Stacken met ketaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja met schade richting andere. Schade aan jezelf is nog altijd groter bij Heroine en Cocaine. Doe het dan goed aan ga aan de metamfetamine, dat is de kicker!
wat zijn de macro's?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
BB Bulkvoedsel Brotip Aanbieding:
[ afbeelding ]
http://www.aldi.nl/aldi_halve_haantjes_48_5_550_5756.html
a. 1250 g
5.99*
(kg = 4.79)
Hm, geen idee. Kan morgen ff kijken als ik een doos ga halenquote:
Klootzak, nu heb ik zin in frietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
BB Bulkvoedsel Brotip Aanbieding:
[ afbeelding ]
http://www.aldi.nl/aldi_halve_haantjes_48_5_550_5756.html
a. 1250 g
5.99*
(kg = 4.79)
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Klootzak, nu heb ik zin in friet
Nog nooit gehad. Mis ik iets?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Friet(het is trouwens patat)
Steppegras
Aardappel in julienne snijden en dan de frituur in. Is Brabantsquote:
Yeah, raspatat ftw!quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Friet(het is trouwens patat)
inb4 schrale huidquote:Op maandag 27 mei 2013 22:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
50mg Zink elke ochtend doet wonderen.
Zonnebank ook
Inb4 roaccutanequote:
dat is toch alleen bij hele erge vormen + dat het een jaar duurt ?quote:
Wanneer benzoylperoxide en tretitoïne niet effectief (genoeg) zijn kan over gestapt worden op isotretitoïne(roaccutane). Meestal zit je wel een jaar of langer aan medicijnen voor je roacc krijgt ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dat is toch alleen bij hele erge vormen + dat het een jaar duurt ?
Moet er niet aan denken om benzoylperoxide op mijn hele rug te smeren, kan je toch beter de zonnebank pakkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wanneer benzoylperoxide en tretitoïne niet effectief (genoeg) zijn kan over gestapt worden op isotretitoïne(roaccutane). Meestal zit je wel een jaar of langer aan medicijnen voor je roacc krijgt ja.
gelukkig woon ik in het groene gedeeltequote:
ik vind het altijd uber uber vet die raspatat. zuigt helemaal vol met oliequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:16 schreef seto het volgende:
[..]
Kwaliteit van raspatat kan echt bijzonder verschillen per snackbar heb ik wel gemerkt.
Kun je volgens mij gewoon doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:23 schreef vault_tec het volgende:
kan ik mijn proteine shake poeder in mijn magere kwark gooien of is dat niet aan te raden?
Doe ik altijd, prima te kanen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:23 schreef vault_tec het volgende:
kan ik mijn proteine shake poeder in mijn magere kwark gooien of is dat niet aan te raden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |