SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
De titel![]()
Anyway, zou iemand mij uit kunnen leggen wat nou het verschil (voordeel) is van de MP t.o.v. de OHP? In de zin van voeten bij elkaar of gewoon uit elkaar?![]()
Als het je ding is, meer core stabilisatie benodigd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef Virtud het volgende:
De titel![]()
Anyway, zou iemand mij uit kunnen leggen wat nou het verschil (voordeel) is van de MP t.o.v. de OHP? In de zin van voeten bij elkaar of gewoon uit elkaar?
Staat tegenover doorgaans minder balans, en dus minder hoge gewichten als je voeten bij elkaar staan.
Goeie TT
Confidence through competence![]()
Ik wilde eigenlijk niet meer dan 100kg max squatten maar ik ging samen met zo'n andere dude trainen dus probeerde met hem mee te doen. 140kg ass to the grass 3 keer, pfff zakte bijna door m'n benen op het laatst. Wel lekker gevoel zeg.![]()
*blij*
Squat 4x12 80kg 80kg 85kg 90kg
lat pull down 3x12 40kg
benchpress 4x12 25kg, 25kg, 30kg, 30kg
seated row 4x10 25kg
deadlift 4x12 57.5kg
calf raises 4x12 90kg
tricep dips bankje, hakken op de grond, benen recht 3x15
ab bankje 3x15x3 (recht, links, rechts) 10kg
preacherbank 3x10 25kg, 25kg, 30kg, 30kg
loopband 15min. 5,5kmpu helling 12%
Nog geen MP, want daar wil ik eerst even goede aanwijzingen bij hebben en degene die goed is met die shizzle had vanochtend geen tijd. Maandag dus!![]()
Wanneer krijgen jullie meer binnen: bij langzaam eten, goed kauwen of bij snel naar binnen schrokken?
Psychologisch gaat het tweede beter, alleen altijd maagpijn daarna. Als ik langzaam en goedkauwend een pan eten naar binnen wil werken, heb ik het halverwege wel gezien.
It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.![]()
Joh gek dat je dan maagpijn krijgt.. het verteringsproces begint in de mond, koolhydraten worden daar al deels afgebroken door de amylase in je speeksel, that is, als je kauwt.![]()
Snap ik, maar anders krijg ik niet zo'n hele pan weg. Enige oplossing zou zijn, meer eetmomenten maar daar is m'n dagindeling niet naar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:57 schreef MarMar het volgende:
Joh gek dat je dan maagpijn krijgt.. het verteringsproces begint in de mond, koolhydraten worden daar al deels afgebroken door de amylase in je speeksel, that is, als je kauwt.It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.![]()
Ik ben een echte kauwer en dus langzame eter, maar heeft weinig invloed op hoeveel ik binnenkrijg.
Kauwen schijnt ook goed voor je hersenen te zijn overigens![]()
![]()
Hoe lang train jij? En met korte pauzes tussen oefeningen en reps wss?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef MarMar het volgende:
*blij*
Squat 4x12 80kg 80kg 85kg 90kg
lat pull down 3x12 40kg
benchpress 4x12 25kg, 25kg, 30kg, 30kg
seated row 4x10 25kg
deadlift 4x12 57.5kg
calf raises 4x12 90kg
tricep dips bankje, hakken op de grond, benen recht 3x15
ab bankje 3x15x3 (recht, links, rechts) 10kg
preacherbank 3x10 25kg, 25kg, 30kg, 30kg
loopband 15min. 5,5kmpu helling 12%
Nog geen MP, want daar wil ik eerst even goede aanwijzingen bij hebben en degene die goed is met die shizzle had vanochtend geen tijd. Maandag dus!![]()
Niet als je eetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:05 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben een echte kauwer en dus langzame eter, maar heeft weinig invloed op hoeveel ik binnenkrijg.
Kauwen schijnt ook goed voor je hersenen te zijn overigens. Kauwen heeft wat invloed op de bloedtoevoer richting hersenen maar eten doet dit teniet, doordat er meer bloed richting de maag moet.
It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.![]()
Dik anderhalf uur, vanochtend langer want een flapdrol wilde tegelijk het squatrek en de preacherbank bezet houden en werd chagrijnig toen ik er meer ijzer op wegwerkte dan hij. Net goed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoe lang train jij? En met korte pauzes tussen oefeningen en reps wss?
Pauze's varieren van 20 sec. tot 1 minuut, tussen de seated row en de deadlift neem ik iets meer tijd.
En als ik dan daarna in de kleedkamer niet een banaan eet, val ik om en kan ik niet meer naar huis fietsen![]()
![]()
Is in belgie echt een heksenjacht op AAS aan de gang. Snap dat echt niet aangezien AAS de maatschappij niet kwaad doet op dezelfde manier dat opiaten dat doen. Heb nog nooit gehoord over AAS gebruikers die op straat rondzwerven en inbreken om aan hun geld te komen. Alcohol doet veel meer schade en dat kan je gewoon in de winkel kopen![]()
Betutteling ten top.. ik ben er niet voor, zou het mensen ook niet adviseren, maar het is niet mijn verantwoordelijkheid en zeker niet mijn plek om andere mensen daarover de les te lezen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is in belgie echt een heksenjacht op AAS aan de gang. Snap dat echt niet aangezien AAS de maatschappij niet kwaad doet op dezelfde manier dat opiaten dat doen. Heb nog nooit gehoord over AAS gebruikers die op straat rondzwerven en inbreken om aan hun geld te komen. Alcohol doet veel meer schade en dat kan je gewoon in de winkel kopen
Verder ben ik het helemaal met je eens, als ik alleen al kijk naar de troep die ik de afgelopen jaren voorgeschreven gekregen heb.. kwa verslavingsrisico en negatieve bijwerkingen.. Niet mals.
Verder alcohol = hard drugs. Punt.![]()
Reageer eens op dm's.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is in belgie echt een heksenjacht op AAS aan de gang. Snap dat echt niet aangezien AAS de maatschappij niet kwaad doet op dezelfde manier dat opiaten dat doen. Heb nog nooit gehoord over AAS gebruikers die op straat rondzwerven en inbreken om aan hun geld te komen. Alcohol doet veel meer schade en dat kan je gewoon in de winkel kopen![]()
Oke, behoorlijk intens dus, respectquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dik anderhalf uur, vanochtend langer want een flapdrol wilde tegelijk het squatrek en de preacherbank bezet houden en werd chagrijnig toen ik er meer ijzer op wegwerkte dan hij. Net goed.
Pauze's varieren van 20 sec. tot 1 minuut, tussen de seated row en de deadlift neem ik iets meer tijd.
En als ik dan daarna in de kleedkamer niet een banaan eet, val ik om en kan ik niet meer naar huis fietsen
Ik ben juist na wat lezen over Starting Strenght minder reps (5x) en grotere pauzes (2-3 minuten tussen BP sets en 4-5 minuten tussen squat sets bv) gaan doen. Doe dus maar 4 oefeningen plus warm-up in 1 uur tijd. Las ook dat voor een 'tot fail' training je niet meer dan 45 minuten zou moeten doen.![]()
Voor nu gaat het nog prima zo, maar zodra het weer een stuk hoger gaat in gewicht of ik op een punt ben dat dat niet wil en ik het wel wil, zal ik de reps wel verlagen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oke, behoorlijk intens dus, respect
Ik ben juist na wat lezen over Starting Strenght minder reps (5x) en grotere pauzes (2-3 minuten tussen BP sets en 4-5 minuten tussen squat sets bv) gaan doen. Doe dus maar 4 oefeningen plus warm-up in 1 uur tijd. Las ook dat voor een 'tot fail' training je niet meer dan 45 minuten zou moeten doen.
Ik ben vooral heel blij met het profijt ervan wat ik in het dagelijks leven merk, dus ik doe iets goed denk ik dan![]()
![]()
Zolang je progressie maakt en je goed voelt is het allemaal prima zou ik zeggenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Voor nu gaat het nog prima zo, maar zodra het weer een stuk hoger gaat in gewicht of ik op een punt ben dat dat niet wil en ik het wel wil, zal ik de reps wel verlagen.
Ik ben vooral heel blij met het profijt ervan wat ik in het dagelijks leven merk, dus ik doe iets goed denk ik dan
Ik merk nu dat ik nog zat energie over heb na een training, heb ook zelden spierpijn, terwijl ik oefeningen wel tot fail doe. Naja het zal wel![]()
![]()
Ik heb geen energie over na een training, maar ik herstel wel steeds sneller na de tijd.
Waar ik eerst echt de rest van de dag uitgekakt was, ben ik nu een half uur na thuiskomst gelijk weer op de fiets gestapt.![]()
Oneens. Genoeg mensen die in steroïden gewoon nóg een drug in huis hebben die ze een goed gevoel geeft en, met een beetje pech, het laatste zetje richting gevang of kist.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is in belgie echt een heksenjacht op AAS aan de gang. Snap dat echt niet aangezien AAS de maatschappij niet kwaad doet op dezelfde manier dat opiaten dat doen. Heb nog nooit gehoord over AAS gebruikers die op straat rondzwerven en inbreken om aan hun geld te komen. Alcohol doet veel meer schade en dat kan je gewoon in de winkel kopen
Jij gaat er wellicht verstandig mee om, genoeg anderen niet.
Verhip, tis niet anders dan bij alcohol en dope![]()
![]()
Een vraag met twee wedervragen beantwoorden, toe maar!quote:
Heel netjes, vroeg het me alleen af n.a.v. de verhoudingen met bv deadlift.![]()
Jah, da's een beetje omgekeerde wereld, maar gezien mijn "mankementen" verbaast het me niet zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:02 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Een vraag met twee wedervragen beantwoorden, toe maar!
Heel netjes, vroeg het me alleen af n.a.v. de verhoudingen met bv deadlift.![]()
Ik heb je dit vaker zien schrijven maar nooit op gereageerd. Maar je beseft zelf toch wel dat dit een onnozele vergelijking is? Als jij iets voorgeschreven krijgt van een arts is dit om een klacht/symptoom te verhelpen en daarbij weeg je (als het goed is) in samenspraak met je arts de risico's van bijwerkingen (en dit geval verslaving) af tegen de beoogde effecten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Betutteling ten top.. ik ben er niet voor, zou het mensen ook niet adviseren, maar het is niet mijn verantwoordelijkheid en zeker niet mijn plek om andere mensen daarover de les te lezen.
Verder ben ik het helemaal met je eens, als ik alleen al kijk naar de troep die ik de afgelopen jaren voorgeschreven gekregen heb.. kwa verslavingsrisico en negatieve bijwerkingen.. Niet mals.
Verder alcohol = hard drugs. Punt.
AAS neem je niet omdat je een klacht cq. symptoom hebt maar vanwege cosmetische danwel atletische overwegingen waarbij er geen medische noodzaak is om het te gebruiken.
Ik begrijp het punt wel dat er misschien onevenredig veel aandacht gaat naar AAS in vergelijking met andere harddrugs zoals alcohol. Maar volgens mij schieten we in dit topic juist naar het andere extreme door te doen alsof AAS veilig en zonder bijwerkingen zijn zolang je maar weet wat je doet. Dat is gewoon pertinent onjuist.
Jij, of ieder ander in dit topic, heeft inderdaad niet de verantwoordelijkheid om anderen te adviseren over AAS gebruik. Maar het is wel handig om je te realiseren dat er ook mensen (met minder medische achtergrondinformatie en relativeringsvermogen) meelezen die niet mee posten en die makkelijk dingen aannemen die in dit topic word gezegd. Dan is het niet handig dat de negatieve effecten van AAS gebruik door vaste bezoekers hier continu word gebagatelliseerd.
Dit laatste gedeelte is verder ook niet persoonlijk naar jou bedoeld maar meer een algemene opmerking.![]()
Mwah, medicatie wordt ook vaak voorgeschreven omdat het een makkelijke fix is en puur als symptoombestrijding waarbij je je nog maar af kan vragen of de baten wel groter zijn dan de kosten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:49 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik heb je dit vaker zien schrijven maar nooit op gereageerd. Maar je beseft zelf toch wel dat dit een onnozele vergelijking is? Als jij iets voorgeschreven krijgt van een arts is dit om een klacht/symptoom te verhelpen en daarbij weeg je (als het goed is) in samenspraak met je arts de risico's van bijwerkingen (en dit geval verslaving) af tegen de beoogde effecten.
AAS neem je niet omdat je een klacht cq. symptoom hebt maar vanwege cosmetische danwel atletische overwegingen waarbij er geen medische noodzaak is om het te gebruiken.
Ik begrijp het punt wel dat er misschien onevenredig veel aandacht gaat naar AAS in vergelijking met andere harddrugs zoals alcohol. Maar volgens mij schieten we in dit topic juist naar het andere extreme door te doen alsof AAS veilig en zonder bijwerkingen zijn zolang je maar weet wat je doet. Dat is gewoon pertinent onjuist.
Like i said, ik ben er niet voor, zou het niemand adviseren, maar waar trek je de grens?
Mensen vreten zich dood, vind ik stom, maar moeten ze zelf weten, om maar eens iets te noemen.
Alcohol vind ik problematischer dan iets als AAS omdat mensen er niet alleen zichzelf maar ook anderen mee hebben, hoewel je natuurlijk kan aanvoeren dat mensen van roids ook eikels kunnen worden, maar de gevolgen voor de maatschappij lijken me toch aanzienlijk minder.![]()
Ah, een edit!
Het gaat mij niet om het goedpraten, maar om het feit dat ik wel meer dingen stom vind en dan nog steeds vind dat mensen dat lekker zelf moeten uitzoeken.
Niet zo aardig van me wellicht, maar ey![]()
![]()
Nou ja ik zit er nooit zo mee, hoe meer vragen hoe meer vreugd. En een mankement zou ik het zeker niet noemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jah, da's een beetje omgekeerde wereld, maar gezien mijn "mankementen" verbaast het me niet zo.![]()
Uiteraard, maar het feit dat alcohol schadelijker is voor de maatschappij dan AAS doet niets af aan het feit dat er genoeg negatieve aspecten hangen aan AAS gebruik. Dat is imo genoeg reden om het gebruik hiervan niet te bagatelliseren in een Bodybuilding topic, iets wat hier steeds vaker gebeurt (en dan niet door jou). Zoals je ook niet het misbruik van alcohol goed gaat praten door te beginnen over de maatschappelijke kosten van benzodiazepine verslaving tijdens een AA bijeenkomst.![]()
quote:dave en hans schrijft...
Hallo ik train nu sins begin januari ik gebruik nu dianabol ik zie wel resultaten maar niet dat je zo wooooowww wat doet het spul van jullie precies allemaal
Ik neem 2 x protien shake 1 x eiwit shake voor het slapen gaan en eet 6 x perdag
Dit soort idioten geeft AAS dus een slechte naam![]()
Mwach, het heet scoliose, oa.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:58 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Nou ja ik zit er nooit zo mee, hoe meer vragen hoe meer vreugd. En een mankement zou ik het zeker niet noemen."Dan moet je niet gaan deadliften!" Heul wel, alleen binnen je kunnen. Mijn rug is best een stukje rechter door al dat trainen, scheelt me zomaar bijna 5 cm in de lengte.
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dit soort idioten geeft AAS dus een slechte naam
waarvandaan?![]()
TT![]()
Vandaag voor het eerst in weken gedeadlift en meteen een PR gezet, 120x5Voeding was wat minder ivm examens, maar ga ik nu meer oppakken.
![]()
Voor degene die kuren, hoe bepaal j wanneer? Bf%? Plateau? Of gewoon zodr je zin hebt?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik kuur niet, maar dat doe je als je training, voeding en rust optimaal is. Dan geef je het die extra push.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:18 schreef stinkie het volgende:
Voor degene die kuren, hoe bepaal j wanneer? Bf%? Plateau? Of gewoon zodr je zin hebt?![]()
Gastenboek van een AAS dealer, vergelijkbaar met de facebookpagina van B&F alleen verneuken die mensen op dat gastenboek nog erger hun gezondheid wat het leuker maakt om te lezenquote:Sowieso niet kuren als je vp boven de 14% is anders krijg je bitch tits.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:18 schreef stinkie het volgende:
Voor degene die kuren, hoe bepaal j wanneer? Bf%? Plateau? Of gewoon zodr je zin hebt?
Ik ga het doen omdat ik het idee heb dat mijn voeding en training optimaal zijn en dat ik met een kuur veel harder kan gaan in een veel kortere tijd. Je kan met een kuur gemakkelijk iemand inhalen die al 2-3x zo lang traint natty![]()
Heb toevallig wel mijn AAS dealer via jou gevondenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kuur niet, maar dat doe je als je training, voeding en rust optimaal is. Dan geef je het die extra push.![]()
![]()
Ik lees er wel over. En heb zelfs wat betrouwbaarheidstestjes gedaan. Voor je ergens besteld moet je je over het algemeen inschrijven, naam adres enzo, en dan pas leggen ze uit hoe je moet betalen. Vaak met bitcoins, maar de beste die ik gezien heb is dat je een aangetekende ´brief´ met cash moet opsturen, naar een adres in Roemenie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb toevallig wel mijn AAS dealer via jou gevonden![]()
![]()
Aangezien ik net naar dit topic werd doorverwezen ga ik hier maar even mijn vraag stellen.
Wellicht handig om te weten dat ik de oefeningen thuis wil doen en niet in de sportschool.
Volgend jaar ga ik hoofdklasse/eredivisie spelen (of een combinatie daarvan in 2 teams) en moet van mijn nieuwe trainer/coach krachttraining gaan doet.
Op dit moment doe ik:
- push ups (voor zover ik dat kan)
- Sit ups
- 5 minuten in de push up houding staan, dit 4 keer (2x zij en ook op rug als dat mogelijk is. Wel iets korter)
- 4/5 minuten tegen de muur "aanzitten"
Ik doe dit natuurlijk niet allemaal op 1 avond en aangezien ik er ook geen verstand van heb.. Is er iemand die mij een beetje kan helpen? Eventueel met aanvulling van oefeningen e.d.No star can shine with a broken heart.![]()
Voetbal? Verder denk ik dat de coach/trainer wel wat meer bedoelt dan dit met krachttraining. Ik lees wel eens op fora dat topsporters vaak squats en powercleans/snatches/clean en jerks in hun schema hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:03 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Aangezien ik net naar dit topic werd doorverwezen ga ik hier maar even mijn vraag stellen.
Wellicht handig om te weten dat ik de oefeningen thuis wil doen en niet in de sportschool.
Volgend jaar ga ik hoofdklasse/eredivisie spelen (of een combinatie daarvan in 2 teams) en moet van mijn nieuwe trainer/coach krachttraining gaan doet.
Op dit moment doe ik:
- Sit ups
- 5 minuten in de push up houding staan, dit 4 keer (2x zij en ook op rug als dat mogelijk is. Wel iets korter)
Ik doe dit natuurlijk niet allemaal op 1 avond en aangezien ik er ook geen verstand van heb.. Is er iemand die mij een beetje kan helpen? Eventueel met aanvulling van oefeningen e.d.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nee, basketbal!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:08 schreef esv7 het volgende:
[..]
Voetbal? Verder denk ik dat de coach/trainer wel wat meer bedoelt dan dit met krachttraining. Ik lees wel eens op fora dat topsporters vaak squats en powercleans/snatches/clean en jerks in hun schema hebben.
Powercleans, snatches?! Wat is dat allemaal :$
Dit waren overigens de oefeningen die ik bij krachttraining krijg.No star can shine with a broken heart.![]()
Het lijkt me dat als je opdat niveau speelt je coach je ook kan verwijzen naar een gym of iets dergelijks. Een coach die alleen maar zegt dat je krachttraining moet gaan doen, en thats it klinkt me erg vreemd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:03 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Op dit moment doe ik:
- Sit ups
Ik doe dit natuurlijk niet allemaal op 1 avond en aangezien ik er ook geen verstand van heb.. Is er iemand die mij een beetje kan helpen? Eventueel met aanvulling van oefeningen e.d.![]()
Als ik coach was zou ik iedereen doorsturen naar Papa Mike, gegarandeerd dat je kampioen wordtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als je opdat niveau speelt je coach je ook kan verwijzen naar een gym of iets dergelijks. Een coach die alleen maar zegt dat je krachttraining moet gaan doen, en thats it klinkt me erg vreemd.![]()
Idd een beetje begeleiding is niet verkeerd.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Daar hebben we het niet over gehad. Hij raadde me alleen aan om dit vaker te doen..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als je opdat niveau speelt je coach je ook kan verwijzen naar een gym of iets dergelijks. Een coach die alleen maar zegt dat je krachttraining moet gaan doen, en thats it klinkt me erg vreemd.No star can shine with a broken heart.![]()
Als basketballer kan je je toch het best richten op explosieve oefeningen zoals squats en de powerclean.
Als je niet weet wat een oefening inhoudt zoek het dan op youtube![]()
![]()
Dit is de snatch, verder gaan die paar push ups niet het verschil maken.
Verder kan je er wel van uitgaan dat je wel een tijdje bezig ben met oefenen om ze onder de knie te krijgen, verder heb je een barbell nodig en wat schijven en een plaats waar je behoorlijk wat gewicht kan laten vallen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Wellicht dat je zo aardig kan zijn dat je het een beetje vertelt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als basketballer kan je je toch het best richten op explosieve oefeningen zoals squats en de powerclean.
Als je niet weet wat een oefening inhoudt zoek het dan op youtube. Zit op m'n telefoon en heb geen zin om mijn laptop aan te zetten, maar goed, ik kijk morgen wel
No star can shine with a broken heart.![]()
Niet om lullig te doen ofzo, maar om wat resultaat te boeken zul je er toch echt wat tijd voor uit moeten trekken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:16 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Wellicht dat je zo aardig kan zijn dat je het een beetje vertelt.. Zit op m'n telefoon en heb geen zin om mijn laptop aan te zetten, maar goed, ik kijk morgen wel
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: