Mee eens. Maar zo'n lichaam is toch echt ziek om te bereiken, zo droog en zulke benen/spieren?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:04 schreef MarMar het volgende:
Ik vind dat oranje gesmeer alleen zo lelijk altijd..
Het is wel knap natuurlijk, maar kan het niet mooi vind, met of zonder gesmeer.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:32 schreef Atemno het volgende:
[..]
Mee eens. Maar zo'n lichaam is toch echt ziek om te bereiken, zo droog en zulke benen/spieren?
Ja zeker knap, maar ik zou niet weten hoe je dat bereikt. Die benen damn.. ;xquote:Op zondag 26 mei 2013 13:36 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het is wel knap natuurlijk, maar kan het niet mooi vind, met of zonder gesmeer.
Speciaal voor jou wat sop-vriendelijke foto's:quote:Op zondag 26 mei 2013 13:04 schreef MarMar het volgende:
Trainen, eten, slapen en spuiten + genetics.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ja zeker knap, maar ik zou niet weten hoe je dat bereikt. Die benen damn.. ;x
dit.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:56 schreef esv7 het volgende:
[..]
Echt een monster, die quads zijn echt gigantisch. Alleen zijn kuiten hebben nog wat te groeien.
die gast spuit olie johquote:Op zondag 26 mei 2013 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wat sop-vriendelijke foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Trainen, eten, slapen en spuiten + genetics.
Dit kan ik wel natty halen toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wat sop-vriendelijke foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Trainen, eten, slapen en spuiten + genetics.
Daardoor zie je de spieren beter. Anders hebben negers nog een groter voordeel als dat oranje niet mochtquote:Op zondag 26 mei 2013 13:04 schreef MarMar het volgende:
Ik ben niet bij de dokter geweest, maar nu heb ik pijn als ik me arm hef dus ga ik niet liften.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef Beach het volgende:
En wat zei de dokter over je schouder? Dat je niet mag liften?
take the pain broquote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef Hiatus het volgende:
Eergister brommer ongeluk gehad, ben op me rechter zij gevallen.
Hand en arm zitten volledig onder de schaven. Daarnaast heb ik beetje last van me knie, en vooral van me schouder doet fucked up pijn.
Kleding naar de klote en komende week zit trainen er niet in.
Baal echt enorm, ging redelijk lekker in de cut en nu dit.
Niet de eerste blessure dit jaar, al is het positieve dat me motivatie laatste tijd erg laag was, maar als ik niet KAN trainen voor een periode komt me motivatie meestal twee keer zo hard terug.
Wie z'n schuld was het?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef Hiatus het volgende:
Eergister brommer ongeluk gehad, ben op me rechter zij gevallen.
Hand en arm zitten volledig onder de schaven. Daarnaast heb ik beetje last van me knie, en vooral van me schouder doet fucked up pijn.
Kleding naar de klote en komende week zit trainen er niet in.
Baal echt enorm, ging redelijk lekker in de cut en nu dit.
Niet de eerste blessure dit jaar, al is het positieve dat me motivatie laatste tijd erg laag was, maar als ik niet KAN trainen voor een periode komt me motivatie meestal twee keer zo hard terug.
De gevaarlijkste stof die al niet gevaarlijk was, is er al uitgehaaldquote:Op zondag 26 mei 2013 18:05 schreef warchaser44 het volgende:
Heeft iemand artikelen over het gebruik van fat burners/dexaprine en ook over mogelijke gevaren etc?
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wie z'n schuld was het?
En Calendulan zalf doet echt wonderen voor schaafwonden
Eigen schuld al was de staat van de weg ook deels verantwoordelijk. Maja fuck it though, het had veel erger kunnen aflopen.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wie z'n schuld was het?
En Calendulan zalf doet echt wonderen voor schaafwonden
Geen idee, zijn zat sites waarop je dat kunt berekenen. Ik zou zo denken rond de 15%quote:Op zondag 26 mei 2013 18:48 schreef banaliteit het volgende:
Iemand enig idee hoeveel procent vet ik ongeveer heb?
[ afbeelding ]
Jaa kan indeed, niet veel verstand vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |