelukkig woon ik in het groene gedeeltequote:
ik vind het altijd uber uber vet die raspatat. zuigt helemaal vol met oliequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:16 schreef seto het volgende:
[..]
Kwaliteit van raspatat kan echt bijzonder verschillen per snackbar heb ik wel gemerkt.
Kun je volgens mij gewoon doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:23 schreef vault_tec het volgende:
kan ik mijn proteine shake poeder in mijn magere kwark gooien of is dat niet aan te raden?
Doe ik altijd, prima te kanen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:23 schreef vault_tec het volgende:
kan ik mijn proteine shake poeder in mijn magere kwark gooien of is dat niet aan te raden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |