Kijk hier maar: http://www.posttarieven.eu/belgie/buitenland.htmquote:Op woensdag 10 april 2013 17:54 schreef sararaats het volgende:
ik stuur in elk geval een kaartje naar Laysa om haar sterkte te wensen.
de vraag is: hoeveel postzegels moet ik plakken voor Nederland?
Ik wist niet eens dat hij daar ook kwam. Maar inderdaad, dat maakt dat je bloed blijft geven. Kleine moeite, groot plezier.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:29 schreef Mark het volgende:
Kende hem alleen van het Bloedgeef-topic, waar hij regelmatig kwam vertellen hoeveel goeds zo'n transfusie hem deed. Was altijd fijn om te lezen.
Rust zacht, en condoleances aan alle achterblijvers
Hee tof, veel plezier!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:15 schreef Oognip het volgende:
Goed bezig
D. en ik zitten in het theater op Youp van 't Hek te wachten
veel plezierquote:Op woensdag 10 april 2013 20:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Goed bezig
D. en ik zitten in het theater op Youp van 't Hek te wachten
Go Onslow!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Geef Laysa een knuffel van mij!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kally het volgende:
Even een update van Laysa.
Ze is heel erg moe, ze is uiteraard van alles aan het regelen, wel precies volgens D_K's wensen, daar wijkt ze geen milimeter vanaf
Ze is heel erg dankbaar voor alle lieve steunbetuigingen, die doen haar goed, zeker de mooie/leuke/lieve verhalen over D_K.
Uiteraard is ze heel verdrietig maar wat is die vrouw toch sterk, niks dan respect van deze kant.
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kally het volgende:
Ze is heel erg moe, ze is uiteraard van alles aan het regelen, wel precies volgens D_K's wensen, daar wijkt ze geen milimeter vanaf
Ze is heel erg dankbaar voor alle lieve steunbetuigingen, die doen haar goed, zeker de mooie/leuke/lieve verhalen over D_K.
Uiteraard is ze heel verdrietig maar wat is die vrouw toch sterk, niks dan respect van deze kant.
Ze is geweldigquote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kally het volgende:
Helemaal mee eens. Petje af Lays, ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dit voor jou moet zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kally het volgende:
Ook knuffels van mij en houd haar maar goed vastquote:Op woensdag 10 april 2013 22:04 schreef Kally het volgende:
Ga ik van iedereen persoonlijk doen, dus ik ga haar zeker een paar uur vasthouden, of ze nu wil of niet
Doe ik en je kaartje wordt zeer gewaardeerdquote:Op woensdag 10 april 2013 22:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ook knuffels van mij en houd haar maar goed vast
voeg mijn knuffel ook maar toe.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:04 schreef Kally het volgende:
Ga ik van iedereen persoonlijk doen, dus ik ga haar zeker een paar uur vasthouden, of ze nu wil of niet
Doe ikquote:
Uiteraardquote:
Doe ikquote:
Kan ik me voorstellen. Dat heeft ze nodig nu.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik
Stiekem ben ik al lang blij kan ik haar lekker lang knuffelen
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop ooit Laysa persoonlijk een knuf te kunnen geven
Ook, en sowieso knuffel ik graag met haarquote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Dat heeft ze nodig nu.
Mag ik er een knuf voor jou bij doen Kalquote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik
Stiekem ben ik al lang blij kan ik haar lekker lang knuffelen
Aww Fann, lief, voor mij niet meer dan vanzelfsprekend hoor, zij staat ook voor mij klaar als het nodig is, en ze is gewoon familie van mequote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag ik er een knuf voor jou bij doen Kal![]()
Ik ben blij dat ze zo'n goede vriendin in de buurt heeft, die zijn zeldzaam,,,
+1quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef teirnon het volgende:
Doe er voor mij ook maar een knuffel bij dan!
Doe ik toekquote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef Toekito het volgende:
Kally van mij ook een knuf voor Laysa
Ik ben slapen
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kally het volgende:
Idem !quote:Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef Strega het volgende:
[..]Voor Laysa. Bedankt voor het delen Kally.
Nou dat dus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |