Ik zou oordopjes kopen, en zodra je die PT ziet die snel in je oren proppen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:07 schreef Beach het volgende:
jongens pt zegt dat ik af moet van mn 5x5 omdat dat niet goed genoeg is voor kracht
ik moet zwaarder gewicht dan mn werkset max reps doen en dan volgende set met minder gewicht en de volgende weer met minder
maar Mehdi en Rippletone enzo hebben toch ook gelijk, wat moet ik nou
en nee dit is serieus geen troll
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou gewoon luisteren naar je PT.
PT wordt je niet zomaar dus die mensen zullen vast wel weten waar ze het over hebben.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou oordopjes kopen, en zodra je die PT ziet die snel in je oren proppen.
Waarschijnlijk Amerika...quote:
Nouja meer om ongemakkelijke dingen te vermijden. Geen zin om elke keer te horen dat 5x5 niet goed genoeg is.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:21 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Je zat je echt af te vragen of je PT het misschien beter weet?
Okee dan. Op zich wel naar want ik ken die al meer dan 12 jaar en is verder een total bro.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was serieus. Negeer die man, hij weet echt niet wat hij zegt.
Bron? Anders verkoop je onzin. No offence, vind je n toffe vent.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat er heel wat meer problemen ontstaan omtrend andere druggs, medicijnen, overgewicht, roken en alcohol, maar juicen daarmee recht praten is gewoon onzin.
Je moet namelijk wel zo'n beetje zuipen als hazes wil je zulke afwijkende lever waarde halen (en zo lang) als die met een gemiddeld kuurtje.
Verder stunt je gewoon met je eigen test productie, iets wat je op lange termijn gewoon zeer waarschijnlijk ergens wel een keer op gaat breken in je verdere leven.
En als er dan een indirecte complicatie op treed (van mijn part na jaren) dan is het naar de aller hoogste waarschijnlijkheid niet van de juice. Die kromme hartklep of die aderverkalking op je 50e kan niet van de juice zijn, is vanwege de leeftijd.Nauwelijks test of erectie op je 40e heel normaal voor die leeftijd hoor.
![]()
Maar goed, ik hou er weer over op.![]()
't maakt me gewoon kwaad dat iemand met nog zo veel natty groei dit doet voor sneller een paar spiertjes
moet ik een bron aan leveren om te bewijzen wat je leverwaarden gaan doen als je aan de winstrol/deca/dbol zit bijv?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:48 schreef Atemno het volgende:
[..]
Bron? Anders verkoop je onzin. No offence, vind je n toffe vent.
Dit. Objectieve informatie is moeilijk te vinden.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moet ik een bron aan leveren om te bewijzen wat je leverwaarden gaan doen als je aan de winstrol/deca/dbol zit bijv?
nee toch?
punt is dat veel gevolgen van zowel kort als lange termijngebruik van AAS vaak niet direct in verband gebracht kunnen worden met, en het alleen in riod topics als aangeboren/natuurlijk/leeftijd wordt afgeschoven...
+quote:Op maandag 27 mei 2013 11:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou oordopjes kopen, en zodra je die PT ziet die snel in je oren proppen.
quote:
Als je wat bronnen van wetenschappelijke onderzoeken hebt die specifiek daarover gaan, zou ik wel graag willen lezen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moet ik een bron aan leveren om te bewijzen wat je leverwaarden gaan doen als je aan de winstrol/deca/dbol zit bijv?
nee toch?
punt is dat veel gevolgen van zowel kort als lange termijngebruik van AAS vaak niet direct in verband gebracht kunnen worden met, maar het alleen in riod topics als aangeboren/natuurlijk/leeftijd wordt afgeschoven...
Ik heb een beter idee, geef hem/haar de link naar dit topic en laat hem/haar vandaag zelf reageren.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was serieus. Negeer die man, hij weet echt niet wat hij zegt.
Hardop gelachen in de bus, nu kijkt iedereen naar me alsof ik een autist ben.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou gewoon luisteren naar je PT.
PT wordt je niet zomaar dus die mensen zullen vast wel weten waar ze het over hebben.
Dat nooit uiteraardquote:Op maandag 27 mei 2013 12:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, geef hem/haar de link naar dit topic en laat hem/haar vandaag zelf reageren.
Wellicht zien wij het allemaal verkeerd, en zou netjes zijn de PT zelf de kans te geven haar/zijn schema toe te lichten.
Ja, waarom zou op grote schaal klooien met je hormonen slecht zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:48 schreef Atemno het volgende:
[..]
Bron? Anders verkoop je onzin. No offence, vind je n toffe vent.
SL zonder die herhalingen/gewichtstoenames is geen SL, dat is juist waar het hele programma op gebaseerd is.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat nooit uiteraard
Niks mis verder met mijn SL schema. Ging alleen om het aantal herhalingen + gewicht.
Ja daarom dusquote:Op maandag 27 mei 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SL zonder die herhalingen/gewichtstoenames is geen SL, dat is juist waar het hele programma op gebaseerd is.
quote:Op maandag 27 mei 2013 08:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://medicalmarijuana.p(...)hp?resourceID=004477
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |