quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Lieve allemaal.
De meesten van jullie hebben het al van Laysa zelf vernomen op Facebook, maar sommigen weten het nog niet en anderen durven wellicht niet zo goed er nu over te praten.
Ik heb Laysa net gesproken en ze heeft graag dat het hier wordt gemeld en vooral ook dat we - als we dat willen - er openlijk over praten. DK had niet anders gewild en hij verdient het ook echt dat we over hem praten, zegt ze.
De_Kardinaal is vanmorgen overleden.
Laysa en de familie hebben mooi en fijn afscheid genomen vertelde ze, het is vreselijk moeilijk, ze is kapot van verdriet maar hij heeft eindelijk de rust waar hij zo naar verlangde.
Rust zacht lieve DK en heel veel sterkte Laysa en ik vind het enórm sterk van je dat je me liet weten dat we er over mogen en kunnen praten en vooral dat hij dat verdient. Want daar heb je helemaal gelijk in.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk: iemand gaat het wel vragen. Ik had kunnen weten dat jij het zou zijn![]()
Ik ook niet meer meis, ik ga hem vandaag ook even niet luisteren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik kan het daar echt niet bij droog houden.
Zal ik je wat grappigs vertellen, D_K had een schurft aan dat nummerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
Sorry als ik er mensen mee aan het huilen maak
Maar dat liedje hoort hier.
Laysa en ik en Kally hebben er vorig jaar bij The Passion ook al zo om zitten brullen.
Omdat het toen al allemaal zo oneerlijk was.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik je wat grappigs vertellen, D_K had een schurft aan dat nummer
Maar pech zei Laysa dan
Hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar pech zei Laysa dan
Dat zei hij maar hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar pech zei Laysa dan
Dat weet ik, en het is absoluut niet respectloos van jequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft ze me volgens mij idd verteld.
Maar da's niet respectloos bedoeld ook hoor
Want Laysa vindt hem prachtig.
yeah, nooit meer een discussie over wie de grootste bokser ooit was bv. discussies waar je toch nooit uitkwam, maar leuk om te voeren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Maes het volgende:
Het is eigenlijk mooi dat we met z'n allen een soort van erehaag bouwen voor DK, vol met goeie en mooie herinneringen
Wordt een bloemstuk vanuit de sc voor de begrafenis wel op prijs gesteld?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb Laysa overigens gevraagd of ze het fijn vindt om kaartjes/bloemen oid vanuit de sc te krijgen.
Ze gaf aan kaartjes heel fijn te vinden
Met bloemen was ze niet zo goed
Sommige van jullie hebben hun adres wel en anders staat mijn pm open
Is echt niet erg hoor, Laysa zei zaterdag nog dat ze het heel fijn vond om dat nummer gepost te zien worden (omdat ik haar toen vroeg of ze het wel of niet goed vond als ik dat deed).quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Bamba het volgende:
Heb ik net dat linkje van Greys op facebook gedeeld. Nou ja, pech zoals Laysa dan zei![]()
+1quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Bamba het volgende:
Heb ik net dat linkje van Greys op facebook gedeeld. Nou ja, pech zoals Laysa dan zei![]()
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wordt een bloemstuk vanuit de sc voor de begrafenis wel op prijs gesteld?
Wordt als het goed is al gevraagdquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lijkt me niet als de begrafenis in besloten kring wordt gehouden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat dacht ik idd wel. Ik denk dat het nummer op dit moment wel een grote steun voor haar isquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Is echt niet erg hoor, Laysa zei zaterdag nog dat ze het heel fijn vond om dat nummer gepost te zien worden (omdat ik haar toen vroeg of ze het wel of niet goed vond als ik dat deed).
Ik ga het missen dat te lezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, nooit meer een discussie over wie de grootste bokser ooit was bv. discussies waar je toch nooit uitkwam, maar leuk om te voeren.
en meer van dat soort dingen
Ik heb nog een kaartje naar D_K en Laysa gestuurd , ik denk dat die niet op tijd is aangekomen en nu vind ik het zo stom omdat hij er niet meer isquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb Laysa overigens gevraagd of ze het fijn vindt om kaartjes/bloemen oid vanuit de sc te krijgen.
Ze gaf aan kaartjes heel fijn te vinden
Met bloemen was ze niet zo goed
Sommige van jullie hebben hun adres wel en anders staat mijn pm open
Dat is niet stom, absoluut niet, is toch hartstikke lief van je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje naar D_K en Laysa gestuurd , ik denk dat die niet op tijd is aangekomen en nu vind ik het zo stom omdat hij er niet meer is
![]()
Het is sneller gegaan dan ik verwachtte .
Das toch juist lief?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje naar D_K en Laysa gestuurd , ik denk dat die niet op tijd is aangekomen en nu vind ik het zo stom omdat hij er niet meer is
![]()
Dit iddquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een vrouw met een BMI hoger dan 25 mag geen friet eten. NOOIT.
Liefquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef komrad het volgende:
En wat ik ook nog even wilde zeggen: Ik heb de laatste tijd de SC een beetje lurkend gevolgd. In de slowchat is de afgelopen tijd heel erg betrokken maar ook terughoudend en met gevoel van privacy over de ziekte van D_K gesproken. Dat laat zien dat het dus wel op een fatsoenlijke manier kan op het net maar vooral zegt het veel over jullie aller betrokkenheid bij D_K en Laysa. Daarom wil ik ook jullie allemaal heel veel sterkte wensen de komende tijd.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef Oognip het volgende:
En dan was iedereen op de kast en dan postte hij:
[..]![]()
Ik zit hier hardop te lachen
* ik zeg het niet...ik zeg het niet *quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een onwijs irritante kutuser
quote:
Daarom mocht ik D_K ook zo graag. Hij kon mij finaal klem zetten in een SC met oneliners en ondertussen waren we via de dm's aan het lachen over mijn 'ikke weer snel googlen, en verdomd D_K had wéér gelijk!'quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Wat ik ook zo bijzonder vond was dat hoeveel verdriet en ellende DK om/met zijn gezondheid had, hij aandacht had voor de dingetjes van anderen hier. Al was dat in zijn ogen misschien soms een futiliteit, hij had er aandacht voor. Soms in de vorm van een cynische opmerking, soms een lekker flauw grapje om er luchtig over te doen, soms met goed advies, maar altijd aandacht.
Ja Briljantquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
Met toestemming van Qwea, hier moest ik net om grinniken:
[..]
[..]
Geweldigquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
Met toestemming van Qwea, hier moest ik net om grinniken:
[..]
[..]
Gelukkig heb ik zelfkennisquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef senesta het volgende:
[..]
* ik zeg het niet...ik zeg het niet *
Ik wilde vandaag een kaartje sturen maar ben er niet aan toegekomen. Nog stommerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef indaha het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het met maar weinig mensen écht heel stevig aan de stok gehad op FOK!, maar D_K was er één van. Het stamt al van járen geleden en was wederzijds. Dat wisten we van elkaar en ik heb om die kant van hem dan ook nooit kunnen lachen. Ik heb Laysa nodig gehad om de andere kant te kunnen zien. Overigens heeft een aantal andere SC-ers me ook met zachte dwang tot mildheid bewogen.quote:
Mooi toch juist om te vertellen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het met maar weinig mensen écht heel stevig aan de stok gehad op FOK!, maar D_K was er één van. Het stamt al van járen geleden en was wederzijds. Dat wisten we van elkaar en ik heb om die kant van hem dan ook nooit kunnen lachen. Ik heb Laysa nodig gehad om de andere kant te kunnen zien. Overigens heeft een aantal andere SC-ers me ook met zachte dwang tot mildheid bewogen.
In de loop van de tijd is onze onenigheid naar de achtergrond verdwenen. Het deed er niet meer toe. Los van alles is wat zij samen voor elkaar boksten bewonderenswaardig. En dat meen ik oprecht: ze hebben me keihard geraakt.
Tsja, me & my big mouth; ik moet bovenstaande natuurlijk ook weer zo nodig typen. Nou ja, het is zo het is
dat heet oprechtheid, iets wat D_K als ik de reacties lees kon waarderen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het met maar weinig mensen écht heel stevig aan de stok gehad op FOK!, maar D_K was er één van. Het stamt al van járen geleden en was wederzijds. Dat wisten we van elkaar en ik heb om die kant van hem dan ook nooit kunnen lachen. Ik heb Laysa nodig gehad om de andere kant te kunnen zien. Overigens heeft een aantal andere SC-ers me ook met zachte dwang tot mildheid bewogen.
In de loop van de tijd is onze onenigheid naar de achtergrond verdwenen. Het deed er niet meer toe. Los van alles is wat zij samen voor elkaar boksten bewonderenswaardig. En dat meen ik oprecht: ze hebben me keihard geraakt.
Tsja, me & my big mouth; ik moet bovenstaande natuurlijk ook weer zo nodig typen. Nou ja, het is zo het is
Tsja, kweenie. Het hoort niet helemaal of zo en het is niet de plaats of het moment misschien. Maar ja, ik moet zo nodig weer zo recht voor de kar zijn, of zoquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi toch juist om te vertellen?
We kunnen wel allemaal nu gaan roepen dat we hem vanaf het begin om de hals vielen, maar voor een deel geldt dat zeker niet. Maar dan is het dés te bijzonder dat dat van alle kanten bijgedraaid is
Ik dacht net nog aan de foto van DK en Laysa met de kerstmutsen op die in jouw pakket zaten...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, kweenie. Het hoort niet helemaal of zo en het is niet de plaats of het moment misschien. Maar ja, ik moet zo nodig weer zo recht voor de kar zijn, of zo
je gedenkt iemand door herinneringen op te halen. Zolang het met respect is, is dat toch alleen maar mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, kweenie. Het hoort niet helemaal of zo en het is niet de plaats of het moment misschien. Maar ja, ik moet zo nodig weer zo recht voor de kar zijn, of zo
Ik zag 'm gisteren nogquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht net nog aan de foto van DK en Laysa met de kerstmutsen op die in jouw pakket zaten...
Ja, misschien. Kweeniequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef komrad het volgende:
je gedenkt iemand door herinneringen op te halen. Zolang het met respect is, is dat toch alleen maar mooi
En ik was dus op zoek naar het enige nummer dat D_K ooit via GUP in R49 heeft aangevraagd en eindelijk in een iets andere uitvoering wél gevonden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef komrad het volgende:
[..]
je gedenkt iemand door herinneringen op te halen. Zolang het met respect is, is dat toch alleen maar mooi
Ik denk dat het juist weer bij DK hoort. Hij kwam op een bijzondere manier de SC binnen (zoals eerder gequote werd) en die indruk heeft hij voor mij nooit helemaal kunnen afschudden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit idd, D_k was ook recht voor zijn raap dus ik denk ook dat hij dit zou kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef komrad het volgende:
[..]
liever oprecht en betrokken dan genuanceerd, niet toepasselijk en ongemeend!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, misschien. Kweenie
Oprecht is het in elk geval
Oke. En zo niet:quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:16 schreef indaha het volgende:
Dit idd, D_k was ook recht voor zijn raap dus ik denk ook dat hij dit zou kunnen waarderen.
quote:
Dat is iets dat ik ALTIJD zal blijven bewonderen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef yvonne het volgende:
Ik heb je eigenlijk nooit zien klagen, of medelijden op zien wekken
Ja he, hij wist over veel onderwerpen me iets te leren , dat ga ik vooral missen . Nu ga ik echt proberen te slapenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Muis006 het volgende:
Voor mij was DK in het begin vooral verschrikkelijk irritant, naarmate ik hem vaker sprak ging ik me met hem identificeren en daarna kwam al gauw het respect. Je kon zoveel van hem leren, niet alleen feitelijke kennis maar ook levenswijsheid.
Ik heb me nog nooit zo graag de dommere in het gesprek gevoeld
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:29 schreef Nibb-it het volgende:
Rust zacht Eminentie. Ook mijn condoleances aan de nabestaanden.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef yvonne het volgende:
Laysa heel veel sterkte in deze verdrietige tijd.
Je man is iemand die we niet licht zullen vergeten.
Scherp, adrem, en altijd als je denkt, de boel is weer kalm, kwam hij wel weer even voor wat reuring in de tent zorgen.
DK, ik heb binnensmonds heus wel zitten gmblen als ik je de boel op stelten zag zetten
Wat heb je voor een hoop lol gezorgd in RLS. ook daar nooit om een weerwoordje verlegen.
Is er eigenlijk wel een sc waar je niet met hart en ziel te vinden was?
Ik heb je eigenlijk nooit zien klagen, of medelijden op zien wekken, wel zaten we geregeld in topics waar het over gezondheidszorg ging en dan met name het korten van allerlei zaken.
Ik weet niet waar je bent, of wát je bent, ik hoop alleen dat je zonder pijn bent en rust hebt en dat je nog even met ons mee kunt kijken hoe tof we je vinden en naar je vrouw kijken hoe sterk dat ze is. Wat heb jij het getroffen met zo'n vrouw.
Dag DK
En zo is het.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef Piet__Piraat het volgende:
Leuk om die linkjes van een jaar terug te lezen. Ik kom nooit in deze SC, maar het is wel duidelijk dat D_K overal hetzelfde liep te etteren in het begin. Bijzonder wel...hoe hij in eerste instantie iedereen over de flos hielp, maar daarna harten wist te stelen.
Ik dacht in eerste instantie van D_K dat ie liep te trollenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij gebrek aan stemmers zijn de huidige verkiezingen ongeldig verklaard.
De enige prijs dit jaar gaat dus naar:
De_Kardinaal: Nijmegen Dictator 2009!
Namens de organisatie: van harte gefeliciteerd met de prijs!
Dat illustreert het mooi... DK grows on you!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehhe wij hebben ooit in 2008 nog eens Nijmegen Awards gehoudenToen was DK nog niet zo lang in het topic. En dat was wel te merken aan de awards die hij won:
1. Wie is de grootste 'dorpsgek' van het Nijmegen topic!?: De_kardinaal
5. Minst leukste relschopper: gedeelde plek voor CP en De_Kardinaal
7. Minst humorvolle user: Gedeelde plek voor De_Kardinaal en Nielez
9. Meest irritante user: De_Kardinaal
16. Grootste randdebiel: overduidelijk De_Kardinaal
Het jaar erop zijn de awards gefaald maar was hij al bij velen genomineerd als:
4. Leukste relschopper: De_Kardinaal
22. Meest meevallende user IRL: De_Kardinaal
En:
STA / Nijmegenawards 2009 - nominatie topic!
En natuurlijk:
[..]
R.I.P.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet aan ons zijn medische details hier te bespreken.
volgens mij is voor ons allemaal niet zo belangrijk waar hij aan gestorven is. vandaag is de dag dat we iemand die heen is gegaan gedenken! en zijn nabestaanden proberen een klein beetje te steunen.quote:
Begrijpelijk. Ik lees dat hij een unieke ziekte had. Is die plots overleden of was het al verwacht? Begrijp ook dat buitenstaanders benieuwd zijn naar wat er gaande is. Het is natuurlijk zeer sneu wanneer een persoon overlijdt.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:09 schreef komrad het volgende:
[..]
volgens mij is voor ons allemaal niet zo belangrijk waar hij aan gestorven is. vandaag is de dag dat we iemand die heen is gegaan gedenken! en zijn nabestaanden proberen een klein beetje te steunen.
Begin dan rustig en eerst met medeleven enzo ipv die vraag hier zo neer te plempen!quote:Op woensdag 10 april 2013 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik lees dat hij een unieke ziekte had. Is die plots overleden of was het al verwacht? Begrijp ook dat buitenstaanders benieuwd zijn naar wat er gaande is. Het is natuurlijk zeer sneu wanneer een persoon overlijdt.
ik kan je niet verder helpen want ik weet het niet. bovendien vind ik dat Greys het goed gezegd geeft, dat is privé en niet aan derden om iets over te zeggen.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik lees dat hij een unieke ziekte had. Is die plots overleden of was het al verwacht? Begrijp ook dat buitenstaanders benieuwd zijn naar wat er gaande is. Het is natuurlijk zeer sneu wanneer een persoon overlijdt.
Dat was inderdaad niet op z'n plaats, mijn excuses. Onthoudt echter wel dat dit een forum is en anderen nieuwsgierig zijn naar wat er precies gebeurd is.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Begin dan rustig en eerst met medeleven enzo ipv die vraag hier zo neer te plempen!
Goed, klaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet op z'n plaats, mijn excuses. Onthoudt echter wel dat dit een forum is en anderen nieuwsgierig zijn naar wat er precies gebeurd is.
QFT!quote:Op woensdag 10 april 2013 01:24 schreef Rawberry het volgende:
Het was een eer en een genoegen hem gekend te hebben.
Dat is prima en dat respecteer ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed, klaar.
Dan kan ik je nu vertellen dat niemand je daar antwoord op zal kunnen of gaat geven. Laysa verteld dat misschien ooit. Maar hier krijg je geen antwoord op die vraag en zeker nu niet.
