Is dit een troll? Waarom zou je cutten als je geen massa hebt?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef banaliteit het volgende:
Ik zit nu een beetje afbeeldingen te vergelijken op internet en tussen de 12-15% vet ziet er wel goed uit. Nog twee weken cardio en dan houd ik het weer voor gezien. Dan kan ik eindelijk weer normaal eten, want 1800kcal verspreidt over zes maaltijden is echt niks.
Hebben jullie nog een specifiek vetpercentage waarvan je zegt, dat vind ik mooi?
Blessure. Tevens ook voorbereiding op studeren in het buitenland. Volgens mij is het makkelijker om een bepaald vetpercentage te behouden met een laag percentage.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:05 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Is dit een troll? Waarom zou je cutten als je geen massa hebt?
Een laag vetpercentage het makkelijkst te behouden? Juist niet, veel makkelijker om gewoon moddervet te zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:08 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Blessure. Tevens ook voorbereiding op studeren in het buitenland. Volgens mij is het makkelijker om een bepaald vetpercentage te behouden met een laag percentage.
Tot nu toe zegt iedereen ga zo zwaar mogelijk, zolang je het aantal herhalingen kan halen wat je beoogt met goede form.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:26 schreef Susteren het volgende:
Hij zegt dus (in meerdere vids) dat je beter met minder zware gewichten kan trainen, maar erg lang en traag de oefening doen. Klopt dit? Tot nu toe zei iedereen juist altijd dat je zo zwaar mogelijk (als je aankunt) dumbells moet gebruiken.
Okey, thx!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tot nu toe zegt iedereen ga zo zwaar mogelijk, zolang je het aantal herhalingen kan halen wat je beoogt met goede form.
quote:Als smaak heb ik vanille, ik meng dit met 300 ml melk. Het is lekker, maar soms blijft er een beetje poeder ongemengd (in het deksel).
quote:Heerlijk met magere melk!!!!
quote:De smaak is ver van lekker, smaak van vezels overheerst en lost niet goed op
quote:Smaak aardbei was de eerste keer wennen maar smaakt nu erg goed!
Je verwacht uit de reacties van body&fit leden een oordeel te vellen over de werking van een klein effect, wat bijna niet op te merken valt? Keep up the wishfull thinkingquote:Op zondag 26 mei 2013 19:47 schreef Susteren het volgende:
Die reviews van Body en Fit wordt ik toch langzamerhand ook gaar van. 9/10 reacties gaat alleen maar over de smaak, kap met dat eikelen over een smaakje ik wil gewoon weten of dat spul werkt
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:47 schreef Susteren het volgende:
Die reviews van Body en Fit wordt ik toch langzamerhand ook gaar van. 9/10 reacties gaat alleen maar over de smaak, kap met dat eikelen over een smaakje ik wil gewoon weten of dat spul werkt
[..]
[..]
[..]
[..]
10 maaltijden is voor n00bs man, gewoonde hele dag door happen. En als je al vet word, nou dat geeft toch niks, gewoon genietenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:22 schreef 16meter het volgende:
ja tog stofwisseling lekker opkrikken
sinds ik 10 maaltijden per dag eet kan ik 6000 kcal eten zonder vet gains te make
zo snel is m'n metabolisme geworden
Dat dus, ik hebnog steeds een zwemband en US Navy methode en impedantie zitten allebei op 14%. Zelfs als ik met 10% afwijking rekening houd, komt die foto eerder op 12 a 13 uitdenk ikquote:
Op aanraden van wat andere jongens op de sportschool benik mijn lats nu ook voor een aantail oefeningen met lager gewicht en hoger aantal reps gaan doen. Kracht als massa nemen nu eindelijk weer eens toe.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tot nu toe zegt iedereen ga zo zwaar mogelijk, zolang je het aantal herhalingen kan halen wat je beoogt met goede form.
IK las vorige week ofzo eea over anavar. Was iemand die zei dat hij van 23 naar 16% BF was gegaan. Jeuj.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Sowieso niet kuren als je vp boven de 14% is anders krijg je bitch tits.
Vind een oral only kuur sowieso zonde. Ken genoeg van die winstrol turken die hebben echt elke maand een ander fysiek, soort yoyo effect.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
IK las vorige week ofzo eea over anavar. Was iemand die zei dat hij van 23 naar 16% BF was gegaan. Jeuj.
Er zijn mensen die goede resultaten halen met orals. Maar het is nooit een echte winner.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vind een oral only kuur sowieso zonde. Ken genoeg van die winstrol turken die hebben echt elke maand een ander fysiek, soort yoyo effect.
Heb trouwens al een voedingsschema gemaakt als ik ga kuren
4070 kcal 402 carbs 405 eiwitten 90 vet
Whale mode
Hoe ziet jouw kuur eruit ?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vind een oral only kuur sowieso zonde. Ken genoeg van die winstrol turken die hebben echt elke maand een ander fysiek, soort yoyo effect.
Whale mode
Ik zou - zoals je ook zou doen met cutten of bulken zonder AAS - goed vinger op de pols houden met je vetgains, en daar je intake op afstemmen. Dus niet blindstaren op een vaststaand cijfer maar kijken wat je lichaam nodig heeft. Anders krijg je een soort Dreamer bulk (aka veel te hoog en dus onnodig surplus die je er weer af moet cutten).quote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Whale mode
Ik ben benieuwd waar je dat gelezen hebt, heb je een linkje?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:13 schreef stinkie het volgende:
Overigens ook wel eens gelezen dat kleinere spieren (biceps, tripceps, kuiten etc.)meer profijt hebben van herhalingen danmassa.
tering die kop op het endquote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou - zoals je ook zou doen met cutten of bulken zonder AAS - goed vinger op de pols houden met je vetgains, en daar je intake op afstemmen. Dus niet blindstaren op een vaststaand cijfer maar kijken wat je lichaam nodig heeft. Anders krijg je een soort Dreamer bulk (aka veel te hoog en dus onnodig surplus die je er weer af moet cutten).
[ afbeelding ]
Dat is nou typisch een gevalletje 'getal uit een calculator trekken en blind gaan bulken'.
Verder wat Snakey zegt, lekker bijhouden met foto's en evt. meetlint en weegschaal. Is leuk voor later.lijkt wel een bevalling dit
![]()
Ga wel een kuurlog op DBB bijhouden en hopen dat de mensen die daar zitten en wel verstand van AAS hebben mij nog wat kunnen ondersteunen. Je leert echt veel van die kuurlogs daar, zoveel mensen doen daar dingen fout en dan voornamelijk hun voeding.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn mensen die goede resultaten halen met orals. Maar het is nooit een echte winner.
Ga je nog een blog bijhouden ergens? Met voor en na foto´s?
Ben wel benieuwd naar je work out. En inderdaad, dat wordt whale mode.
Het wordt 1-12 Test-E 500 en 1-5 DBOL.quote:
Ik heb veel geleerd van mijn eerdere bulks toen ik 3-4 pakken volle melk per dag pakte en alleen naar kcal keek en niet naar macro/micros. Veel strength gains maar ook veel vet maar ik word nooit echt dik in mijn gezicht en zolang ik een shirt aan had kon niemand echt aan mij zien dat ik een hoog VP.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou - zoals je ook zou doen met cutten of bulken zonder AAS - goed vinger op de pols houden met je vetgains, en daar je intake op afstemmen. Dus niet blindstaren op een vaststaand cijfer maar kijken wat je lichaam nodig heeft. Anders krijg je een soort Dreamer bulk (aka veel te hoog en dus onnodig surplus die je er weer af moet cutten).
[ afbeelding ]
Dat is nou typisch een gevalletje 'getal uit een calculator trekken en blind gaan bulken'.
Verder wat Snakey zegt, lekker bijhouden met foto's en evt. meetlint en weegschaal. Is leuk voor later.lijkt wel een bevalling dit
![]()
Die 1-12 staat voor 12 weken één keer per week spuit zetten?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ga wel een kuurlog op DBB bijhouden en hopen dat de mensen die daar zitten en wel verstand van AAS hebben mij nog wat kunnen ondersteunen. Je leert echt veel van die kuurlogs daar, zoveel mensen doen daar dingen fout en dan voornamelijk hun voeding.
Verder blijf ik hier ook posten
[..]
Het wordt 1-12 Test-E 500 en 1-5 DBOL.
[..]
Ik heb veel geleerd van mijn eerdere bulks toen ik 3-4 pakken volle melk per dag pakte en alleen naar kcal keek en niet naar macro/micros. Veel strength gains maar ook veel vet maar ik word nooit echt dik in mijn gezicht en zolang ik een shirt aan had kon niemand echt aan mij zien dat ik een hoog VP.
Verder is het wel een stuk moeilijker om echt veel vet aan te zetten als je aan de test zit, zal voornamelijk een hoop vocht zijn en ik wil toch mijn kuur optimaal benutten dus liever iets te veel dan te weinig
Zal weer eens zoeken of ik het kan vinden.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je dat gelezen hebt, heb je een linkje?
Afaik is het enige verschil dat de grote beenspieren misschien wat meer baat hebben bij hogere reps en lager gewicht, maar het mechanisme wordt niet helemaal begrepen daarin.
Zo begon het bij mij ookquote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Die 1-12 staat voor 12 weken één keer per week spuit zetten?
En waarom en hoe DBOL?
Ben niet echt thuis in de AAS maar vind het wel leuk om wat te leren.
Succes ermee, en heb je dan ook iets om na te kuren? of is dat niet nodig?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij ook![]()
Ja, Test-E is een long ester dus 1x per week is voldoende. Nadeel is, is dat je pas in week 6 wat merkt en daarom pak je de d-bol als kickstart, die werkt gelijk. Je hebt ook een short ester van Test en dat is prop en die moet je om de dag zetten en werkt veel sneller, hoor alleen dat test prop prikken echt zeer doet
Halfwaarde tijd van test-e is iets korter dan een week, wellicht 2x in de week prikken? En ik zou idd paar weekjes 20mg nolvadex nemen na je laatste kuurweek.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij ook![]()
Ja, Test-E is een long ester dus 1x per week is voldoende. Nadeel is, is dat je pas in week 6 wat merkt en daarom pak je de d-bol als kickstart, die werkt gelijk. Je hebt ook een short ester van Test en dat is prop en die moet je om de dag zetten en werkt veel sneller, hoor alleen dat test prop prikken echt zeer doet
Ik herinner mij van een onderzoek dat vrouwen een bodyfat percentage van rond de 10% het mooiste vonden bij mannen.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef banaliteit het volgende:
Ik zit nu een beetje afbeeldingen te vergelijken op internet en tussen de 12-15% vet ziet er wel goed uit. Nog twee weken cardio en dan houd ik het weer voor gezien. Dan kan ik eindelijk weer normaal eten, want 1800kcal verspreidt over zes maaltijden is echt niks.
Hebben jullie nog een specifiek vetpercentage waarvan je zegt, dat vind ik mooi?
14-17 Nolva ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Succes ermee, en heb je dan ook iets om na te kuren? of is dat niet nodig?
Nolvadex voor bitchtits geloof ik ?
Staat voor mij overigens al vast dat ik natty blijf, dan doe ik maar wat langer over het bereiken van mijn streeffysiek (wat niet bizar groot is).
10-14 dagen dacht ik gelezen te hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Halfwaarde tijd van test-e is iets korter dan een week, wellicht 2x in de week prikken? En ik zou idd paar weekjes 20mg nolvadex nemen na je laatste kuurweek.
Als ik een gok moest doen en me niet vergis speelt o.a. spiervezel type er een rol in samen met de stimulus die ze nodig hebben om maximaal te contraheren. Een grotere stimulus zal niet meer voor je doen. Dan kan je beter op volume trainen i.p.v. stimulus verhogen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je dat gelezen hebt, heb je een linkje?
Afaik is het enige verschil dat de grote beenspieren misschien wat meer baat hebben bij hogere reps en lager gewicht, maar het mechanisme wordt niet helemaal begrepen daarin.
hCG is eindbaas.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
10-14 dagen dacht ik gelezen te hebben.
Zit alleen te twijfelen of ik wel of geen HCG bij moet gaan doen
en bedankt, hoop mensen die me een beetje raar aankijken omdat ik zit te lachen in de treinquote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Jij bent volgens mij een van de weinige mensen die daar kennis van zaken heeft op DBBquote:Op zondag 26 mei 2013 21:19 schreef Diabox het volgende:
[..]
Het is echt puur toeval dat het om AAS gaat nu ik net inlog. Serieus.
Tja hangt een beetje af van hoe je op de test reageert. Goed op je ballen letten iigquote:Op zondag 26 mei 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
10-14 dagen dacht ik gelezen te hebben.
Zit alleen te twijfelen of ik wel of geen HCG bij moet gaan doen
Ga ik zeker doen en op mijn tepelsquote:Op zondag 26 mei 2013 21:25 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Tja hangt een beetje af van hoe je op de test reageert. Goed op je ballen letten iig.
Hij weet wel wat ja. Ik hoorde dat ie ook op FOK zat?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef 16meter het volgende:
als ik ga kuren vraag ik die ene gast getxxl op dbb om adviezen
hij weet kaolo veel
Ik eet minstens 4 wraps per weekquote:Op maandag 27 mei 2013 04:48 schreef star_gazer het volgende:
Hah, nu ik geblesseerd ben en tijdelijk niet zoveel eiwit meer nodig heb (1g/kg ongeveer), kan ik weer eens wat laf voer eten![]()
Vandaag zowaar een wrap gegetenWel eentje met kip uiteraard, maar dan nog zit er bar weinig in
Maargoed, het is eer eens wat anders dan een halve kip met rijst.
Ook gelijk maar maar op een supplement detox gegaan. Geen whey, geen creatine. Heb ik de komende maand allemaal niet nodig.
9gr protein per wrap? Hou ken dis be?quote:Op maandag 27 mei 2013 05:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik eet minstens 4 wraps per weekDe wrap zelf is 9g protein en 90 kcal en dan nog hummus + kip en rucola erbij, superlekker en makkelijk
Schrijf je dit nou voor je eigen gemoedsrust?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is in belgie echt een heksenjacht op AAS aan de gang. Snap dat echt niet aangezien AAS de maatschappij niet kwaad doet op dezelfde manier dat opiaten dat doen. Heb nog nooit gehoord over AAS gebruikers die op straat rondzwerven en inbreken om aan hun geld te komen. Alcohol doet veel meer schade en dat kan je gewoon in de winkel kopen
http://www.flatoutbread.c(...)ght-sundried-tomato/quote:Op maandag 27 mei 2013 07:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
9gr protein per wrap? Hou ken dis be?
http://medicalmarijuana.p(...)hp?resourceID=004477quote:Op maandag 27 mei 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Schrijf je dit nou voor je eigen gemoedsrust?
hij heeft heeeel veel massa ingeleverd.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Hiatus het volgende:
Haha crashdieet, heeft ie niet veel massa ingeleverd?
En wat bedoel je met industriële fatburners?
Zo een. Werkt heel snel.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Hiatus het volgende:
En wat bedoel je met industriële fatburners?
Ik begrijp wel dat er heel wat meer problemen ontstaan omtrend andere druggs, medicijnen, overgewicht, roken en alcohol, maar juicen daarmee recht praten is gewoon onzin.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://medicalmarijuana.p(...)hp?resourceID=004477
geen idee.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zo een. Werkt heel snel.
[ afbeelding ]
Serieus, heeft hij misschien aan de DNP gezeten?
ja, dat dacht ik ook. Kan alleen niet zeggen dat hij nou stond te zweten als een otter.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:50 schreef star_gazer het volgende:
Ephedrine (EC stack), Yohimbine (YC stack) en DNP krikken allemaal je lichaamstemperatuur omhoog. DNP is alleen behoorlijk extremer.
Rode kop kan ook door bijvoorbeeld efedra komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
geen idee.
voor dat hij dit gedaan had wist ik dat niet, en ik vond wel dat i nogal een rode kop en rode huid had tijdens het trainen. Is dat een indicatie van dnp? Soort hoge bloeddruk look.
Niet dat hij in 5 liter zweet stond te trainen dacht ik.
Ik zit weer veel te erg andere mensen in de gaten te houdenniet goed voor mij en m'n motivatie
Waar koop je dit?quote:Op maandag 27 mei 2013 07:45 schreef IrCute het volgende:
[..]
http://www.flatoutbread.c(...)ght-sundried-tomato/![]()
en met deze maak ik mijn pizzas: http://www.flatoutbread.c(...)a/rosemary-olive-oi/
ic.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:57 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Rode kop kan ook door bijvoorbeeld efedra komen.
Weleens mee geexperimenteerd, en warme kop en rode vlekken in het gelaat als bijwerking gehad.
Als je de guts hebt om op FOK! een video te maken voor je BB-buddies zal je ook de guts hebben om in zo'n heerlijke tijgerstring voor een grote groep aspirantBB's en fans te staan die mirren op je aesthetics.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ic.
i.i.g. doet i het niet meer (zei die).
Als ik zo zijn fysiek zie, en hoor dat hij 2e is geworden in een fitness comp, begint het opeens een beetje te knagen en denk ik dat ik serieus een leuke kans zou maken bij een instap natty bb comp.
Als ik mezelf met hem vergelijk. Ik nu 105@184cm en hij dan 92@ meer dan 190 of zo, dan denk ik dat als ik een heel goeie cut zou kunnen doen dat ik nog een kans maak ook lol.
Zeg nu al eerlijk dat ik daar de guts niet voor heb. Op die manier op een podium staan. Zou geloof ik 3weken van te voren aan de racekak zijn. Wel aardig voor je cut natuurlijk lol
Veel presentaties gegeven voor behoorlijk grote groepen, maar dit zou ik neit durven. Voel mezelf al lopen in een zwembad lol.
lol.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je de guts hebt om op FOK! een video te maken voor je BB-buddies zal je ook de guts hebben om in zo'n heerlijke tijgerstring voor een grote groep aspirantBB's en fans te staan die mirren op je aesthetics.
Vraag een instructeur of die verschillende oefeningen van je wil filmen zodat jij later thuis je form kan analyseren o.i.d.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ik ga binnekort wat gym footage proberen te schieten voor een nieuw videotje. Ik heb afgelopen week een vol setje van 8 op 36kg dumbles geoverheadpressed, en een paar keer de 38kgs.Dat was de trigger voor een neuest video.
alleen een beetje gay om aan iemand te vragen of die wil filmen. ff kijken hoe ik dat ga doen dan.
lol.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag een instructeur of die verschillende oefeningen van je wil filmen zodat jij later thuis je form kan analyseren o.i.d.[ afbeelding ]
Als hij ook een dikke tent in z'n broek had, was het waarschijnlijk yohimbine. Spul werkt goedquote:Op maandag 27 mei 2013 08:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook. Kan alleen niet zeggen dat hij nou stond te zweten als een otter.
Hij was wel erg verliefd op z'n spiegelbeeld en die van anderen tijdens het trainen lol.
Met één hand pressen en de andere hand filmenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
laatst wilde ik ff me form zien bij max deadlift en toen maakte een instructeur een filmpje.Vergeten te vragen of i het wilde sharen.
idd. wel een idee ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |