Sinds ik dagelijks een multi slik met 100% ADH zink ben ik al heel lang acne vrij, maar dat kan ook komen doordat mijn hormonen weer wat tot rust zijn gekomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:05 schreef maxburger het volgende:
Heeft iemand ervaring met het gebruik van zink om acné tegen te gaan? En wat zijn je ervaringen?
Holy shit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:30 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Ik ben center, 192, dus fysieke kracht is wel nodig! Thanks, ga het even bekijken
^^quote:
reacutane ftw. heeft wel zn tijdelijke bijwerkingen maar 99% garantie dat het helptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:05 schreef maxburger het volgende:
Heeft iemand ervaring met het gebruik van zink om acné tegen te gaan? En wat zijn je ervaringen?
Precies dit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds ik dagelijks een multi slik met 100% ADH zink ben ik al heel lang acne vrij, maar dat kan ook komen doordat mijn hormonen weer wat tot rust zijn gekomen.
Daarvoor had ik altijd een grote strook op mijn kaaklijn. (zo hormonaal als wat) Ik denk dat het zeker een positief effect heeft, pak een multi waar alles voldoende in zit (vitamine A, zink, alles, etc) en kijk eens naar de effecten over een maand.Is voor iedereen anders, maar toch.
Ik moet altijd pissen. Als een trein, heel erg lang en geel. Bij wijze van.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom moet ik altijd poepen na de training? Iemand een 'wetenschappelijke' verklaring
Hoeveel betaal je voor een kilo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:19 schreef Questular het volgende:
Eindelijk een slager gevonden in de buurt die paardenbiefstuk verkooptMooie aanvulling op al het vlees/vis/gevogelte wat ik nu eet
9,99quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor een kilo?
'tijdelijk'. Totdat je je hormoonhuishouding ermee verneukt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:27 schreef Convict het volgende:
reacutane ftw. heeft wel zn tijdelijke bijwerkingen maar 99% garantie dat het helpt
Je hebt ook genoeg bodybuilders die het na hun kuur gebruikenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
'tijdelijk'. Totdat je je hormoonhuishouding ermee verneukt.
http://onlinelibrary.wile(...)009.09618.x/abstract
http://www.ingentaconnect(...)91/00000001/art00005
Veel plezier met je geen gains goals van 2013 en beyond.
Je hebt ook genoeg mensen die verslaafd zijn aan PCP of heroïne. Dat maakt het dus ineens veilig en oke?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt ook genoeg bodybuilders die het na hun kuur gebruiken
Terwijl ze bodybuilden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:23 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je hebt ook genoeg mensen die verslaafd zijn aan PCP of heroïne. Dat maakt het dus ineens veilig en oke?
Ga toch fietsen man (no pun intended), je weet zelf ook wel waar ik op doelde met die vergelijking.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Terwijl ze bodybuilden?
Dat is vrij indrukwekkend
Jij zegt dat je geen gains kan maken met roaccutane terwijl dat toch makkelijk kan. Of het op de lange termijn gezond is, is wat andersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:31 schreef Luchtkoker het volgende:
iddel van deze onzin post eigenlijk al toegeeft dat je met je eerste post een zwak argument postte.
Thanks! Ga er eens naar kijken. Ben niet verschrikkelijk snel.. Dus wellicht dat het kan helpenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:07 schreef slacker_nl het volgende:
@xTHEWAYYOUARE ik zou trouwens eens op zoek gaan naar dit boek: http://www.bol.com/nl/p/t(...)ss/1001004002528009/ Het is niet per se gefocused op kracht, maar ik denk dat je er als basketbal{speler,speelster} best nog wat voordeel uit kan halen.
Vreselijk. Meid kan geen goed eetpatroon voor zichzelf vinden (in het verhaal zegt hijgt ze ook dat haar moeder altijd op dieet was, van moeder op dochter de slechte gewoontes overgegeven dus) en daarom moet de rest van de wereld ook maar dik en ongezond zijn.quote:
genoeg om nog hard te gaan tijdens de trainingen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:33 schreef vault_tec het volgende:
ik doe aan IF en wil het gaan combineren met een low carb dieet. Hoeveel carbs moet je binnen krijgen om nog gainz te kweken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |