abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125149243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoihoi,

Ik weet niet of je het al gedaan hebt hoor. Maar ik heb altijd geld zat gehad tot ik ging samenwonen. Uiteindelijk hetzelfde probleem. Het geld is op, maar de maand duurt nog wel 2 weken. Uiteindelijk ben ik doormiddel van bonnetjes en een soort kasboek gaan bijhouden waaraan ik het nou allemaal uitgeef. Ik kwam er achter dat het ook aan een hoop onzin dingen was. Uiteindelijk hebben we huishoud geld apart gezet dat pinnen we iedere maand en daar moeten we het mee doen. Doormiddel van dat kasboek en dat je het geld ook echt bij je hebt werden wij er veel bewuster van hoe we het uitgaven. Misschien heb je er iets aan misschien ook niet.,. Maar het komt uit een goed hart ;)
Alles is welkom. Mijn ouders spraken er nooit over hoe zij het doen, dus ik heb geen idee hoe anderen het doen. Ik zal eens kijken of het lukt om ook zoiets op te zetten. Ik heb nu alleen het probleem dat het saldo negatief is, dus ik moet proberen om daar ook uit te komen.
  donderdag 11 april 2013 @ 12:22:47 #252
386633 Adnap
I love Life !
pi_125149309
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
Vraagje. Jullie weten allemaal dat het bij mij qua financieën niet top gaat.. waar zou je voor zoiets hulp kunnen vragen? Ik merk dat ik er vanaf het begin van op mezelf wonen al moeite mee heb, maar ik merk ook dat ik het steeds minder overzie. Ik hoef niet gelijk in de schuldhulp/whatever, want dat heb ik ook weer niet. Maar iemand die me inzicht geeft in mijn uitgaven, hoe je dingen in kan delen en wat ik waar wel en niet aan kan uitgeven. Dat soort dingen. Ik wil dit niet met Kano doen, want er is toch wel wat schaamte. En verder in mijn familie blijkt dit bij iedereen een zwakke plek te zijn. Ik heb ook nooit echt geleerd hoe het moet :@
Ik heb zelf een ouderwetsch blaadje gemaakt met daarop mijn inkomsten en uitgaven per maand.
Ideaal voor overzicht en daar wil ik je ook best bij helpen. Ik heb budgetten voor alles, streep alles af en wat er over blijft gaat ook direct richting de spaarrekening dan kun je het ook niet meer uitgeven. Voordeel is dat ook al is het 20 euro die er overblijft, je altijd iets van een buffertje hebt
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  donderdag 11 april 2013 @ 12:24:01 #253
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_125149356
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:20 schreef Puala het volgende:

Alles is welkom. Mijn ouders spraken er nooit over hoe zij het doen, dus ik heb geen idee hoe anderen het doen. Ik zal eens kijken of het lukt om ook zoiets op te zetten. Ik heb nu alleen het probleem dat het saldo negatief is, dus ik moet proberen om daar ook uit te komen.
Met standaard budgetteren kan ik je wel helpen. Als het een psychische of psychiatrische achtergrond heeft, dan zou ik het via de huisarts doen (want dan ligt de oorzaak ergens anders).
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_125149374
quote:

[..]

Dat sta ik ook, maar iedere maand iets minder.

Je moet kijken wat je vaste lasten zijn dat sowieso al apart zetten. Dan kijken wat je ongeveer nodig hebt aan huishoudgeld per maand. En natuurlijk ook nog geld om iets leuks te doen (Je moet ook nog kunnen blijven leven) Dat deel je dan zo in dat er ook nog iets overblijft waardoor je je "schuld" (rood staan) kunt inlossen. Kijk ook bewust naar wat je koopt. Koop je altijd bijvoorbeeld A merken kijk dan ook eens naar de goedkopere variant enzo :)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 april 2013 @ 12:25:59 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125149416
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
Vraagje. Jullie weten allemaal dat het bij mij qua financieën niet top gaat.. waar zou je voor zoiets hulp kunnen vragen? Ik merk dat ik er vanaf het begin van op mezelf wonen al moeite mee heb, maar ik merk ook dat ik het steeds minder overzie. Ik hoef niet gelijk in de schuldhulp/whatever, want dat heb ik ook weer niet. Maar iemand die me inzicht geeft in mijn uitgaven, hoe je dingen in kan delen en wat ik waar wel en niet aan kan uitgeven. Dat soort dingen. Ik wil dit niet met Kano doen, want er is toch wel wat schaamte. En verder in mijn familie blijkt dit bij iedereen een zwakke plek te zijn. Ik heb ook nooit echt geleerd hoe het moet :@
Kano?

Ik ben ook vrij snel door mijn geld heen. Dat ga ik oplossen door Mo mijn pinpas te geven, kan ik ook niks onnuttigs kopen :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_125149431
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kano?

Ik ben ook vrij snel door mijn geld heen. Dat ga ik oplossen door Mo mijn pinpas te geven, kan ik ook niks onnuttigs kopen :P
Ik wil het niet met hem bespreken. Ik wil dit zelf doen, regelen. Hij is al druk genoeg.
  donderdag 11 april 2013 @ 12:26:47 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125149435
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:59 schreef Puala het volgende:

[..]

Kun je dan met iemand een afspraak maken om gewoon een keer 2 uur te gaan zitten en de boel door te lopen? Ik ken het alleen van via internet dingen opzoeken eigenlijk.

[..]

Ja het is gewoon moeilijk. Ik dacht altijd dat ik er wel uit zou komen, maar ik merk toch dat ik meer met budgetten moet gaan werken. En ik vind het dan weer moeilijk om in te schatten wat realistisch is.
Maar, is een excel sheet niks voor je? En dan weekgeld?
pi_125149436
En dump minder noodzakelijke uitgaven meteen. Bijvoorbeeld kranten, tijdschriften etc.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_125149450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:24 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Met standaard budgetteren kan ik je wel helpen. Als het een psychische of psychiatrische achtergrond heeft, dan zou ik het via de huisarts doen (want dan ligt de oorzaak ergens anders).
Het is in zoverre psychisch dat ik op dit moment liever niet op mijn rekening kijk en daardoor uitstelgedrag voor betalingen vertoon :') :@
pi_125149464
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
En dump minder noodzakelijke uitgaven meteen. Bijvoorbeeld kranten, tijdschriften etc.
Die heb ik al niet ^O^ Ik heb enkel een gigantische zwak voor assesoires voor in huis :')
pi_125149499
En kijk even hoeveel je rood kunt staan. Is dit de max pas dit aan. Probeer wat makkelijk langhoudbaar eten in huis te hebben. Macaroni/rijst pot erwtjes enz enz dan kun je in magere dagen toch wat eten. Ik heb ook altijd wat cash thuis liggen. Vaak is dit van verkoop zodat ik toch altijd iets in huis heb mocht ik geen geld meer hebben. Wij kunnen niet rood staan.

Vraag bij je v-dag cadeaubonnen van de kruidvat/etos/Hema/blokker enz enz. Kun je toch nog wat kopen of een cadeautje kopen mocht het nodig zijn.
  donderdag 11 april 2013 @ 12:28:41 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125149501
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik wil het niet met hem bespreken. Ik wil dit zelf doen, regelen. Hij is al druk genoeg.
Ja dat kan.

Ik ben het type dat geld naar dr spaarrekening trapt aan het begin v/d maand en dan niet uitkomt, maar op de 1 of andere manier mag het er van de kronkel in mijn hoofd niet af :')

En de afgelopen 2 maanden waren gewoon kut met onverwachte uitgave, dus kon ik niet sparen (dat irriteerd me mateloos :') ) maar ik heb ook geen centjes te kort.

En zo wel gil ik gewoon ff naar Mo :P

Maar wat mijn inzicht gaf, was een overzicht.

Vaste lasten, over, sparen, over delen door 4 = weekgeld.
  donderdag 11 april 2013 @ 12:29:22 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125149521
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef Puala het volgende:

[..]

Die heb ik al niet ^O^ Ik heb enkel een gigantische zwak voor assesoires voor in huis :')
Ja, ooh, ik voor kleine kut boodschapjes en de action _O-

Dat zou je op kunnen lossen door weekgeld te pinnen. Is het op, pech. Is mij nog niet gelukt trouwens :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 april 2013 @ 12:31:34 #264
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125149579
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
En kijk even hoeveel je rood kunt staan. Is dit de max pas dit aan. Probeer wat makkelijk langhoudbaar eten in huis te hebben. Macaroni/rijst pot erwtjes enz enz dan kun je in magere dagen toch wat eten. Ik heb ook altijd wat cash thuis liggen. Vaak is dit van verkoop zodat ik toch altijd iets in huis heb mocht ik geen geld meer hebben. Wij kunnen niet rood staan.

Vraag bij je v-dag cadeaubonnen van de kruidvat/etos/Hema/blokker enz enz. Kun je toch nog wat kopen of een cadeautje kopen mocht het nodig zijn.
idd haal roodstaan van je rekening af
koop niets op lening
ga noteren wat je uitgeeft
en zorg dat je dingen in huis hebt die niet slecht worden en waar ej toch goed van kunt eten
pasta's rijst crackers ipv aardappelen en brood wat je misschien wel weggooit omdat t slecht is
even niets meer uitgeven aan accessoires
en bewust gaan letten op wat je uitgeeft
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 11 april 2013 @ 12:32:17 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125149601
quote:

[..]

Hoe ik het doe :

Vaste lasten optellen. Dat van je inkomen aftrekken. Dan hou je X over. Dan daarvan X bedrag ( in mijn geval altijd teveel maar oke :') ) naar de spaarrekening trappen, dan hou je XX over, dat delen door 4 is wat je per week aan onnuttige zooi/stappen/klere/whatever mag uitgeven.
pi_125149614
En ga met koninginnedag op de vrij markt staan. Ik vond het echt hilarisch om te zien wat voor zooi ik nog verkocht. Dan vroeg ik ook echt niet de hoofdprijs want het aanbod is reuze maar de 1e keer hield ik toch mooi ¤200 euro over. Dat verdien ik normaal niet in een dag.
pi_125149899
Ik ga straks op mijn gemak al jullie tips doorlezen en kijken wat ik er mee kan doen. Nu eventjes achter de laptop uit ivm hoofdpijn. Dankjulliewel in elk geval. Doet me goed zoals jullie reageren :) O+
pi_125149955
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef Puala het volgende:
Ik ga straks op mijn gemak al jullie tips doorlezen en kijken wat ik er mee kan doen. Nu eventjes achter de laptop uit ivm hoofdpijn. Dankjulliewel in elk geval. Doet me goed zoals jullie reageren :) O+
:*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_125149974
Nog steeds last van je hersenschudding? Duurt wel lang zo.
pi_125150060
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog steeds last van je hersenschudding? Duurt wel lang zo.
Ja diagnose is bijgesteld naar hersenkneuzing. Probleem is vooral dat ik te veel blijf willen/doen. En ben wel in gesprek met de werkgever, maar vind het moeilijk aan te geven wat ik eigenlijk wel kan werken.
pi_125150385
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef Puala het volgende:
doe je wel rustig aan? :*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_125150481
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:46 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja diagnose is bijgesteld naar hersenkneuzing. Probleem is vooral dat ik te veel blijf willen/doen. En ben wel in gesprek met de werkgever, maar vind het moeilijk aan te geven wat ik eigenlijk wel kan werken.
Dat is ook moeilijk maar luister naar je eigen lijf. Anders duurt het nog langer. En daar zit je werkgever ook niet op te wachten.
Zolang ik op mijn reet zit gaat het goed. Ga ik wat doen is het mis. Als ik nu zo zit denk ik. Ik kan best gaan werken. Totdat ik het echt ga doen dan kots ik non stop.
pi_125150524
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat is ook moeilijk maar luister naar je eigen lijf. Anders duurt het nog langer. En daar zit je werkgever ook niet op te wachten.
Zolang ik op mijn reet zit gaat het goed. Ga ik wat doen is het mis. Als ik nu zo zit denk ik. Ik kan best gaan werken. Totdat ik het echt ga doen dan kots ik non stop.
Ik heb gister om ander werk gevraagd en daar zijn ze nu voor aan het kijken. Enige is dat het wel goed zou zijn om eerst even een paar dagen echt niets te doen en dat durf ik niet te vragen.
pi_125150627
Ik vind het echt heel vervelend Puala, dat je hoofd zo loopt te kutten -O- dikke knuffel :*
  donderdag 11 april 2013 @ 13:02:35 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125150651
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb gister om ander werk gevraagd en daar zijn ze nu voor aan het kijken. Enige is dat het wel goed zou zijn om eerst even een paar dagen echt niets te doen en dat durf ik niet te vragen.
Waarom niet? Leg de situatie uit, zeg dat het voor jou prettig is als je een paar dagen NIKS doet en dat het bijdraagt aan je herstel.

Niet zeggen van "joh ik moet vrij want,..." maar "is het mogelijk dat ik een paar dagen de ziektewet in ga, vanwege mijn klachten. Het zou voor mijn gezondheid zowel lichamelijk als geestelijk prettiger zijn als ik even niks hoef te doen" ofzoiets.
pi_125150653
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef Puala het volgende:

[..]

Als dat het beste is moet je dat doen. Hoe moeilijk het ook is in deze onzekere tijden. Ze hebben er niks aan als je zo blijft en straks in 1x volledig onderuit klapt.
  donderdag 11 april 2013 @ 13:03:50 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125150696
Weet je, klinkt misschien stom, maar been there done that... je gaat teveel van jezelf vragen, je neemt jezelf te weinig in acht, totdat het te veel is, dan kapt alles ermee en is het system overloaded. En geloof me, dat is zwaar niet grappig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 april 2013 @ 13:08:09 #278
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_125150833
Wat ik heb gedaan is mijn vaste lasten optellen (voor een heel jaar), dat door 12 delen (of 13 als je per 4 weken wordt betaald). Daar kwam een bedrag uit, dat heb ik naar boven afgerond en vervolgens mijn werkgever gevraagd of ze dat bedrag naar een aparte rekening wilden overmaken voortaan. Van die rekening heb ik geen pasje en van die rekening laat ik elke maand mijn vaste lasten afschrijven.

Het voordeel is dat rekeningen altijd afgeschreven kunnen worden, omdat er altijd geld op de rekening staat ^O^

De rest van mijn geld komt op mijn andere rekening, daar heb ik wèl een pasje van. Dat geld mag dus in principe op, maar daarvan moet ik dus wel eten, kleding, benzine enz. kopen. En sparen. Al spaar ik ook af en toe van de vastelastenrekening omdat daar altijd wat extra geld op binnenkomt door het afronden. Maar dat extra geld is dan ook weer handig voor onverwachte nota's.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 11 april 2013 @ 13:23:10 #279
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_125151386
Ik ben de zuunigheid zelve, dus meestal heb ik geen problemen met rond komen, maar ik hou wel bij wat er binnenkomt en uitgaat en maak daar 2x per jaar overzicht van om te zien of we nog wel voldoende betalen op de gezamenlijke rekening.
En ik heb een poesjeskosten-excelsheet :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 11 april 2013 @ 13:47:23 #280
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_125152251
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben de zuunigheid zelve, dus meestal heb ik geen problemen met rond komen, maar ik hou wel bij wat er binnenkomt en uitgaat en maak daar 2x per jaar overzicht van om te zien of we nog wel voldoende betalen op de gezamenlijke rekening.
En ik heb een poesjeskosten-excelsheet :')
O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  † In Memoriam † donderdag 11 april 2013 @ 13:58:27 #281
43556 miss_dynastie
pi_125152716
Ik wil best een middagje met je gaan zitten, puala. Maar ik kan me ook voorstellen dat je dat te dichtbij komt misschien.... Het belangrijkste is in elk geval overzicht, of je nu hulp zoekt bij een bekende of bij een instantie. Alle post bij elkaar, schulden op een rij, dat soort zaken....
pi_125152793
Ik wil,ook best een middag je helpen puala. ik heb,tijd zat en kan,goed plannen en ordenen.
  † In Memoriam † donderdag 11 april 2013 @ 14:02:48 #283
43556 miss_dynastie
pi_125152909
Ik zit op dit moment oprecht te twijfelen of ik de houtboer nog even moet bellen voor een paar kuub hout... ik ben bezig aan m'n laatste kuub en het mooie weer komt er snel aan zeggen ze, maar dat zeggen ze ook al weken..... :+
pi_125153066
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit op dit moment oprecht te twijfelen of ik de houtboer nog even moet bellen voor een paar kuub hout... ik ben bezig aan m'n laatste kuub en het mooie weer komt er snel aan zeggen ze, maar dat zeggen ze ook al weken..... :+
Ik zou het doen, want als het dan van de herfst een keer een koudere dag is heb je ook al vast wat liggen ;)
pi_125153556
ow hout dat hebben wij ook nog en geen openhaard meer. Zei ik dat ik goed kon plannen??? eerder hamsteren volgens mij.

Ik zou het doen m_d op een koele zomeravond en begin herfst kan het nog lekker zijn. Het wordt wel warmer van het weekend maar ik vrees dat het dan 's avonds nog koud is.
pi_125153649
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:55 schreef sararaats het volgende:

[..]

doe je wel rustig aan? :*
Doe mijn best. Beetje rommelen in huis. Moet eigenlijk studeren, maar doe het niet :@
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het echt heel vervelend Puala, dat je hoofd zo loopt te kutten -O- dikke knuffel :*
Dikke knuffel terug :*
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waarom niet? Leg de situatie uit, zeg dat het voor jou prettig is als je een paar dagen NIKS doet en dat het bijdraagt aan je herstel.

Niet zeggen van "joh ik moet vrij want,..." maar "is het mogelijk dat ik een paar dagen de ziektewet in ga, vanwege mijn klachten. Het zou voor mijn gezondheid zowel lichamelijk als geestelijk prettiger zijn als ik even niks hoef te doen" ofzoiets.
De gesprekken lopen nooit heel erg soepel, dus vandaar dat ik het moeilijk vind. Ik ga even afwachten waar ze nu mee komen en als het alsnog oa studeren inhoud dan ga ik het vragen.
pi_125153711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil best een middagje met je gaan zitten, puala. Maar ik kan me ook voorstellen dat je dat te dichtbij komt misschien.... Het belangrijkste is in elk geval overzicht, of je nu hulp zoekt bij een bekende of bij een instantie. Alle post bij elkaar, schulden op een rij, dat soort zaken....
Je hebt een DM, maar dat wist je al hihi.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil,ook best een middag je helpen puala. ik heb,tijd zat en kan,goed plannen en ordenen.
Niets ten nadele van jou, je aanbod is super gigantisch ontzettend tof, maar M_D woont vet dichtbij.. dus dan ga ik liever een keertje naar haar toe :@
pi_125153759
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:59 schreef Puala het volgende:

[..]

Wie is dat? Ik zou evt. een keer contact kunnen zoeken of hij weet welke weg je kan bewandelen :)
Ik zal hem je berichtje doorsturen :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † donderdag 11 april 2013 @ 14:24:49 #289
43556 miss_dynastie
pi_125153811
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Je hebt een DM, maar dat wist je al hihi.

[..]

Niets ten nadele van jou, je aanbod is super gigantisch ontzettend tof, maar M_D woont vet dichtbij.. dus dan ga ik liever een keertje naar haar toe :@
Oh jij komt hierheen? Ik dacht dat ik naar jou toe kwam.... _O-
pi_125153831
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh jij komt hierheen? Ik dacht dat ik naar jou toe kwam.... _O-
Dat mag ook hoor _O-
pi_125153834
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
En bij de ABN heb je een financieel overzicht dan kun je zien waar alles aan opgaat. Ik heb het een tijdje in excel bijgehouden. Ben ermee gestopt maar wil het wel weer oppakken.
Bij de Rabo ook.. al schrijven ze soms uitgaven aan kinderen toe :')
  † In Memoriam † donderdag 11 april 2013 @ 14:26:03 #292
43556 miss_dynastie
pi_125153867
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:25 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat mag ook hoor _O-
Doen we dat wel. Anders moet ik D wegsturen en zo ;)
pi_125153894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Doen we dat wel. Anders moet ik D wegsturen en zo ;)
Gezellig :)
pi_125153895
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:25 schreef roos85 het volgende:

[..]

Bij de Rabo ook.. al schrijven ze soms uitgaven aan kinderen toe :')
Ik vond het best een gedoe om in te vullen wat wat was en was niet op mijn best toen zeg maar. Dus ik heb het al gauw laten zitten. Vooral het importeren van onze boodschappenrekening vond ik een gedoe andere bank enzo.
pi_125153973
Ik zo even bosje bloemen voor de bovenste bovenburen halen.. meneerroos is met inparkeren op hun trekhaak gereden (deze vast vast in de grille van mijn auto) ze reageerden echt super lief en rustig.
Buurman heeft de trekhaak al weer overgeschilderd :D Ik moet alleen nog gaan uitvogelen wat het vervangen van een grille gaat kosten.
  donderdag 11 april 2013 @ 14:31:39 #296
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_125154088
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:28 schreef roos85 het volgende:
Ik zo even bosje bloemen voor de bovenste bovenburen halen.. meneerroos is met inparkeren op hun trekhaak gereden (deze vast vast in de grille van mijn auto) ze reageerden echt super lief en rustig.
Buurman heeft de trekhaak al weer overgeschilderd :D Ik moet alleen nog gaan uitvogelen wat het vervangen van een grille gaat kosten.
Kijk eens hier.
http://www.onderdelenzoeker.nl/
Goede ervaring mee.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_125154089
Ik had vanochtend wel iets stoms bij de huisarts, wou voor morgen een afspraak maken. Dat ging niet volgens de assistente omdat ze niet vandaag voor de volgende dag afspraken mocht in plannen :? Nu moet ik morgen om 8:00u terugbellen om een afspraak te maken :')
pi_125154101
Dat is wel raar Roos.
pi_125154106
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:31 schreef roos85 het volgende:
Ik had vanochtend wel iets stoms bij de huisarts, wou voor morgen een afspraak maken. Dat ging niet volgens de assistente omdat ze niet vandaag voor de volgende dag afspraken mocht in plannen :? Nu moet ik morgen om 8:00u terugbellen om een afspraak te maken :')
Huh? Dat is toch niet logisch _O-
pi_125154112
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:31 schreef Pagan het volgende:

[..]

Kijk eens hier.
http://www.onderdelenzoeker.nl/
Goede ervaring mee.
Ah dankje :)

Zo'n zwarte rand die onder de bumper zit he, hoort dat ook bij de grille? :@