Het is er niet meer van gekomen DK, maar je foto die je mij stuurde heb ik nog en zalquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat je bang bent voor mij mij zeker?![]()
maar even serieus ik zou ook nog heel graag iemand ontmoeten die nu heel erg ziek is![]()
hopelijk is hij snel weer beter en komt het er nog van.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik volg je al een hele tijd en daarom post ik ook. Ik vind het knap dat je ons tot zover steeds op de hoogte heb gehouden. Toch een behoorlijk inkijk in je privé leven.
De wedstrijd is gespeeld maar ik hoop dat je nog wat blessuretijd is gegund. Liefdevolle dagen die je nog kan doorbrengen met zij die het belangrijkst zijn in je leven.
Niemand verslaat de dood, hoe hard hij of zij strijdt. Het enige wat mogelijk is om die te vertragen en dat is je gelukt.
![]()
DK
Ik ook, met tranen in mijn ogen. Vorig jaar heb ik nogal eens gePMd met D_K, over van alles en nog wat. Ik heb ze van de week nog eens nagelezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef Oognip het volgende:
En dan was iedereen op de kast en dan postte hij:![]()
Ik zit hier hardop te lachen
Als iemand die daar meepostte op dat moment kon begrijpen wat zij doormaakte was hij het wel...quote:Op woensdag 10 april 2013 07:05 schreef Brighteyes het volgende:
Deze post voor Fratz twee weken terug vond ik zo mooi, maar nu tegelijk ook zo schrijnend...
[..]
Ze zit in Nederland maar ga haar even bellenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je haar niet even bellen sara? Lijkt me wel fijn voor je als dat kan...
In de Singles verkiezingen is hij ook regelmatig naar voren gekomen als relschopper. Een keer de leukste/irritantste rel etc etc.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehhe wij hebben ooit in 2008 nog eens Nijmegen Awards gehoudenToen was DK nog niet zo lang in het topic. En dat was wel te merken aan de awards die hij won:
Mooi gezegd!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:38 schreef Jannuk het volgende:
Kut, D_K!
De urenlange gesprekken over beslissingen die eigenlijk nog niet genomen zouden mogen worden. Emotionele momenten van radeloosheid. Je humor, sarcasme en galgenhumor. En als er dan iemand op fok aan je vroeg... maar wat heb je dan? "Ik volg een cursus versneld doodgaan."
Je hebt die cursus veel te snel afgerond. Vast met prachtige resultaten, want je hebt geleefd. Je liet op fok niet zien hoe ziek je was, maar was scherp, een allesweter, een rotzak, sarcastisch. Maar aan de andere kant was je heel oprecht. Als iemand echt problemen had, liet je je lieve kant zien, niet te veel en niet te lang, maar net genoeg om te laten weten dat je er was.
Laysa en naasten, heel veel sterkte met het verlies van D_K, heel veel kracht en liefde toegewenst.
D_K.. je wordt gemist!
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:51 schreef dotKoen het volgende:
Ik wist wel dat hij een ervaren patiënt was, maar dat hij zo ziek was wist ik niet. Inderdaad, wat een kutnieuws. Vreemd gevoel, wij waren niet altijd aardig voor D_K, hij ook niet altijd voor 'ons', maar eigenlijk had hij -vaker dan ik wellicht zou willen - terechte kritiek op ons. Mooie discussies waren het. Sterke voor iedereen voor wie hij dierbaar was.
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Heel veel sterkte Lays. Ook al is het alweer een tijdje terug vind ik het zo mooi dat jullie getrouwd zijn.
Kijk hier maar: http://www.posttarieven.eu/belgie/buitenland.htmquote:Op woensdag 10 april 2013 17:54 schreef sararaats het volgende:
ik stuur in elk geval een kaartje naar Laysa om haar sterkte te wensen.
de vraag is: hoeveel postzegels moet ik plakken voor Nederland?
Ik wist niet eens dat hij daar ook kwam. Maar inderdaad, dat maakt dat je bloed blijft geven. Kleine moeite, groot plezier.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:29 schreef Mark het volgende:
Kende hem alleen van het Bloedgeef-topic, waar hij regelmatig kwam vertellen hoeveel goeds zo'n transfusie hem deed. Was altijd fijn om te lezen.
Rust zacht, en condoleances aan alle achterblijvers
Hee tof, veel plezier!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:15 schreef Oognip het volgende:
Goed bezig
D. en ik zitten in het theater op Youp van 't Hek te wachten
veel plezierquote:Op woensdag 10 april 2013 20:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Goed bezig
D. en ik zitten in het theater op Youp van 't Hek te wachten
Go Onslow!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Geef Laysa een knuffel van mij!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kally het volgende:
Even een update van Laysa.
Ze is heel erg moe, ze is uiteraard van alles aan het regelen, wel precies volgens D_K's wensen, daar wijkt ze geen milimeter vanaf
Ze is heel erg dankbaar voor alle lieve steunbetuigingen, die doen haar goed, zeker de mooie/leuke/lieve verhalen over D_K.
Uiteraard is ze heel verdrietig maar wat is die vrouw toch sterk, niks dan respect van deze kant.
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kally het volgende:
Ze is heel erg moe, ze is uiteraard van alles aan het regelen, wel precies volgens D_K's wensen, daar wijkt ze geen milimeter vanaf
Ze is heel erg dankbaar voor alle lieve steunbetuigingen, die doen haar goed, zeker de mooie/leuke/lieve verhalen over D_K.
Uiteraard is ze heel verdrietig maar wat is die vrouw toch sterk, niks dan respect van deze kant.
Ze is geweldigquote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kally het volgende:
Helemaal mee eens. Petje af Lays, ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dit voor jou moet zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kally het volgende:
Ook knuffels van mij en houd haar maar goed vastquote:Op woensdag 10 april 2013 22:04 schreef Kally het volgende:
Ga ik van iedereen persoonlijk doen, dus ik ga haar zeker een paar uur vasthouden, of ze nu wil of niet
Doe ik en je kaartje wordt zeer gewaardeerdquote:Op woensdag 10 april 2013 22:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ook knuffels van mij en houd haar maar goed vast
voeg mijn knuffel ook maar toe.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:04 schreef Kally het volgende:
Ga ik van iedereen persoonlijk doen, dus ik ga haar zeker een paar uur vasthouden, of ze nu wil of niet
Doe ikquote:
Uiteraardquote:
Doe ikquote:
Kan ik me voorstellen. Dat heeft ze nodig nu.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik
Stiekem ben ik al lang blij kan ik haar lekker lang knuffelen
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop ooit Laysa persoonlijk een knuf te kunnen geven
Ook, en sowieso knuffel ik graag met haarquote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Dat heeft ze nodig nu.
Mag ik er een knuf voor jou bij doen Kalquote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik
Stiekem ben ik al lang blij kan ik haar lekker lang knuffelen
Aww Fann, lief, voor mij niet meer dan vanzelfsprekend hoor, zij staat ook voor mij klaar als het nodig is, en ze is gewoon familie van mequote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag ik er een knuf voor jou bij doen Kal![]()
Ik ben blij dat ze zo'n goede vriendin in de buurt heeft, die zijn zeldzaam,,,
+1quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef teirnon het volgende:
Doe er voor mij ook maar een knuffel bij dan!
Doe ik toekquote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef Toekito het volgende:
Kally van mij ook een knuf voor Laysa
Ik ben slapen
Idem !quote:Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef Strega het volgende:
[..]Voor Laysa. Bedankt voor het delen Kally.
Nou dat dus!quote:
+1 met nog steeds ziek kindquote:
Ik riep gisteren nog in het dieettopic dat ze mij niet willenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:02 schreef Goodbye het volgende:
Morning! Ik heb me net aangemeld als bloeddonor, least I could do.
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:02 schreef Goodbye het volgende:
Los van de medische tests die ik nog moet ondergaan denk ik dat ze mij wel graag willen, ik heb O negatief (of ik moet even nodig met mijn ouders gaan praten, aangezien zij beide O negatief hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik riep gisteren nog in het dieettopic dat ze mij niet willen![]()
Ik mag binnenkort mijn spiraal opnieuw laten plaatsen![]()
![]()
Topquote:Op donderdag 11 april 2013 09:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen ideeeeee wat voor bloedgroep ik heb. Zal hem in de volgende test eens laten meenemen. Ze willen me niet vanwege mijn humira, geloof ik. Zal ff bellen voor de zekerheid.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Los van de medische tests die ik nog moet ondergaan denk ik dat ze mij wel graag willen, ik heb O negatief (of ik moet even nodig met mijn ouders gaan praten, aangezien zij beide O negatief hebben)
Ieks, voor mij al een reden om zo'n ding niet te nemen.
Ik had het anders ook niet geweten, maar mijn ouders hebben allebei O negatief, dus dan moet ik het volgens mij ook hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeeeee wat voor bloedgroep ik heb. Zal hem in de volgende test eens laten meenemen. Ze willen me niet vanwege mijn humira, geloof ik. Zal ff bellen voor de zekerheid.
Hey, heb er 5 jaar lang plezier van gehad
Ja. Maar het alternatief is zwanger worden, laten we dat maar niet doen hea?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Riep je destijds niet iets van 'nooooooit meer' Q? Kan me herinneren dat je vorig jaar ergens dat topic opscharrelde en er zoiets in stond.....
Oh ik wist niet dat dat kon, een roesjequote:Op donderdag 11 april 2013 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Maar het alternatief is zwanger worden, laten we dat maar niet doen hea?![]()
Ik ga mooi wel onder een roesje. Want ik ging echt praktisch out daar op de vloer van de pijn. Gebeurd niet nog es
Nee nuvaring kan ook, maar wil ik niet. Dit werkt ideaal. Enige fuck is plaatsen. En met wat propofol = roesje moet dat wel op de OK, maar het gebeurd best vaak zei ze, dus boeie.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat dat kon, een roesje
Is het je enige alternatief? Iets als de nuvaring kan niet?
Hadden ze je dan de eerste keer ook wel mogen vertellen.... bij dat terugklapperende baarmoederverhaal kreeg ik echt zo'n weeïg gevoel in m'n lijfquote:Op donderdag 11 april 2013 09:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee nuvaring kan ook, maar wil ik niet. Dit werkt ideaal. Enige fuck is plaatsen. En met wat propofol = roesje moet dat wel op de OK, maar het gebeurd best vaak zei ze, dus boeie.
Aan mij had hij wellicht wel wat gehad, maar ik wist niet dat bloed voor hem zo belangrijk was. Liep eigenlijk al een jaar of twee te twijfelen en dat er geen punt in mijn woonplaats zat hielp ook niet mee. Nu zag ik dat ze tegenwoordig wel in mijn woonplaats komen.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:34 schreef Greys het volgende:
Toen ik laatst weer bloed ging doneren reageerde DK daar ook weer op op FB, over dat het zijn bloedgroep niet was en toen ik met een knipoog iets zei als 'ja dus aan mij heb je niets in deze, sorry' zei hij ook meteen 'maar een ander wel!!'
Super dat je je hebt opgegevenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aan mij had hij wellicht wel wat gehad, maar ik wist niet dat bloed voor hem zo belangrijk was. Liep eigenlijk al een jaar of twee te twijfelen en dat er geen punt in mijn woonplaats zat hielp ook niet mee. Nu zag ik dat ze tegenwoordig wel in mijn woonplaats komen.
doe haar de groeten en geef haar een dikke knuffel van mij. het kaartje gaat vandaag op de bus.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kally het volgende:
ja hoor maar nu is het vakantie.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:14 schreef senesta het volgende:
Hey Sara. Wat ik me van de week afvroeg.. doe je nog piano spelen tegenwoordig?
mooi. heb jij die gemaakt?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:43 schreef Ynske het volgende:
tis hier echt niet meer werk werk enzo
maar goed, zijn nu aan t live angry birds spelen
[ afbeelding ]
Sociaal werkster misschien?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
Vraagje. Jullie weten allemaal dat het bij mij qua financieën niet top gaat.. waar zou je voor zoiets hulp kunnen vragen? Ik merk dat ik er vanaf het begin van op mezelf wonen al moeite mee heb, maar ik merk ook dat ik het steeds minder overzie. Ik hoef niet gelijk in de schuldhulp/whatever, want dat heb ik ook weer niet. Maar iemand die me inzicht geeft in mijn uitgaven, hoe je dingen in kan delen en wat ik waar wel en niet aan kan uitgeven. Dat soort dingen. Ik wil dit niet met Kano doen, want er is toch wel wat schaamte. En verder in mijn familie blijkt dit bij iedereen een zwakke plek te zijn. Ik heb ook nooit echt geleerd hoe het moet
Mijn ouders hebben beide O + en ik heb O - ze bloed willen ze graag hebben idd. Bloed krijgen is wat moeilijker. Hoe goed ik bloed geven ook vind. Voor mij persoonlijk is het niet meteen optie tenzij iemand het à la de minuut nodig heeft en ik de enige ben doe ik het meteen. Moeten ze er wel een bedje bij plaatsen.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had het anders ook niet geweten, maar mijn ouders hebben allebei O negatief, dus dan moet ik het volgens mij ook hebben.
Is Nibud iets voor je?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
Vraagje. Jullie weten allemaal dat het bij mij qua financieën niet top gaat.. waar zou je voor zoiets hulp kunnen vragen? Ik merk dat ik er vanaf het begin van op mezelf wonen al moeite mee heb, maar ik merk ook dat ik het steeds minder overzie. Ik hoef niet gelijk in de schuldhulp/whatever, want dat heb ik ook weer niet. Maar iemand die me inzicht geeft in mijn uitgaven, hoe je dingen in kan delen en wat ik waar wel en niet aan kan uitgeven. Dat soort dingen. Ik wil dit niet met Kano doen, want er is toch wel wat schaamte. En verder in mijn familie blijkt dit bij iedereen een zwakke plek te zijn. Ik heb ook nooit echt geleerd hoe het moet
Vraag de gemeente die hebben meestal een social werken/budget coach. Contact met het nibud opnemen?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
er zijn budgetcoachesquote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
Ik vind het knap dat je het zelf kunt zien. Ik weet dat er iemand in een andere sc bewindvoerder is. Wellicht kan die je helpen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
Kun je dan met iemand een afspraak maken om gewoon een keer 2 uur te gaan zitten en de boel door te lopen? Ik ken het alleen van via internet dingen opzoeken eigenlijk.quote:
Ja het is gewoon moeilijk. Ik dacht altijd dat ik er wel uit zou komen, maar ik merk toch dat ik meer met budgetten moet gaan werken. En ik vind het dan weer moeilijk om in te schatten wat realistisch is.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vraag de gemeente die hebben meestal een social werken/budget coach. Contact met het nibud opnemen?
Balen joh dat het zo moeizaam gaat. Op jezelf wonen is ook gewoon ontzettend duur en de startsalarissen niet meer heel ruim.
Wie is dat? Ik zou evt. een keer contact kunnen zoeken of hij weet welke weg je kan bewandelenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het zelf kunt zien. Ik weet dat er iemand in een andere sc bewindvoerder is. Wellicht kan die je helpen.
Dit.quote:
Zal wel moeten. Ik heb nu voor de 5e maand geen idee hoe ik de laatste 2 weken door moet komen qua geld. Het vlieg er gewoon echt gigantisch snel uit. En ik heb last van uitstelgedrag. En dat moet stoppen.quote:
Heb je een cc? Een drastische oplossing om te proberen is om je pasjes aan iemand te geven en dat je dus weekgeld krijgt. Je vaste lasten kunnen dan gewoon afgeschreven worden en jij hebt een max wat je uit kunt geven.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal wel moeten. Ik heb nu voor de 5e maand geen idee hoe ik de laatste 2 weken door moet komen qua geld. Het vlieg er gewoon echt gigantisch snel uit. En ik heb last van uitstelgedrag. En dat moet stoppen.
Die heb ik niet, wil ik ook niet. Ik ken mezelf.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb je een cc? Een drastische oplossing om te proberen is om je pasjes aan iemand te geven en dat je dus weekgeld krijgt. Je vaste lasten kunnen dan gewoon afgeschreven worden en jij hebt een max wat je uit kunt geven.
Hoihoi,quote:Op donderdag 11 april 2013 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal wel moeten. Ik heb nu voor de 5e maand geen idee hoe ik de laatste 2 weken door moet komen qua geld. Het vlieg er gewoon echt gigantisch snel uit. En ik heb last van uitstelgedrag. En dat moet stoppen.
Alles is welkom. Mijn ouders spraken er nooit over hoe zij het doen, dus ik heb geen idee hoe anderen het doen. Ik zal eens kijken of het lukt om ook zoiets op te zetten. Ik heb nu alleen het probleem dat het saldo negatief is, dus ik moet proberen om daar ook uit te komen.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoihoi,
Ik weet niet of je het al gedaan hebt hoor. Maar ik heb altijd geld zat gehad tot ik ging samenwonen. Uiteindelijk hetzelfde probleem. Het geld is op, maar de maand duurt nog wel 2 weken. Uiteindelijk ben ik doormiddel van bonnetjes en een soort kasboek gaan bijhouden waaraan ik het nou allemaal uitgeef. Ik kwam er achter dat het ook aan een hoop onzin dingen was. Uiteindelijk hebben we huishoud geld apart gezet dat pinnen we iedere maand en daar moeten we het mee doen. Doormiddel van dat kasboek en dat je het geld ook echt bij je hebt werden wij er veel bewuster van hoe we het uitgaven. Misschien heb je er iets aan misschien ook niet.,. Maar het komt uit een goed hart
Ik heb zelf een ouderwetsch blaadje gemaakt met daarop mijn inkomsten en uitgaven per maand.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
Met standaard budgetteren kan ik je wel helpen. Als het een psychische of psychiatrische achtergrond heeft, dan zou ik het via de huisarts doen (want dan ligt de oorzaak ergens anders).quote:Op donderdag 11 april 2013 12:20 schreef Puala het volgende:
Alles is welkom. Mijn ouders spraken er nooit over hoe zij het doen, dus ik heb geen idee hoe anderen het doen. Ik zal eens kijken of het lukt om ook zoiets op te zetten. Ik heb nu alleen het probleem dat het saldo negatief is, dus ik moet proberen om daar ook uit te komen.
Dat sta ik ook, maar iedere maand iets minder.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Alles is welkom. Mijn ouders spraken er nooit over hoe zij het doen, dus ik heb geen idee hoe anderen het doen. Ik zal eens kijken of het lukt om ook zoiets op te zetten. Ik heb nu alleen het probleem dat het saldo negatief is, dus ik moet proberen om daar ook uit te komen.
Kano?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
Ik wil het niet met hem bespreken. Ik wil dit zelf doen, regelen. Hij is al druk genoeg.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kano?
Ik ben ook vrij snel door mijn geld heen. Dat ga ik oplossen door Mo mijn pinpas te geven, kan ik ook niks onnuttigs kopen
Maar, is een excel sheet niks voor je? En dan weekgeld?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je dan met iemand een afspraak maken om gewoon een keer 2 uur te gaan zitten en de boel door te lopen? Ik ken het alleen van via internet dingen opzoeken eigenlijk.
[..]
Ja het is gewoon moeilijk. Ik dacht altijd dat ik er wel uit zou komen, maar ik merk toch dat ik meer met budgetten moet gaan werken. En ik vind het dan weer moeilijk om in te schatten wat realistisch is.
Het is in zoverre psychisch dat ik op dit moment liever niet op mijn rekening kijk en daardoor uitstelgedrag voor betalingen vertoonquote:Op donderdag 11 april 2013 12:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met standaard budgetteren kan ik je wel helpen. Als het een psychische of psychiatrische achtergrond heeft, dan zou ik het via de huisarts doen (want dan ligt de oorzaak ergens anders).
Die heb ik al nietquote:Op donderdag 11 april 2013 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
En dump minder noodzakelijke uitgaven meteen. Bijvoorbeeld kranten, tijdschriften etc.
Ja dat kan.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil het niet met hem bespreken. Ik wil dit zelf doen, regelen. Hij is al druk genoeg.
Ja, ooh, ik voor kleine kut boodschapjes en de actionquote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Die heb ik al nietIk heb enkel een gigantische zwak voor assesoires voor in huis
![]()
idd haal roodstaan van je rekening afquote:Op donderdag 11 april 2013 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
En kijk even hoeveel je rood kunt staan. Is dit de max pas dit aan. Probeer wat makkelijk langhoudbaar eten in huis te hebben. Macaroni/rijst pot erwtjes enz enz dan kun je in magere dagen toch wat eten. Ik heb ook altijd wat cash thuis liggen. Vaak is dit van verkoop zodat ik toch altijd iets in huis heb mocht ik geen geld meer hebben. Wij kunnen niet rood staan.
Vraag bij je v-dag cadeaubonnen van de kruidvat/etos/Hema/blokker enz enz. Kun je toch nog wat kopen of een cadeautje kopen mocht het nodig zijn.
Hoe ik het doe :quote:Op donderdag 11 april 2013 12:20 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef Puala het volgende:
Ik ga straks op mijn gemak al jullie tips doorlezen en kijken wat ik er mee kan doen. Nu eventjes achter de laptop uit ivm hoofdpijn. Dankjulliewel in elk geval. Doet me goed zoals jullie reageren![]()
Ja diagnose is bijgesteld naar hersenkneuzing. Probleem is vooral dat ik te veel blijf willen/doen. En ben wel in gesprek met de werkgever, maar vind het moeilijk aan te geven wat ik eigenlijk wel kan werken.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog steeds last van je hersenschudding? Duurt wel lang zo.
doe je wel rustig aan?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef Puala het volgende:
Ik ga straks op mijn gemak al jullie tips doorlezen en kijken wat ik er mee kan doen. Nu eventjes achter de laptop uit ivm hoofdpijn. Dankjulliewel in elk geval. Doet me goed zoals jullie reageren![]()
Dat is ook moeilijk maar luister naar je eigen lijf. Anders duurt het nog langer. En daar zit je werkgever ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja diagnose is bijgesteld naar hersenkneuzing. Probleem is vooral dat ik te veel blijf willen/doen. En ben wel in gesprek met de werkgever, maar vind het moeilijk aan te geven wat ik eigenlijk wel kan werken.
Ik heb gister om ander werk gevraagd en daar zijn ze nu voor aan het kijken. Enige is dat het wel goed zou zijn om eerst even een paar dagen echt niets te doen en dat durf ik niet te vragen.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk maar luister naar je eigen lijf. Anders duurt het nog langer. En daar zit je werkgever ook niet op te wachten.
Zolang ik op mijn reet zit gaat het goed. Ga ik wat doen is het mis. Als ik nu zo zit denk ik. Ik kan best gaan werken. Totdat ik het echt ga doen dan kots ik non stop.
Waarom niet? Leg de situatie uit, zeg dat het voor jou prettig is als je een paar dagen NIKS doet en dat het bijdraagt aan je herstel.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gister om ander werk gevraagd en daar zijn ze nu voor aan het kijken. Enige is dat het wel goed zou zijn om eerst even een paar dagen echt niets te doen en dat durf ik niet te vragen.
Als dat het beste is moet je dat doen. Hoe moeilijk het ook is in deze onzekere tijden. Ze hebben er niks aan als je zo blijft en straks in 1x volledig onderuit klapt.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gister om ander werk gevraagd en daar zijn ze nu voor aan het kijken. Enige is dat het wel goed zou zijn om eerst even een paar dagen echt niets te doen en dat durf ik niet te vragen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben de zuunigheid zelve, dus meestal heb ik geen problemen met rond komen, maar ik hou wel bij wat er binnenkomt en uitgaat en maak daar 2x per jaar overzicht van om te zien of we nog wel voldoende betalen op de gezamenlijke rekening.
En ik heb een poesjeskosten-excelsheet
Ik zou het doen, want als het dan van de herfst een keer een koudere dag is heb je ook al vast wat liggenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit op dit moment oprecht te twijfelen of ik de houtboer nog even moet bellen voor een paar kuub hout... ik ben bezig aan m'n laatste kuub en het mooie weer komt er snel aan zeggen ze, maar dat zeggen ze ook al weken.....
Doe mijn best. Beetje rommelen in huis. Moet eigenlijk studeren, maar doe het nietquote:
Dikke knuffel terugquote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het echt heel vervelend Puala, dat je hoofd zo loopt te kuttendikke knuffel
De gesprekken lopen nooit heel erg soepel, dus vandaar dat ik het moeilijk vind. Ik ga even afwachten waar ze nu mee komen en als het alsnog oa studeren inhoud dan ga ik het vragen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom niet? Leg de situatie uit, zeg dat het voor jou prettig is als je een paar dagen NIKS doet en dat het bijdraagt aan je herstel.
Niet zeggen van "joh ik moet vrij want,..." maar "is het mogelijk dat ik een paar dagen de ziektewet in ga, vanwege mijn klachten. Het zou voor mijn gezondheid zowel lichamelijk als geestelijk prettiger zijn als ik even niks hoef te doen" ofzoiets.
Je hebt een DM, maar dat wist je al hihi.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil best een middagje met je gaan zitten, puala. Maar ik kan me ook voorstellen dat je dat te dichtbij komt misschien.... Het belangrijkste is in elk geval overzicht, of je nu hulp zoekt bij een bekende of bij een instantie. Alle post bij elkaar, schulden op een rij, dat soort zaken....
Niets ten nadele van jou, je aanbod is super gigantisch ontzettend tof, maar M_D woont vet dichtbij.. dus dan ga ik liever een keertje naar haar toequote:Op donderdag 11 april 2013 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil,ook best een middag je helpen puala. ik heb,tijd zat en kan,goed plannen en ordenen.
Ik zal hem je berichtje doorsturenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik zou evt. een keer contact kunnen zoeken of hij weet welke weg je kan bewandelen
Oh jij komt hierheen? Ik dacht dat ik naar jou toe kwam....quote:Op donderdag 11 april 2013 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt een DM, maar dat wist je al hihi.
[..]
Niets ten nadele van jou, je aanbod is super gigantisch ontzettend tof, maar M_D woont vet dichtbij.. dus dan ga ik liever een keertje naar haar toe
Dat mag ook hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh jij komt hierheen? Ik dacht dat ik naar jou toe kwam....
Bij de Rabo ook.. al schrijven ze soms uitgaven aan kinderen toequote:Op donderdag 11 april 2013 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
En bij de ABN heb je een financieel overzicht dan kun je zien waar alles aan opgaat. Ik heb het een tijdje in excel bijgehouden. Ben ermee gestopt maar wil het wel weer oppakken.
Gezelligquote:Op donderdag 11 april 2013 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doen we dat wel. Anders moet ik D wegsturen en zo
Ik vond het best een gedoe om in te vullen wat wat was en was niet op mijn best toen zeg maar. Dus ik heb het al gauw laten zitten. Vooral het importeren van onze boodschappenrekening vond ik een gedoe andere bank enzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij de Rabo ook.. al schrijven ze soms uitgaven aan kinderen toe
Kijk eens hier.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:28 schreef roos85 het volgende:
Ik zo even bosje bloemen voor de bovenste bovenburen halen.. meneerroos is met inparkeren op hun trekhaak gereden (deze vast vast in de grille van mijn auto) ze reageerden echt super lief en rustig.
Buurman heeft de trekhaak al weer overgeschilderdIk moet alleen nog gaan uitvogelen wat het vervangen van een grille gaat kosten.
Huh? Dat is toch niet logischquote:Op donderdag 11 april 2013 14:31 schreef roos85 het volgende:
Ik had vanochtend wel iets stoms bij de huisarts, wou voor morgen een afspraak maken. Dat ging niet volgens de assistente omdat ze niet vandaag voor de volgende dag afspraken mocht in plannenNu moet ik morgen om 8:00u terugbellen om een afspraak te maken
Ah dankjequote:Op donderdag 11 april 2013 14:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kijk eens hier.
http://www.onderdelenzoeker.nl/
Goede ervaring mee.
Fijn dat MD je gaat helpen Puala, als eenmaal alles op papier/computer gerangschikt staat wordt het vanzelf duidelijk hoe je financien in elkaar zitten.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:43 schreef Ynske het volgende:
tis hier echt niet meer werk werk enzo
maar goed, zijn nu aan t live angry birds spelen
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |